Daffie, prettig dat de week jullie zoveel rust heeft gegeven. Zijn jullie nog over een vrijmarkt geweest? Denk je dat het uitmaakt dat ik nog niet ongi ben en morgen de uitgangsecho? Ja, het is hier zeker rustig.
Hallo allemaal, Coni,ik vind het heel erg te lezen wat er gebeurd is. Sterkte en een knuffel. Daffi,shit dat je ongi bent geworden. Ik hoop dat jullie eerder weer kunnen beginnen. Timon,ik hoop dat je echo morgen ok is. Lente,succes morgen bij de ivf-assistente. Zelf moet ik morgen ook weer naar het zh. Controle-echo en daarna naar de gynaecoloog ivm verdere stappen. Heb afg. weekend veel pijn gehad in baarmoeder en eierstokken. Ben blij morgen naar zh te gaan,ben bang dat de endo weer actief is geworden. Was vergeten hoe het nog maar voelde maar toen het vrijdagnacht weer begon wist ik het direct weer. Ga maar naar bed,ben bekaf van die vervelende pijn telkens en des te sneller is het weer morgen. Groetjes.
Timon; denk niet dat het kwaad kan dat je nog niet ongi bent hoor. Is alleen een uitgangsecho..... spannend dat van de week de gonal-f erbij komt zeg!! Jackie; oh, wat naar dat je die pijn van de endometriose weer voelt....hoop dat de gyn. goed nieuws heeft voor jullie!
Hou op! Ik heb nu weer meer problemen met het erin jassen van de decapeptyl. En dan moet ik deze week er 2 zetten!??!?!?!?! Ikke niet echt vrolijk... Ik ben nu eenmaal een groentje (en wil dit graag zo houden, dus zwanger raken) en heb dus geen flauw idee hoe het allemaal met de uitgangsecho gaat en of je dan eigenlijk toch niet ongi moet zijn.
Coni, wat ONTZETTEND verdrietig dat jullie dit hebben moeten meemaken. Alles voor niets geweest . Maar 3 follikels? Is inderdaad maar heel weinig, zaten er van te voren meer of niet? Zou je de volgende poging wel moeten starten met een hogere dosering denk ik!! Succes, hoop dat je meer weet vandaag. Knufffffffff....... Daffie, bah valt tegen weer he dat je vandaag weer "mag" gaan werken. Fijn dat je genoten hebt en de teleurstelling wat hebt kunnen verwerken. Hoop ook dat je gyn, snel reageert dat jullie toch sneller terecht kunnen. Belachelijk dat je zo lang moet wachten op een afspraak!!!!!!!!!!!!!! Timon, bah ja die rot Deca spuiten. Bij ons moest ik de Puregon mengen bij de Deca dus toch maar 1 prik!!!!!!!! Hoop dat dit bij jullie ook het geval is! Nog even doorzetten meissie. Succes vandaag met de uitgangsecho. Jackie, wat erg dat je zo'n endopijn hebt........Hoop dat het meevalt en dat jullie snel weer verder kunnen met behandelen. Voor jullie allemaal een dikke knuffffffffffffffffff, nu MOET het toch tijd worden voor GOED nieuws........... Daar ben ik zoooooooo aan toe!!
Coni, dikke knuffel meid! Wat een verschrikkelijk bericht. Timon, die andere spuit is echt een eitje vergeleken met de deca. Succes met de echo! Daffie, misschien brengt het werken ook wel weer lekkere afleiding. Sabrien, deze week jullie eindgesprek. Heb je nog een hele vragenlijst of laat je het een beetje over je heen komen? Wij hebben zaterdag alweer de echo voor de cryo poging! Heb er wel zin in. Heb ergens het gevoel dat mei een goede maand is.
Sikki, wij hebben eigenlijk geen vragenlijst........wil het inderdaad allemaal een beetje op me af laten komen. Het voelt als een afsluiting van een hele rotte periode maar ik moet het eigenlijk zien als een NIEUW BEGIN!!!! Wauw jij schiet ook al op!!! Zaterdag weer echo, ik hoop zooooooo dat de MEI-maand jullie maand is!!!!!!!!!!!!!!!!!! Net riep een collega mij even apart.........je raadt het al........zwanger van de 2e........hun 1e kindje wordt in juli pas 1 jaar. Was vorig jaar nog even samen zwanger met haar. Ik ben ontzettend blij voor hun maar toch vind ik het altijd moeilijk. We willen het zelf ook zo graag eens meemaken........ Maar toch voel ik en weet ik dat het goed komt!! En daar MOET ik me aan vast houden. KUS
Bedankt voor het suc6 wensen voor vanmiddag. Om half 4 moeten we er zijn. Timon voor jou ook spannend vandaag en Jacky ik hoop dat de endo niet doorzet. Srerkte meis. Sikki nog een klein weekje en je kan weer beginnen. Wow wat gaat dat snel. Daffie wat fijn dat je een leuke week hebt gehad. Ach en met dit weer werken is niet zo erg toch? Heb hier aardig wat klusjes gedaan, sokken bij elkaar zoeken, waar blijven die toch, afzuigkaproosters schoongemaakt oei wat waren die smerig! En straks de buitenvissen uit Hellevoet naar Brabant verhuizen. Genoeg afleiding dus Laat vanavond weten hoe of wat, Fijne dag en voor degene die moeten werken, werk ze X Lente
Och lieverd! Zal toch effe rauw op je dak komen op de maandagochtend. Maar het komt GOED! Zo voel ik het ook. Dat moet! Lente, succes! Ik ben heel benieuwd!
meiden heel veel succes met jullie behandelingen blijf duimen voor jullie het moet gewoon een keer lukken jullie zullen allemaal zo veel liefde aan jullie kindje geven Coni ik had bij de eerste behandeling ook maar 3 eitjes daarna heb ik gevraagd of de hormonen omhoog mocht en ben toen naar de 225 gegaan zal het gewoon bespreken met je arts timon de gonal-f stelt bij deca niks voor je voelt die bijna niet heel veel succes vandaag bij de echo lente succes met je gesprek sabrien het blijft moeilijk lijkt me ook al gun je het iedereen maar je wilt zelf zo graag een kindje dat het altijd blijft steken als iemand het verteld tegen je dat ze zwanger is
Sabrien, Ik zag dat we tegelijkertijd aan het posten waren dus wil je nog even snel een knuffel geven. Lijkt me pijnlijk om te weten dat haar tweede onderweg is terwijl jullie samen zwanger waren. Sterkte met het gesprek. Wat lief Sabina dat je ons komt steunen. Hoe gaat het met jou en de baby? X Lente
Hoera, 22 mei mag ik al starten met de eerste spuit glonal en dan dezelfde cyclus al de punctie dus wie weet volgende maand zwanger Dat zou wat zijn En het oefenen met de spuit ging prima alleen de ampul breken was wat lastiger maar na 4 stuks had ik hem door En hoe is het bij jou gegaan Timon? X Lente
Hoi Lente, wat goed dat je al binnenkort mag beginnen de maand mei is voor jullie wel een hele bijzondere maand of niet dan??? Bij ons behandelcentrum hebben ze een speciaal rubbertje waarmee je de ampul heel gemakkelijk kan openen of heb je die al???? Spannend allemaal hoor ik wens je heel veel succes, lfs. Nicole
Dank je wel Nicole! In dit zkh. doen ze het met een gaasje en je duim maar ik de eerste keer drukte ik te hard, toen nog een keer te hard, toen te laag en toen had ik eindelijk de juiste tik te pakken. Tel af naar 21 (22, 23?) mei. Hoe gaat het nu met je Nicole? Is er al iets bekend over wanneer je verder mag? X Lente
Sabine en Lente, thanks voor jullie lieve reacties!!!!!!!! Sabine, jeetje begint op te schieten zeg, hoe is het? Lente, whoeoeoeoeoe wat spannend en snel al!!!! En het doorbreken van de ampul ( had ik met pregnyl ) is inderdaad gewoon een kwestie van wennen!!! Komt helemaal goed! Coni, hoe was het gesprek gisteren verlopen?
Hier gaat alles goed gaat wel snel allemaal de kleine is al aan het indalen en ligt helemaal goed maar hij moet nog even blijven zitten
Sabine; wordt wel spannend nu he...alweer 36 weken!! Fijn dat het kindje al is ingedaald en idd lekker nog even laten zitten daarbinnen Sabrien; weet zo goed hoe je je voelde toen je collega kwam zeggen dat ze weer zwanger was. Datzelfde gevoel had ik toen ook. Achter elkaar kwamen ze vertellen dat ze zwanger waren soms idd al van de 2e, terwijl wij al langer bezig waren voor 1 als zij voor 2:x:x Wil je even een hele dikke knuffel geven en ik hoop zoooooo ontzettend dat het toch nog mag gaan lukken voor jullie!! Timon; hoe gaat het nu, wil weten hoe de eerste echo is geweest voor je!!! Hier nog niets gehoord van de gyn. Zit te twijfelen of ik nog een mailtje stuur of dat ik tot eind ven de week wacht. Heb me er eigenlijk al bij neergelegd dat het wat langer gaat duren....
Sabine, wauw wat goed!!!! Dat gaat snellllll zeg!!! Nu lekker al verlof? Geniet ervan! . En hij moet zeker nog even blijven zitten, dus rustig aan!!!!!!!!!!!!! Knuff Daffie, thanks moppie!!! Ik heb ook nog steeds heel erg het gevoel dat het bij ons nog wel een keertje goed komt, en onze tijd komt wel...... Maar toch doet het steeds weer pijn, als je dat bericht krijgt. En dan ook vaak de manier hoe, mensen denken me te beschermen maar behandelen me eigenlijk als een soort zielig meisje met net nog geen dwangbuis aan . En dat wil ik niet medelijden, ik wil alleen maar begrip en respect meer vraag ik niet! Wat stom dat je nog steeds geen antwoord hebt op die mail, gewoon nog een keer mailen of bellen. Nee heb je, ja kun je krijgen!!!! Laat je niet zomaar afschepen!!!!!!! Timon, hoe is het gegaan? Lindinha, donderdag DD he?!?!??! Spannend .... ben zooooo benieuwd!!!! En bruiloft komt ook steeds dichterbij . JOEHOEOEOEOEOE!!!!!!! Lisa, hoe is het met jou meis? Lang niets meer van je gehoord .
Goeiemiddag dames, gisteren het behandelcentrum dan gebeld en de situatie uitgelegd met de vraag wat ik nu moet doen??? De assistente zei dat ze een afspraak moest gaan maken .. ik vond dat prima en gaf aan bij wie ik deze afspraak zou willen hebben ... dus de afspraak staat nu op 11 mei 13.40 uur gepland. Na deze mislukte poging was ik bang dat ik nu 1 van de 3 pogingen kwijt was dus ik heb mijn verzekering gevraagd hoe dat nu daadwerkelijk zit. Deze vertelden mij dat zolang er geen terugplaatsing is geweest is er ook geen zwangerschap geweest en geldt dit niet als een "poging" ... nou meiden dat maakte me toch wel weer een beetje blij. En alhoewel ik nu nog even niet aan de volgende punctie moet denken gaan we er straks toch weer vol goede moed tegen aan, lfs. Nicole