IVF/ICSI Deel III

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sabrien, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    ooooooooooooooooo sabrientje wat maak je het spannend....
    het kan toch niet anders dan..als je 3 weken na tp nog geen ongi hebt gespot...
    Ik duimmmmmmm en hoop op goed nieuws!

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Sabrien............... wow ben echt zo zneuwachtig, moet steeds aan je denken! Je weet het dus nu... oh ik hoop zo dat deze mooie zonnige dag voor jou nog veel zonniger zal zijn!!! Ik duim gewoon even door!!! Op een een of andere manier heb ik er een heel goed gevoel over maar dat is altijd zo eng... ik kom straks were kijken meissie!!!

3. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    #643 klingel, 25 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2010
    maar even weggehaald, te blij hoop-berichtje voor sabrien :(
    knuf

4. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Sabrien ik ben me ook nog suf aan het duimen. Ik hoop dat je samen met je mannetje in het zonnetje een colaatje aan het drinken bent en het aan het vieren bent.

5. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Sorry meiden dat ik jullie zo lang heb laten wachten.
    De test was helaas negatief :(........
    Had er vanmorgen al een raar gevoel over, Utrogestan en Progynova hebben dus echt de ongi tegengehouden.

Maar wij blijven positief en vechten door en gaan niet bij de pakken neer zitten. Hoe moeilijk dat ook is, vandaag mogen we even bij de pakken neer zitten en morgenvroeg staan we vast weer anders op.

Wat zijn jullie toch lief voor mij, bedankt voor het duimen!!!! Bedankt voor al jullie lieve berichtjes en dat jullie aan me hebben gedacht.

Mijn duimen voor iedereen draaien door!!!!!!!!

Dikke kussssss

6. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    ah sabrien nee toch !! heel veel suc6 en inderdaad wel positief blijven hoor, ik weet dat het soms erg moeilijk is..

XX robing

7. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

ahhh sabrien wat erg voor jullie had jullie het zo gegunt veel sterkte

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    :$
    nee!
    dat kan toch niet waar zijn???

welja ik denk ook eens een keer zeker te weten dat er iemand zwanger is hoor.. sorry!

wat een klote-zooi!!

neem je tijd om nu verdrietig en kwaad te zijn, dat mag en moet... daarna weer door met die mooie sabrienepower van jullie, dan zal het goed komen, hoewel het al veel te lang duurt...

veel liefs en ik denk aan jou!
    KNUF

9. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Nee, dit kan niet waar zijn!!!
    Wie heeft hier in het topic staan hacken?

Sabrien, ik durfde er ook mijn geld op in te zetten.
    Wat kloten!!!!!!!!!!!!!!
    Geen andere passende woorden.

KNUFFEL!

10. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

hey oude topicgenootjes,

Het is al weer ff geleden dat ik hier mee heb geschreven, maar wil nu toch ff reageren.

Linda, zie dat jij inmiddels bent bevallen van jullie 2 wondertjes, alsnog gefeliciteerd!:D

Sabrien, verdorie! 3 weken na tp en dan een negatieve test...dikke knuf!!!

Liefs beehappy

11. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Verdomme Sabrien, heb je zo lang moeten wachten, het was je zo gegund. Wat een positieve instelling meis. Volgende keer moet het gewoon lukken. Sterkte voor jou en je mannetje.

12. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Sabrien, wat een rotberichtje, had het je heel erg gegund. Sterkte! En wat goed dat je zo positief kunt blijven. Maar even flink balen en huilen is ook goed hoor.

13. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Sabrien, nee toch.....och meid wat een teleurstelling weer. Had zo'n goede hoop voor jullie!:(

14. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Sabrien een dikke knuffel voor jou meis.
    Maar wel sterk ben je zeg!! Jeetje.

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    dat meen je niet..............................

:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

jeetje meis wat een respect heb ik voor jullie, zo ontzettend positief ingesteld en dat terwijl jullie zoveel te verduren krijgen!!! ik heb er gen woorden voor, die oneerlijkheid, ik had echt goede hoop!!!

Hele dikke knuf meis, hopelijk helpt het een klein beetje want dit verdriet doet zo'n zeer!!!

Liefs van mij

16. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Kom net van mijn werk, direct de pc aan want ik wilde graag het goede nieuws van Sabrien zien. Dit wilde ik dus niet lezen. Drie weken na de terugplaatsing, gatverdamme zeg!
    Meid, wat ontzettend knap van je dat je zo positief kunt zijn. Vandaag mag je verdrietig zijn en je rot voelen hoor! En dat mag ook best wel wat langer duren. Neem je tijd!
    Al neemt het je verdriet niet weg, hier zijn veel meiden die aan je denken en met je meeleven. Veel sterkte en een dikke knuffel.

17. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Sabrien....NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.... dit hadden we niet afgesproken he!!!! Wat onzettend K*T (met hoofdletters)!!!! Had echt een goed gevoel bij jullie, maar zoals ik al zei, dat is natuurlijk makkelijk voor iemand op afstand, jij voelt toch misschien andere dingen. Och meis, ik leef zo met je mee en had het je zo gegund! Dat weet je he!!

Nou lieverd, vandaag lekker veel huilen, schreeuwen en vloeken dat helpt vast en voel je je morgen hopelijk al weer wat beter, alhoewel ik weet dat het wel steeds langer duurt voordat je weer uit dat dal ben (tenminste dat hadden wij dan).

Meissie, we gaan er samen weer voor!!!
    CRYO-POWERRRRRRRRRRRR!!!!

Dikke knuffel!

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Neeeeeeee sabrien dat mag niet waar zijn:(
    pfffffffff wat kl*te!!
    Dikke knuffel.

Hier ziet het ook niet goed uit beige/ lichtbruin verlies en negatieve test:(

19. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Thanks meiden, wat zijn jullie allemaal liefffffff voor me. Wat zou ik zonder jullie moeten!!!!

Lindinha, inderdaad CRYO-POWERRRRRRRRRR en anders zijn wij ook genoodzaakt over te stappen naar een ander ziekenhuis. Dan zijn wij in ons ziekenhuis officieel uitbehandeld na 2 jaar IVF-en daar. Slik...

We hebben de hele middag in de tuin gewerkt, de schrobber heeft het te verduren gehad ;). Lekker alle kwaadheid en verdriet van me afgezet. Ga zo met mijn beste dinnetje ergens een ijsje eten en ons verdriet wegeten, voor zover dat kan dan.

Berichtje voor eskimotje van Miepje en Lisa: JULLIE MOETEN LEKKER BLIJVEN ZITTEN!!!!!

20. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    neeeeeeeeee lieve sabrien :(:(:(:(:(:(:(:(

ook ik had een heel goed gevoel bij jou vandaag, kom net uit m'n werk en moest natuurlijk gelijk hier even kijken, maar dit wil ik niet lezen meis :(:(:(

je klinkt wel heel positief, dat vind ik zo dapper van je.

pfffff zo lang gewacht op de test en dan nog negatief, bah zeg.

huil lekker uit meissie, verwen jezelf goed, en heel knap dat je gelijk weer door gaat.

dikke knuffel ;)

Deel Deze Pagina