Meiden, kwam even melden dat ik net heb bijgelezen, na een periode hier in dit topic wat rustiger, beginnen bij een hoop weer spannende weken! Ik lees ook over adoptie, wij hebben ons na de 2e mislukte ivf ingeschreven. Het voelde echt als een nieuw doel en dat gaf mij energie. Dat is nu een jaar geleden, wij hadden nu de cursus gehad maar moesten de procedure staken vanwege de zwangerschap. Voelde toen erg dubbel omdat we er afgelopen zomer best veel mee bezig waren, het was ook de reden waarom we eerder zijn getrouwd en ineens gingen we (tijdelijk) niet verder. Ik vermoed dat we uiteindelijk de hele procedure gaan stopzetten. Mijn gevoel zegt dat stellen zonder kinderen moeten voorgaan, gezien de wachttijden. Allemaal knuffel van mij, ik duim voor jullie!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Over mij: zie mijn onderschrift, we tellen de weken af, het blijft spannend maar hebben er weer vertrouwen in.
Ha Daffie, ik had het hier geschreven zodat jij er ook van ging weten. Ik wil woensdag weer gaan bellen. Best kans dat we anders de oproep al binnen zouden hebben. Misschien zelfs de volgende ronde kunnen starten en nu is het vast pas in maart. Wat super dat Myrthe weer thuis is! Duidelijk beter in haar vel dat ze gelijk is gaan slapen. Aghhhh, ik heb kramp OP mijn voet en krijg het niet weg!!!! Het trekt zo lekker naar boven. Debje, wat geweldig dat jullie hiermee een start kunnen maken. Het gaat weer veel tijd wachten worden. Linda, jullie gaan een spannende tijd tegemoet.
Linda, ik ben het helemaal eens met wat je zegt. Wij zouden al dolblij zijn als we uberhaupt maar 1 kindje van onszelf zouden hebben, wij zouden ook absoluut de procedure stopzetten als we een kleintje zouden hebben. Bij ons in de groep zat ook een stel dat al zelf een biologisch kind had en wilden er nu nog 1 gaan adopteren. Ik denk dan wel....jemig wees blij met wat je hebt, wij zouden er een moord voor doen!! Maar goed, kan ik misschien niet over oordelen... Hier alles nog rustig, voel weinig tot niks eigenlijk. We wachten maar gewoon af. Lisa, hoest nu op je werk? Heb je er nog iets van gezegd tegen je baas?
Timon; heb net gebeld ivm wachttijden...de dame die de oproepen doet is 2 weken ziek geweest en ivm onderbezetting is er dus idd het één en ander blijven liggen. Blijft een vreemdn verhaal, maar gelukkig is ze er weer!! Ze kon mij vertellen dat ik bij de lichting van deze week zit en dus eind van de week/begin volgende week de brief in huis zal hebben. Denk dus dat jij ook heel snel de brief zult gaan krijgen. Hoop dat je ook bij deze lichting zit!!! Adoptie; wij hadden ons ook ingeschreven nadat de 1ste IVF poging finaal mislukt was en er weinig kans was dat het zou gaan lukken om een kindje van onszelf te gaan krijgen. We kregen de oproep om te betalen voor de voorlichtingen in dezelfde week als dat ik een positieve test in handen had! We hebben het een jaar stopgezet ivm zwangerschap...wel aangemeld gebleven, mocht de zwangerschap mislukken... en uiteindelijk helemaal stopgezet omdat ook wij vonden dat mensen die geen kinderen krijgen/kunnen krijgen absolute voorrang hebben in deze procedure. Wij zijn al zo ontzettend blij met dit grote wondertje, dat we het een ander veel meer gunden!
Daffie, wat fijn dat Myrthe weer beter is!!!! Toch schrikken zeg, zo'n ziekenhuisopname!!! pffffff Elif, AZM . Heb mijn man de vorige poging beloofd niet eerder te gaan testen dan eigenlijk mag.......... pfffff is 3 weken volhouden wel verdomd moeilijk. Nou ja we zien het wel, eerst maar eens tot een TP komen!!!! Lindinha, hey meissie! Goed het weekend doorgekomen. Het is toch altijd weer zooooo spannend he brrrr!! Ik duimmmmmmmmmmmmm en blijf duimmmmen!!! Denk aan je! Linda, hey meissie!! Hoe is het met jullie 3? Nu wordt het echt spannend he, gelukkig dat nog alles goed gaat! 15-02 dus weer controle he, spannend!!!! Ik duim dat ze nog even lekker warm blijven zitten! Kusssss Debje, YES!!!!! Hou je ons op de hoogte? heel veel succes!
Hey Sabrien, Kom even kijken hoe het met je gaat meid. Zie dat je bent gestart met progynova.......heel veel succes deze ronde. Dit gaat hem worden!!!!! xxxxxxxxxxx
Ooo, dat zou best eens kunnen. Ik zal woensdag dan maar niet bellen. Dan komen we elkaar echt wel tegen in de wachtkamer!
Hey meiden, hier nog alles goed, vanaf woensdag wordt het spannend. Ik hou jullie op de hoogte. Mag officieel de 16e testen ja. Maar zou al blij zijn als ik dit weekend haal...
Meiden, heb het sinds gisteren weer helemaal op mijn heupen. Weet natuurlijk dat we de brief deze week krijgen en dan binnenkort weer mogen beginnen. Nu denk ik weer heel erg terug aan de tijd dat we de 1ste pogingen deden en dat was best zwaar. Ondertussen is dat ook alweer 2 jaar geleden....Ben heel benieuwd of we in maart meteen mogen beginnen en wat voor schema ik krijg...
Elif, woon 20 km van Maastricht af! Ben je bekend in Limboland? Daffie, kan me voorstellen dat je het op je heupen hebt! Wordt toch weer allemaal reuze spannend!!!!!!!!!! Hoop dat je snel de brief krijgt en dat jullie snel weer mogen starten!!! Verder met mij alles goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kuss 4 you all!!
hihi t lijkt net duits elif @ rest van de meiden hier heeeeel veel succes! En daffie er is een topic over als je voor een 2/3de kindje gaat dmv vruchtbaarheidsbehandeling alsje zin hebt...........
hallo, ik ben draga. Ik zag dit topic en wil graag meechatten. Zit op dit moment in de ww na mijn icsi-imsi behandeling in dusseldorf. Mag testen op 18 feb. Dit wou ik graag even delen. _________________ 3x iui 1 icsi mislukt 2e icsi mislukt/ 1 cryo geen succes 3e icsi zwanger na 6 weken miskraam 4e icsi mislukt 5e icsi mislukt 6e icsi mislukt 7e ics-imsi zit in de ww eerste 6 icsi in zwolle nu in friesland bij het barrahus/dusseldorf
Ik ga morgen toch proberen te bellen. Ben nu wel heel benieuwd! Denk je dat we in deze maand alle afspraken kunnen hebben om in maart te starten? Ik hoop het zo, want ben nu echt klaar met al dat gewacht.