IVF-ICSI LIJST 2011 Angelica: 5x *, IVF 1, 18-6 tp, geen cryo's Babii: 3x Clomid zonder resultaat, 12 maanden Gonal F en Pregnyl incl. OI, 3x IUI, 1x IVF met 6 cryo's en 1 vers embryo. Inmiddels 2 ** in de sterrenhemel. Brabbel1988: 3 maanden Clomid-Pregnyl, 9xIUI mislukt (6x Clomid&Pregnyl, en 3x Puregon&Pregnyl) 2 keer IVM afgelast door cystes, IVF 1 afgelast door diezelfde cystes, omgezet naar Escape IUI 10 (met Deca,Puregon,&Pregnyl) mislukt, IVF 1, 1 TOP-emmy teruggeplaatst, geen cryo's, IVF1 mislukt,Stederil tot 11 September en dan ICSI! Chybou: Interrelationale ECD, ICSI 1 mislukt, ICSI 2 TP 1 vmk, cryo tp in juni mislukt, AUG-SEPT verder, ff rust. Daffie: ICSI in Mei, brusje voor Myrthe, 4 cellige emmy on board. Dopey: 16x IUI, totaal 3*, 1e IVF mislukt (2 tp), 2e IVF take 1 escape-IUI, nu IVF 2 take 2, mk Firefly:In afwachting van de ongi, dan start ICSI Joekie: 6x IUI in 2007, 1x ICSI 2008 zonder TP. Nu nieuwe start! 23 aug 1e deca spuiten! Juulzon: 12 mnd Clomid, 7x IUI (3e IUI*), 1e IVF mislukt, 2e IVF-take 1 werd escape IUI, 2e IVF-take 2 BBZ**. IVF 3, helaas mislukt, nu even rust. Timon: 2x IUI, ICSI 1, ICSI 2 mislukt, pauze Zonnetje1980: 6x IUI en 3xtp ICSI mislukt, 2 cryo's over. tp op 14-09 van een blastula Spannende Tijden:7x IUI mislukt, IVF 1 mislukt 9 cryo's over, cryotp1 mislukt, 6 cryo's over,cryo tp2 vmk 5wk 4 cryo's over,nu cryo tp3, 0 cryo's over Afspraken, op volgorde van datum. zonnetje1980: 14-09 tp van een cryo Testdatums zonnetje1980: 26-09 ZWANGER! Doortje, ICSI 1 Diversen: Marnat: ICSI 1, ICSI 2 mk, ICSI 3 mislukt, einde wondertje! ************************************** Dames, deze had ik op 15 september aangepast. Maar hierna is een oude opgepakt ipv deze.
Sorry, heb ik die denk over het hoofd gezien. Dacht dat ik al blz terug had bekeken en degene die ik als laatste tegenkwam had gequote.
Hooooiiii allemaal! Nieuwe meiden, welkom en veel succes. Joekie, mooie opbrengst. Ben je een beetje bijgekomen? Zonnetje, jij heb ook echt een fijne szus. Niet meer de moeite verspillen, want ze zal het gewoon niet snappen. Snapt je smoeder het nu eigenlijk wel? Ik lees de reacties mbt de goedbedoelde opmerkingen weer. Hoe gezellig. Vandaag zei een 20-jarige BlonT collegaatje nog dat het toch niet zo uitmaakt dat het het nog steeds niet is gelukt. Nee meid, je heb helemaal gelijk... 2,5 jaar mmm en 2 ICSI's verder... Ik hou het bij haar heel vlak en ga ineens heel erg in mijn werk op. Zij weet echt niet waar ze het over heeft. Gelukkig zijn wij 'er nog niet te druk mee bezig'. Brabbel, wat hebben jullie een heftige nacht gehad. Hoe is het nu met je vriendins vader? Jammer dat de cysten nog niet weg zijn. Wat fijn dat je ICSI door zal gaan en dat je voor 2 tp mag gaan. Nu ga je er zeker meer dan 2 regelen, he. Angelica, sneetje in je bm om innesteling te bevorderen? Niet eerder van gehoord. Moontje, als ik het nog had gedaan: gefeliciteerd! Marnat, hoe is het met jou? Hier na 2 drukke werkdagen weer lekker vrij. Even bijkomen...
Oh sorry bedoelde t vanmiddag niet zo hoor Timon, sorry collega! GLAPJE! Stom wijf zeg, tssssssss! :x Zullen we haar ns ff voldouwen met Deca, en een punctie laten ondergaan??? Dan schreeuwt ze om dr mama. En idd 2 tp gaan we voor aankomende ronde. Ik ben nogal hebberig aangelegd. Meiden ik ga naar bed, morgen lange dag, 7-5. Kom morgen avond weer ff aanwaaien. Welterusten!!!!!!!
IVF-ICSI LIJST 2011 Angelica: 5x *, IVF 1, 18-6 tp, geen cryo's Babii: 3x Clomid zonder resultaat, 12 maanden Gonal F en Pregnyl incl. OI, 3x IUI, 1x IVF met 6 cryo's en 1 vers embryo. Inmiddels 2 ** in de sterrenhemel. Brabbel1988: 3 maanden Clomid-Pregnyl, 9xIUI mislukt (6x Clomid&Pregnyl, en 3x Puregon&Pregnyl) 2 keer IVM afgelast door cystes, IVF 1 afgelast door diezelfde cystes, omgezet naar Escape IUI 10 (met Deca,Puregon,&Pregnyl) mislukt, IVF 1, 1 TOP-emmy teruggeplaatst, geen cryo's, IVF1 mislukt, nu midden in de ICSI! Chybou: Interrelationale ECD, ICSI 1 mislukt, ICSI 2 TP 1 vmk, cryo tp in juni mislukt, AUG-SEPT verder, ff rust. Daffie: ICSI in Mei, brusje voor Myrthe, 4 cellige emmy on board. Dopey: 16x IUI, totaal 3*, 1e IVF mislukt (2 tp), 2e IVF take 1 escape-IUI, nu IVF 2 take 2, mk Firefly:In afwachting van de ongi, dan start ICSI Joekie: 6x IUI in 2007, 1x ICSI 2008 zonder TP. Nu nieuwe start! 23 aug 1e deca spuiten! Juulzon: 12 mnd Clomid, 7x IUI (3e IUI*), 1e IVF mislukt, 2e IVF-take 1 werd escape IUI, 2e IVF-take 2 BBZ**. IVF 3, helaas mislukt, nu even rust. Timon: 2x IUI, ICSI 1, ICSI 2 mislukt, pauze Zonnetje1980: 6x IUI en 3xtp ICSI mislukt, 2 cryo's over. tp op 14-09 van een blastula Spannende Tijden:7x IUI mislukt, IVF 1 mislukt 9 cryo's over, cryotp1 mislukt, 6 cryo's over,cryo tp2 vmk 5wk 4 cryo's over,nu cryo tp3, 0 cryo's over Afspraken, op volgorde van datum. zonnetje1980: 14-09 tp van een cryo Brabbel 24-9 Eerste FM Testdatums Zonnetje1980: 26-09 ZWANGER! Doortje, ICSI 1 Diversen: Marnat: ICSI 1, ICSI 2 mk, ICSI 3 mislukt, einde wondertje!
Jeeeeeee, ben jij die domme doos? Had je me even eerder moeten vertellen. Brabbel, dit meisje weet niet beter en heeft totaal geen beeld van iets als de mmm. Neem het haar niet kwalijk, maar hou me wel op de vlakte en ben het liefst niet veel in haar buurt. Slaap lekker, junkie.
Dag lieverds! Wil even laten weten dat ik meelees en door drukte en thuis en vol hoofdje niet altijd mee schrijf. Vandaar dat ik wat achter loop en nog niet heb gepb-t... Geen onwil hoor!!! Angelica, op een ander topic waar ik meeschrijf - vervroegde overgang, verouderde eicellen (weet de titel niet precies), maar daar is Sikki nu zwanger (na 9 ICSI, laatste 2 in Gent) en zij heeft de vorige poging idd die sneetjes gehad, heet baarmoederbiopt. Er worden dan krasjes in de baarmoeder gemaakt. De biopt zorgt voor een ontsteking waardoor in de cyclus erna het bms anders opbouwt en er mogelijk beter ingenesteld kan worden, zo legde Sikki mij dat uit. Ook hoor ik veel meiden bij wie de oorzaak onbegrepen is en in Dusseldorf of Gent lopen dat er met een lichte dosering Prednison gewerkt wordt. Ook ter bevordering van de innesteling. Echter, dit kan niet samen met die biot, omdat het elkaar zou tegenwerken. Ook heeft zij Intralipid gebruikt: Intralipid is een experimentje. Zie ook hier http://gezondheid.blog.nl/actualitei...erschap-na-ivf En zij adviseerde mij deze website eens door te lezen http://www.illinoisivf.com/recurrent...lantation.html Op de website van Freya heeft zij in het open forum een topic geopend over die baarmoederkrasjes en Prednison. Weet de link even niet. Maar Sikki is erg vriendelijk en je kunt haar altijd PB-en. Lieve meiden, nogmaals, ik duim met jullie wachtenden mee... Voor wat betreft het lijstje: mijn komende afspraak is 12-10, uitslag bloedonderzoek. Hoor dan OF we verder kunnen en hoe... ALS we verder kunnen (lees, geen chromosoomafwijking), moet ik eerst 2 weken aan de pil (microgynon 50, heeft iemand dat nog in huis toevallig ?) en dan zouden we voor ICSI gaan, geen IVF meer. Lieve vriendinnetjes, reageer hopelijk binnenkort weer wat persoonlijker hoor! PS Voor wat betreft de discussie begrip enzo... Uiteraard bedoelt men het goed. Maar het hele punt is - naar mijn idee - dat het heel moeilijk is om van anderen die NIET in de MMM hebben gezeten van die lieve ohzo goedbedoelde opmerkingen te krijgen... Wellicht zijn we er 'te gevoelig voor met de hormonen' (vind ik ook zo'n nare uitspraak, sorry...), maar vaak is van niet-MMM'ers een luisterend oor en een knuffel meer dan voldoende... Aldus mijn persoonlijke visie . KNUFFEL VOOR ALLEMAAL!!!
Ik heb toch niet de verkeerde lijst gebruikt, heb net even zitten kijken en timon had mijn lijst verder aangepast en daarna is hij dus ergens de fout in gegaan. Maar hopelijk blijft hij nu kloppend. Dus ben niet stout geweest Hier hoor ik ook vaak dat ik nog jong ben en nog alle tijd heb om kinderen te krijgen. Alsof het niks is dat je al 4 jaar bezig bent. Aan de andere kant zeggen die mensen ook wel weer dat ze toch hopen dat het gelukt is hoor. Hier zijn mijn emoties gisteren toch een keer bezweken door alles. Ben heel rustig deze ronde over de tp en de ww, zelfs manlief beaamde dat. Alleen hebben evt een ander huis op het oog, waar veel kapers op de kust zijn. En er al een bod gedaan is, dus is nog de vraag of het allemaal door kan gaan. Gaan wel een kijkje nemen morgen. De combi van het kijken naar een ander huis en de ww werd even te veel voor me. Hadden zelf ook beetje bedacht dat we evt anders tot na het weekend zouden afwachten om definitief te beslissen, gezien er veel opgeknapt moet worden is het de vraag of het handig is als deze poging gelukt is. En we hebben nog een eigen huis wat je moet zien te verkopen, maar aan de andere kant is het huis wel erg aantrekkelijk wat betreft stuk grond, ligging en prijs. Dus mijn zenuwen zijn verlegd naar wat anders. Dingen lopen weer anders dan verwacht, maar een huis met zoveel grond en die ligging voor deze prijs is hier in de randstad vrij zeldzaam. Dus vandaar veel animo.
He Juulz Ik ga effe lezen en dat met de s bespreken. IK ga ook Assisted Hatching bespreken Een eicel en een embryo worden omgeven door een doorzichtige mantel van eiwitten en vezels, de zona pellucida genoemd. Hatching of ontluiking is het proces waarbij een embryo uit de zona pellucida naar buiten treedt om zich vervolgens te kunnen innestelen in de wand van de baarmoeder. Bij assisted hatching worden met een computergestuurde laserstraal gleufjes in de zona pellucida gemaakt om de ontluiking te vergemakkelijken. Assisted hatching zou bij bepaalde patiënten een voordeel kunnen bieden, maar het nut ervan is nog niet op overtuigende wijze bewezen. Daarom wordt deze techniek niet systematisch toegepast. Ik moet vandaag mijn laatste pil innemen ik ga even kijken welke het is dan kun je die van mij krijgen er zijn er maar 2 uit
hoi meiden, ik wil jullie om advies vragen ik heb afgelopen vrijdag een tp van 2 emmys gehad. sinds tp heb ik menstrutie krampen en last van obstipatie(ik let op wat ik eet en drink veel) ook moet ik steeds plassen en voelt het pijnlijk ,stekend.ik heb een opgezette buik die ik niet kan intrekken ik heb de kliniek waar ik in behandeling ben al gebelt en die vroegen of ik last had van kort ademigheid of duizeligheid dat heb ik niet.kan ik alsnog last hebben van overstimulatie
Juulz, ja ik ken deze pagina's ik krijg IVIG ipv Intralip ook in UZ Gent, dit is een trail dus wij hoeven niets te betalen. IVIG is van bloed en intralipid is van soja, maar in uz gent is er te weinig onderzoek gedaan dus daarom alleen IVIG
@cilek; je kan overstimulatie hebben. Als ik jou was zou ik rustig aan doen en goed drinken. Verder letten op koorts en of je niet teveel in gewicht aan komt. En je kan ook nog bijwerkingen hebben door de hormonen. Steken en opgezette buik kan ook zijn door de tp en punctie komen. Heb ik hier ook al hele week last van namelijk. En ik heb alleen een tp gehad in eigen cyclus. Maar als je echt twijfelt moet je weer bellen en een echo of bloedonderzoek vragen.
Angelica, top! Gaan we maar eens in de buurt daten ? Wonen volgens mij vlakbij elkaar. Ga De S wel vragen of die train met IVIG ook interessant voor ons, als zij het dan voorschrijft, helemaal mooi... Zag je al voorbij komen op het andere topic! Duimen voor zonnetje!!! xxxxxxxxx
Ik wil ook mee. Ben wel benieuwd naar de persoon achter de nickname, met wie ik al die jaren zit te kleppen op dit forum. Zal later op jullie reageren. Nu te moe.