IVF/ICSI Deel III

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sabrien, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Hejjjjj lieve meiden,

Jaja, ik kom ff gluren en kijken hoe het allen met jullie vergaat.
    Ik ben jullie zeker nog niet vergeten, en denk nog regelmatig aan jullie ;)
    Maar helaas zie ik maar weinig ROZE :(:(:( nadat ik voor het laatst hier op ben geweest....long time ago.

Zoals bepaalde meiden hiero wel weten, heb ik een heftige periode net achter de rug, grrrr.
    Denk je alles gehad te hebben, krijg je WEER een vette domper....het houd maar niet op!!!
    Mijn leven is echt GTST, en kan zo eraan mee doen....mooie realitysoap :D
    Zie onderstaande link, deze heb ik zojuist vanavond gepost.

http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/304126-mega-bedrogen-door-spermadonor-wie-meer.html

Meiden, ik kom gauw weer langs hoppen hier.
    Ik ga afsluiten hier, en mn bedje zo maar eens opzoeken.

Liefs Duivinnetje ;)

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Dit is idd ook al op IVFmoeders bekend gemaakt, walgelijk!!!

Reageer ook binnenkort weer even, nu moe.

3. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Duivinnetje jeetje wat vreselijk meid. Een vriendin van mij wil ook bam moeder worden en zij loopt bij Medisch centrum kinderwens en ze betaald geloof ik 400 voor IUI en spermadonor. Niet iets voor jou

Zullen we datums erin gooien

4. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Date IVF-ICSI meiden.
    Angelica, Zonnetje, Juulzon, Timon, Brabbel.

* Donderdag de 29ste
    * Maandag de 3e?

En daarna heb ik mijn rooster nog niet.:)
    Kunnen we hier al iets mee?

5. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Helaas kan ik beide dagen niet.
    29 werken
    3 okt naar Gent

Ik vind het niet erg om een middag vrij te nemen

6. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Ik denk dat je daar ook te maken heb met lange wachtlijsten.
    Ziekenhuis Groningen vraagt ook een bedrag van rond de E. 400,00 voor.
    Maar ik heb hun website net ff vluchtig bekeken, en er staat genoeg info op ;)

Liefs

7. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Okee nieuwe datums:

Maandag de 26ste (aankomende maandag)
    Dinsdag middag de 27 ste (Ik moet tot 1 werken, daarna kan ik wel.)
    Vrijdag de 30 ste, (ik kan dan ook na 1 uur...)
    Zaterdag de 1e.
    Zaterdag de 8 ste.

Week 40 is voor mij niet mogelijk, alleen maar de zaterdag.

Weet niet of jullie ook eventueel op zaterdag willen/kunnen meeten?
    Knuffels!

8. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik zal later nog eens naar de data kijken.

Hier even een dipje, net een collega aan de telefoon die beetje boos was dat ik niet naar een client voor haar geweest was, was een kleine moeite volgens haar (volgens planning wordt ze later geholpen, maar collega vind dat we van de planning moeten afwijken, omdat ze nog maar paar dagen te leven heeft).

Het ging niet meer bij mij, had ook aangegeven dat ik niet zolang zou werken. Maar collega's beginnen het zat te worden dat ik er zo vaak niet ben en zoveel ziekte-uren heb.
    Ook dingen niet goed afgehandeld vorige week ivm drukte.

Dus moet maar een gesprek komen en een oplossing, omdat ik zo veel ziek ben. Zei ook dat ik echt niet langer kan werken, moest echt half uur bijkomen na 3uurtjes werken.

Snap best dat het vervelend is dat ik er 2 weken niet ben, maar zou het graag anders zien.

Dus hier beetje verdrietig over de scheve gezichten die ik tegenwoordig krijg. Snap dat ik al 3 jaar met regelmaat afwezig ben en collega's mijn werk moet overnemen. Maar ik vraag er toch niet om dat ik zo last heb.

Zucht, heb nu een flinke huilbui en een baalbui. En ander werk zoeken is ook geen optie, gezien ik nooit een vast contract krijg als ik zoveel afwezig ben. Heb ik nu wel. De maanden buiten de mmm werk ik wel gewoon mijn uren.

9. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Mijn vriendin hoefde maar een maand te wachten

10. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    zonnetje jeetje wat collegiaal zeg. Ik snap je verdriet. Is het dan zo moeilijk om je in te zetten voor een ander. Het is gewoon een zwaar proces. Ik mag het niet zeggen, maar soms hoop ik dat sommige mensen het even voelen hoe het is om in een mmm te zitten.

Knuffel van mij en wanneer mag je testen

11. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Doordeweeks kan ik niet, zit net als ieder ander met zkh bezoeken.... En veelal met werken. Heb geen vakantiedagen meer ;).

Of weet eigenlijk niet of men wil dat ik mee ga whahaha, zit mezelf uit te nodigen.

12. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    In het begin vonden ze het niet erg, maar is nu al bijna 3 jaar dat ik met enige regelmaat uitval (10x een 2 weken) en soms kan ik ook niet helemaal vooruit kijken, dus geen extra diensten beloven.

Daarnaast is er nog een collega ziek en 1 vrij. En ik heb dus een fout gemaakt door iets niet door te geven over die zieke collega door drukte en door veel aan mijn eigen hoofd met wat ik moet regelen voor mijn eigen afwezigheid. En dat heeft een hoop problemen gegeven.
    Wordt dan gezegd dat iemand die last van haar schouder heeft wel doorgaat.

Snap het ook wel, maar wou dat ik er wat aan kon doen. En die collega kan het ook niet aan als ze alleen staat, zoals vandaag. Ik doe dat vaak genoeg als ik niet in de mmm zit. Maar zei raakt als snel in de stress. Volgens planning moest het haalbaar zijn, maar zij vind dat het dan anders moet.

Ik vind de sfeer al een tijdje niet gezellig op mijn werk, veel scheve gezichten, gemopper en geroddel. Zijn ook maar met 8 collega's waar we dus 7 dagen mee rond moeten krijgen.

Kijk weleens voor ander werk, maar ben bang dat ik met een jaarcontract problemen krijg dat hij niet verlengd wordt.
    Zit weleens te denken aan iets heel anders dan de thuiszorg, zou alleen niet weten wat. Iets waar ik niet elke keer weekend, avond en feestdagen hoef te werken. Merk dat het toch in elke organisatie lastig is het personeel rond te krijgen, waardoor je dus scheve gezichten krijgt als je er niet bent of niet extra werkt.

Moet ik denk eerst weer een andere opleiding gaan volgen, maar dan ben je weer zolang bezig vind ik.
    Zal toch eens gaan nadenken, alleen als het huis vanmiddag aantrekkelijk is misschien maar niet doen, krijg ik de hypotheek niet rond. Maar eerst daar gaan kijken.

Ik mag officeel maandag testen, maar zaterdag is mijn nod. Dus eigenlijk moet ik stress nog even vermijden voor mijn buikje. Maar wordt zo niet makkelijker gemaakt door collega's.
    Dus zenuwen nemen wel beetje toe, gezien ik meestal op nod ongi werd.

Heb wel last van gevoelige (.)(.). En man zei gisteravond of het leek of mijn buik beetje opgezwollen was. Moest wel lachen, daarna zei hij meteen dat het eigenlijk nog niet kon.
    Heb al een flink hangbuikje van mezelf (helaas), maar hij lijkt wel beetje opgezet en steviger.

Dus nog even geduld hebben.

13. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Omdat je het zo lief vraag mag je mee babii:D

Tuurlijk mag je mee, zal beetje raar zijn dat we hier zitten af te spreken en je zou niet mee mogen.

14. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Lief Zonnetje.
    Je vind t zelf ook altijd zo rot dat je lichamelijk even uitgeschakeld ben na de behandeling, en dan krijg je dit ook nog eens erbij.
    Ik snap je verdriet, ik zou me ook flink ellendig voelen.:(

Misschien een idee om met je collega's die er moeite mee hebben, een gesprek/team-verleg in te plannen.
    En dan duidelijk maken dat je dit NIET VOOR JE LOL doet, en dat je er zelf meer ongemakken aan ervaar dan hun.

Verdomme, sommige mensen zijn echt gevoelloos op dit vlak.
    Stelletje lullo's!

Hele dikke knuffel, en laten we hopen dat dit de laatste ronde MMM is geweest voor jullie.
    Dan is dit gezeur op je werk ook over.

We gaan t net als in het Klingel-topic doen, jij zet de roze golf in, en wij volgen je trouw.
    Ik hoop t zo.
    Voor iedereen......

En nu, ff lekker uithuilen, dat lucht al op.
    Gewoon doen!

Ik zou je t liefste ff vast willen pakken, en plat willen knuffelen.
    Maar er zit een computerscherm tussen, dus dat word lastig.
    Dan maar een HELE DIKKE DIGI-KNUFFEL!!!

15. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    TSSSSSSSSSSSSSS, NIET NORMAAL HOOR, JEZELF UITNODIGEN?!!? :x :x

Hahahaha, gekkerd, iedereen mag toch gewoon mee? :p
    Iedereen behalve jij, okee?? ;)

Lijkt me heel gezellig als je ook komt Babii, ben ook best benieuwd naar jou, moet ik eerlijk zeggen.
    Een grote massa-date, al die kippen bij elkaar in 1 ruimte, pfffff.
    Denk dat we beter in t bos kunnen gaan meeten, dan heeft er niemand last van ons. :) :p

16. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Jullie begrijpen het tenminste. Zeg het zo vaak dat ik het ook vervelend vind.
    Zal wel een team-overleg worden inderdaad. Maar heb er niet zoveel zin in, gezien die gesprekken meestal erg hoog oplopen wat betreft emoties. Is al vaker voorgekomen.
    Maar hoop dat het inderdaad de laatste keer is En zo niet, dan ga ik ook een gesprek houden met mijn coach. En dan meld ik me wel de hele dag ziek, kan ik ook geen scheve gezichten krijgen als ik iets niet doe.

Dank je voor de knuffels, doet me goed.
    Maar denk dat ik toch maar eens moet overdenken voor ander werk, merk dat ik het steeds minder gezellig vind worden op mijn werk wat betreft collega's.
    De ene week zeggen ze dat mijn ziekmelding anders is en ik er niks aan kan doen en een week later krijg je scheve gezichten en een hoop gemopper.

17. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Team overleg kan toch nooit geen kwaad denk ik.
    Dan ben jij er tenminste vanaf, en hun weten dan precies hoe jij er over denk.
    En wat ze er dan mee doen, is hun zaak.
    Jij bent eerlijk, probeer je in alle bochten te wringen, en hun nemen t je nog kwalijk ook.
    Wij hebben hier toch ook niet om gevraagd??

En anders een overplaatsing binnen jullie organisatie aanvragen, is dat een optie?
    Om een vast contract op te geven, en hopelijk zwanger te solliciteren is ook niks lieverd.
    Stel dat je volgende werkgever er HELEMAAL niet aan de MMM mee wilt werken?
    Dan ben je nog verder van huis.

Blijft hoe dan ook moeilijk......

Ben echt blij dat ze op mijn werk echt allemaal begrip tonen, en er NOOIT moeilijk over doen.
    Mijn collega's wringen zich in alle bochten om mijn ziekenhuis bezoeken door te laten gaan.
    Gelukkig maar,anders hadden hun echt pech denk ik.......

18. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Zonnetje ik hoop dat het teamoverleg wat opleverd. Heel veel mensen snappen de mmm gewoon niet.
    Ik denk aan je.

19. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Hier kunnen de teamoverleggen nogal erg heftig zijn, probeer het elke keer uit te leggen aan collega's. En de ene keer zijn ze heel begrijpend en zoals nu dus niet.
    Is in het verleden al vaker gebeurd dat er mensen huilend of boos weg liepen. En zoals ik nu ben doe ik dat ook.
    Vorige week hadden het in het teamoverleg over die andere collega en toen maakte ik een opmerking dat ik ook veel afwezig ben en wordt er niet op ingegaan. En nu moet ik ineens begeleiding hebben.En iedereen wist dat ik dag na het overleg de tp had en niet zo komen werken. En toen is er niks gezegd.
    Moet even kijken, volgend overleg staat in mijn vakantie namelijk. En iedereen loopt al te mopperen over alles.
    Maar zal eens met die collega gaan praten na mijn vakantie, ben volgende week gelukkig ook nog vrij (vakantie).
    En ga als ik weer beetje bijgekomen ben eens met mijn coach praten. Over mezelf en over waar ik tegenaan loop in ons team.

Ga zo weer eens op pad. Eens kijken of we binnenkort gaan verhuizen.

En nee, zwanger een andere baan zoeken is ook niks. Geen idee of mijn baas de mmm steunt, zie die nooit. Maar hoor ook niks over mijn ziekte-uren.
    Is ook zo dat wij zelf de collega's moeten begeleiden die ziek zijn.
    Maar andere baas is ook eigenlijk geen optie. Overplaatsing ook niet, dan krijg ik in dat team weer scheve gezichten. Heb je hetzelfde probleem namelijk. En kan alleen overgeplaatst worden als ik dan wordt aangenomen in het andere team. Ook hier heeft de directeur niks over te zeggen.

20. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Vanmorgen toch al testje gedaan 1 dag voor nod en helaas spierwit. Had al baalbui door gisteren en nu helemaal.

Vraag me soms weleens af of kinderen voor ons weggelegd is.
    Nu wachten op ongi. Gaan deze maand niet meteen verder. Zit er even goed doorheen met mezelf en mijn werk.

En hebben oogje op een ander huis.

Deel Deze Pagina