Dames als ik deze week ongesteld wordt dan moet ik een afspraak maken voor een uitgangsecho en dan krijg ik als het goed is ook de hormonen voor de stimulatie voor de follikels mee .... hoelang daarna krijg je dan de eerste follikelmeting??? gr. Nicole
Lindinha, WAUW klinkt als een droomlokatie om te trouwen, zwijmel!!! Geniet er maar van meissie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik hoop ook van harte dat jullie geen donorzaad meer nodig hebben. Van die 4 resterende pogingen moet het gewoon echt gaan lukken hoor..... DAT MOET!! Thanks voor het duimen alvast!!! Timon, succes met prikles. Je zult zien de eerste spuit is even eng maar daarna raak je er zo aan gewend en stelt het echt niks voor! Successss. Hoop dat het je is meegevallen!! Daffie, wat ontzettend spannend vrijdag de punctie! Wat erg dat bij de eerste IVF geen bevruchting plaats vond!!! Jeetje dat is ook echt een domper. Hoeveel follikels zaten er nu in totaal? spannend!!!! Als het even meezit zitten we samen op het wachtbankje, mits er dinsdag een goede ontdooiing optreedt. Ga ik samen met sikkie en jou in het zonnetje zitten 8). Ik ga onzettend hard duimen vrijdag voor een goede en vooral pijnloze punctie, goede bevruchting en maandag een TP van een super emmy!! Coni, bij ons was het de +/- de 7e stimulatiedag geloof ik, en dan 3 keer per week voor een FM. Spannend als je gaat stimuleren!! Welke medicijnen ga je gebruiken? KUS !
Daffie, jippie, eindelijk de punctie ingepland! En ik duim voor mooie bevruchtingen zodat je snel naast me kan komen zitten! Sabrien, hoe gaat het bij jou? Wanneer staat de eerste echo gepland? Lindinha, hebben jullie tot nu toe altijd maar 1 embryo teruggeplaatst gekregen? Ik wilde dit keer zelfs voor 3 gaan. Maar ja, er waren niet meer dan 2 embryo's beschikbaar. Misschien maar goed ook... Timon, hoe is het gegaan?
Hey Sikki, Ik heb gisteren een echo gehad voor BMS te meten en dat was goed. Mits er ontdooiing optreedt van 1 of 2 emmy's krijgen we dinsdag a.s. een TP. Dus dat is allemaal snel gegaan dit keer, we zien het wel gaan nergens vanuit. Ga ook echt geen 3 weken meer wachten met testen. Des te sneller kunnen we door voor second opinion elders. Jij goed broeden he? op die 2 toppers van je!!!!! Mag je echt trots op zijn hoor , zulke goede kwaliteit!!! WHAAAAAAAA, het wordt hier weer spannend op ons topicje, en nu wil ik allemaal GOED nieuws horen. Daar zijn we echt aan toe .
Whaaa Sabrien, spannend! Is dan zeker snel gegaan. Er MOET er minimaal 1 goed ontdooien. En dan ook, hoppa, bij Daffie en mij op het bankje schuiven. Spannend hoor!!!
Daar ben ik dan! Ik heb mezelf geprikt! Twee keer zelfs. de prik instructie was weer veel herkenning, maar ook veel nieuwe informatie. Zeer prettige dames en een groepje van 3 stellen. Dat gaat gezellig worden op het wachtbankje met jullie drietjes. Wel eraf komen met een wondertje, hoor! Coni, 3 dagen na de uitgangsecho zal ik gonal-f gaan spuiten. 10 dagen na de uitgangsecho is de 1e fm gepland.
Applause voor zuster Timon Hoera, Daffie bijna de tp. Nog 1 nachtje slapen. Hier weinig nieuws, ga nog niet bellen, wacht tot de meivakantie. X Lente
Timon, zie je wel dat het meevalt!!! Knap hoor!!!!!!!!!!!!!! Gaat inderdaad gezellig worden met zijn allen op het bankje en inderdaad hopelijk met een wonder!
Sikki, wij hebben 1x 2 verse embryo's terug laten plaatsen en verder elke keer maar 1 emmie. Volgende keer willen we 2 verse emmies terug laten plaatsen, heb toch het idee dat we dan iets meer kans hebben dan met een cryo. Maar goed eerst maar afwachten of we zoveel embryo's hebben. Sabrien, ik zou zeker niet meer 3 weken gaan wachten, als je zwanger bent dan is dat na 2 weken na tp ook te zien op een zw.test. Timon.... en viel het mee het spuiten??? Ja toch? Succes de komende tijd! Daffie, morgen de punctie, spannend ook weer voor jou! Succes, hoe laat moet je? Het wordt weer een mooie dag vandaag, geniet ervan meisjes!!
Lindinha, mochten jullie dan nooit meer dan 1 verse tp-en? Ik heb altijd 2 laten tp-en indien ze er waren. Had er nu graag 3 gewild, maar ja, eer waren er niet meer dan 2. Achteraf misschien wel beter, maar dat weten we pas over 2 weken of later Bij de eerste ICSI vroeg ik aan het hoofd lab wat te doen, 1 of 2. En toen zei hij, wat wilt u mevrouwtje, zwanger worden of perse geen tweeling. En toen was de keuze snel gemaakt. En nu hoop in vurig op een tweeling. Want mocht het ooit lukken dat zal er met mijn eicelvoorraad nooit een volgend poging meer inzitten. Timon, ook hier applause!!! Ooh meisjes, ik hou het nou al niet meer!!! Baal er zo van. Ben gewoon op van de zenuwen. Kán niet goed zijn voor het innestelen. Maar weet gewoon niet waar ik de afleiding moet zoeken.
Sikki lieverd, wat erg dat je je zo onrustig voelt! Het is ook zo ontzettend moeilijk die wachtweken (vooral als je er al zooooveeeel hebt gehad) iedere keer weer wordt het moeilijker en zwaarder....... Wij gaan je echt steunen hoor en we slepen je er wel doorheen. Je staat er zeker niet alleen voor .
Sikki, wij mochten de 1e 2 behandelingen maar 1 verse terug laten plaatsen en vanaf de 3e behandeling mochten we zelf kiezen, toen hebben we de 3e behandeling er 2 terug laten plaatsen en de 4e behandeling toch weer 1. Volgende behandeling in DD dus hopelijk genoeg emmies en dan 2 verse met AH en IMSI terug laten plaatsen! Die wachtweken zijn ook echt verschrikkelijk. Ik had wel de laatste keren dat ik er eigenlijk niks meer van verwachtte en er ook minder mee bezig was en gewoon doorging met mn leven eigenlijk. Maar ik snap het wel hoor, want je bent er toch wel mee bezig ook al ben je er toch minder mee bezig.... snap je het nog??? Ben je wel gewoon aan het werk? Of vrij? Plan gewoon werkzaamheden in om te doen, leuk of niet leuk, bijvoorbeeld ramen wassen, koelkast schoonmaken, tuin onkruidvrij maken, tuinmeubels een sopje geven, boodschapjes doen, iets leuks voor in huis kopen (bosje bloemen ofzo, ik voel me daar ook altijd weer vrolijker door), stofzuigen, afstoffen, bed verschonen, dat ene kamertje/kast nog steeds opruimen, op internet vakantie uitzoeken, lekker gaan shoppen en iets leuks voor jezelf kopen, lekker gaan lunchen, lijstje maken wat je de hele week wil gaan eten etc..... hoop dat je hier iets mee kan en je de tijd doorkomt!! Zo niet, dan hoor ik het graag, verzin ik er nog wel wat bij!!! hihi.... En ik geloof trouwens niet dat als je er meer mee bezig bent dat dat dan niet goed is voor de innesteling... het nestelt in of niet, ongeacht of je zenuwachtig bent of niet. Dus no worries chica!!! Dikke knuffellllllllll
Hihi Lindinha, jij weet echt veel te verzinnen! Ben nu wel 'aan het werk', maar kan er m'n kop gewoon niet bij houden. Morgen ben ik vrij en dan is het weekend. Morgen verjaardag van mijn kleine neefje die 4 wordt. Maar zaterdag en zondag niets gepland. Dus dan denk ik dat ik echt maar domme klusjes moet gaan doen ja. De tuinmeubels kunnen zeker een sopje gebruiken! En het terras moet ook met de hogedruk geboend worden. Blehh, helemaal geen zin in, maar wel lekkere afleiding ja. En dan misschien maar 's avonds lekker met manlief naar de film ofzo. Eens kijken hoe ver ik kom!
Precies, that's the spirit!!!! Of ga lekker met je hubbie uit eten zaterdag of zondag en idd lekker naar de film ofzo, ook altijd goede afleiding... maar dan niet naar "de gelukkige huisvrouw" gaan, zwanger-dramabevalling-postnataledepressie-film.... NIET DOEN DUS!!! Zoek maar leuke ontspannende lachfilm uit!! Stomme klusjes zijn ook niet leuk, maar ze zorgen wel heel erg voor afleiding en het helpt mij altijd wel en het huis wordt er ook nog schoner van....hahahahhaaaa.... ook mooi meegenomen!!! Of ga zaterdag lekker naar een tuincentrum, leuke plantjes voor de tuin kopen ofzo, krijg je echt zo'n blij-voorjaars-gevoel van! Meisje, ik hou je wel bezig hoor, no worries!!!
Sikki, Lindinha houdt je dus wel bezig?!?!?!?! hihihihi bezig bijtje !!!! DikkeMEGApletKNUF!! Lindinha, heerlijk zo'n voorjaarsgevoel!!! Lekkerrrrr alles gepoetst, heb onze tuin ook al geschrobt en tuintafel neergezet onder mijn gezellig paviljoentje!! Moet alleen nog plantjes halen! Gezellig! We mogen vandaag zelfs een uurtje eerder naar huis wegens secretaressedag, heerrrrrrrrrrlijk!!!!! Voel me vandaag sowieso niet zo lekker dus dat komt goed uit, ehb hoofdpijn en weer wat lichtjes bruinverlies....... weet niet of ik moet bellen of dat kwaad kan voor TP volg week. Echo was afgelopen dinsdag goed. Wacht het nog maar even af. Vorige keer had ik echt een bloeding maar dat heb ik nu niet. Bij de apotheek heb ik het nagevraagd en hun zeiden ook dat je de eerste weken doorbraakbloedingen kan hebben. Ga sowieso vanaf zaterdag weer bollen schieten.
Net maar even telefonisch met IVF-verpleegkundige overlegd. Mits het geen bloed wordt dan doorgaan met Progynova en zaterdag starten Utrogestan. Indien bloed dan morgenvroeg bellen en langsgaan voor echo. Als bms afbreekt dan uiteraard geen TP, dan heb je sowieso geen kans op een innesteling natuurlijk. Nu maar hopen dat het geen bloed wordt, anders ben ik weer 3 weken voor niets die Progynova aan het slikken........ Zo is er altijd wel wat.
Hallo dames, nou mijn menstruatie is er doorheen, gisteravond rond 22 uur was het bingo ... we zijn dus nu weer een stapje verder. Ik moet zaterdag voor de uitgangsecho komen dus ik ben benieuwd en dan zullen we ook wel de "stimulatie" hormonen mee krijgen ... ik ben zo benieuwd hoe ik daar op ga reageren. Ik had van de week linksonder in mijn buik behoorlijk wat pijn zelf denk ik dat het mijn darmen zijn geweest maar helemaal zeker weet ik het niet ik hoop niet dat het iets te maken heeft met de decapeptyl of zo en dat we zaterdag slecht nieuws krijgen omdat ik niet goed gereageerd zou hebben op de decapeptyl ... de pijn is nu wel weg hoor dus ik ga er gewoon vanuit dat het echt mijn darmen zijn geweest en dat we zaterdag gewoon verder kunnen ... Hoe gaat het straks eigenlijk verder ... stel dat de eerste IVF niet gelukt is ( daar hou ik natuurlijk rekening mee ) ga je dan gelijk de volgende maand weer verder met de 2e IVF of wordt er dan altijd een maand gestopt?? Ik zou het best willen combineren met IUI zijn er dames hier die daar ervaring mee hebben??? gr. Nicole