IVF/ICSI Deel III

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sabrien, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Timon, dinsdag weten we meer, dan wordt 1 kleintje ontdooit!

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ahhhhh, ik dacht vandaag. :) Wat zijn dit spannende dagen voor jullie.

3. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ja zeker, alhoewel het nu nog wel meevalt hoor, dat begint morgen pas. Probeer er een beetje nuchter in te staan, maar geen idee hoe lang ik dat ga volhouden...hihi!

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

Heb even kort bijgelezen:

Hanneke: spannend zeg, ik hoop dat je snel wat hoort!!!

Lisa: ik vergeet je niet hoor, thnx voor je krabbel, ik hoop zo dat de volgende cryo-poging wel gaat lukken, ik las dat het bij Miepje ook is afgebroken. Cryo geeft dus OOK stress, jeetje zeg, ik duim dat je buikkie er straks klaar voor is!!!

Sabrien: hai meissie, zet 'm op he, de volgende poging, zo spannend, het komt dichtbij, ik denk aan je, dikke knuf!

Lindinha: oe een spannende dag morgen, wauw!!! ik duim!!! Hoe gaat het met de bruiloftvoorbereidingen?

Hier gaat alles goed, moet heel rustig aan doen, ik tel de weken ook maar weer eens af, elke week is er een extra, we waren erg geschrokken dat mijn bloeddruk naar zwangerschapsvergifteging zou lijden en dat ze dan veel te vroeg geboren moesten worden maar het gaat nu goed, laatste spannende weken dus.

5. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Hey Lin, ja zeker weer spannend hier, maar probeer heel nuchter en "cool" eronder te blijven...hahah.. benieuwd hoe lang ik dat ga volhouden!

Maar jeetje.... Je laat ons wel schrikken, dat je in het zkh had gelegen met hoge bloeddruk!! Blij te horen dat je weer thuis bent en rustig aan doet!! Het is nog veel te vroeg voor die kleintjes om nu al ter wereld te komen! Alhoewel we natuurlijk wel heel erg benieuwd naar ze zijn!!! Meisje, doe rustig aan en effe volhouden nog!!

Met de bruiloft gaat het goed, we zijn nu bezig met de kaartjes, daar zijn we wel uit denk ik, ze zijn heeeeel mooi geworden!! We hadden al aardig wat geregeld hoor, maar nu moeten we er echt meer mee aan de gang qua details etc en daadwerkelijk invulling van de dag. Wel superleuk allemaal!
    Volgende maand komt mn jurk binnen als het goed is, dus dan in april weer keer passen geloof ik....joehoe!!!

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Spannend zeg, welke locatie enzo hebben jullie? Heb je Lisa al voor bloementips gevraagd? Ik was er erg blij mee :)

7. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Heb Lisa er nog niet over gesproken, maar komt tzt wel, heb zelf al wel beetje idee welke bloemen/kleuren ik erin wil, alleen de samenstelling ben ik nog niet uit.

Wij trouwen in Arnhem in het Openlucht Museum en gaan daarna naar Giesbeek, daar zit een heel goed restaurant met zaaltje, daar doen we dan de taart aansnijden, borrelen, dineren en feesten!!
    Heb er echt zin in!

Nu zaterdag hebben we ook bruiloft van een van onze beste vrienden, ook superleuk!

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    O, wat een mooie locatie is het Openluchtmuseum.

Linda, nog even doorbijten. Blij dat het nu weer goed met je gaat.

9. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Timon, ben je bekend in Arnhem?
    Waar kom jij vandaan? Ook uit Gelderland zag ik....

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Oorspronkelijk uit de buurt van Arnhem. Nu op het randje met provincie Utrecht.

11. lente67

lente67 Niet meer actief

Ik probeer als nieuweling het een beetje bij te houden maar dat valt niet mee met al die nieuwe namen en gebeurtenissen,
    Linda ik hoop dat het nu goed blijft gaan en de bloeddruk niet weer hoger wordt. Lindinha, spannend morgen Maar wat is een cryo? Kom het regelmatig tegen maar heb geen idee. Veel suc6 morgen.
    Hanneke1969 Second opinion uit Duitsland. Hopelijk krijg je gauw meer duidelijkheid. Gauw bellen maar....

Zelf niet veel nieuws te melden. Wacht op mijn nod en dan (hoop ik niet:)) bloedprikken.

Groetjes,
    Lente

12. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Wat gaaf zeg, vrienden van ons zijn ook in een Museum (Enschede) getrouwd en dat was echt heel speciaal. Giesbeek ben ik ook wel een beetje bekend want ik heb lang in Doesburg gewoond. We willen tzt wel foto's zien hoor ;). Ik hoop voor je dat jullie bruiloftvoorbereidingen net zo'n heerlijke afleiding (ernaast) is zoals ik dat vorig jaar ervaren heb, eindelijk iets positiefs en leuks om naar uit te kijken, en weet je wat zo leuk is, de periode erna is ook zo fijn, want samen heb je het er nog zo lang over, het is dan echt niet direct over.

13. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    @Linda: ja het is zeker een hele leuke afleiding, ook al ben je er natuurlijk niet hele dagen mee bezig, maar toch erover nadenken alleen al is leuk!!! En tuurlijk krijgen jullie tzt foto's te zien!!

@Lente: een cryo is een ingevroren embryo. Als er bij een IVF of ICSI behandeling meerdere embryo's ontstaan worden er 1 of 2 teruggeplaatst en de rest wordt ingevroren voor een volgende terugplaatsing (maar dan zonder hormonen te spuiten en een punctie te ondergaan). Bij ons wordt ie in natuurlijke cyclus teruggeplaatst.

Om 11 uur weten we meer....!

14. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ik duim!!!!!

15. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Net gebeld door het lab, ze hebben 2 cryo's moeten ontdooien, 1 heeft het niet overleefd, maar de andere zag er perfect uit, dus die wordt vanmiddag om 14 uur teruggeplaatst en blijft ie hopelijk 9 maandjes zitten!! :)

16. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    wow Lindinha jammer dat er 1 het niet heeft overleefd, maar wat goed dat de andere perfect is!! Ik ga keihard voor je duimen!!

17. lente67

lente67 Niet meer actief

Lindinha over een half uur is het zo ver. Ik zal aan je denken en hoop met je mee dat deze 9 maanden zal blijven zitten en op een fijne zwangerschap.

Groetjes,
    Lente

18. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Lindinha, LEUKKKK!!! Trouwvoorbereidingen!!! Geniet ervan, het is allemaal zoooo leuk!!!! Wat superrrrr, over een half uurtje een TP van een perfect embryotje! Jammer dat 1 cryotje het niet overleefd heeft maar des te beter gaat dit cryotje het doen! Daar ga ik keihard voor duimen!

Linda, ben blij je hier weer te zien!!!!!! Hopelijk gaat alles goed en hebben ze het met de medicijnen onder controle! Knufff voor jullie drietjes!!!

Pat, hoe gaat het met jou?

Hanneke, al gebeld naar Deutschland? Spannend..........

Knuffel voor jullie allemaal!!!!!!!

19. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Nou ukkiepukkie is aan boord hoor! De tp ging vrij goed, ze moest even zoeken naar de ingang van de bm, maar uiteindelijk gevonden!

Nu weer 2 weekjes afwachten!

20. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

Lindinha ik ga heel hard voor je duimen hopelijk zijn de 2 weken zo voor bij voor je

Deel Deze Pagina