IVF/ICSI Deel III

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sabrien, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ja Timon, het is echt waar, je bent zwanger!!! Wat fantastisch zeg! Geniet met volle teugen meid. En wij gaan je allemaal snel volgen.

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dat hoop ik echt van harte!

3. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    Timon GEFELICITEERD:D:D
    En dat van je eerste icsi!
    Heb je ze al gebeld voor een echo?
    Dat betekent goed nieuws voor de maand juni:D
    Nu volgen er gauw meer hoop ik.

4. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

timon gefeliciteerd wat fijn ook dat het na een behandeling al gelukt is weet je al waneer je je echo heb? ik had de eerste bij 7 weken je ziet dan nog bijna niks lijkt wel een erwt maar je hoort het hartje wel nu kan je gaan genieten

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Pffff, wat een ochtend! Ik weet het niet meer. Zonet weer positief getest met een duidelijk 2e streepje en toch heb ik flinke krampen en lijk ik ongesteld te zijn geworden. Heb ook nog een vage neiging van overgeven in mijn keel hangen. Wat moet ik hier nu mee? Ben eigenlijk best verdrietig en heb het zh al geschreven.

6. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    timon verlies je veel bloed of een klein beetje? want een klein beetje mag hoor! die krampen kunnen gewoon horen omdat je zwanger bent hoor!

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb net best veel helder rood bloed afgeeft.:(

8. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    oei das niet zo best. ik zou het zh bellen als ik jou was en zeggen dat je een bloedtest wil of een echo. ik hoop voor je dat alles goed is.

9. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    JAHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Lieve Timon!!! Van harte gefeliciteerd! Wat doet dit me goed om te zien en te lezen!!!!!!!!!

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    All,

Kwam daar vanochtend in het ziekenhuis en meld me bij de receptie. Mevrouw u heeft morgen een afspraak.... Ik zeg nou echt niet, hier heb je de afsprakenbevestiging. Oooo zeggen ze, hier sta je voor 4 juni. Ik zeg ben niet gek, het staat hier!! Gelukkig mocht ik ertussendoor, dus dat was fijn.

Ze hebben eerst een vragenlijst van 15 min doorgenomen, we waren snel klaar want weet amper wat van de familie. Toen heb ik een inwendige echo van 30 minuten gehad en heb er nog buikpijn van. Ze checken alles daarmee, ze meten je eileiders op, meten de eitjes die er zitten, checken je slijmvlies in je baarmoeder en etc. etc.

Het kwam er op neer dat alles er super uitziet bij me. Eierstokken zijn keurig 2 cm en bij PCO zijn ze 4 cm. Dat duide al op geen PCO. Daarna de eitjes geteld, er zaten er net zo als vorige week 4 op de rechtereierstok, meer niet. Slijmvlies was 3,3 mm net als vorige week.

Toen bloedprikken en wachten. ER zaten ruim 25 wachtenden voor me en damn wat ging de tijd langzaam, zeker als je, je al rot zweet van angst :).

Toen naar binnen en er werden 22 buisjes bloed afgenomen. Damn wat was ik licht in me hoofd (nog), maar heb net op het werk soep gehad e.d. me manager vond dat ik goed moest eten.

Op 22 juni manlief ze zaadjes inleveren, maar zag al in de PC staan: indien nodig n.a.v. COLA screening client gelijk met terugwerkende kracht op de IVF lijst plaatsen. Dat was wel weer even hard om te lezen!

Ga nu heeeeellll hard verder werken!!

11. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    babi,
    Gelukkig dat alles goed was:D alleen stom dat ze de afspraak op morgen hadden neergezet maar gelukkig ben je toch nog geholpen:D
    het zijn zeker lange wachttijden bij het bloedprikken, ik heb er al eens een uur gezeten!
    hopen dat je gauw aan ivf kan beginnen!

12. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Pffff, het nare is. Heb ontiegelijke buikpijn..... Het leek wel alsof ze aan het roeren was in me vagina.... Maar goed!!!

13. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Timon; heb je het ziekenhuis al gebeld meid?

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    #1334 Timon, 3 jun 2010
    Laatst bewerkt: 3 jun 2010
    Zh gebeld en een aardige verpleegkundige gesproken. Ik heb te vroeg getest dan zij aangaven (morgen). Het kan 2 kanten op:
    1. De streepjes geven aan dat de emmy wel eventjes heeft genesteld, maar toch heeft losgelaten. Dan is het een zeer vroege mk en ben ik nu ongi.
    2. Emmy zit er nog. Ben ik morgen van het bloedverlies af en test ik alsnog positief dan ben ik toch zwanger.

Al met al kon de dame aan de lijn mij niet geruststellen en kan ik vandaag alleen maar afwachten. Heerlijk op je vrije dag...:( Ik heb dan ook niets van het lekkere weer meegekregen, want ik heb alleen maar met een deken over me heen op de bank gelegen. Had het vanmiddag zo koud en de kruik heeft enigzins de krampen verzacht. Heb nu een paracetamol ingenomen. Ben die krampen nu zat.
    Heel fijn dat manlief een lang weekend weg gaat. Hij vindt het zelf ook enorm vervelend.

15. Jeetje Timon, wat een ellende om in deze onzekerheid te zitten zeg ... Ik wil je best feliciteren net zoals mijn voorgangsters maar ik vind het nu best wel een beetje eng om te doen .... De test was inderdaad positief daar kun je gewoon niet om heen maar dat bloed verlies is geen goed teken ... en het is nu nog veel te vroeg voor een echo dus dat kan jou ook een zekerheid geven ... Ik hoop voor je dat je qua lichaam gauw 100% zekerheid gaat krijgen ... meis ik wens je hoe dan ook heel veel geluk en sterkte toe,

lfs. Nicole

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dank je.
    Deze dag is zo gek. Is het nu echt voorbij?

17. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    timon hoop echt dat je zwanger blijft! verlies je nog steeds bloed?

18. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ah jeetje zeg Timon, wat een dag moet jij gehad hebben zeg. Ik denk dat je lekker vroeg je bed in duikt?!
    Het klinkt allemaal wel heel naar. Ik hoop heel erg dat het bloedverlies morgen weg is. Knuffel meid

19. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Och wat erg :)! Zit ik je hier te feliciteren lees ik dit..... Het is nog altijd bruinig, dus dat is geen ongi in principe. Het kan dat je kindje verder innestelt en je het nu wel verliest.

Ik ga er niet vanuit dat het mis gaat Timon! Ik ga een mooi kaarsje voor jou en de uk(kies) branden!

Ik duim onwijs voor je!!!

Liefs

20. @Timon, heb jij geen hormonen gebruikt die invloed zouden kunnen hebben op de zwangerschapstest????

gr. Nicole

Deel Deze Pagina