Ooooh Sabrien, laat je ons morgen nog de hele dag wachten op het goed nieuws Dat kan ik echt niet aan hoor hahaha. Nee hoor meid, snap jullie beslissing, maar ik zou het niet kunnen Ik mocht 2 jaar terug 12 dagen na de TP testen en heb dus 's nachts om 00:05 toen ik thuis kwam uit mijn werk de test gedaan Kon echt niet meer nog een nacht slapen en wachten hahaha. Lindinha; ga alvast weer heel hard duimen voor jullie. Als je dnekt dat het goed is om de TP nu toch te doen, moet je er voor gaan. Enne, leeftijd is toch niet zo heel oud. Ik ben nu 33 en toen ik Myrthe kreeg 32. Maar snap echt wel dat je niet langer wilt wachten dan nodig Timon; ja das met Pasen....moet die zondag (4 april geloof ik) officieel ongi worden, maar dat kan natuurlijk ook een dag eerder of later zijn. Dan meteen op de 2e CD beginnen met spuiten van allebei de hormonen en bloed laten prikken. En op CD 6 de eerste echo. Komt nu echt dichtbij
Getverderrie ik ben al zo nerveus voor jullie. Ik ga zo duimen voor goed nieuws. Succes nog de laatste loodjes.
Krijg tranen in mijn ogen van jullie lieve berichtjes, jullie zijn pas kanjers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bedankt dat jullie er voor me zijn, aan me denken en voor me duimen! Ben maar gewoon gaan werken voor tijdverdrijf.......... nou ja werken? Tot straks, dan kom ik bij jullie uithuilen of heb ik hopelijk goed nieuws. We wachten het nog maar even af......... Tot straks!
Hey lieverd, 12:00 uur krijgen we de uitslag, van te voren even urine inleveren bij het lab. Als ik thuis ben (weet niet of ik rechtstreeks naar huis ga) dan laat ik jullie wat weten. Probeer jullie niet te lang in spanning te laten! Lief dat je zooooooo met ons meeleeft, heb er op dit moment zelf geen goed gevoel over dus bereid me maar voor op een teleurstelling. We zien het wel..........nog een paar uurtjes. KUS!!!!!!!
Ik voel juist eigenlijk helemaal niet veel, ben de laatste tijd wel wat moe, emo en soms met vlagen wat misselijk geweest maar dat wil allemaal helemaal niks zeggen. Slik Progynova en gebruik Utrogestan dus met al die hormonen in je lijf weet je soms niet meer wat je voelt! Heb sinds gisterenavond wel knallende hoofdpijn maar volgens mij zijn dit spanningen. Brrrrr..........
JAAAA dat zijn vast de spanningen, kan ook niet anders na 3 weken geduld hebben en maar positief proberen te blijven!!! Respect meid!!! Ik duim heel hard voor jullie en hoop op goed nieuws vanmiddag!!! Nog maar 3 uurtjes tot 12 uur...!!! Toi toi toi!! Dikke knufffff
Opoooo. ik durfde vandaag haast niet te kijken zo spannend vind ik het voor je Sabrien maar lees dat je gisteren besloten hebt te wachten tot in het ziekenhuis. Respect voor je meis. Mijn duimen draaien overuren. Suc6 vanmiddag! Gisteren ten huwelijk gevraagd Waarschijnlijk volgend jaar mei Doet een vreugdedansje Lindinha knap dat je er nu toch voor gaat. Hopelijk doet het zonnetje je goed. Vandaag weer een schitterende dag. Hee ik ga nog even nagenieten van gisteren X Lente
Lente gefeliciteerd!!! Hoe heeft hij je ten huwelijk gevraagd. Over precies 3 weken ga ik trouwen. Sabrien nog 2,5 uur. Ik blijf duimen voor je!!!
hahaha hij zou me op mijn verjaardag vragen (komende maandag) maar toen ik dus de hoek om fietste stond er een groot bord in de tuin met het aanzoek, muziek erbij, een flinke bos rozen, een ring en netjes aangekleed. Dus was blij verrast Hoe gaat het met de zenuwen? Ik ben pas laat thuis vanavond en het eerste wat ik doe is kijken op dit topic en hopelijk met een big smiley je berichtje lezen. X Lente