Timon;nog 2 nachtjes slapen meis.....ben zoooo benieuwd wat jullie te horen krijgen Je laat het donderdag toch wel snel weten he
Timon, succes met je gesprek vandaag!!! Elif, goed nieuws, dat jullie weer een cryo teruggeplaatst hebben gekregen, succes de komende 2 weken....!!! En maak jezelf niet gek, ik weet het... makkelijk gezegd, maar blijf bezig!! Sabrien, alles nog oke met die 2 ijsklontjes?? Ondertussen lekker ontdooit denk ik!! Hou je het nog vol, of wordt je al helemaal gek van jezelf?? (ik pb je even zo) Lisa, voor jou begint het ook weer spannend te worden! Ik duim voor je en misschien zitten we samen nog eventjes op het wachtbankje. Ik heb wo. alweer een echo. (ik pb jou ook even) Fijne dag allemaal verder!!!
Goeiemorgen meiden!!! Heerlijk de lente in aantocht!!! Hier schijnt lekker het zonnetje ( en ik zit braaf op mijn werk, nou ja braaf op ZP). Timon, Succes met je gesprek morgen!!! Spannend!!!!! Hopelijk snel beginnen . Lisa, nog aan het genieten van het goede nieuws? Spannend maandag ontdooien, ik vond het ook zooooo'n spannende dag!!! Lindinha, PB terug . Alles goed met mij!! Ik probeer niet te veel te verwachten en dan kan het alleen maar meevallen. Gekker dan dat ik nu ben kan ik toch niet worden . We zien het allemaal wel. Voel eigenlijk nog steeds niet veel. We hebben nog steeds 2 kanjers in de vriezer en daarna willen we zeker ook nog verder. We geven niet zomaar op. Vandaag al wachtdag 13, gaat toch snel!!!! Doeiiiiii
Sabrien; niet zoveel over de volgende poging kletsen hoor. Je bent nu bezig in het hier en nu en zit al op 13 dagen na de TP Hier draaien de duimen nog volop. En ook al voel je niets...bij mij kwam dat ook pas nadat ik getest had hihi.
Sabrien..wachtdag 13 en dan nog ruim een week moeten wachten met testen??????? hoe kan dat dan? ikzelf mocht gewoon 14 dagen na tp testen en alletwee de keren was het een cryo tp. hoe hou je het in godsnaam vol om zolang te wachten vind het ontzettend knap hoor. maar vraag me toch af naar de reden waarom je zo laat pas mag/gaat testen???? succes nog in die killing week
Wat lief Silvia dat je even komt spieken hier!!! Wij mogen pas 3 weken na cryo tp testen dat is protocol van het ziekenhuis. Hun zijn van mening dat een cryo later nog kan innestelen en je lichaam dan ook later HCG aanmaakt. B.v. dat je na 2 weken negatief test en de 3e week toch positief test. Dat is hun ervaring!! Heb beloofd dat ik ook echt pas na 3 weken test (urinetest ziekenhuis). We proberen nergens van uit te gaan en er niet te veel van te verwachten. Laten het maar op ons afkomen............ Och die week vliegt ook wel weer snel voorbij!!! Lief dat je hier even komt reageren!!!
Nou.... heb jouw advies ter harte genomen en er vandaag nog een testje tegenaan gegooid, maar helaas werkt de theorie niet voor mij... deze keer dan! Respect.... nog 1 week!!
Hey meis, wat een shit zooi als je weer zo'n Kl*te negatieve test in handen hebt. Maaaaaarrrrrrrrrrr als je het advies van mijn ziekenhuis opvolgt mag je pas volgende week woensdag testen , 3 weken na TP!!!!!!!!! Inderdaad nog 1 week............ heb goede afleiding het weekend mijn peetekindje van 3 maanden oud komt logeren bij ons . Moet zeggen dat ik veeeeeeel relaxter ben dan andere pogingen, heb echt zo'n instellen van we zien het wel!!!!!
Goed hoor sabrien ik zou gek worden nu hihihi. Voel jij eigenlijk iets van plopjes ofzo? Ik nu helemaal niks terwijl de andere tp toen wel al van dag 1 af!
Elif, voel helemaal niets bijzonders maar dat had ik ook niet echt toen ik zwanger was!!!!!!!! Denk dat het niet veel zegt of je wel of niets voelt en het is nog veeeeeeeeeeeeeeeel te vroeg voor jou om iets te voelen . Niet te druk maken hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh ja viel me net in een paar dagen voordat ik positief teste (vorig jaar in juni) waren er wat blauwe aders zichtbaar op mijn boobs. Die zijn eigenlijk niet helemaal meer weggegaan maar heb nu helaas nog geen nieuwe gekregen . Ik denk dat iedere zwangerschap toch anders is en dat je niet altijd dezelfde symptomen hoeft te hebben. Tenminste dat lees ik wel vaker!!! Dus zoek voor wat afleiding Elif, anders maak je jezelf alleen maar gek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dikke knufffffffffffff