@ Timon, jammer is dat als ze zo zakelijk zijn he . Goed dat je de vmk hebt laten veranderen in je dossier. Enneh, laat die menstruatie morgen pas doorbreken . Op naar een mooi wondertje voor jullie! @ Jem, helaas welkom op dit oooo zo gezellige topic . Die wachttijden zijn zolang in het UMCU . Maar het schijnt een super zkh te zijn. Heb zelf ook dun bms (2 mm) en dat met spuiten, maar mijn lichaam reageert nergens op hoor .... Lang verhaal. @ Kiki, ahhh meis dat is niet te hopen hoor! Hoop dat je je spijkerbroek nog aankan en dat de pijn straks minder wordt! @ Daffie, laat het maar gaan zoals het bij je dochtertje ging . Op naar een mooie zwangerschap .
Timon; jouw ongi mag pas overmorgen komen van mij...zal even instralen vanaf hier Ik duim er in ieder geval voor! Kiki; Je buik kan opzwellen doordat de blaasje die leeggehaald zijn zich weer vullen met vocht. Maar als je ej er niet prettig bij voelt, gewoon even bellen. Veel drinken he!!! Babbii;begrijp ik nou dat je pas de 15e kunt komen? die wachtlijsten ook:x:x Jem1979; welkom hier en idd je wil hier liever niet zijn, maar we hebben het wel gezellig haha. Succes met het traject. Wanneer mogen jullie beginnen? Mijn man heeft ook slecht zaad, maar 1,5 jaar geleden heb ik via ICSI een dochtertje gekregen....het kan dus echt!! Zeehondje; lekker bijna vrij dus....en nog 2 weken en dan heerlijk naar Italie. Geniet er maar van en laat je helemaal gaan Ik moet vanmiddag weer werken, heb helemaal geen zin.
@ Daffie, jaaaa . 3 juni de COLA screening (22 buisjes bloed) en 22 juni de zwemmertjes. En op 15 juli de uitslag . Duurt zolang he ..... Oeee werken, nee daar had ik vandaag ook geen zin in . Gelukkig is er airco hier .
Iedereen de warme werkdag overleefd? Bij ons is de airco stuk...pffft! Mijn spijkerbroek paste gelukkig nog, al zat ie wel wat strak. Zal wel goed komen. Of niet...maar dan wel met een goeie reden hopelijk ! Ben inderdaad veel aan het drinken, dat is gelukkig niet zo moeilijk met dit weer! Echt irritant Babii dat je zo lang moet wachten. Die screening is al bijna een maand geleden dus...
Het is in ieder geval al een warm welkom hier, fijn hoor meiden!! We staan sinds 14 juni op de wachtlijst en de wachtlijst voor ICSI was volgens de arts 2 a 3 maand dus dat is te overzien. Ik denk dat het na onze vakantie zal worden dat we kunnen starten. Ik heb in ieder geval aanstaande maandag een belafspraak met de arts over onze bloeduitslagen en dan gaan we maandagavond naar de voorlichtingsavond in het UMC voor de ICSI. We hebben trouwens al een dochtertje van bijna 2 jaar! Babii, ik heb met jou een paar keer een priveberichtje gestuurd dus weet jou voorgeschiedenis een beetje. Zo extreem als bij jou is bij mij het baarmoederslijmvlies niet. Bij mij was het 5 a 6 mm. Hoe zit iedereen hier in de molen? veel nu al dichtbij de punctie of in de wachtweken na de punctie?? Kiki met dit weer is het inderdaad niet zo heel moeilijk om veel te drinken, normaal ben ik niet zo'n drinker maar nu... Groetjes, Jolanda
Jem, ben je van je dochtertje ook via icsi zwanger geworden? Ik zit op het moment in de wachtweken. Heb afgelopen zaterdag de punctie gehad en dinsdag de terugplaatsing van de eerst IVF poging. Erg spannend allemaal!
Ooooooooh Kiki wat spannend zeg... Hoe is het je vergaan?? vond je het mee of tegenvallen en hoeveel zijn er teruggeplaatst?? Van ons dochtertje zijn we door IUI zwanger geraakt, we hadden dus de hoop dat dat nu ook wel zou lukken maar helaas...
Ik vond de punctie niet echt fijn maar het is me heel erg meegevallen. Ik had 21 eiblaasjes en daar zijn 16 embryo's uitgekomen. Er is er 1 teruggeplaatst en er zijn er 9 de vriezer in gegaan. We doen mee aan een studie, waarbij ze meerling zwangerschappen willen proveren te voorkomen dus we hadden geen keus in hoeveel er terug geplaatst zouden worden. Wat balen zeg, dat het met IUI dit keer niet is gelukt. Dat is vast een behoorlijke tegenvaller voor jullie geweest.
Daffie wat een leuke naam heeft je dochter!! Zo heet ons dochtertje ook haha.. Van wanneer is jullie dochter?? Myrthe is van 11 augustus!! Kiki wat een topscore zeg!! Wel fijn dat je zoveel embryo's had en er zelfs 9 in de vriezer konden. Hopelijk heb je die voorlopig alleen niet nodig!! Ik ga lekker douchen en naar bed, morgen nog een dagje werken en dan lekker weekend!!
Jem, welkom! Aarghh ik begin heel nerveus te worden voor wat komen gaat... Ik weet niet of ik het allemaal wel durf. Zal ik echt zo moedig zijn? Mijn lief is de beste. Gisteren was ik heel gespannen, alles ging mis... van dingen omgooien tot computers die niet wilden werken... dus op een gegeven moment moest ik zo huilen Helemaal met schokkende schouders enzo Zegt ie: "Jamaar liefje, we gaan toch een kindje maken. Dit is toch helemaal niet erg" Haha zo schattig. Het had er niets mee te maken, of misschien mijn reactie wel omdat ik gespannen ben door die ICSI... maar het was een fantastische afleidingsmaneuvre..
Lieverds, ik ben vandaag niet ongi geworden!!!! Dus mocht het morgen of later gebeuren dan kan ik deze maand in de molen voor onze cryo tp. YES! Jem, wat een korte wachtlijst voor ICSI! Wij hebben 6 maanden gewacht, pffffff.... Maar goed, de 1e punctie & tp gehad en helaas een vmk geworden. Nu wachten op de start voor de tp van ons enige eskimo. Babii, had ik je al verteld dat de fa wel heeft verteld dat mijn bms 7 tot 8 mm is? Ik vroeg of ze daar niet op controleren en toen zei ze dit. Handig om zulke info te ontfrutselen. Kiki, fijn dat je spijkerbroek nog paste. Toch even goed blijven opletten, hoor. Daffie, jouw instralen heeft dus geholpen. Vandaag zeker geen ongi. Eens zien of het een van de volgende dagen zal komen. Het zou toch maf zijn als we, met een paar % kans, het zelf hebben kunnen regelen. We hebben in ieder geval wel rond mijn ei geklust. Lekker met lol. Lekker gewerkt eigenlijk? Maria, wat heb jij een schatje. Hij is er dus ook flink mee bezig. Hier ook een erg warme dag achter de rug. De airco doet het niet en morgen mogen we weer in dat opgewarmde pand. De ventilatoren doen hun best, maar het helpt ietsjes. Veel drinken doen we al.
@ Timon, helemaal super zeg!!! Op naar jullie prachtige cryo wonder! Ik snap je zin m.b.t. het bms niet echt, heb denk ik last van de hitte. Kan je hem nog even toelichten *schaam schaam*?? @ MariaC, haha nou bedankt, moet ervan blozen. Je moet simpelweg gewoon prio's stellen en vooral voor jezelf opkomen . Whaha, wat een lieve en geweldige opmerking van je man! @ Jem, jaaa wij hebben toevallig dezelfde arts he . Lieve vrouw . Ben onwijs benieuwd hoe het verder gaat allemaa.
Babii, jouw bms is altijd zo dun. Toen ik erover had zei de fa dat mijn bms 7 tot 8 mm was. Dit wist ik niet en dus was het prettig dit te vernemen. Maarre, leuk dat Jem en jij dezelfde arts hebben. Duidelijk.. Jem maakt het UMCU clubje hier nog groter.
@ Timon, dat is echt een prachtig mooi bms!! Ben er soms jaloers op hoe mooi een ander haar bms is haha. Ach, ooit komt het goed . Jem was degene die me vertlede niet bang te zijn voor mijn gesprek, omdat het een super lieve vrouw is .
Lekker hè, al die airco's die het niet doen . Wilde net een ventilator bij kopen, dat was leuk bedacht maar die zijn natuurlijk nergens meer te krijgen. Wat goed dat je niet ongesteld bent geworden Timon!! Hoe gaat dat eigelijk met een cryo tp, moet je dan ook weer hormonen spuiten? Wat lief van je mannetje Maria! Fijn hè, als ze er ook zo mee bezig zijn. Mijn mannetje is ook zo'n schat. Helemaal sinds de punctie neemt hij echt alles uit mijn handen wat ie kan!
@ Kiki, volgens mij is Timon niet ongesteld geworden hoor . Ze mag vanaf vandaag officieel ongesteld worden .