Joeke en Vlinder3, welkom. Jullie hebben jullie rugzak ook al aardig gevuld. Hypo, leuk om je hier ook even te zien. Daffie, ook een mooie datum... 6 juli de punctie. Fijn dat je snel kan beginnen. Had de arts nog iets over de lange wachttijd? Coni, had je het mooi voor elkaar bij de gyn. en dan die cystes! Balen! Geniet dan maar van jullie vrije maand. Sabrien, hier gaat het goed. Manlief zet de naalden en ik doe de rest. Geen last meer van vermoeidheid sinds ik voetreflex heb gehad. Hoe is het met jou? De fm ging goed; 2x 16mm, 2x 14mm, 1x 13mm en wat kleintjes. Alleen zat ze erg tegen mijn wand aan te drukken. Lag ik daar even gekke bekken te trekken. Tegen manlief gezegd dat ik bij de uitgangsecho niets voelde en dat het nu wel anders was. Zoveel gevoeliger. Gelukkig ging ze direct minder hard tegen de wand aan, pfff....
Vlinder; helaas welkom hier....wat een gigantische weg hebben jullie al achter de rug zeg en wat ben je pas laat doorgestuurd naar de gyn. Heel fijn in ieder geval dat je bij de nieuwe gyn, goed gehoord wordt en dat ze actie hebben ondernomen. Wil je alvast heel veel succes wensen voor de komende tijd. Ook alle andere nieuwe meiden; welkom op dit topic, hoop dat iedereen zo snel mogelijk weer weg is hier. Zal mezelf ook even voorstellen; In jan. 2006 gestopt met de pil, uiteindelijk na 3 x iui, 1 IVF zonder bevruchting en een ICSI in mei 2008zwanger. Daaruit is onze dochter (ons allergroostste kado) geboren. Nu zijn we bezig voor een brusje. 1ste ICSI is afgelopen maand helaas mislukt. Uit 8 follikels hadden we 7 eicellen, maar uiteindelijk maar één embryo van mindere kwaliteit teruggeplaatst en dus ongi geworden 2 weken terug. Mag volgende cyclus meteen weer beginnen met de pil, paar weken later beginnen te spuiten en dan wrs begin juli de punctie. Timon; hoe is het bij jou meid?? Groeit er al wat?
Timon: gelijk gepost hahaha.... wat fijn dat er al wat groeit...en het is ook wel logisch dat het gevoeliger is, want er zitten meerdere follikels haha. Die kleintjes gaan nog wel meedoen hoor! Wanneer mag je weer? De wachttijden kloppen idd, dus zou maar vast een afspraak maken bij de TP (alhoewel die natuurlijk niet nodg is)
Het kan geen kwaad om een afspraak achter de hand te hebben. Ik heb de reminder in mijn telefoon gezet. Zondag om 8.45 mag ik weer met de benen wijd. Mits het niet weer een half uur uitloopt.
Zondag dus weer....hoop dat ze goed doorgroeien. Je gebruitk gonal-f toch? Hoeveel 150 Eh? De gyn, zei tegen mij dat ik misschien 300 Eh moest gaan spuiten. Lijkt me vreemd omdat er altijd wel genoeg eicellen gevonden worden. Misschien willen ze kijken of er nog wat meer kunnen groeien zodat er hopelijk meer bevruchtingen komen.... maar ze wist het nog niet zeker, dus dat lees ik in het schema dat ze opstuurt. Ben benieuwd wanneer ik die binnenkrijg....hoop deze week nog, want ben nieuwsgierig haha.
Aagje! Ik gebruik Gonal 150 eenheden. Die 300 lijken me best veel. Ben jij een proefkonijn voor hen? Ik heb trouwens een schrijven gekregen om met de cryo's mee te doen aan een onderzoek om te kijken of het de nieuwe invriesmethode meer voordelen oplevert dan de oude. Moet het nog lezen.
Ik had deze keer 7 follikels en de vorige keer 8. Nu spoot ik 225 gonal-f en toen 225 puregon. Heb voor de volgende keer ook weer voor puregon gekozen. Niet dat het iets zou uitmaken, maar gevoelsmatig is het met puregon gelukt
Logisch dat je nu weer voor puregon heb gekozen. Ga je deze in combi met decapeptyl gebruiken? Hoe zouden ze inschatten welke eh goed voor iemand zal zijn? Jij heb 225 eh en ik 150.
Jaaaa, de recepten en het schema zijn binnen. Had van de week zelf al bedacht wanneer ik met wat moest beginnen en het klopt allemaal tot op de dag hahaha, ben echt een ervaringsdeskundige geworden (helaas) Ik begin op 9/6 weer met de decapeptyl en dan 23/6 de puregon erbij. Op 30/6 heb ik dan de 1ste FM, dus dat duurt natuurlijk nog wel even. Ben in ieder geval blij dat ik het schema en de recepten heb. Ga ze meteen vanmiddag inleveren bij de apotheek, want eind volgende week starten met de pil als ik ongi wordt!! Timon; ik ben ook begonnen met 150 eh hoor, maar bij mij groeiden er toen maar in totaal 4 follikels geloof ik....en daarom hebben ze het verhoogd. Zag dat ze het wel gewoon op 225 eh hebben gehouden nu...
@Daffie, voor jou gaat het ook weer beginnen. Ik wil je heel veel succes wensen en hoop echt dat deze eindigd als een positieve. :Knuffel: Hier begint het vandaag allemaal pas echt door te dringen. Ik ben blij dat we nu eindelijk verder komen en met IVF mogen starten maar heb het er toch wel even moeilijk mee. Het is nu ineens zo definitief.
Lady's vraagje, ik moet maandag naar de gyn bellen als ik ongie ben geworden, dan moet maandag de decapepthyl spuit gaan halen om in de overgang te komen tot aan de IVF. Deze mag ik maandelijks gaan halen. Als we met IVF gaan starten dan moet ik deze zelf dagelijks spuiten. Nu is mijn vraagje: Krijg dan maandag een hogere dosis? En kan ik daar dan heftiger op reageren? Alles moet stilgelegd worden zodat de endo niet terug kan komen voor we met de IVF gaan starten. Hopelijk kunnen jullie mij een antwoord geven.
Daffie wat fijn dat je weer mag beginnen!! Echt weer wat om naar uit te zien!! Ik hoop dat het een succesvolle ronde gaat worden!!
Ik had gister de aanvragen afgegeven op de poli waar we verder willen met de behandeling. Maandag wordt er een afspraak gemaakt en naar ons verstuurd dus dan wordt het echt! Ze gaven aan dat het juli zou worden dus mijn banner heb ik maar gezet op 31 juli. Als ik het echt weet begin volgende week kan ik em aanpassen... Spannend!!
Spannend Joeki. Hier is vanmorgen de ongie gekomen en ik zit nu in ronde 50. Voorlopig zal ik geen nod meer hebben, wel een raar idee hoor. Maandag naar het ziekenhuis bellen zodat ik de decapepthyl spuit kan gaan halen, nu gaat het allemaal echt beginnen.