Hoi Sabrien, wat ontzettend balen dat het ook nu weer fout is gegaan. Bah, heb er geen woorden voor, sterkte en ik hoop dat je het los kan laten voor nu. Lindinha wat gaaf van je sieraden en een goede tip van de bloemiste. Echt leuk voor je. Hier is het afwachten en gelukkig erg druk met alles dus weinig tijd om na te denken (lees piekeren). X Lente
Sabrien...wil je even een dikke knuffel geven!!!! En pak je valies maar vast in, want Belgie gaat hem worden!!! Volgens mij ben je een sterke meid!!!! Lindinha, heerlijk he, al die voorbereidingen!!! Wij hebben nu ook zo'n beetje alles geregeld...kaarten gaan eind van de week op de bus en vrijdag gaan we in ondertrouw. 12 mei jurk passen, ringen zijn binnen, en de rest is ook allemaal geregeld! Moet alleen m'n schoenen nog inlopen! Goed dat je na de bruiloft verder gaat, 1st flink gaan genieten van jullie dag!!! Voor iedereen, knuffel!!!
sabrien wat erg voor jullie ik vind jullie zo sterk jullie hebben al zo veel mee gemaakt gun het niemand zo veel als jullie lindinha leuk al die voorbereidingen voor jullie huwelijk spannend komt steeds dichter bij hoop dat jullie een mooie dag hebben en dat daarna als jullie naar duitsland gaan jullie grootste droom uit mag komen ik begrijp goed wat jullie mee maken en hoop dat jullie ook mooie test in jullie handen krijgen
Daffie en Sikki lekker blijven broeden. Is het gezellig op het bankje? Be Happy, welkom hier. Komen we elkaar weer tegen, meid. Jammer dat die 9x IUI niets heeft opgeleverd. Hopelijk is dat heel anders met IVF. Lindinha, geniet van de voorbereidingen. Je bent lekker op weg met je (nep)sieraden (goede stunt!), de bloemen en het nogmaals passen van je trouwjurk. Leef je uit! Groot gelijk om niet misselijk te willen zijn op je trouwdag. Alle meiden die ik ben vergeten een dikke knuffel. Meiden, het gaat hier spannend worden. Morgen ga ik voor het eerst mezelf spuiten. Dan ben ik heel echt begonnen met ICSI.
Hey meiden, Ja ben idd lekker bezig om van alles wat met de bruiloft te maken heeft te genieten!! Heb er helemaal zin in! Waarschijnlijk morgen de huwelijksreis boeken!!! whaaaa.... gaan dus niet alleen trouwen over 7 weken maar ook op vakantie. Das heel raar daar denk je helemaal niet over na, denk alleen maar aan de bruiloft en minder aan de vakantie erna....heerlijk 10 dagen naar een superdeluxe hotel op Tenerife!! Heeeerlijk....zo'n zin in!!! Goed he die sieraden, ik heb al geprobeerd om een foto te plaatsen hier, maar lukte niet. Mn armband is al klaar en is echt keimooi!!!! Timon, spannend he dat je nu eindelijk gaat starten... je had even een lange adem nodig, maar nu gaat het eindelijk beginnen morgen. Succes! Be Happy, helaas welkom hier. Lees en schrijf gewoon lekker mee en stel je vragen als je die hebt! Sikki, wie gehts dan?? Wanneer mag je ook alweer testen, dit weekend?? Spannend wordt het. Werd je vorige keren gewoon ongi door de Utrogestan heen? of pas nadat je gestopt was? Meissie, ik duim keihard voor je!!! Jij wordt mijn voorbeeld!!!! SmakXXX Loesie, wanneer ga jij ook alweer trouwen?? Volgens mij een week voor mij, of niet? 4 juni ofzo? Leuk he allemaal, begin er helemaal happy van te worden! Lente, voor jou schiet het nu ook op!! Lisa, alles goed meis? Stuur me ff een pb waar je werkt, dan kom ik wellicht bij jou langs voor mn bruidsboeket!!
Wauw Lindinha wat een MOOIE, geweldige armband.....kwijl..... hihihihi. Nee echt serieus helemaal mooiiiiiiii. Ben benieuwd hoe de ketting eruit ziet!!!!! Huwelijksreis??? . Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.......... Lekker, zon, zee en strand en vooral genieten!!!!! Fijn dat je zo geniet van alle leuke dingen!!! Sikki, ik duimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm. Timon, succes met de eerste spuit!!! Je kan het!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jaaaaa nu is het echt begonnen!!!! Spannend.. Loesie, jullie ook bijna trouwen. Leukkkkkkkkkkkkkkkk!! Zag dat de echo vorige week helemaal geweldig was met alles erop en eraan!! Superrrrrrrrrrrrrrr. Sabine, jeetje bij jou begint het ook op te schieten zeg, wat is het voor mijn gevoel snel gegaan!!!!!!!!! Lief dat je altijd zo met ons meeleeft! Lente, Loesie, Timon en Sabine, bedankt lieve meiden!!!!! Dat doet me goed!!!!!!!!! We kijken wel even hoe we ons voelen de komende tijd voordat we weer verder gaan, weet toch dat ik niet al te lang kan stilzitten maar dit hebben we nu echt even nodig!! Even geen hormonen na 2 jaren constant maand in maand slikken en spuiten etc. Lindinha, het ziekenhuis wil nog een gesprek met mij denk ik over het hele traject en om het af te sluiten. Is voor ons zelf ook wel prettig maar ook wel emotioneel om het af te sluiten met lege handen..... Dikke kus voor jullie allemaal!!!!
Sabrien, jij gaat niets afsluiten met lege handen. Het laatste gesprek in jullie zh is pas een tussenstation. En dan gaan jullie je opladen voor het volgende deel van deze doldwaze reis. En die brengt jullie naar het zo gewenste kindje! Timon, jippie vandaag de eerste spuit erin en dus echt beginnen! Succes! Lindinha, wat een prachtige armband. Dat beloofd wat voor de ketting! O wat leuk al die huwelijksvoorbereidingen!!! Wij zijn op vrijdag getrouwd en gingen de nacht van zaterdag op zondag op huwelijksreis. Maar pas de zaterdag na het huwelijk waren we daar mee bezig. Toen moesten we de tassen nog inpakken voor 3 weken reizen Maar ja, ik was zo vol adrenaline na het huwelijk dat ik de 2 nachten er op helemaal niet geslapen had! Heb toen 12 uur in het vliegtuig aan 1 stuk geslapen. Tot die tijd is het huwelijk zelf echt het belangrijkste om mee bezig te zijn! Geniet er lekker van. Jullie hebben het verdient! Ik mag eigenlijk pas dinsdag testen. Dan is het 14 dagen na tp. Maar zaterdag is het 14 dagen na punctie en 11 dagen na tp. Dan zou je het al moeten kunnen zien lijkt mij. En dan zijn wel allebei lekker thuis, dus dat lijkt mij een fijnere dag om te testen. Mits ik het haal. In eerdere pogingen werd ik met de Utrogestan 13 en 14 dagen na punctie ongi en de poging waarbij ik Pregnyl injecties gebruikte werd ik 16 dagen na punctie ongi. Nu weer met Utrogestan en dit keer ook Suprefact. Lisa, hoe bevalt de nieuwe baan? Kun je er van genieten? Of is het nog steeds heel erg wennen en mis je je oude baan stiekum ook nog. Lente, gelukkig geen tijd om te piekeren dus! Hier des te meer. Heb niet echt tijd, maar pieker me wel suf
Ja mooi is ie he?!!! Ben er ook nu al helemaal blij mee!!! ketting komt waarschijnlijk volgende week. Sabrien: ja is misschien ook wel goed om een afsluitend gesprek te hebben, al zou het alleen maar voor jezelf zijn, dat je dit goed voor jezelf kan afsluiten in dit ziekenhuis en straks met frisse moed en goed gevoel verder kan in Gent. Sikki: het wordt weer echt spannend nu!! Meid ik duim nog steeds voor je... en niet vergeten he... jij bent mijn voorbeeld!!! Als jij zwanger wordt heb ik ook weer wat meer hoop! Ik wil je niet onder druk zetten of zo hoor, of je nog meer een naar gevoel geven, maar omdat wij in een soortgelijke situatie zitten zou het nou toch wel eens leuk zijn als het een keer zou lukken en dan volg ik jou gewoon in juli!! Heb een plaatje bij mn naam toegevoegd, maar geen idee of ie het doet, dus ff testen nu maar.... hihi!
Lindinha; wat een prachtige armband meid en krijg je daar dan eenzelfde ketting bij....wat zal jij je mooi voelen op je trouwdag En voor die prijs is het echt helemaal super!! Sabrien; hoe voel je je nu meis....baal echt ontzettend voor je! Hoop dat het in Belgie mag gaan gebeuren voor jullie! Sikki; oh oh oh, wat wordt het weer spannend meid. Ik zou ook eerder testen hoor. Ik mag ook eigenlijk pas 18 dagen na de punctie testen, maar ga het ook na 15 dagen doen als ik nog niet ongi ben. Dan zijn we lekker samen vrij.... Mijn duimen draaien volop en het kaarsje brandt onafgebroken (ook voor alle andere meiden hoor!) Timon; de eerste spuit zal er nu wel inzitten.....hoe ging het??? Succes meid, de 1ste ICSI-poging is nu echt begonnen Hier alles rustig zijn gangetje, ben er eigenlijk niet zo heel veel mee bezig. Gisteren en vandaag gewerkt en nu lekker 10 dagen vakantie. Het schijnt lekker weer te worden, dus denk dat we er verschillende dagen op uit gaan trekken. Gisteren wel wat meer last van de punctie nog....kwam echt door het werken.Nu gaat het gelukkig weer beter! Verder voel ik niets, geen symptomen ofzo....
Lindinha, wat een mooie armband. Zeker weten dat jij er mooi uit komt te zien. Straks ga je op huwelijksreis naar de zon en hebben we die zon ook hier volop. Sabrien, ik stuur mijn wens voor jullie geluk in België naar boven. Dat jullie daar een wondertje mogen realiseren. Ik ben ook benieuwd hoe het met de nieuwe baan van Lisa gaat. Vertel! Daffie en Sikki die eerder gaan testen. Meiden dat gaat spannend worden! Daffie heeft gewoon 10 dagen vrij! Meid, weet je wel hoe mooi het weekend gaat worden? Helaas moet ik zondag werken. Trouwens, binnenkort ga ik bij je in de buurt uit eten. IK HEB MEZELF GESPOTEN! De prik was gemener dan bij de prik instructie. Bij het terugtrekken had ik wat bloed. Hebben jullie dat ook gehad? Het plekje heeft wel even nagezeurd. Vast doordat ik het nog niet ben gewend.
Timon; wat goed dat je jezelf hebt gespoten meid....het kan wel eens voorkomen dat het een klein beetje bloedt. Altijd een goede plooi pakken! Waar ga je eten dan, wordt nieuwsgierig hahaha.
Timon, goed zo! Gefeliciteerd! Heb soms ook wel een beetje bloed. De ene keer wel de andere keer niet. Soms kun je net een verkeerde plekje hebben. Daffie, nog steeds last van de punctie? Of is het stiekum iets anders Lindinha, ik voel me wel een beetje onder druk gezet Sinds vandaag voel ik wel vanalles in m'n buik. Brrrrrrrrr
Heb volgens mij ook wel eens gehad dat er een beetje bloed of vloeistof weer mee terug kwam, maar dat is niet zo erg. Plekje kan idd wel beetje gevoelig zijn in het begin, ik had dat ook de 1e spuiten, soms helpt het wel eens als je het plekje een beetje masseert. De volgende keren wordt het plekje minder gevoelig hoor. Bij mij jeukte het heel erg. Je vindt op een gegeven moment wel een plekje dat het prettigst is om te spuiten, tuurlijk moet je wel een beetje afwisselen dat je niet elke dag op dezelfde plek spuit, maar dat merk je gauw genoeg. @Sikki..... hahah nee hoor ik zet je niet onder druk, maar heb wel hele goeie hoop voor je!!! Morgen testen dus? Of was het nou zondag...?? Daffie, lekker zeg 10 dagen vrij heeeeeeerlijk en het weer wordt echt fantastisch komende week. Wij gaan volgend weekend een weekendje naar zee met vrienden, hopelijk is het dan nog steeds zulk heerlijk weer. Fijne dag allemaal!!
Nou vanavond de eerste fm gehad na 6 dagen Gonal F te hebben gespoten ... maar er was nog helemaal niets te zien ... de gyn vond dat erg vreemd omdat ik tijdens de IUI behandelingen altijd minimaal 3 follikels zonder stimulatie had zitten en nu helemaal niets en dat vond hij onbegrijpelijk ... Nu moet ik gewoon doorgaan met de spuiten en moet ik woensdag terug komen en dan moet er zeker iets te zien zijn ... Zijn er dames hier die een soort gelijke ervaring hebben gehad??? gr. Nicole
Dat is idd vreemd Coni, maar 6 dagen spuiten is nog niet zo lang en misschien is het gewoon nog wat te vroeg geweest voor de FM?? Hoop dat ze van de week meer zien