Elif, gezellig oet Mestreech!!! Ga je Vasteloavend vieren??? Dreimal kraftig ALAAF!!!!!!!!!!! Draga, jeetje jullie hebben ook al wat meegemaakt zeg...........hoop dat je 18 februari een knallende test te zien krijgt!! Wij duimen met je meeeeeeeeeeeeeeee!!!!!! Timon en Daffie, hoop dat jullie snel bericht krijgen en snel kunnen beginnen!!!! Lisa, morgen de echo he meis? Hoop dat je dan weer verder mag!!!! Eerst Lucrin spuiten toch? Hier alles goed!!! Merk wel dat ik 's avonds een beetje zeurende hoofdpijn heb (bijwerking Progynova schijnbaar) maar lang niet zo erg als dat ik dat met de decapeptyl had gelukkig!!! Knuffff
Net gebeld of we bij deze ronde oproepen zitten. Ja dus, maar door ziekte personeelstekort en de brief zal begin volgende week komen. Op mijn vraag wanneer ze denkt dat de afspraak zal komen kreeg ik half maart te horen. De artsen zitten nog zo vol. Nou, dan is het eerder april dat we kunnen starten. Daffie, de kans is nu erg aanwezig dat we elkaar in de wachtkamer zullen treffen.
Imsi is het zelfde als icsi alleen wordt de spermacel extra vergroot onder een microscoop . Waardoor je afwijkingen nog beter ziet. En dat doen ze in dusseldorf. Ik heb dit nu samen met assisted hatching gedaan om mijn kansen te vergroten. Had nog maar 1 keer een cryo in zwolle en dankzij dit nog 2 in de vriezer. Hopelijk heb ik je genoeg geinformeerd. als je nog iets wilt weten laat maa van je horen.
Timon; wat goed dat jullie ook volgende week de brief krijgen...oh en pas half maart een afspraak?? Dat had ik ook even niet verwacht! Jij moet denk ik ook nog de prikintsructie volgen en daar zou je wel vast naar kunnen informeren wanneer dat is...dan hoef je daar niet meer op te wachten. Als we in april beginnen, dan is de kans groot dat als het lukt ik omstreeks dezelfde tijd zwanger ben als van Myrthe. Daar heb ik namelijk in mei de punctie/TP gehad We wachten af, hoop dat de brief snel komt en dat de afspraak met de gyn dan snel volgt!!
Ik kreeg ineens de ingeving om te vragen naar wanneer de afspraak verwacht wordt. Heb eigenlijk best teleurgesteld gereageerd, omdat ik had gehoopt in maart te kunnen beginnen. Want die afspraak moet toch wel in februari kunnen? Helaas blonT. De prikinstructie moet ik zeker nog volgen. Eens zien of het me makkelijker afgaat dan ik nu verwacht. Heb het niet op naalden. Gelukkig heb ik de laatste keer een pen gezien en ben ik al een stuk gerustgesteld. Maar nu nog er zelf in jensen. Meid, nu ben jij daar ook gelijk van op de hoogte. Eigenlijk best handig, want zo hoef je niet altijd zelf naar het zh te bellen. Volgende NOD 8 maart en erna op 4 april. Hopelijk dan alles gehad.
Die van mij zijn 9 maart en 5 april Timon hahaha. Hoop ook dat we daarna geen NOD meer hoeven te hebben Als ik de brief krijg, ga ik wel vast vragen of we vast bloed mogen laten prikken..hebben we dat vast gehad en is dat geen struikelblok meer als de uitslag 2 weken duurt ofzo. Sabrien; fijn dat het goed gaat meis. Ik had ook zo'n megahoofdpein van de decapeptyl...gelukkig is dat bij de progynova dus anders Lindinha; hoe gaat het? spannend hoor meid, mijn duimen blijven draaien(ik moet zo wel even stofzuigen en dweilen en dan wordt het wat problematisch, maar daarna zal ik meteen doorgaan) Draga; welkom...wat hebben jullie al veel pogingen achter de rug zeg....hoop dat dit de poging mag zijn voor jullie. Mijn duimen draaien ervoor
Waarvoor moet je bloed prikken? Anders een slimme zet, want ik heb echt geen trek in nog langer wachten. Ben nu echt ongeduldig aan het raken. Vanaf oktober al aan het wachten... *zucht*
Wij moeten weer prikken op hepatitis en HIV...dat is een standaard procedure. Het is echter maar een jaar geldig en daarna moet het opnieuw, vandaar dat wij weer moeten. De eerste keer werd ik ook gek van het wachten. In eerste instantie was het toen 4 maanden wachttijd, maar door de feestdagen, prikinstructie en verkeerde moment NOD heb ik toen 6 maanden gewacht. Nu gaat het wachten wat sneller, maar dat komt omdat mijn dagen omvliegen met Myrthe, werk en huishouden en natuurlijk plezier hihi.
Kijk, daar word je nu wijzer van. Zodra de oproep op de mat ligt hiervoor maar bellen. Ik kan het maar gehad hebben. Mijn dag gaat nu even niet sneller door het huishouden. Zit meer hier dan elders.
Hey meiden, Op zich nog alles ok hier, maar ben wel beetje nerveus aan het worden, ben zo bang om een veegje bruin aan te treffen als ik naar de wc ben geweest. Echt om gek van te worden.....zucht!!
Mag volgende week dinsdag testen, de 16e.... maar vorige keren ging het elke keer mis na 1 week+1 dag, en dat is vandaag....zucht..... om gek van te worden!!! Mn mannetje en ik gaan zo maar een spelletje triviant doen, om mn aandacht even op iets anders te richten! Tja.... je moet toch wat....
Even een gelukswens voor Lindinha. Zet `m op. Ik duim voor je. De rest van de meiden ook veel succes en geluk, met wat jullie ook bezig zijn. ( sorry lees niet meer alles door)
Ik hoop het zo voor jullie. Weet hoelang die weken duren mag zelf de 18e testen.Maar zolang je nergens last van hebt zit je nog goed, toch. Ga maar lekker een spelletje doen en doe rustig aan.
sabrien nei iech bin saaaaaaaaaai werkuh, mehr dat maak niks oet huur iech vier geine vasteloavend. Saaie mestreechteneer hahahah
Weet niet of deze behandeling goed gaat aflopen, ben er bang voor.... net toen ik naar de wc ging had ik heel iets verkleuring op het wcpapier, meestal is dat het eerste teken dat het niet goed gaat. Ik word er echt wanhopig van, waarom lukt het nou elke keer niet????
Lindinha, houd moed meid!! Ik had bij mijn ICSI behandeling ook ineens een drupje bloed, maar dat bleek uiteindelijk de innesteling te zijn. Het kan echt nog....ik duim heel hard!! Hou je taai meid!!