Het nieuws was wel goed. We hadden een hele aardige arts die het één en ander heeft uitgelegd. Helaas in april beginnen met de pil. Ik heb 14 april de prikinstructie en zal decapeptyl en gonal-f gaan spuiten. Ik krijg ook nog een uitgangsecho. Manlief was flink met zijn oren aan het klapperen. Omdat mijn eerste fm op Hemelvaart zal vallen zal mijn man het en keer meemaken. Da's wel leuk. Vanmiddag met dit heerlijke weer de achtertuin grotendeels opgeruimd. Heerlijk even in de grond gewoeld.
In ieder geval goed nieuws dat je in april wel meteen kan beginnen. Hoe lang moet je de pil gaan slikken? Toen ik met de 1ste ICSI poging bezig was ben ik ook in April begonnen en heb ik eind mei/begin juni kunnen testen....dus is te overzien
De pil moet ik 1 cyclus slikken. Dan heb ik een overlapping met het spuiten van decapeptyl. Zeg dat ik over ong. 2 maanden de punctie en tp zal hebben. Welke medicijnen had jij toen en heb je nu?
timon wat een goed nieuws toch weer een stap dichterbij ik had bij de 1ste en 2de behandelingen ook decatapyle en gonal-f bij de laaste had ik decatapyle en memopure weet je ook al hoeveel je moet spuiten of krijg je dat allemaal nog tehoren? worden alle behandelingen in 1 ziekenhuis gedaan of de punctie en terugplaatsing in andere ziekenhuizen? sabrien hoe is het met jou? hou je het nog een beetje uit? lindinha hoe is het met jou gaat het een beetje? ik vind je super sterk '
Hoi meiden, ik kom me hier ook melden. Maandag heb ik een afspraak met de gyn (franciscus Roosendaal) om een operatie te bespreken om de endometriose cystes te verwijderen. Na weer veel heen en weer gesjouw en gebeld heb ik gevraagd of we doormochten voor IVF maar dan moeten eerst de cystes eruit. Na de operatie krijg ik hormonen om mijn eierstokken stil te leggen en worden we gelijk doorverwezen naar de IVF kliniek in Tilburg. Zijn er hier meer meiden die deze operatie hebben gehad en wat voor hormonen kregen jullie hierna tot de IVF? Onze angst is groot voor de uitslag na de operatie, omdat we niet weten wat de endo al die tijd heeft aangericht. Maar ik ben dan iig verlost van de cystes en komen we eindelijk een stapje dichterbij een wonder. we wachten nu 4 jaar en lopen in het 2e ziekenhuis en eindelijk gaan ze ons helpen, nadat ik mijn mond open heb getrokken over IVF
Timon; ik gebruikte decapeptyl en puregon. Nu ga ik cetrotide en gonal-f spuiten, dus ben benieuwd of het net zo goed gaat werken Toch wel spannend he meis!!! Over 2 maanden ongeveer de punctie Ik zat gisteren te rekenen dat ik hem wrs over een maand heb..... Vlinder; ik heb geen flauw idee hoe dat zit. Wel goed dat je voor jezelf bent opgekomen en nu na de operatie doorgaat voor de IVF. Heel veel sterkte alvast met de operatie.... Vindt hier de tijd op het moment maar langzaam gaan. Gingen de weken vliegensvlug voorbij toen we op de wachtlijst stonden, nu ik weet wanneer we weer kunnen beginnen duurt het eeuwen Kan gewoon niet wachten om te beginnen met spuiten hihi. Sabrien; ik krijg positieve fibes binnen van je hahaha. Hoe is ie vandaag? Je weet het...blijven lachen whahahahaha....
Dank je meis, de operatie is ook omdat we door willen voor IVF. Anders hadden we eerst een HSG gedaan en wie weet wat allemaal nog meer. Dus toen ik vroeg voor IVF, was dit het antwoord. Maandag weet ik hopelijk ook wanneer de operatie zal zijn en wanneer we dan ongeveer het IVF traject inmogen. Voor jou nog 2 weekjes dat je mag beginnen toch? Spannend.
Zo zie je maar weer, dat we onze mond open moeten trekken anders gebeurt er niets!! Voor ons inderdaad nog ruim 2 weken wachten....als de eerste poging weer lukt, zou dat supermooi zijn. Hebben voor we ons dochtertje kregen 3 x IUI, 1 mislukte IVF zonder bevruchting en een ICSI poging gedaan. Die laatste was dus succesvol
Ja, we moeten indd zelf onze mond open trekken en gelukkig wordt daar ook weleens naar geluisterd Spannend meis, ik hoop het voor je dat het in 1x raak is!
Ik loop in het UMCU. Alle behandelingen zijn daar, wel zo makkelijk. Sabine, ik zal 0,1 mg decpeptyl en 150 eenheden gonal-f gaan gebruiken. Blijkbaar vrij standaard. Ik ga vanzelf merken hoe ze gaan werken. Daffie, je gaat echt een maand voorlopen. Zo komen we elkaar niet tegen in de wachtkamer. Vlinder, ook ik kan je niet helpen. Wel erg sterk en assertief gereageerd. *klappende smiley* Veel succes met de operatie! WEEKEND!
Vlinder heel veel suc6 met de operatie en wie weet starten we samen met ivf. Ik hoop dat de operatie niet tegen valt. Timon wat fijn dat je nu kan beginnen. Voor de rest niet veel te melden hier. Liefs, Lente
Vraagje: De vorige keer kreeg ik een paar dagen na de tp de mutsenbollen steeds moeilijker binnen. Had toen een posi test op wd 9, maar nu gaat dat op wd4 nog steeds heel makkelijk. Hadden meerderen van jullie dat dit moeilijker ging toen jullie zwanger waren?? Ik weet het maak mezelf te gek. Wil te graag vergelijken xxx
Dank je wel meiden, de operatie is zo ie zo spannend. Ik ben nog nooit geopereerd maar als we verder willen moet ik het laten doen. De operatie word gedaan in het Franciscus in Roosendaal en de IVF in het Elisabeth in Tilburg. Alles maar dan ook echt alles hebben we er nu voor over om een mooi kindje te krijgen! Ik wil jullie allemaal ook heel veel succes wensen!
Wauw Vlinder, wat klink jij sterk zeg!!! Ik hoop dat de operatie snel plaats vindt en dat jullie daarna ook snel verder kunnen met IVF. Ik wens je echt heeeeeeel veel sterkte en ga keihard voor je duimen. Spannende tijd voor jullie!!!!! Daffie, positieve vibes van mij , keep on smiling!!!!!!!! Heb echt ontzettend veel afleiding en ben er eigenlijk niet zoveel mee bezig als andere keren dus dat geeft wel een fijn rustiger gevoel! Vandaag wachtdag 16 alweer , gaat snelllllllllll. Verder alles goed met mij, eigenlijk nergens last van. Soms wel een zenuwachtig gevoel als ik aan donderdag denk, whaaaaaaaaaaa. Lindinha, hoe is het met jou meis???? Lisa, bijna maaaaannnnnddddaaaag spannend!!! Hoop op een supergoede ontdooiing van jullie toppers maar dat komt vast helemaal goed!!!! Elif, sorry zegt mij niks!!!! Het is pas wachtdag 4 he!!!!! Probeer veeeel afleiding te zoeken want anders is het niet vol te houden. Ik duim voor je sjattie!!! Fijn weekend!!!
Dank je wel, sterk....Ik....? we kunnen niet anders denk ik, maar ik heb ik mijn slechte momenten hoor. Toen de gyn belde dat we eerst een operatie moeten doen voor we voor IVF mogen gaan, storte ik echt even helemaal in. Ook gaat er geen dag voorbij dat ik er niet bij stil sta of erover pieker. Maar ik probeer me altijd een beetje posi in te stellen, hoe moeilijk dat ook is nu. We zijn ook bang hoor voor de uitslag van de operatie, bang voor wat de endometriose allemaal heeft aangericht. Wel ben ik dan van de pijn af, die de endo-cystes veroorzaken constant. Tja en de operatie he, brrrrrrr, nog nooit geopereerd. Lieverds hier allemaal onwijs veel succes en kaarsjes branden hier constant voor ons allemaal!!!!
Hallo meiden, Moeilijk vind ik het om hier een berichtje te plaatsen maar met een aantal van jullie schrijf ik al sinds langere tijd. Na 3 jaar zwanger van de 3e IVF-poging (gemiddelde emmys en nooit cryos gehad). Zelf heb ik PCO en endometriose. Ik wilde even zeggen dat ik veel aan de meiden van dit topic denk, ik heb er zelf zoveel geschreven, zonder zp was het allemaal nog moeilijker geweest. Mijn zp-vriendinnen zoals Lisa en Sabrien, oh wat duim ik voor jullie omdat ik jullie al zo lang ken!!! Voor alle andere meiden, het KAN echt, alleen zou je zo graag willen weten wanneer dan bij jou... maar dat is wel de reden om vol te houden. Meiden dikke knuffel van mij, hier gaat alles goed, een droom die ik geen werkelijkheid meer zag worden is uitgekomen, dit is het versje op het geboortekaartje: Twee paar oogjes kijken ons aan. Wij weten het zeker... wonderen bestaan! Ik hoop dat jullie ook allemaal jullie wonder mogen verwelkomen!!! Liefs van mij
Wat mooi geschreven meid, echt waar. Gefeliciteerd met je 2 wonders! Jij bent het bewijs dat wonderen inderdaad echt bestaan!!!! Ik kan me nog herinneren toen ik net begon in de MMM was je net met deze wondertjes bezig.