Wow! Wat een boel goed nieuws te lezen hier in deze babbelbox! Zonnetje, wat een goed nieuws, van de tp van een blastula! WOW! Dit gaat 'm worden meis... Tenminste, zo klinkt het! Babii, jij mag weer de volgende ronde in! Spannend! Timon, even rust... even overdenken hoe en wat. Snap dat wel. Twijfelde zelf ook wel tussen Gent en DD. Misschien als Gent gaat mislukken dat ik alsnog DD ga doen.. Of.. Nouja, eerst maar eens Gent. PB je een dezer dagen even terug!!! Sammy, ik ken je nog wel! Duim voor je! Brabbel, nog even en ook jij mag weer...! Spannend ook! Marnat, wat lief dat je nog meekletst. Hoest nu met je buikje? En met werk enzo? Zeehondje, doet jouw buikje het nog goed? Joekie, succes met de FM morgen. Hopelijk groeit het goed! @ego Ben afgelopen nacht terug gekomen, slechts paar uurtjes geslapen (last van buikje, bah... 'goede nieuws' dat mijn cyclus zichzelf wel heeft verlengd en nu pas op dag 13 dpo ongesteld werd... en hoe! Had dus een klein moment de tevergeefse hoop op dat wonder wat niet voor niet-breezersletjes is weggelegd...) en vandaag alweer naar oude woonplaats om naar mijn tanadarts t gaan en mijn ouders op te halen en thuis te brengen van Schiphol. En 's middags, dat was wel verdrietig, langs een heel lief vriendinnetje wiens vader is overleden... Een lang, triets verhaal. Moest wel een traantje laten. Overleden aan kanker. En tijdens onze vakantie was de nicht van vriendlief (ze was 41 jaar) ook al aan kanker overleden. Zo oneerlijk.... Anyway, dit weekend alweer druk met sociale verplichtingen - verjaardagen - en maandag weer een drukke en volle werkdag... Over twee weken weer een reisje voor mijn werk en kom dan die woensdag 12 oktober terug en dan moeten we einde van de dag weer in Gent zijn. Nouja, des te sneller gaat de tijd zullen we maar zeggen... Trouwens, best dubbel: zat me te bedenken dat we anders rond 11-12 oktober waren uitgerekend van de buitenbaarmoederlijke zwangerschap... Nou, ik zwets en klets dus zo nu en dan weer mee hier!!! Liefs voor allemaal!!! xxx
Oh ja, Angelica! Was je niet vergeten hoor! PB jou ook binnenkort nog even. Maar wel goed van je zus dat ze dat heeft opgeschreven. En terecht ook... Zo sneu, sommige mensen zonder begrip. Nodeloze, kwetsende opmerkingen. Onwetendheid veroorzaakt soms meer verdriet. Sommige dingen zijn wellicht niet goed te begrijpen als je er zelf niet mee te maken hebt gehad.. maar, oordeel en veroordeel dan ook niet... Ik vind je een kanjer! Wanneer mag jij weer naar De S.? xxxx
Ik ga ook mijn best doen hahaha @granaatappelsap: waarom moet je dat drinken? hmmm misschien effe googlen @timon: Ik sluit me aan bij zonnetje ik heb zo'n respect voor je. Je neemt de tijd en je luistert naar jezelf. Ik ga nog steeds op volle toeren. Sinds 2 maanden heb ik een tijdelijke promotie gemaakt. 2 van mijn collega's zijn met verlof en ik aasde echt op hun baan. Ik mag het nu allemaal doen. Helemaal geweldig!!!! Ik heb alleen geen vervanging, dus naast mijn eigen werk doe ik het werk van hun er ook bij.............. ik ben echt brak. Zodra ik groen licht krijg dan ga ik een stap terug doen. Ik zit ook in mijn laatste jaar van mijn studie dus ik ben ook druk bezig met mijn afstudeeropdracht. Ik wil graag slagen en zwanger zijn. @marnat: hahaha ik moest ook lachen om je keukenblad Voor jou heb ik ook respect, je schrijft wel nog steeds met ons mee. Je bent er toch voor ons. @joekie: Ik sluit me hier ook bij zonnetje aan. Het is elke maand zo verschrillend. IK heb juist last van een te snelle groei. Op dag 3 zijn ze al 15mm en hierdoor kan de rest niet goed groeien. Ik hoop dat de extra hormenen hun werk hebben gedaaan @sammy: idd klets gezellig mee @brabbel: Hoe gaat het spuiten @zonnetje: Helaas was na mijn opmerking de hele avond verziekt. Dit was tijdens oud en nieuw met familie (zij is ook de vriendin van mijn neef) Daarna heb ik bepaalde gelegenheden even vermeden. Ik was heel bot en gemeen tegen anderen Hoe gaat het broeden? @topic over geslacht: Mijn zus is hier helemaal mee bezig. Ik lees het niet meer. Het doet mij teveel verdriet. @werknaam voor brabbel: Emmy Stip mini me @babii: Ik zeg altijd tegen mijn man, zet maar een koppie thee voor je vrouw en hij doet het altijd @valeria: van mij mag je ook meekletsen. Wij hebben helaas genoeg iui ervaring. @Juulzon: jeetje wat een ellende zeg. Hoe gaat het met je mannetje? Wat doe je eigenlijk voor werk? Ik wil ook heel graag een baan waar ik veel mag vliegen. Bij mijn vorige baan moest ik naar Australie en nu ben ik 6x naar Ierland geweest. Mijn man wil helaas niet
IVF-ICSI LIJST 2011 Angelica: 5x *, IVF 1, 18-6 tp, geen cryo's Babii: 3x Clomid zonder resultaat, 12 maanden Gonal F en Pregnyl incl. OI, 3x IUI, 1x IVF met 6 cryo's en 1 vers embryo. Inmiddels 2 ** in de sterrenhemel. Brabbel1988: 3 maanden Clomid-Pregnyl, 9xIUI mislukt (6x Clomid&Pregnyl, en 3x Puregon&Pregnyl) 2 keer IVM afgelast door cystes, IVF 1 afgelast door diezelfde cystes, omgezet naar Escape IUI 10 (met Deca,Puregon,&Pregnyl) mislukt, IVF 1, 1 TOP-emmy teruggeplaatst, geen cryo's, IVF1 mislukt,Stederil tot 11 September en dan ICSI! Chybou: Interrelationale ECD, ICSI 1 mislukt, ICSI 2 TP 1 vmk, cryo tp in juni mislukt, AUG-SEPT verder, ff rust. Daffie: ICSI in Mei, brusje voor Myrthe, 4 cellige emmy on board. Dopey: 16x IUI, totaal 3*, 1e IVF mislukt (2 tp), 2e IVF take 1 escape-IUI, nu IVF 2 take 2, mk Firefly:In afwachting van de ongi, dan start ICSI Joekie: 6x IUI in 2007, 1x ICSI 2008 zonder TP. Nu nieuwe start! 23 aug 1e deca spuiten! Juulzon: 12 mnd Clomid, 7x IUI (3e IUI*), 1e IVF mislukt, 2e IVF-take 1 werd escape IUI, 2e IVF-take 2 BBZ**. IVF 3, helaas mislukt, nu even rust. Timon: 2x IUI, ICSI 1, ICSI 2: 3 eskimos over, aug cryo in eigen cyclus (- pregnyl) Zonnetje1980: 6x IUI en 3xtp ICSI mislukt, 2 cryo's over. tp op 14-09 van een blastula Spannende Tijden:7x IUI mislukt, IVF 1 mislukt 9 cryo's over, cryotp1 mislukt, 6 cryo's over,cryo tp2 vmk 5wk 4 cryo's over,nu cryo tp3, 0 cryo's over Afspraken, op volgorde van datum. zonnetje1980: 14-09 tp van een cryo Angelica 21-09 echo Testdatums zonnetje1980: 26-09 ZWANGER! Doortje, ICSI 1 Diversen: Marnat: ICSI 1, ICSI 2 mk, ICSI 3 mislukt, einde wondertje! **************************************
@angelica: snap dat de avond dan verpest is, aan de andere kant was jou avond waarschijnlijk toch al verpest. En ik denk dat wij in onze situatie heel anders reageren dan andere doen. Hier heb ik dus ook scheve gezichten gekregen toen ik boos ben geworden tijdens een verjaardag dat schoonzus naast mij steeds over haar zwangerschap begon en ik daar op dat moment totaal niet mee overweg kon. @juulzon: fijn dat je weer uitgerust bent. En ja, het leven is voor sommige mensen te kort helaas. Zie en hoor het maar al te vaak. En aan de andere kant zijn er graag mensen die net meer willen leven, die niet overlijden (zijn wel mensen van 70-80 jaar) . Hoe oneerlijk soms. Denk ook een beetje aan jezelf ondanks de drukte hoor. Datum is dan wel erg dubbel inderdaad. En ja een blastula klinkt erg goed, maar geeft helaas geen garantie. Maar betekend wel dat hij goed heeft doorgedeeld. Nu nog innestelen op een goed plekje. @ego: hier gaat alles zijn gangetje. Voel me deze ronde vrij goed moet ik zeggen. En ja, verder is het toch afwachten. Doe lekker rustig aan. Gisteravond had ik wel ineens flinke steken aan de rechterkant van mijn buik, maar geen idee of dat een goed teken is of niet. Broed netjes verder. Gisteren ook maar ouders en schoonouders ingelicht, want kan het toch niet geheim houden. Gezien ik gewoon stuk minder kan valt het al snel op en dan hoef ik geen smoezen te verzinnen als ik bepaalde dingen niet kan.
Ik las hier van de week dat granaatappelsap goed is voor de innesteling. Had ik hiervoor ook nog niet van gehoord en geen idee waar ik het kon vinden in de winkel. Maar heb het dus vorige week gekocht. Lees wel meer over voeding en zwanger worden, maar vraag me soms wel af of het alemaal waar is. Veel dingen komen ook uit de chinese voedingsleer. Ik vermijd wel groene thee in deze weken, omdat het vochtafdrijvend is.
Jeetje Angelica, wat heb jij een druk (werk)leven zeg en dan ook nog studeren en in de mmm = respect dat je het volhoudt! Hier nog geen weeën hoor. Ik slaap alleen sinds deze week heel slecht. Heb ik daarvoor gelukkig nooit last van gehad. Juulzon, welkom thuis. En dan gelijk zo druk. Ach, wat je zegt, gaat de tijd alleen maar sneller hè. Zonnetje, fijn dat je je nog steeds zo goed voelt na de tp. Ik hoop echt dat dat iets te betekenen heeft. Maar dat weten we pas over een tijdje hè. Fijn weekend allemaal alvast!
@ Zonnetje, wat heerlijk als je beestje je buikje warm houdt. Heb zelf ook poesjes, en 1 poesje die denkt da tik haar Mama ben en niet bij me weg te slaan is, die blijft heeeeel ver bij me uit de buurt als het raak is. Sterker nog; ze rent dan voor me weg. Zo stom! En een andere poes die alleen wat van mijn man wil hebben duikt dan bovenop me & volgt me naar de wc whhaahaha. Een blastocyste is gewoon heel mooi, maar het hoeft niks te zeggen natuurlijk (dat schrijf je zelf). Maar ik hoop gewoon heel erg dat hij goed doordeelt, vaak weet een vrouw gewoon onbewust al heel veel! Ik ben dus hard aan het duimen op een mooi wonder! *Bedenk me net dat ik de keren dat het raak was, ook totaal GEEN buikpijn heb gehad. @ Zeehondje, wat heerlijk dat je zo aan het genieten bent van je verlof! Als ik dat lees kan ik niet meer wachten, maar geduld is een schone zaak. Tegen de tijd dat het bij ons raak is zullen we optimaal gaan genieten, i know that for sure! Laat haar inderdaad nog maar een paar weekjes zitten (week 37) en dan is het wel welletjes geweest, dan mag ze komen hoor . Nog geen last van voorweeen o.i.d.? Je leest vaak dat vrouwen echt last van het indalen hebben en dan de voorweeen. @ Juulz, halleluhja! Wat hebben jullie weer veel meegemaakt, gecondoleerd! Wel fijn dat je het zo enorm druk hebt, dan vliegt de tijd inderdaad. Hoe was je vakantie, lekker genoten van elkaar, geen ruzie gehad? @ Joekie, hoe was je FM vandaag? Las dat je weer moest, ben benieuwd of de kleintjes zijn doorgegroeid, lets hope! @ Angelica, goed hoor da tje zus dat schreef, zelf ga ik mijn energie niet aan dat soort mensen cq. uitspraken verspillen. Wij weten wel beter, dus waarom er tegenin gaan. @ all, heb zelf echt niet veel te melden . Ben toch nog best gaan bloeden, gisteren de eerste spuit Gonal F 150 IE gezet, jeetje wat zat ik weer te bibberen. Ik heb een gruwelijke pesthekel aan naalden & met name een naaldenangst. Afijn, hij zit er weer in, maar bloed nog steeds behoorlijk. Vraag me dan af of er wel eitjes gaan groeien & of dat spul nu al werkt. Zal het ziekenhuis maar geloven. Mijn mannetje was gisteravond al aan het testen of ik last had van de hormonsters. Liefje, zet je even cappucino? Aaaaa, toe nou hahahaha *sukkel*. Daarentegen was hij wel lief en blijft hij zeggen dat hij mee met de punctie gaat. De vorige keer mocht dat dus niet wegens zijn ziekenhuisangst, dit keer heeft hij ze voor gek verklaard. De vorige keer is hij namelijk erg geschrokken van mijn pijn (hij schrok al van het infuus), maar hij schrok nog erger toen ik thuis veel pijn kreeg (weer druk op mijn buik, krom lopen, bloedverlies). Nee, hij heeft geist dat hij erbij is, stiekem toch wel fijn al was de vpk vorige keer heeell lief. En ik zit zwaar tegen die verdomde punctie op, dat is ook het enige in dit traject *zucht*. Verder is van donderdag tot zaterdag mijn kleine nichtje voor het eerst bij ons. Althans voor het eerst, ze komt voor het eerst logeren zonder Mama en Papa (wordt nog wat voor Mama, want die is erg gehect aan haar kindje hahaha). Ze is nu 10 maanden en een echte kwebbelkip, ze lacht en schatert als ze mij op de webcam ziet en wijst regelmatig naar mijn foto, en start dan een heel verhaal hahahaha, zoooo ontzettend leuk! Heb er enorm veel zin in, logeerbedje staat al klaar met matras erin (anders duiken de poezen er steeds in), maar wonder boven wonder vinden ze dat bedje niet boeiend hahahaha. Moet even bedenken wat ik vrijdag de 23e met haar ga doen, maar zie het wel.
We wachten of ik onbewust wat weet. Voel me dus stuk rustiger dan normaal tijdend de pogingen. Snap het zelf ook nog niet helemaal. Hier heb ik een kat die gewoon elke dag veel aandacht nodig heeft als het madame uitkomt. Zal zien of ze anders gaat reageren mocht het zover zijn. @babii: jij hebt wel een goede graadmeter in ieder geval. En wie weet lijken wij op elkaar wat betreft lichamelijke klachten na een tp. Gevoel op dit moment is in ieder geval goed. Tip om te doen; eendjes of geitjes voeren ofzo, lekker naar het bos toe. En je ei groeit heus wel hoor, ondanks het flinke bloeden. Is wel vervelend, maar denk dat je even moet schoonspoelen. Wat voor pijnstilling krijg je bij de punctie? Hier morfine en toen was het redelijk goed te doen. Man vond het ook niet fijn om te zien hoeveel pijn ik had hoor. Denk dat hij ook geschrokken is. En gezien ik elke keer weinig doe na een iui/ tp ivm buikpijn vind het misschien ook wel moeilijk. Hoe doe jij dat met je buikpijn? Ga je gewoon alles doen of niet? @joekie; ik had ook gelezen dat je nog een keer moest. Hier heb ik bij de punctie ook 4x een fm gehad en punctie was op dag 19. Weet niet hoever je nu bent, maar er groeien nu wel meer eitjes. En daar doe je het voor.
Mijn Minous is ook een enorme aandachtvrager. Het is een poesje dat je overal volgt met allerlei verhalen (ze verteld gewoon haar hele dag aan je, als je thuis komt). Ze duikt direct op schoot, spint, sabbelt me & geeft veel kopjes. Ze beschermt me, ze is gewoon lekker gek, o ja ze speelt KIEKEBOE hahahaha (echt waar). Maar zodra het raak is, dan moet ze niks van me hebben. De andere poesjes zijn wel aandachtvragers, maar op zijn tijd. Minous heeft altijd aandacht nodig, maar ze denkt ook dat ik haar Mama ben (te vroeg uit nest, afgestoten door moederkat, ik heb haar gered met melk uit de fles geven en medicatie geven e.d.). Nou na de punctie doe ik echt niet alles. De vorige keer ben ik in mijn bed gaan liggen en kon me van de pijn niet meer omdraaien. Dus telkens mijn mannetje roepen; lief, draai je me even op.... Voelde me net een oma, maar wat deed dat zeer! Bij de punctie heb ik via een infuus morfine gekregen, dat verlichte absoluut de pijn niet. Ik was mara aan het ratelen en huilen en huilen. En de verpleegster maar PUF PUF PUF, ok HUIL HUIL HUIL, mevrouw puf puf puf, ok HUIL HUIL HUIL.... Gelukkig waren ze wel heel lief en namen echt de tijd. Ben wederom als laatste ingepland, dus dat is erg fijn. Krijg nu dormicum vooraf, en een infuus met morfine. Weet nog zoooo goed dat ik toen opstond en dat ging ongeveer zo; * Mevrouw u mag opstaan, rustig he! * Staat op, ziet bloed, gaat half flauw. * Arts; mevrouw ga maar even zitten, had even moeten zeggen dat er bloed zat. * Oooo ik voel me weer goed, jeeeeeeee geen pijn meer van de knappende eitjes. * Mevrouw, dat is van korte duur, de lege blaasjes vullen zich met vocht. * Ik; zullen we wel zien. Had nog geen 30 minuten in uitslaapkamer gezeten, stond op en liep WEER KROM, potverdorie! Vergeet het echt nooit meer.... 1 ei doet al zeer, laat staan 11 eitjes. Maar we doen het voor een goed doel, ukkie!!
O ja, ik wil natuurlijk geen EI, maar EITJES (en veel). Gierig? Ik? Tsjah.... Nee hoor, maar hoop wel gewoon op de hoeveelheid die ik eerst had, maar weet dat iedere poging anders is.
Mijn kat is ondertussen al 4 en minder speels. Vooral smorgens en savonds op schoot liggen en is jaloers op de laptop of telefoon als je daarmee bezig bent. Dan gaat ze die kopjes geven of er bovenop liggen. En ze is gek op slapen. Jammer dat de morfine niet hielp, ik heb wel 1,5 dosis gekregen en kwam pas na een uur erachter dat ik had gebloed. Had voordat ik opstond een netbroekje met groot verband gekregen. Man had het wel doorgehad maar niet verteld. Maar bij jou klinkt het nog erger dan bij mij, ik kon die dag nog suf op de bank hangen. Maar tijdens de punctie heb ik ook wel liggen huilen toen morfine uitgewerkt was, kreeg nog wat extra, maar was al klaar voordat die goed werkte en daarna naar mijn bed gesukkeld tussen manlief en verpleegkundige in. Was de 1ste, dus had ook 1ste bed. En daarna heb ik dus kunnen kijken hoe de rest binnengesukkeld kwam, gezien het gordijn nog stukje open was aan voeteneind. Hier had ik 12 eitjes als het goed is aangeprikt, voelde me net een ballon voor die tijd. Kon alleen nog joggingbroek aan. Kon de dag voor punctie ook niet zoveel meer doen. Maar ik bedoelde meer na een tp, hoe doe je het dan in combi met de pijn. Volgens mij werk jij toch wel gewoon daarna? Hier vanmorgen paar boodschappen gedaan en voelde meteen mijn buik trekken. Dus nu weer lekker op bankje gaan zitten en boven even bij de computer.
Ja, ik ga gewoon door ondanks pijn..... Dan kan ik iedere maand 2 weken thuis gaan zitten, dat is niet heel handig. Dus veelal werk ik gewoon door, doe rustig aan (zit toch op kantoor). Nou Minous is ook al 3, maar ze doet nog steeds kiekeboe. Ren van de ene deur naar de achterstede deur. Komt ze me zoeken MIAUWWWW en zo gaat het dus verder. Zooooo leuk hahahaaha.
Ik heb normaal ook wel last inderdaad, maar gaat dan nog wel. En denk dat het ook een voordeel is als je op kantoor zit. Deel van de dag zit ik in de zorg en dat is toch veel bukken, tillen en lopen. En ik merk dat ik toch moeier ben na een tp, dus ook minder geconcentreerd en oplettend. Moet ook eerst nog 10km rijden voordat ik er ben, dus doe wel wat vanaf huis en volgende week ga ik wel weer 2 dagen wat doen. Leuk zo kat die kiekeboe doet. Hier speelt ze af en toe met een knikker, eikeltje of touwtje. En de rest is het toch echt snurk, snurk, snurk
hahaha we zijn dus katten mensen Ik heb 3 katten Indy = 5 jr schildpadkat ook vol met praatjes. Stinkend jaloers!!! Zij volgt ons overal en ze wil alleen maar aandacht. Als mijn man en ik naast elkaar zitten op de bank moet ze er tussen. Als we lepel lepeltje liggen gaat ze precies in het midden liggen, dan valt ze tussen ons. 's nachts ligt ze boven mijn hoofd. Sinds dat ik zwanger ben geweest trappelt ze heel vaak op mijn buik, bij zwangerschap was dat meer Tiesto= 5 jaar rood witte kater heel groot maar te lief. Hij komt in de tuin altijd knuffelen en binnen alleen wanneer hij het wilt en hij slaapt altijd in mijn knieholte Tigger=6 jr dat is een echte ras een britse korthaar. die is de baas. Ik noem hem BIN tigger ook een terrorist. Die grote kater heeft niets te vertellend. Deze wil alles bepalen ook om te knuffelen en als hij knuffelt is hij zo schattig. Niet goed voor zijn imago
Babii, nog geen voorweeën gehad. Soms wat steekjes in m'n vagina, dat komt door het indalen heb ik begrepen. Maar ze is al een tijdje ingedaald, ligt alleen nog niet vast (nu misschien wel). Maandag weer controle. Ik vind het echt zo sneu voor je dat je zo opziet tegen de punctie. Maar je hebt er alles voor over hè. Ik kreeg ook een verdovingsprik (weet niet meer wat) en dormicum. Door dat laatste kan ik me echt niks meer herinneren van de pijn. Echt heerlijk. Je voelt je een beetje draaierig worden/aangeschoten, alsof je een paar wijntjes op hebt. Achteraf hoorde ik dat ik dingen heb gezegd die ik echt niet meer weet, haha. Maar had je de vorige keer ook dormicum? Zo nee, dan hoop ik dat dat hetzelfde werkt als bij mij.
Hier geen kat in bed, dan doe ik geen oog dicht namelijk. Heb het weleens geprobeerd. Kat had ook geen rust, dus hebben haar weer beneden gezet. Ze ligt wel graag op bed als wij er niet in liggen. En trappelen op buik/ benen doet ze bijna altijd voordat ze gaat liggen. Rare beesten soms. Hier roep ik niks, als ik thuis kom, komt ze vanzelf naar me toe en wil graag naar buiten toe voor behoefte na eerst een beetje aandacht gekregen te hebben. @zeehondje; gelukkig dat je nog geen voorweeën hebt. En hopelijk ligt ze toch binnenkort vast. @punctie; hier dus paracetamol, 2 plaatselijke verdovingen in vaginawand en spuitje morfine via infuus. Wordt je ook soort van dronken/ zweverig van. Ik had het gevoel alsof ik in een zwart gat zat. Heb het aanprikken van het 1ste eitje nog gezien, maar daarna kon ik me niet meer concentreren en bij eitje 8 begon het pijn te doen. Toen nog beetje gekregen, omdat het dus te pijnlijk werd. Alsof ze met een stompe naald door je heen prikken.
@ Angelica, ik heb er 4 en 2 kleine hondjes (noem ze meer katten hahahah). Minous (3 jaar) (grijs/zwart/witte lapjeskat) is de allergrootste dondersteen, die doet alles wat niet mag, en is enorm dominant. Ze denkt dat ik haar Mama ben, sabbelt elke avond bij me. Zina (4,5 jaar) (lapjeskat met bruin, rood, wit, zwart en stukje siamees) is sinds ik zwanger ben geweest een enorme knuffelkat geworden. Praat tegen me, slaapt bij me, verliest me geen seconde uit het oog! Zina was altijd heel erg op zichzelf (hebben haar al vanaf dat ze 6 maanden was). Ze wilde alleen bij manlief zitten, maar sinds ik zwanger ben geweest is ze niet weg te krijgen hier! Dan komt ze aangelopen, mauwt zachtjes, dan zeg ik kom maar lieffie, en dan nog komt ze heeeelll voorzichtig aangelopen! Heel voorzichtig op schoot, gaat heel zachtjes liggen, blijft 5 minuten en gaat weer naast me liggen hahahaha. DJ (4 jaar rood/wit), een enorm lief ondeugend mannetje. Dikke buik (hangbuik), eet alles wat los en vast zit, wil het zelfs van je bord komen eten hahahah. Stinkt uit zijn muil (vooral als ie gaatp hahahahahahah). Ontzettend lief en aanhankelijk beestje (te lief is hij). Vindt alles en iedereen lief, knuffelt als een gek hihi. Smokey (5 jaar, zwart/wit en dik), moet niks van mij hebben, behalve het ritje naar de wc. Sinds ik zwanger ben geweest krabt hij op de deur van de wc als ik moet plassen of de grote behoefte moet doen. Eigenwijs katje, maar echt de kat van manlief . En dan hebben we Maxi & Nala, 2 kleine hondjes. Nala is ziekjes, Maxi een dikke hotdog . @ Zonnetje, ik loop ook heel veel hoor . Mensen denken altijd dat je niet veel loopt, maar als ik werk archiveer ik veel, dus ook veel buk en tilwerk, maar ook heel veel trap op en af (van ene locatie naar andere). Heb een uur reistijd voordat ik @ work ben, maar de zorg is inderdaad zwaarder. In die periode neem ik ook gewoon mijn rust en blijf meer zitten . @ Zeehondje, de vorige keer zou ik dormicum krijgen, maar de assistente die me belde zei dat het INEENS van de arts niet meer hoefde. Ze was zelf arts aan het spelen, want die arts was WOEST dat ze dat had gezegd. Toen morfine gekregen, maar daar ben ik ook aardig gek van gaan babbelen volgens mij.... En nog verging ik van de pijn, maar ben siowieso heel gevoelig van onderen hoor. Weet ook alles nog, weet alleen mijn babbels niet meer hahaha. Misschien maar goed ook . Deze keer krijg ik dormicum en morfine. Volgens mij moet je die dormicum ook zelf betalen? Best een hoge prijs volgens mij? Volgens mij krijg je standaard 2 prikken in je schede ter verdoving toch? Jakkes, die OOK NOG! Die deden al enorm zeer, auwwwww slaak ff een zucht mevrouw komt ie AUW VERDOMME! Ooooo, ik heb toch gescholden daar (denk ik). Hmmmm steekjes in je vagina is een goed teken toch? Ach nog 2 kleine weken, dan is ze welkom .......