IVF/ICSI Deel III

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sabrien, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Thanks Lisa!!!! Mijn duimen voor jou draaien overuren!

Elif, neee meis :(. Het zit ons ook niet mee!!! Dikke knuffffff
    Wat is het toch KL*TE!

Lente67, Sorry helemaal gemist dat je ten huwelijk gevraagd bent!
    Wauw :D, wat een romantische aanzoek zeg!! GEFELICITEERD met jullie voorgenomen huwelijk en geniet van de voorbereidingen!

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ja wat een dag hebben we heh:(
    Dikke knuffel!!

3. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Sabrien: Kusje en dikke knuffel :(
    Zo knap van je om zoveel geduld op te brengen en dan zulk slecht nieuws, BAH!!!

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    GEFELICITEERD!!!!! Gaaf dat hij je zo romantisch heeft kunnen verrassen.:D

5. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    ahh sabrien wat ben je toch lief dat je nog aan me denkt terwijl je wereld nu eventjes ingestort is, X.

lente, wauw wat romantisch, gefeliciteerd meid!

elif, nee he' jij ook al :( bah wordt er helemaal verdrietig van.

hanneke, jij over 3 weekjes trouwen, wat snel al, herinner me opeens dat ik je nog een pb zou sturen over de bloemen :):) sorry helemaal niet meer aan gedacht. denk dat je er nu al wel uit bent of niet? :)

6. lente67

lente67 Niet meer actief

Lieve Sabrien
    Het eerste wat ik dacht was K.U.T. sorry dat ik het zeg. Durfde haast niet te kijken maar helaas heeft het niet zo mogen zijn. Ik had stille hoop dat het goed zat en nu blijkt dit niet zo te zijn.
    Ook ik ga altijd in de tuin rausen. Daar knap je van op. Het kan zijn dat de klap later komt maar vandaag ben je bijna doorgekomen. Heb veel respect voor je.

Elif voor jou ook een nare dag. Bah, waarom nou????

Een hele dikke knuffel meidenX

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    #667 Timon, 25 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2010
    Wat is het toch oneerlijk verdeeld!!! Zo lang wachten en dan verdrietig nieuws. :( Dikke knuffel!!!

8. lente67

lente67 Niet meer actief

:)Bedankt voor de felicitaties. We zijn nog in een soort roes en mijn vriend is doodop. Heeft weken zich druk gemaakt en nu komt alles eruit. Kan amper zijn ogen open houden Lief hè?
    Sabrien logisch toch dat er niet aan dacht. Vind het al bijzonder dat je er later aan dacht.

Verschillende mensen al gebeld en mijn oudste broer als getuige gevraagd en mijn neefje (dan 3,5) als bruidsjonker en mijn Turks schoonzusje gaat mee in Duitsland voor jurken kijken. Kwam ze zelf mee. Zo leuk:)

Vergeet bijna dat ik zwanger wil zijn/worden....

Hanneke nog drie weken wat leuk! Ben benieuwd hoor!

Liefs,
    Lente X

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Heel veel plezier met de voorbereidingen. Ik heb het een leuke tijd gevonden.;)

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lente ideetje is het geen optie om dan met je schoonzusje naar antalya ofzo op vakantie te gaan en daar voor jurken kijken!
    Je haalt het er dik en dubbel uit hoor!
    Mijn jurk was vanuit turkije aangezien mijn man turks is, en was 250 euro niet te geloven!!!
    je zit nu voor 300 euro in een 5 sterrenhotel bij dti!
    Dus dan zou ze daar voor je kunnen afdingen en je bent fftjes weg ;)

11. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Vanmorgen weer in het ziekenhuis geweest voor 2e echo.... en het is gewoon al zover... moet vandaag al de Ovitrelle spuiten..!!! Mn ei was al 19mm en bms was ook al 10mm!!!!! Keigoed allemaal. Wordt straks gebeld over tijd van spuiten en dan hopelijk woensdag een tp!!!

Lente: GEFELICITEERD met jullie voorgenomen huwelijk! Leuk zeg, ik ga over 11 weken trouwen! Volgens mij hebben we aardig wat trouwerijen hier op het forum... Ik, Hanneke, Klingel en volgens mij nog een aantal! Leuk leuk leuk, weer iets positiefs om naar uit te kijken! Lekker beginnen met de voorbereidingen en je vast orienteren op een jurk via internet ofzo...hihi!!! Keileuk!

Sabrien, meis, hoe gaat het nu met je? Trek je het allemaal een beetje of zit je nog een beetje in een dipje? Kan me zo goed voorstellen hoe je je moet voelen. Het is ook allemaal zo klote en oneerlijk!

Had laatst toch verteld van dat gezinsdrama bij ons in de straat?!! De man heeft zijn vrouw omgelegd, kind naar de oppas gebracht en zelf daarna van de flat gesprongen. Wat blijkt nu... hij schijnt al een hele tijd aan coke verslaafd te zijn.... en dat soort mensen krijgen dan ook gewoon kinderen... terwijl wij al bang zijn, als we een keer een slokje alcohol nemen, filet americain eten of een aspirine innemen... zoooo oneerlijk! Maar ja, zo is het leven helaas....!

Meiden, nog leuke plannen dit weekend??

12. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Jeetje Lindinha wat gaat dat allemaal snel zeg. Sabrien heeft net getest en jij al weer een tp. Klinkt allemaal goed zeg.

Lisa geeft niet hoor. Ik begrijp dat je met hele andere dingen bezig bent geweest. Ik heb het internet afgestruind en heb wel goede ideeen opgedaan.

Lente wat romantisch van je vriend. Die van mij stortte ook helemaal in nadat hij mij heeft gevraagd. Wij zaten op de Dominicaanse en was er bloedheet dus hij kreeg ook spontaan een zweetaanval hahaha. Heel veel plezier met de voorbereidingen.

13. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ja het gaat inderdaad megasnel deze keer.... moet vanmiddag om 16.00 uur de Ovitrelle spuiten en wordt dan volgende week woensdag gebeld of de cryo goed ontdooit is en of er een tp is.

Spannend weer, maar ik probeer er nuchter onder te blijven, ga er vanuit dat het niks wordt...

14. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee meiden,

Wat leuk dat jullie allemaal zo enthousiast zijn met ons voorgenomen huwelijk. Waarschijnlijk wordt het 20 mei volgend jaar.
    Hopelijk is tegen die tijd ook mijn huis verkocht want dat scheelt een hoop poen en kunnen we flink sparen. Aan ons nieuwe huis moet nog heel veel gebeuren dus een jaar hebben we hard nodig. Maar wat te doen als ik dan volop zwanger ben:$ Hebben jullie daar rekening mee gehouden toen jullie de plannen maakten?

Mijn schoonzus heeft in Duitsland een winkelstraat ontdekt dat lijkt op klein Turkye met bijbehorende prijzen dus daar gaan we een dagje shoppen. Zal pas in mei worden want heb mega veel te doen.

Lindinha wat super dat volgende week die tp is. Heb bewondering voor je doorzettingsvermogen en hoop dat het je deze keer 100% mezit. Dus over 9 maanden een lief klein mensje in je armen.

Hee Lisa, hoe gaat het met jou? Merk je al iets? En hoe is het op je nieuwe werk? Naar je zin?

Sabrina hoe gaat het vandaag met je?

O ja, morgen dus open huis en zondag de belastingaangifte zelf proberen:( Hopelijk gaat dat goed:D
    X
    Lente

15. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Lente: ha ja, wij hebben er rekening mee gehouden. IVF in december dus wij vonden september dan ook wel erg gevaarlijk. Hoera zwanger, maar helaas miskraam. Tja als het dan echt goed was gegaan hadden we in september wel een probleempje gehad. Dus wij hadden besloten om in mei te trouwen, dus voor de (eventuele) enorme buik uit :). Maar als je je jurk gaat kopen, dan wordt er gelijk al gezegd dat ze enorm veel zwangere bruidjes krijgen. Dus je bent niet de enige met dit "probleem" ;). Wat als je echt op het punt staat van knappen??? geen idee. Ik hoop het alleen voor je dat je dit probleem gaat krijgen ;). Zou best mooi zijn.

16. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Hoi Lente, ik heb er geen rekening mee gehouden, ik probeer mn leven zoveel mogelijk normaal leiden en niet de ICSI mijn leven te laten bepalen, is best moeilijk, vooral in het begin. Maar de ICSI schikt zich nu maar naar mijn leven. En als ik zwanger zou worden, zou het alleen maar dubbel feest zijn, maakt me echt helemaal niks uit!

Lisa, hoest meissie? Hoe lang moet je nog wachten?
    Spannend weer, ik duim voor je!!!
    Misschien zitten we nog even samen op het bankie!

Sabrien, hoe gaat het vandaag?

17. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Jeetje Lindinha, wat ga je snel!
    Volgende week alweer een tp!
    En als ik je zo hoor, heb je er volgens mij best zin in.
    Klopt dat?
    Alle voortekenen zijn gunstig.
    Nu nog effe het koppie mee!

Lisa, hoe gaat het met jou?

Sabrien, dikke knuffel!!!

18. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Lindinha, je gaat snel joh, goed zo!!

Sabrien, hoe voel je je meis?

19. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hey meiden,

Lindinha, wauw wat ga je weer snel!!!!!!! Het klinkt inderdaad alsof je er echt zin in hebt!! You go girl!!!!!

Sikki hoe is het met jou? Spannend allemaal hoor!!!

Met mij is alles goed hoor, we hebben besloten niet op te geven en we gaan er samen weer voor!!!! Hoop dat de ongi snel doorbreekt en als er dan plaats is mogen we de 2e dag weer beginnen met de Progynova, dan hebben we dat ook weer gehad. Mijn vertrouwen in cryo's is eigenlijk wel gedaald. Alles was goed, 2 teruggeplaatst, goede kwaliteit, BMS goed maar geen zwangerschap..... en dat je al eens zwanger bent geweest heeft er kennelijk bij ons dus ook niets mee te maken!

Ik ga lekker nog een beetje genieten van het weekend!!

Fijn weekend verder!!
    Kus

20. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Hey Sabrien, nee wat je zegt is ook zo.... jullie zijn dan al een keer zwanger geweest, maar het zegt idd weinig, behalve dan dat je lichaam het wel een keer gepakt heeft, maar goed, het moet het natuurlijk nog wel nog een keer gaan doen en deze kan dan wat langer.

Ik weet wel dat je met cryo's minder kans hebt om zwanger te worden, geloof iets van 10% kans en met een verse embryo met ICSI 25-30% kans, dus wel aanzienlijk minder, maar goed elke poging is er 1!!

Heb er op zich wel weer zin in, maar ben er eigenlijk niet echt mee bezig, we zien het wel. Het is gewoon wel fijn dat het allemaal goed ging en vrij vlot deze keer. We zullen zien...

Iedereen fijn weekend nog!!
    Liefs

Deel Deze Pagina