IVF/ICSI Deel III

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sabrien, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    o sorry sab, dat wist ik niet van de progy.

maareh MIJN GOD 19 na TP??

WEK jouw banner staat meteen op 5.5 als je m gaat maken overmorgen! :)

het is waar, uruzgan kan de ongi tegenhouden, maar 5/7 dagen :(

dat betwijfel ik.

welja, ik ben altijd de NIEThoopaanprater :) dus ik begeef mij op vreemd gebied voor mijn doen.
    daarom ook moet een deel van mijn posikrijsje misschien gerelativeerd worden.

maar 19 dagen na TP..

*segt niets maar daarom hopelijk juist veel*

KNUF

2. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Maakt toch niets uit, je kunt niet altijd alles weten!!!! hihihi
    We wachten nog maar even (geduldig;)) af!

KNUF terug!!!!!!!!!!! :D

3. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Haha... ja idd, ik hou de vaart erin. Dan staat ie in ieder geval maar vast, als het niet nodig is dan bel ik 'm gewoon weer af, maar ben bang dat dat helaas niet zal hoeven....

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Lieverd, soms is het beter om je hoofd even vrijaf te geven en je gevoel te volgen. Trek je het allemaal wel, voel je je in balans? Zo niet, probeer dan toch voor even een adempauze te kiezen. Kun je het allemaal nog aan dan kun je zeker doorgaan met de heftige mmm.

Dikke knuffel!

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dat is toch met Pasen? Ikkes ook!!! Dan aan de pil.;)

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Gefeliciteerd met je eskimo's. Nu goed bewaren.;)

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hier wat meer nieuws.

Gisteren het recept met al die medicijnen ingeleverd om morgen op te halen. Vandaag haalde manlief zijn medicijnen halen en kreeg het grote deel van mijn medicijnen mee. Morgen het laatste beetje ophalen. De koelkast ligt niet zo vol als ik weleens heb gelezen.;)

8. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Goeiemorgen ladies!!!

Timon, das al een goede start als je het recept krijgt dan gaat het echt beginnen. Spannend!!!!!!!!!!!

Lindinha, hoe gaat ie meis? Denk aan je, dikke knufffffffffff.
    Samen komen we er wel en steunen we elkaar, denk daaraan he?

Lisa, whoeoeoeoe al 2 nachtjes met eskimotje geslapen :D, hoop dat het hem/haar goed bevalt want daar zal die aan moeten wennen de komende maanden!!!!!!! IK DUIMMMMMMMMMMM.

Hier een rotnacht gehad, ben zoooooooo bang om morgen die confrontatie met die rottest aan te gaan. Pfffffffff. Ik wil het eigenlijk helemaal niet weten........... dan is er tenminste nog HOOP!
    We hebben besloten morgenvroeg zelf te testen en dan de bevestiging van het ziekenhuis nog af te wachten. Hebben morgenmiddag wel lekker allebei vrijgepakt dus dat is wel fijn, we zijn dan in ieder geval lekker samen.

Knuffffffffffffff

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    oehhhhhhh spannend sabrien!!!
    ik hoop het zo!!!

Hier geen goed gevoel erover:(
    Vorige keer zat alles potdicht hier beneden maar nu zit de baarmoeder wel hoger maar het is wel vrij open allemaal.
    Weet het niet hoor:(

10. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Sabrien, spannend voor jullie meis!

Elif, he bah meis dat je je zo voelt. Ik hoop nog steeds voor je dat dit jullie tijd is!

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dank je lieverd!!!

12. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    meiden hier word heel hard geduimd voor jullie!!!

13. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Hoi meiden,
    Ik lees al een tijdje met jullie mee, maar schrijf zelf nooit hier. Nu wilde ik toch even laten weten dat ik aan jullie denk en heel hard voor jullie duim. Sabrien, wat ontzettend knap dat je het zo lang volhoudt om niet te testen. Ik hooooop en duimmmmmmmmmmm dat je morgen een positieve test krijgt hoor.

@Klingel: de utro kan het wel lang tegenhouden hoor. Ik was de vorige keer 9 dagen overtijd door de uruzgan en helaas toch niet zwanger. Dus het kan, maar we hopen dat dat bij Sabrien toch niet het geval is.

Voor jullie allemaal een dikke knuffel!!

14. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Net echo gehad, er was een eitje aan het groeien, nu 14 mm, bms was al 7,5 mm dus gaat de goeie kant op. Vrijdag weer terugkomen.

Ga nu lekker buiten in het zonnetje zitten, misschien word ik daar wat vrolijker van!

15. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    *Sabrien neemt plaats naast Lindinha in het zonnetje8)* Wil ook vrolijker zijn :D.

Wauw je BMS is wel weer snel gegroeid zeg, vrijdag al weer terug! Hebben jullie dus nu wel definitief besloten meteen weer verder te gaan?!?!?! Moeilijke beslissing, gelukkig hebben jullie wel snel altijd de uitslag en hoef je niet zo onmenselijk lang te wachten als mij :$.

Miepje, ja die rot Utrogestan en alle hormonen. Je weet gewoon niet waar je aan toe bent door die rotzooi!! Jij nog even flink broeden he?

Trouwens heb het er net nog eens met mijn hubbie over gehad, jullie zullen me wel wispelturig vinden maar we gaan morgenvroeg niet zelf testen. Dat is zo'n gedoe, moeten al om 07:30 uur werken en heb geen zin om super gehaast en met heel veel gedoe die test te gaan doen en dan weer snel naar het werk te gaan racen.
    We gaan morgenmiddag naar het ziekenhuis en zullen het daar wel horen en als het niet zo is vragen we om meteen weer door te gaan met de 2 overige cryo's! We zullen ons daarna moeten orienteren naar een ander ziekenhuis omdat we dan in ons ziekenhuis uitbehandeld zijn:(.

Ik kan het jullie morgen pas laat in de middag laten weten, dan weten jullie dat alvast!!!

Bedankt voor het duimen :D.

16. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Sabrien meis, oh ik word al misselijk van de gedachte hoe jij je nu moet voelen, laat staan hoe jij je nu voelt. Ik duim ontzettend hard, zo erg die laatste dag(en), bah, al die onzekerheid. Wilde even laten weten dat ik aan je denk!!!!!!!!!!!! Ik duim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ohhhh Sabrien je maakt het wel spannend zeg! Maar ik snap de gedachte erachter wel. Succes dan nog morgen. Heb je wel 's morgens een afspraak in het ziekenhuis?? Ik duiMMM ook nog steeds voor je hoor..... heb er een goed gevoel over!! Maar dat is makkelijk zeggen voor mij zo op afstand, voor jou voelt het misschien heel anders. Succes nog even meid!!

Ja we gaan maar gewoon door, wachten heeft ook geen zin en dan zit ik straks misschien weer met zomerstop enzo... helemaal geen zin in dat we straks misschien pas in september weer verder kunnen ofzo.... dan ben ik alweer bijna 32.... AU!

18. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Sabrien, wat ben jij sterk!!!!!
    Ooh, ik had al honderd keer gepiest!
    Spannend hoor!
    Ik duim nog effe verder!!!!!!!!

Lindinha, dus toch door.
    Ik snap het wel hoor. Zo lang het nog enigszins gaat dender je maar door.
    Die stomme tikkende klok ook!
    Ik hoor 'm ook dagelijks :(

19. sassebas

sassebas Actief lid

12 feb 2010
    183
    0
    16
    Overijssel
    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel succes meid!
    Ik ga de hele avond duimen voor jullie!
    :) Sassebas

20. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    :D Meiden wat zijn jullie liefffffffffffff :D

Dank jullie wel!!!

Moeten er begin van de middag zijn, dus laat het later in de middag als ik thuis ben wel aan jullie weten! Weet nog niet hoe laat ik thuis ben morgen.
    KUS!!

Deel Deze Pagina