IVF/ICSI Deel III

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sabrien, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Timon; nog effies meid!! Het gaat nu opschieten;)
    Ik duim dat jullie snel mogen beginnen:)

Sabrien; hoe gaat het??? Geen ongi nog?

Lindinha; hoe is het ondertussen met jou meis....hoop dat je het een beetje kan verwerken, want het is gewoon zwaar kl%^&%^&&

Dikke knuf Daffie

2. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Het gaat wel, zit nog een beetje in een dal.... maar daar kom ik wel weer uit. Gister was een vriendin met haar zoontje bij ons op bezoek, zo'n lekker mannetje, en dan denk ik echt... volgens mij krijgen wij echt nooit zo'n hummeltje, dan zakt de moed me echt even in de schoenen. Weet dat er nog wel mogelijkheden zijn, maar we hebben al zoveel terugplaatsingen gehad, die allemaal niet aansloegen, echt allemaal niet, ook niet een paar een klein beetje... dan ga je toch denken dat er echt iets niet goed is met mij of onze emmy's... maar er is niks te vinden.

We hebben besloten om na de laatste cryo tp de behandeling half in Arnhem en half in Dusseldorf te gaan doen. We hebben niet meer zoveel vertrouwen in UMCU.

Sabrien, hoest bij jou??

3. lente67

lente67 Niet meer actief

Poeh, dat was zeker lang. Hopelijk in mei een bevrucht ei:)

Suc6 deze week!

en Sabrien hoe voel je je? Je zit nu net over de helft. Dus dat gaat de goed kant op. Ik duim voor je.

Groetjes,
    Lente

4. lente67

lente67 Niet meer actief

Hoi Lindinha,

Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is en dat je je hoop verliest. Maar zolang er behandelingen zijn is er hoop dus wie weet slaat het deze keer wel aan. Ik ga keihard voor je duimen!

X Lente

5. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Goeiemorgen ladies,

Jullie zijn er al vroeg bij!!!!!

Lindinha, heb het weekend nog aan je gedacht, kan me voorstellen dat je in een dal zit maar beetje bij beetje zul je er iedere dag weer een stukje verder uitkomen. Jij bent super sterk, jullie hebben nog zoveel plannen en jullie moeten met een wonder beloond worden en ik leef met jullie me en duim me rot!!! Wat goed dat jullie de beslissing Arnhem/Dusseldorf genomen hebben, ik lees zulke goede dingen over Dusseldof. Dat moet toch goed komen!!!!!

Timon, nog even volhouden meis. Je hebt nu zoooo lang gewacht, als je met de pil start volgende maand dan ben je al "echt" begonnen en gaat het ook heeel snel dat zul je zien!!

Daffie, voor jullie begint het nu dus ook op te schieten he, spannend allemaal!!!!!!!!

Wat lief dat jullie zo aan me denken!!! Vandaag wachtdag 11, dus het begint op te schieten. Al op de helft.........;)
    Eigenlijk gaat het heel goed met me, voel eigenlijk helemaal niets. Van de ene kant wel fijn omdat ik bij de mislukte poging veel ongipijn had maar van de andere kant moet ik niet wat voelen?!?!? Heb geen pijn aan mijn boobs, helemaal niets....
    Nog geen ongi dat is dus al helemaal fijn en geeft hoop. Onze arts zei dat ik wel ongi kon worden met de Progynova maar heb ook gelezen dat dit ongi kan tegenhouden. Nou ja, we wachten af.
    Lief dat jullie zoveel aan me denken en voor me duimen!!

Dikke kus

6. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Tuurlijk denken we aan je en duimen we voor jullie!! Geen ongi, dat ziet er goed en hoopvol uit.

Hier is de ongi gister doorgebroken, heb ziekenhuis gemaild en heb alweer een echo staan voor volgende week woensdag.
    Ik weet dat wij nog genoeg mogelijkheden hebben, maar het voelt alsof het nooit gaat lukken, ben echt even alle hoop kwijt. Maar ben wel blij dat we naar DD gaan, eerst nog even een cryo tp doen en dan overstappen!

Sabrientje, succes meid en nog even volhouden he!!!

7. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hey lieverd,

Tuurlijk kan ik me voorstellen dat je zo denkt dat hebben we zelf na 4 mislukte ICSI pogingen ook maar ergens geeft het ons toch de hoop om verder te gaan. Vindt het gewoon erg als ik bij je lees eerst nog even cryo TP en dan overstappen naar DD :(. Ik hoop heeeeel erg dat hun jullie wel goed kunnen helpen, lees zoveel goede dingen over DD!!!!!!!!! Ik hoop ook dat DD jullie nieuwe hoop kan geven zodat je weer de moed hebt om verder te vechten. Zuchttttt, wat is het toch moeilijk allemaal......

Ben vanmorgen licht misselijk opgestaan, of wil ik dit voelen?!?!?! Ik weet het echt niet meer, dat wachten is echt verschrikkelijk!!!!
    Vandaag wachtdag 12, nog 9 dagen.........pffffffffffffffff.............

Nogmaals thanks voor het duimen meiden!!!!

8. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hey meiden,

ooh wat spannend sabrien, ik duim door hoor.

lindinha, dikke knuf meis, het is allemaal zo oneerlijk.

hier vandaag de echo, duimen jullie voor me ;)

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik duim voor je!!!!!!

10. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Zeker Lisa, duimen we voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Het wordt weer eens tijd voor GOED nieuws hier!!!

Ook voor Elif duim ik keihard!!!!!!!!!!!!!!

11. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Sabrien, spannend hoor! Ga je echt niet eerder testen??
    3 weken is echt belachelijk lang, volgens mij doen ze dat verder in geen enkel ander ziekenhuis. Maar knap hoor van jullie, dat je niet eerder wilt gaan testen. Wat een geduld!!!!

Ik hoop ook dat DD ons weer iets positiefs kan brengen, want we zitten er momenteel echt even helemaal doorheen. Heb echt alle hoop verloren in de komende cryo tp en Utrecht.

Lisa, spannend weer voor jou nu!!! Hoe laat heb je de echo??
    Bij dr. B??

12. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Lindinha, NEE ik ga echt niet eerder testen :p. Heb het mezelf, mijn man en de arts echt beloofd. Ik zie het wel, we gaan nergens vanuit dan kan het alleen maar meevallen!!!!

Kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit, het is ook allemaal niet niks!!!!!!!! Ik hoop echt dat je de moed en de hoop weer krijgt om verder te gaan. Maar het is zooooooo verdomd moeilijk. Iedere teleurstelling valt ook zwaarder vind ik. Het is iedere keer weer moeilijker om er weer bovenop te komen....... zucht.......
    Dikke knuffel!!!!!!!!!! en weet dat ik er voor je ben, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje!

13. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Jeetje Sabrien het wordt nu wel echt spannend!!!!
    Je zit al 12 dagen na tp...das al ruim 14 na je ei toch?? En nog geen ongi gespot...ik duim heel hard voor je dat je over een week een hele mooie roze test hebt!!

Lisa ik zal voor je duimen, hoop dat de echo er mooi uitziet en je eindelijk eens een mooi toppertje teruggeplaatst gaat krijgen deze cyclus!!

Lindinha even een hele dikke knuffel voor jou...het is zo moeilijk elke keer die tegenslagen te moeten verwerken en in die onzekerheid te moeten wegzakken of het ooit nog wel gaat lukken...

Timon nog maar heel eventjes geduld en dan gaat het ook eindelijk voor jou beginnen!!

Daffie jij ook al snel beginnen..heel veel succes!

Lente van jou ben ik even kwijt wanneer je mag beginnen maar ook jou wens ik heel erg veel succes en hoop op ook een wondertje voor jullie!

14. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    de echo was goed, pfff gelukkig, ja ik was bij dr. b. lindinha, ik had een spoedplek bij hem omdat hij eigenlijk geen ivf had vandaag. was zelfs al 10 min. eerder aan de beurt. en hij vond ook dat er nu eindelijk eens eentje moest blijven plakken, haha ja dat vind ik nu ook wel eens een keer.

ze hebben nu een nieuw systeem voor het plannen van een cryo tp, ze mailen mijn gegevens door, en dan wordt ik vanmiddag door utrecht gebeld, hebben ze om half 4 nog niet gebeld moet ik weer contact opnemen met rijnstate.

zaterdag of zondag hebben we de tp, joehoe, hij had het mss over maandag maar ik heb gevraagd of hij het niet zo kon sturen dat het dit weekend was i.v.m m'n nieuwe werk, en gaat dat proberen.

dus nu spannend wanneer het precies is en of de ontdooing goed gaat, ben wel weer in voor goed nieuws.

nou zit dit te typen en wordt net gebeld, door mijn vriend, die is net gebeld door utrecht, de tp is maandag, das wel even balen.
    moet ik alsnog vrij gaan vragen op m'n werk nah ja is niet anders. donderdag beginnen met utrogestan.

x lisa.

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Jammer dat het maandag is MAAR tp komt eraan!!!!!
    Heel veel succes nu!!!

16. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Joehoe Lisa...nu nog even mooi ontdooien en dan duim ik heel hard voor een mooie posi-test!!!

17. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    YES LISA, er is weer een KANS!!!!!!!!!!!!! YOEHOE!!! Jij dus ook beginnen aan de bolletjes, jak smeerboel! Ik ben zoooo blij :D, ben ook in voor goed nieuws. Ik ga duimen voor de ontdooiing maandag en dan natuurlijk voor een POSI test!!!! Zitten we volgende week (mits ik er dan nog niet afgedonderd ben) toch nog een paar dagen saampjes op het wachtbankje. En ik ga je keihard steunen daar waar nodig is, dat weet je he?

*Sabrien is blij en positief* :D, en gaat nu verder struisvogel spelen voor zichzelf tot volgende week donderdag!!!

Pat, ik heb geen eisprong gehad dat is onderdrukt door de Progynova!!! Weet ook niet of ik dan wel ongi kan worden, arts zei van wel maar heb ook wel gelezen dat het de ongi kan tegenhouden. Dus als ik volgende week niet ongi ben dan moet ik nog rekening houden met een negatieve test. Een zw test zal dan uitsluitsel geven. Hoe is het met jou? Verloopt je zwangerschap voorspoedig? Alles goed?

Dikke kus voor jullie allemaal!

18. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    elif veel succes vandaag ;)

19. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Sabrien; licht misselijk is een goed teken;) Vindt het zoooooo knap dat jullie 3 weken wachten met testen....wat een wilskracht hahaha. Duimen draaien nog volop hoor...

Lisa; ook weer een TP maandag, jammer dat het op een werkdag is....heel veel succes alvast!

Lindinha; elke keer dat echt de ongi komt is het toch weer een klap he! Meid, nogmaals dikke knuffel....

Hier rustig zijn gang, nog ruim 2,5 week en dan gaan we weer beginnen. Het klinkt gek, maar ik heb er gewoon zin in:D
    Heb de spuiten en andere medicatie weer in de koelkast liggen, dus we gaan er weer voor!

Ga nu even douchen, want ik heb net gesport

20. lente67

lente67 Niet meer actief

Lisa wat fijn dat binnen een week al de tp is. Wel jammer dat het op een maandag is maar het belangrijkste is dat het binnenkort al is.

Sabrien, wat spannend! En licht misselijk, hopelijk een goed teken.
    Ik blijf voor je duimen.

Lindinha, een hele dikke knuffel en hoop dat dd niet nodig is.

Daffie kan me voor stellen dat je wil beginnen.

Ben zelf begonnen aan het biologisch traject. Blijven oefenen zei de arts dus hupsakee de benen de lucht in:D Dan gaat de wachttijd wat sneller en wie weet staan de sterren gunstig deze maand.

Ga nu lekker thee drinken en nog heel veel nakijken, voorbereiden, boodschappen doen. Mijn dag is nog maar net begonnen.

Liefs,
    Lente

Deel Deze Pagina