Jem; ik heb van de spuiten nooit last gehad. Dus hoop dat dat voor jou ook geldt. Timon; spannend zeg! Moet jij thuis ovulatietesten doen of krijg je alleen fm's? En gister was het idd lekker afgekoeld (door regen). Maar nu is het weer flink aan het opwarmen. Gelukkig niet zo warm als vrijdag!
@ Timon, yeahhh wat een timing . Zo, nou ik weet niet wat er hier allemaal gebeurd, maar wel dat mijn lichaam steeds vreemder wordt. Zaterdag 26 juni heb ik de Ovitrelle gezet (zelfde als pregnyl). Ik zou dan op maandag 28 juni mijn eisprong hebben. En wat denk je? Wordt vanochtend wakker van de buikpijn, verging echt van de pijn. Ben ik hartstikke ongesteld. Kan iemand me vertellen hoe dat kan? Het is immers 6 DPO.... Nou ja, hoop dat dit betekend: lieve babii, ik ga weer werken dus dat zou een hoop schelen voor de IVF, maar ga er niet vanuit hoor. Blijf wel hopen!!
Zeehondje, ik heb alleen de fm's om mijn bms in de gaten te houden. Bij de laatste fm moet ik ook een bloedtest doen en hoor wanneer ik de pregnyl moet zetten. Babii, wat heb jij een gek lijf! Je bent dus een week te laat ongi geworden dan verwacht? Laat je lichaam maar weer werken. Dat zal je een hoop gedoe schelen.
Haha, ja dan ben je niet de enige . Heb dit nog nooit gehad. Spuit al ruim 1 jaar en werd altijd na de HCG spuit op 12 DPO ongesteld. En nu dus op 6 DPO, weet niet wat er gebeurd, maar hoop van harte dat dit betekend dat me lichaam weer iets gaat doen. Dat is veel beter voor de IVF, want dat zou betekenen dat het slijmvlies ook hersteld. Maar goed, dat zal wel weer niet zo zijn . Hoop houden mag altijd toch .
Hoop houden mag zeker. Kan je hierover niet naar het zh bellen? Kijken of ze iets hierover kunnen vertellen? Ik ben vanmorgen heel vroeg echt ongi geworden. De krampen waren overduidelijk. Nog gunstiger voor ons eskimo tp traject.
Ik had gisteravond geklust met manlief, eindelijk weer eens spontaan. Moet zeggen dat dat door het hele traject wat traag verliep... Dus vannacht werd ik wakker en had zo een helse buikpijn. Heb nog een ibuprufen genomen en ben weer gaan liggen. Buikpijn hield niet op en ineens PATS en toen verloor ik bloed. Dacht eerst dat de buikpijn kwam, omdat we te lang niet geklust hadden , maar dat was niet het geval. Herken die krampen dus als geen ander.... Heb mijn gyn al gebeld, had gelukkig dienst. Die zei echt iets in de trand van: WTF hoe kan dat nou (kan altijd zo lachen om hem). Is ook nog nooit gebeurd hoor... Hij zegt: ik hoop van harte dat dit betekend: ik accepteer even geen medicatie, ik ga werken. Maar hij kan er momenteel ook niet wijs van worden en zegt: wacht het UMCU even af.
Hier vanmorgen de 3e FM gehad en ze zijn echt heel erg goed gegroeit de laatste 2 dagen. Rechs zitten er 7 van 16-21 mm en wat kleintjes en links zitten er 4 van 15-19 mm (allemaal groot genoeg voor een punctie) Nu wordt ik vanmiddag gebeld of de punctie woensdag of donderdag is (denk woensdag ivm grootte eitjes). Voor ons is 11 follikels van dit formaat echt goed, dus hoop dat ze ook de goede zaadjes gaan vinden en injecteren in de eicel van de week. En dan maar heel hard duimen en hopen op mooie bevruchtingen en topembryo's Heb nu wel echt een bolle buik en voel geregeld steekjes in mijn eierstokken, maar dat is ook niet vreemd met zoveel grote follikels hahaha. Babbii; klinkt echt vreemd dat lijf van jou, maar het zou toch wat zijn als je lichaam zijn best weer gaat doen he!!! Hoop het voor je meid
Wauw daffie! Wat een resultaat zeg!!! Echt helemaal super . Iemand enig idee hoe het zit met het ontdooiproces in het UMCU? Gaat dat vaak fout of weer vaak goed of is daar geen pijl op te trekken...??
Wauw, wat goed Daffie! Ik heb ook geen idee Babii. Onze eerste eskimo's liggen nu in de vriezer (en ik hoop dat we ze niet nodig hebben )
Zo, dat hoop ik ook niet Kiki!!! Laten we hopen dat we ze allemaal niet nodig hebben. Maar soms word ik zo onzeker dat ik dit soort stomme vragen ga stellen... Sorry .
Geen sorry zeggen hoor, ik ken dat maar al te goed! Vraag me ook bij zoveel dingen af of het geen kwaad kan, of het wel goed is of dat het wel goed gaa...puur door onzekerheid.
Meisjes! Ik ben weer terug. We hebben het heerlijk gehad! Daffie... succes woensdag! Uitgebreid verslag doen he! Liefss
Daffie; super meid, met zoveel mooie eitjes gaat het deze keer gewoon helemaal goed komen! Babii; je lichaam blijft maar vreemde dingen doen idd. Hopelijk is het eindelijk eens iets goeds! MariaC; hoe was het? Lekker van het weer genoten?