Kom jullie allemaal een prettig paasweekend wensen!!!! Lekkerrrrrrrrr lang weekend, maandag lekker uitslapen mmmmmm. Lisa, ik duim voor een positieve test, kom het weekend nog wel even spieken! Succes!!!!!! duimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Ik wens ook iedereen een heeeeeeeeeeeeerlijk paasweekend, met lekker veel chocoladepaaseitjes!!! hihi... Sikki!!!! Kijk... jij begint met het goede nieuws hier te verspreiden... 6,3 keigoed man!!! Ben helemaal happy voor je, kan je vanavond iig rustig de volgende spuit zetten! Zet 'm op!! En.... oh... kan ik tussen 6 mei en 12 juni nog zwanger worden in DD, gaat het zo schnell daar?? Nou ik ben heel erg benieuwd!! Nu even lekker maandje rust, vind ik ook wel prima nu. Lisa...you go girl!!! Ik kom zondag weer ff bij je spieken!!! Toedels...!!!
Meiden even heel kort, zit op mijn werk en ben daarstraks ongi geworden. Beetje vervroegd deze maand, maar dit is dus CD1 en we gaan beginnen!!!! MOrgen dus de eerste 2 spuiten erin en bloed laten prikken..... Zit een klein beetje te stuiteren nu hahaha
Jeej Daffie, jij ook beginnen! Gezellig, gaan we samen op. Lindinha, jaah het kan echt zo schnell gaan in DD. Kijk naar Loesie, 12 januari intake gesprek en eind februari zwanger! Lisa, ik denk aan je en duimmmmm! Fijn paasweekend meisjes!
Oooooh, ik word gewoon genoemd hier!!! hihi! Klopt bijna lindinha, had 12 jan. evaluatiegesprek in deventer, 25 januari intake in DD, liep aan het eind van mijn cyclus dus mocht 2 februari beginnen met spuiten en 26 februari positieve test! Heb die een dag later gedaan (2.1 weken na punctie) dus eigenlijk kan ik zeggen 25 januari intake, 25 februari 4 weken zwanger! Belde toen naar Deventer of ik de echo's daar mocht doen, kijkt de ivf-verpleegkundige in de computer, zegt ze; huh, maar je hebt 12 januari nog een evaluatiegesprek gehad hier! Dus kun je nagaan hoe snel dat is gegaan! Dusssss, zet hem op! Het kan heeeeeeeeeeeeeel snel gaan!!! Lisa, je kent me denk ik niet, maar ik blijf spieken hier hoor! Ik hoop echt op goed nieuws! Daffie, succes!!!! Super dat je weer kan beginnen! Sabrien, dit wordt jouw cryopoging hoor! Dat moet gewoon! Sikki, ik blijf gewoon doorgaan, ook hier...ik ben ook helemaal happy met de mooie uitslag! Knuffel voor iedereen! Liefs
Daffie....nog meer goed nieuws!!! Kijk daar hebben we wat aan natuurlijk!!! Succes!! Lisa, wie gehts? Loesie, goed te horen, ik ga ervoor!!!
Goed he meiden...ben helemaal happy!! Vanmorgen bloed wezen prikken voor de studie waar we aan meedoen en vanavond om 18:30 de eerste 2 spuiten erin. Dan woensdag om 8:15 de 1ste FM en weer bloed prikken. Was toch wel weer bijzonder om in de wachtkamer te zitten in het UMC vanmorgen. Allemaal koppels waarvan je weet dat ze in hetzelfde schuitje zitten. Snap alleen nooit zo goed dat als men al een kindje hebben ze ze meenemen naar de wachtruimte...is toch erg confronterend voor sommige mensen die nog niet weten of ze ooit papa en mama zullen worden....of vinden jullie dat niet erg. Ik heb al besloten steeds ons dochtertje thuis te laten. Sikki; we gaan zeker gelijk op, leuk hoor!!
hee meiden, Wat ben ik blij voor jullie! Allemaal positief begonnen aan de behandelingen. Ik wil ook Hier regent het pijpestelen en mijn vriend ligt uitgeteld in bed. 7 gaten erbij in zijn mond en dus knap beroerd. Dit wordt niet uitgebreid brunchen met de pasen. Daffie, ik snap wat je bedoeld maar aan de andere kant het kan de mensen juist ook moed geven. Zo van, O kijk, bij hun is het gelukt dus bij ons kan het ook Is maar net hoe je het bekijkt. Kinderen vind ik vaak juist vertederend en geeft afleiding. En daarbij komen ze ook in andere situaties baby's tegen. Maar wel lief dat je eraan denkt. Fijn weekend en Lisa ik hoop zo op een mooi bericht morgen. Spannend! X Lente
Daffie, JOEHOEEEEEEEEEE gaat het voor jullie ook eindelijk gebeuren!!!!!!!!!!!!!!! . En ik vind als jij Myrte wilt/moet meenemen (soms kan het niet anders) moet je dat gewoon doen hoor!!! Daar halen de mensen zonder kinderen ook hoop uit, tenminste zo zie ik dat dan. En ik geniet nou eenmaal van alle kindjes om me heen . Je moet je dan zeker niet schuldig voelen, je hebt nu eenmaal ook die zware weg moeten afleggen om zwanger te raken. VEEEEEEEEEEEEEL SUCCCCCES!!! Lente, ik zag dat jullie een trouwdatum hebben! Leuk de maand mei om te trouwen, wij zijn nu in mei al 2 jaar getrouwd. Lindinha, nog lekker over je jurk gedroomd, gezwijmeld!!! Begint nu op te schieten he?!?!?!! Sikki, nog aan het nagenieten van het goede nieuws van je bloedwaarde? Succes met spuiten!!! Wanneer heb je de eerste FM? Loesie, leuk dat je hier komt spieken!! Gelukkig alles goed bij de echo had ik gezien he? Wel flink schrikken!!!!!! doeiiiiiiiiiii
Lente en Sabrien; wat leuk om te lezen dat jullie het juist een opsteker vinden om te zien dat er kindjes in de wachtkamer zitten omdat dat hoop geeft. Nou vindt ik het zelf niet handig om haar mee te nemen, maar als het een keer niet anders kan, zal ik me niet zo schuldig voelen De eerste 2 spuiten rond 18:30 weer in mijn buik gejenst, dus mijn leven als junkie is weer begonnen. Ben benieuwd of ik last ga krijgen van bijwerkingen...
helaas ik heb vanmorgen weer eens negatief getest het was ook weer te mooi om waar te zijn. heb absoluut geen vertrouwen meer in cryo's, dit was de 4e cryo tp, en alle waren ze negatief
Ahhhh lieve Lisa, dat meen je niet!!!!! Had zo gehoopt dat jij het positieve nieuws op gang zou gaan brengen.... Meis, wat een teleurstelling he... ik herken het gevoel zo goed, ik heb ook absoluut geen vertrouwen meer in cryo's!! Sterkte en ik zou er maar een flinke borrel op nemen, kan nu weer!! En probeer toch nog een beetje te genieten van de feestdagen!!! Big hugg XXX
dank je meis, ja ga zeker een drankje drinken vandaag, had ik gister al ingeslagen, uit voorzorg. het voelt k*t en jullie weten hier hoe dat voelt, en toch kan ik het aan, we hebben nog 3 cryo's, dus gelukkig geen nieuwe ivf, dat zie ik ook echt niet zitten voorlopig, en tja cryo positieviteit is bij mij ver te zoeken op het moment, het zijn extra kansen maar ook veel extra k*t momenten. ik weet alleen niet of ik nu kan stoppen met utrogetsan en progynova, ik wilde het niet meer innemen maar heb het net toch nog maar gedaan, maar denk dat ik het vanavond niet meer doe, het heeft toch geen zin meer, die ongie kan beter maar snel komen, en dan bel ik volgende week het ziekenhuis voor een nieuwe planning. jij ook een fijne dag vandaag. x lisa.
Oh Lisa, neeeee! Meid, wat afschuwelijk! Ik weet niet wat ik moet zeggen. Je weet het, er zijn genoeg meiden die nog van een allerlaatste cryo zwanger raken, maar ja, dat overkomt altijd een ander en jou niet Tja en nu stoppen met de medicijnen of niet? Je zit morgen toch 2 weken na tp? Je kúnt nog een dagje wachten... Voor nu een dikke knuffel en een stevige borrel voor vanavond! *KNUF*
Hoi allemaal, zie dat ik de meeste namen hier niet meer ken, hoop dat dat betekent dat er veel zwanger hebben mogen worden van IVF/ICSI in de afgelopen maanden. Jammergenoeg wel veel voor mij onbekende namen... Blijft niet leuk om te zien hoeveel van ons er IVF/ICSI nodig hebben. Wil jullie eigenlijk alleen allemaal even een knuffel komen geven. Meiden het kan! Houd dat in gedachten, zelfs al je het eigenlijk al opgeeft, kan het nog gebeuren. Wij dachten ook dat het er voor ons niet in zou zitten, maar hebben nu echt 2 prachtbaby's. Daffie: jullie dus voor een 2e. Spannend hoor, weer helemaal aan dit traject beginnen. Lisa: voor jullie heeft het dus nog steeds niet zo mogen zijn. Jemig zeg, wat worden jullie ook op de proef gesteld.
Lieve Lisa, dit was niet wat ik wilde lezen . Ons vertrouwen in cryo's is ook helemaal weg, allemaal super ontdooid, super kwaliteit. Maar ja geen zwangerschap........... Pffffffff wat een teleurstelling weer iedere keer. Meis geef niet op, jullie hebben nog 3 cryo's en natuurlijk we hebben ook veel op dit forum gelezen dat het kan en die hoop moeten we ook blijven houden!!! hele dikke knuff, ik zal vanavond ook een stevige borrel drinken en aan je denken!!!! Sikki, wie geht's mit spritzen? Angelbaby, wat lief dat je ons een hart onder de riem komt steken. Gaat allemaal niet zo lekker hier de laatste tijd, maar dat laten we allemaal achter ons en we gaan binnenkort ALLEMAAL hier voor GOED nieuws zorgen!!! Geniet maar lekker van je gezinnetje!!! Wauw wat is het toch een wonder . Daffie, jij had toch ook zoveel hoofdpijn van de Decapeptyl he? Hoop dat je dat nu bespaard blijft!!!!!!!!!!!!!!!! Lindinha, lekker van het paasweekend aan het genieten? Dikke kus fijne paaszondag!
Nee Lisa Wat afschuwelijk om te horen pffffffffff. Hoopte op goed nieuws voor dat ik vertrok. Een heeeeeele dikke knuffel xxxxxxxx
He gatver Lisa! Jij ook al Ik had toch echt gehoopt dat jij vandaag goed nieuws kwam brengen, maar helaas. Kan me voorstellen dat je geen vertrouwen meer hebt in cryo's. Ik heb dat ook niet meer. Wij hebben inmiddels 10 cryo's laten terugplaatsen en geen van allen is bij ons gebleven. Dus het vertrouwen is ook hier ver te zoeken. Sowieso is het vertrouwen in een goede afloop even een beetje weg, maar hopelijk komt dat wel weer terug. Ik wens je veel sterkte meid en hoop dat je ongi snel op gang komt. Kun je tenmisnte weer verder. Liefs van mij!