linda lieverd wat fijn om van je te horen, gaat alles goed met Evy en Timo, ooohh wat geweldig voor jullie, heb je ook al foto's, ga zo gelijk even in je album kijken. en wat een mooie tekst op het geboorte kaarje meis, helemaal zooooo waar, ik hoop ook nog eens mee te maken dat wonderen bestaan. vlinder, succes met de operatie, heftig hoor allemaal, en ik snap wat je bedoelt met sterk zijn, tja we kunnen niet anders heh. sabrien, wauw wachtdag 16 al, hoe hou je het vol, echt waar petje af hoor. was je normaal al ongie geweest, of houden de bolletjes dat tegen? oooh ik duim keihard voor je. meiden ik wordt eigenlijk nu al knettergek, en het ergste is het is mijn eigen schuld. ik ben afgelopen juli na de miskraam weer begonnen met roken :x had er zo de pest in allemaal, en had er gewoon lak aan. ik dacht als ik weer met een behandeling begin dan stop ik wel weer, en zo heb ik dat ook gedaan in november, maar na een negatieve test toch weer gaan roken :x ook in januari weer gestopt, en toen ik hoorde dat de tp niet door kon gaan toch weer begonnen, ik vind er op de een of andere manier m'n rust in, heb zo de balen van alles, iedere andere gek kan zwanger worden, en al die jaren dat ik gezond leefde heeft het ons geen zwangerschap gebracht. zo ook nu deze behandeling weer gestopt, maar heb het er deze keer toch zwaar mee ik weet het, het is mijn eigen schuld, had ik er maar niet mee moeten beginnen. nou ja genoeg gezeur, en jullie vinden me vast ook stom. moest het gewoon even van me afschrijven. x lisa.
Lisa, je bent niet stom. Mijn man rookt ook af en toe om tot rust te komen. Waarom zouden meiden die gewoon zwanger raken wel mogen roken en wij die in de mmm zitten niet? Zo niet logisch eigenlijk, terwijl het aan de andere kant enorm logisch is.
Hey Lisa helemaal niet stom hoor, ik snap dat heel goed. Ik rook zelf niet, maar heb op momenten dat behandelingen niet gelukt zijn of we een andere tegenslag hebben ook de behoefte om er even schijt aan te hebben. Ik pak dan altijd een stevige borrel.... jij pakt een sigaret, nou ja oke.... en tuurlijk is het moeilijk om dan nu weer te stoppen voor jullie komende behandeling. Maar wees sterk!! Denk aan wat het jullie kan opleveren! Ik kan me voorstellen dat ook dat niet altijd helpt, maar toch.... soms denk ik wel eens: ach ik blijf gewoon een borrel nemen na de tp, alle vorige keren dat ik het niet deed, heeft het me niks opgeleverd, waarom zou ik het nu dan niet een keer wel doen, misschien helpt het wel.... Laten jullie er 1 of 2 terugplaatsen? Sabrien, hou je het nog vol?? Houdt de Utrogestan altijd je ongi tegen? Hoop voor je dat het allemaal goed blijft gaan t/m donderdag!!! Zoooo spannend, ik duim voor je! Met mij gaat het wel oke, ik heb wo. alweer een echo voor de volgende cryo tp. Ik verwacht er echt helemaal niks van deze keer, heb er geen vertrouwen meer in dat er een kindje uit kan komen.... ik weet het, is niet goed, moet positief blijven, maar lukt me gewoon niet, wij zijn echt een beetje het vertrouwen kwijt in deze emmies/cryo's. Als dit niet lukt gaan we naar Dusseldorf icm Arnhem. Misschien dat zij wat voor ons kunnen betekenen. Fijne zondag nog meiden!!
Lisa, zelf rook ik niet maar mijn man wel en die is inmiddels ook al 3 keer gestopt en begonnen en die heeft het er ook ontzettend zwaar mee. Dus ik kan het me heel goed voorstellen. Helemaal niet je eigen schuld!!! Ik vind het al helemaal top dat je weer gestopt bent en dat iedere keer weer kunt opbrengen!!!! Ik ga keihard duimen voor jullie goede ontdooiing morgen!!!!!!!!!!!!! Lindinha, woensdag alweer echo voor TP. Gelukkig kan dat al weer zo snel!!!!! Ik weet het we moeten positief blijven maar wat jij altijd zegt vind ik ook wel realistisch blijven. Ik ben in mijn hoofd ook al bezig met de volgende cryo TP of welke stappen we daarna allemaal gaan ondernemen........................ Linda, wat een geweldig mooi versje!!!!!! Wat lief dat jij hier nog komt kijken!!! Ben zo blij dat het jullie goed gaat. Geniet er maar van meissie!!!!!!!!!!!! Heb dit weekend goede afleiding peetekindje van 3 maanden is bij ons blijven slapen. Wat is dat toch heerlijk, nu weet ik pas wat wij missen. Wat lijkt het me toch heerlijk om moeder te zijn!!!!!! Ga nog effe lekker knuffelen en genieten voordat mijn broer en schoonzus de kleine komen halen . Fijne zondag nog!!!
He meiden ik ben een tijdje niet geweest, maar wel met jullie meegelezen en meegeleefd. Wij zijn eergisteren in Wiesbaden geweest en daar gaan ze onderzoeken wat de oorzaak is dat we niet zwanger worden. Ze hebben al allerlei testen gedaan die goed zijn en nu wordt ons bloed onderzocht en krijgen we over 2 weken de uitslag. Weer wachten hahaha. 40% schijnt te liggen aan een immuunprobleem, dat je lichaam de embryo afstoot. Het is te hopen dat dit het is want hier kunnen ze goed iets aan doen. De enige tegenvaller is dan dat we toch weer IVF moeten gaan doen en ik had gedacht dat IUI dan wel voldoende zou zijn. Lisa ik heb hetzelfde probleem als jij. Na de 3e IVF ben ik ook weer begonnen met roken. Ik weet hoe zwaar het iedere keer is. En hoe vaker je stopt hoe moeilijker het wordt. Ik ga 19 april weer stoppen. 15 april gaan we trouwen dus daarna moet het gaan gebeuren. Heel veel sterkte meis en ik ga voor je duimen dat je een prachtige cryo krijgt.
Wat spannend wordt het hier allemaal, Sabrina nog 4 nachtjes slapen, en wat leuk dat je je neefje uit logeren heb. Heerlijk zo'n klein ventje. Lisa, ik vind je helemaal niet stom hoor. Mijn vriend neemt het zich ook steeds voor en zovelen met jullie. Ze hadden die sigaretten niet zo verslavend moeten maken:x Maar dat is nou juist het neppe ze moeten er tenslotte aan verdienen. Dus hopelijk lukt het het keer om te stoppen. Mijn zus is nu ook pas mbv medicijnen gestopt maar het blijft een gevecht. Sterkte! Morgen ga ik voor je duimen voor een goede tp. Lindinha gelukkig mag je al weer snel een poging doen. Het zal toch een keer raak zijn? Snap dat je soms de moed opgeeft. Jouw lijfspreuk helpt je hopelijk door deze onzekere periode heen. Ook onze lijfspreuk....... Hanneke binnenkort je grote dag! En vlak daarna de vierde ivf. Wat zou dat een mooi huwelijkscadeau zijn. Linda, heel mooi het versje. En natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met de kleintjes. Je namen lijken haast op de namen die we al lang geleden bedacht hebben. Scheelt maar 2 letters. Dus mocht het voor ons ooit zo ver zijn dan is het niet na-apen hoor Tot de volgende keer, X Lente
Hanneke 15 april trouwen!!!!!!!!!!! Wat spannend!!!!!!! LEUK!! Klinkt allemaal positief dat ze alles zo aan het onderzoeken zijn! Lisa, ik denk aan jou en je cryotjes vandaag! duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim............................................. Elif, thanks!! Voor jou ook, enne niet te druk maken he . Alles nog goed hier!!!! Nog 3 nachtjes slapen en dan weten we het!!!! Voel van alles en niks, ben soms bang dat ik me dingen inbeeld dus denk er maar niet te veel aan . Dikke kus Zet hem op LISA!!!!!!!!!!!
zit te wachten op telefoon, wordt tussen 11 en 12 uur gebeld, maar de vorige keer belden ze ook al eerder, dus ben er klaar voor
Linda, thanks !!!!!!! Wat lieffffff Lisa, duimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm . Echt spannend........ kussss
lisa spannend hoop op mooi nieuws sabrien hou je het nog een beetje uit? vind het knap dat je het 3 weken uit houd voor je gaat testen ik vond 2 weken al moeilijk
YESSSSSSS, we hebben om 14:50 de tp van een cryo en er liggen er nog 3 in de vriezer ben helemaal happy!!!!!!
Jeetje wat goed Lisa eindelijk goed nieuws. Succes vanmiddag en ik blijf voor je duimen de komen 2 weken. Wanneer mag je testen? Sabrien voor jou wordt het nu echt spannend. Inderdaad knap dat je het zo lang hebt volgehouden.
Lisa, toppie!!!! Succes meis. En daar zijn we weer....De operatie staat gepland voor 22 april. Hier de antwoorden op mijn vragen: -Zware operatie? Hangt ervan af wat hij tegenkomt en weghaalt en of hij het laparoscopisch kan doen -Herstelperiode? Hangt van de operatie af -Als de cystes er niet laparpscopisch uitkunnen dan gelijk open snijden? Ja, anders moeten we weer een nieuwe operatie inplannen. De gyn hoopt dat het laparoscopisch kan en anders kon ik kiezen tussen een snee van mijn navel naar beneden of va links naar rechts....Ik wil van links naar rechts. -Welke medicatie? Geen pil, ik wordt echt in de overgang gebracht. -Hoelang aan de medicatie? Tot aan de IVF, dan nemen hun het over. -Wachttijd tot IVF? Zodra de operatie achter de rug is wordt er een afspraak voor me gemaakt, in Elisabeth in Tilburg zijn geen wachtlijsten. -Hoe groot is de kans dat de cystes terugkomen met de IVF? Redelijk groot, omdat stimulatie de Endometriose aanwoekerd. Zwanger worden, dus ook IVF, is geen vriendje van endometriose. Zwangerschap en endometriose zijn wel vriendjes. -Onze slagingskans? Als hij alles mooi schoon krijgt 15-20%. -Gebruiken ze wel mijn linker eierstok? Als deze erin kan blijven en als hij de cystes er mooi af/uit krijgt wel. Er hangt dus veel van de operatie af, we gaan er nu vanuit dat ik echt een snee krijg en ongeveer 4 daagjes in het ziekenhuis moet blijven, dan kan het alleen maar meevallen....
Jeetje Vlinder wat snel al. Spannend allemaal. Ik was ook nog nooit geopereerd en zag er verschrikkelijk tegenop. Maar echt waar het viel me 100% mee. Heel veel succes.
Ja, snel he...De gyn wil er zelf nu ook ineens vaart acher zetten. Ze wilden eerst op 14 april, maar dan heb ik mijn NOD of net erna, dus is het 22 april geworden. Ik vind het echt spannend allemaal en ik heb ook gelijk weer Valeriaan aangeschaft, ik kan me zo druk maken en slaap dan s'nachts niet enzo. Ik ben echt een stresskip hoor wat dat betrefd.
Ik had dat ook Vlinder, hele huilbuien omdat ik zo tegen die operatie opzag maar echt geloof me het is het allemaal niet waard geweest. Je krijgt eerst pillen waar je al een beetje suffig van wordt. Dan krijg je een infuus met een spulletje waardoor je onder zeil gaat. Dat was het enige beetje vervelende omdat het een klein beetje brandt als het je hand wordt ingespoten. Ik kreeg toen ik wakker werd nog een aantal keer valium en dat was helemaal geweldig spul hahaha. Ik hoop dat ik een beetje je angst heb kunnen wegnemen.