@ Timon, heeft je FA ook nog gezegd of er een oplossing is voor dun bms . Had je gezegd dat ik dat had ofzo en zo de info los geprutseld. Meestal zeggen ze wel als het slecht is hihi .
Ja en niet z'n klein beetje ook! Was met de scooter naar me werk, maar werd serieus bijna onwel van de hitte op de scooter. De wind is echt meer dan warm, geen kou in te bekennen...
Goeiemorgen!! Hebben jullie een beetje kunnen slapen met de warmte??Hier redelijk... Volgens mij komt mijn eisprong er van de week aan dus we gaan zelf maar aan de slag. Vind het wel lekker om nu even geen hormonen te gebruiken. Na de vakantie zijn we er dan helemaal klaar voor, hopelijk het ziekenhuis ook.. Groetjes, Jolanda
Niet heel goed kunnen slapen... Mijn ei komt ook al bijna. Iedere maand denk je weer: "Oh het zou wel lekker zijn als het gewoon natuurlijk lukt"... @ iedereen--> Ik ga er een paar dagen tussenuit met mijn lief! Op zijn vroegst reageer ik dinsdag middag weer.
Ik heb wel aardig geslapen, ondanks de hitte. Alleen weer eens een bizarre droom gehad! Veel plezier Maria!
Timon; fijn dat je ongi niet op de verkeerde dag is gekomen! En nu op voor een mooi cryokindje, succes! Maria; veel plezier, lekker genieten en uitrusten. Jem; ook wij zitten even lekker drie maandjes zonder hormonen, best even fijn. Eind augustus hopen wij te mogen beginnen met de eerste IVF. Of niet natuurlijk, maar dan om een hele goede reden...
Maria fijn weekend, je hebt het weer in ieder geval mee zitten!! Zeehondje, wij gaan ook richting Italie. Waar gaan jullie heen? wij zitten op een camping aan het gardameer. Heerlijk heb er nu al zin in!! Van de clomid had ik veel opvliegers en dat was nu met deze warmte geen pretje dus voorlopig voor ons even niet. Krijg je van spuiten ook opvliegers, weet iemand dat??
@ MariaC, whahaha nou het was ook freaking HOT! Werd gek van de hitte en nu nog. Het is momenteel buiter koeler als binnen . Slapen, ho maar.... Have fun met je mannetje! @ Jem, wat heerlijk dat je eitje eraan komt. Toch hoop ik altijd op een wondertje voor iemand zodat de ICSI of IVF bespaard blijft.
Hey meiden, Vanmorgen de 2e FM gehad en we moeten maandag nog een keer terugkomen. Er zaten rechts 4 follikels van 9-14 mm en links 6 van 11-18 mm. Die laatste was al groot genoeg, maar ze willen de rest ook nog door laten groeien. Voel ondertussen wel dikwijls mijn eierstokken klutsen, want die zitten natuurlijk lekker vol met die eieren Maandag horen we wanneer de punctie is, maar zeer wrs woensdag!! Spannend weer hoor.... Hier slaap ik eigenlijk wel redelijk, hebben een plafondventilator die de hele nacht draait en wat frisse lucht waait. Timon; is je ongi al bespeurd? Ben heel benieuwd en zit met spanning te wachten. Zitten we wrs toch nog even met elkaar op de wachtbank of in ieder geval kort op elkaar!!
Hoi, ik heb vannacht gedroomd over een lange waslijn met allemaal roze kleertjes ... ben reuze benieuwd of het mijn waslijn was want dat is me niet duidelijk geworden in mijn droom ... gr. Nicole
Maar vandaag ben ik het wel geworden, dus maandag bellen om deze maand aan te kunnen haken!!! Ik zal de cryo tp in natuurlijke cyclus doen. Dus maandag bellen en waarschijnlijk 12 juli de 1e fm. Kans bestaat dat ik 14 of 15 juli een 2e fm zal hebben. Dan krijg ik te horen wanneer ik pregnyl moet spuiten. 5 dagen later horen we of onze eskimo goed is ontdooit en hoe laat de tp zal zijn. Trouwens, wij hebben nog ventilatoren! Veel zijn al wel verkocht, maar toch.... Hetzelfde geldt voor zwembaden.
Hihihi, Babii is lekker bezig met dit warme weer. Al is het nu een eind (heerlijk) afgekoeld. Daffie, nogmaals een fm. Spannend, want de punctie komt nu wel erg dichtbij. Je heb al wel mooie scores. Zou gezellig zijn om eventjes samen op het wachtbankje te zitten. Jem, ik heb geen last gehad van de spuiten. Een vriendin kreeg wel flinke opvliegers. Leek me best lastig. Maria, veel plezier!! Meiden met het naderende ei wens ik veel plezier en hopelijk is het te doen met dit weer. Met deze hitte heb ik altijd een vol flesje water in de auto. Zo nodig onderweg, pffff. Op de scooter lijk me dat wat lastig of valt dat mee, Babii? Hier redelijk goed geslapen. Rond 6.00 wakker door flinke regenbui. De ventilator staat op de overloop in onze slaapkamer te blazen. Scheelt best wat. Nu staan de ramen open om zo de warmte van de bovenverdieping te verdrijven.
Oooh, spannend Timon!! Ik ga voor je duimen dat het ontdooien goed gaat en natuurlijk dat jullie eskimootje lekker bij je blijft zitten!! Inmiddels een ventilator gekocht. We waren vanmiddag in Den Haag en daar hadden ze er echt nog genoeg. Het was daar ook duidelijk iets koeler als bij ons in het midden van het land!
Dank je! Hier is het nu ook al een heel stuk koeler, dus lekker alle ramen open. Wat zullen we vanavond heerlijk slapen.