Lindinha; hoe is het vandaag meid? Timon; nog geen brief hier Denk dat hij volgende week pas komt helaas... Kun je het nog aan het wachten?? Ik HAAT wachten
Sparkle, ik heb mijn verhaal in het kort net in een ander topic getikt. Daffie, ik wil niet langer wachten! Morgen met manlief op pad.
hey meiden, hier ben ik dan eindelijk. heb hele hectische dagen achter de rug, zoals ik al eerder beschreven had, rondom problemen op het werk, er zijn heel veel dingen in negatieve zin veranderd, camera's zijn er opgehangen in de winkel, nu afgelopen dinsdag te horen gekregen dat de winkel per de volgende dag overgenomen werd, mijn collega de zus van mijn beste vriendin ontslag gekregen en van alles nog meer. ik heb mij hierdoor gisteren ziek gemeld op mijn werk, en vanochtend werd ik om 9 uur uit mijn bed gebeld want ik moest om half 11 bij de bedrijfsarts verschijnen, ik heb daar aangegeven van de ivf en de spanningen en de spanningen op de werkvloer, en heb een week rust toegezegd gekregen. ook heb ik afgelopen dinsdag een sollicitatie gehad, en ben daar aangenomen, en kan al per 1 mrt. beginnen als dit mogelijk is op mijn huidige werkplek. ik heb zojuist vanavond mijn ontslag ingediend, en kreeg ook volledige medewerking indien dit mogelijk was, en anders wordt het per 1 apr. ook heb gisteren de echo gehad, en we hebben groen licht gekregen voor de behandeling. vanmiddag dus de medicijnen opgehaald bij de apotheek, en vanavond de eerste spuit weer gezet. 25 febr. start ik met progynova en 16 mrt. heb ik de echo weer. ik hoop dat dan de tp zal zijn rond 22 mrt. en hoop dat dit dan allemaal te regelen is op mijn nieuwe werkplek. heb namelijk hier niks over verteld, wel vroeg mijn nieuwe werkgever mij of ik kinderen had, en zei mij dat ik dat zeker moest doen want dat was het mooiste wat er is. dus verwacht ook eigenlijk geen problemen mocht ik straks zwanger raken. pfffff, hectische dagen dus.
lindinha, ik duim meis hoe is het vandaag? sabrien, hoe voel je je? we lopen niet gelijk meis. linda, hoe gaat het, hou je het nog vol? hoelang willen ze je door laten lopen. hoe langer hoe beter natuurlijk voor de beebs. hanneke, door mijn hectische dagen heb je nog niet niet kunnen pb, maar dat komt nog hoor meid daffie en timon hopelijk komt de brief snel nieuwe meiden welkom
Lieve Lisa; jemig meid, hoe hou je het allemaal vol. Heel goed dat je een week rust moet houden van de bedrijfsarts!! En gefeliciteerd met je nieuwe baan, heerlijk met een schone lei beginnen En vandaag weer de eerste spuit erin....heel veel succes deze poging. Ik ga keihard duimen dat je eindelijk zwanger mag raken Dikke knuffel Daffie
Wow Lisa, wat een gebeurtenissen!!!! Fijn dat je nu een week vrij heb gekregen van de bedrijfsarts EN dat ze niet moeilijk doen met je ontslag. Wel vaag dat het bedrijf zomaar is overgenomen. Hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe baan! Dat je het hier erg naar je zin mag hebben. Het is je gegund. Mooie woorden van je nieuwe werkgever. Geeft een mens moed. Als we nu eens allemaal zwanger raken. Lisa net iets eerder dan Daffie en ik.
Eigenlijk mogen jullie eerst hoor meiden!! Ik wil heel graag een 2e kindje, maar vindt toch echt dat jullie voorgaan
hoi meiden, Ik heb even behoefte aan en arm om me heen. Vorige week bloed prikken op dag 3 dpo en komende week de zaadtest van mijn vriend en tussen door nog naar het ziekenhuis geweest voor mijn vriend zijn komende operatie bij de kaakchirurg. Helaas kwamen we toen vlakbij het ziekenhuis waar mijn overleden man ruim een jaar onder behandeling is geweest voor zijn ongeneeslijke kanker. En door dat bloed prikken, onderzoeken vriend en langs het ziekenhuis rijden kwam het verdriet als een grote golf over me heen. En dan noem ik mijn vriend ook nog mijn man's zijn naam. Hij ook hartstikke van slag. En dan nog het niet willen lukken met zwanger raken en bang zijn kindloos te blijven. Hoe houden jullie het vol meiden???? Deze week voel ik me echt ontzettend KLOTE en weet soms niet wat te doen. Jank ook wat af en dan sta ik nog maar aan het begin van het traject als het traject uberhaupt groen licht krijgt. Moet het echt even kwijt. Ik put mijn hoop uit de suc6 verhalen hier maar zo'n klein stemmetje zegt: Wat als...... Poeh, lucht een klein beetje op. Meiden sorry voor mijn depri-verhaal. Hebben jullie tips om met de druk om te gaan? Komende week dus die test en ook op ongeveer dezelfde tijd vruchtbaar wat het ook allemaal niet makkelijker maakt. We gaan er natuurlijk voor maar soms denk ik wel eens wordt het niet te zwaar als het nu al zo voelt? Moeilijk! Herkennen jullie dit toen jullie zelf nog net niet begonnen waren. Die onzekerheid! Liefs, Lente Wens jullie allemaal geluk met zwanger worden.
Lisa wat een super nieuws dat je een nieuwe baan hebt. Lente, wat verschrikkelijk voor je dat je je zo kl... voelt. Het enige advies dat ik je kan geven is er af en toe een weekendje met je vriend erop uit gaan. Even tijd voor elkaar en niet aan de mmm denken. Ons heeft het geholpen. Heel veel sterkte.
Dank voor je reactie Hanneke. Voorheen deden we dat ook regelmatig maar sinds januari zijn we verhuisd (oude huis moet nog leeggehaald en schoongemaakt en hopelijk verkocht worden) en zitten we nog met veel kosten en hebben we nog gigantisch veel te doen en zelf ook nog twee verschillende banen (tot 9 april) dus even erg druk en weinig geld. Maar het komt goed. liefs, Lente
Lente; kan me voorstellen dat je er even doorheen zit meid. Ook al hebben jullie weinig geld over nu, ga anders eens lekker uitwaaien in het bos of aan het strand en dan lekker lunchen ofzo...dat doet ons ook altijd goed en hoeft niet veel te kosten. Wij kunnen altijd heel goed praten als we aan het uitwaaien zijn en je gedachten waaien er ook meteen uit..... En soms gewoon even lekker alles eruit gooien...met tranen en al. Het is niet niks wat je hebt meegemaakt zo te lezen en soms moet je gewoon even ontladen
Dank je wel Daffie. Het probleem is dat we ook nog verschillende tijden werken. Hij heeft nu de nacht en ik heb vakantie. Ga zo de keuken afschilderen en dinsdag en woensdag zijn we samen vrij. Ga dan kijken of we een mooie wandeling in het mastbos kunnen gaan maken. Over 1,5 maand ziet alles er weer heel anders uit. Moeten er even doorheen. Bedankt voor je medeleven. Vanaf gisterenavond (na het bad) gaat het gelukkig weer. Liefs, Lente
Hey meiden, Hier ben ik dan weer.... afgelopen dagen zijn echt een verschrikking geweest. Natuurlijk hadden we woensdag alweer de teleurstelling dat de behandeling niet gelukt is (gister trouwens echt ongi geworden), als klap op de vuurpijl werden we donderdagavond gebeld dat mijn schoonmoeder was afgevoerd met de ambulance, wij als een gek in de auto gesprongen naar het ziekenhuis, toen we daar aankwamen vertelden de artsen dat ze een hersenbloeding heeft gehad en gelijk overgeplaatst moest worden naar een ander ziekenhuis, ze is toen naar het UMC Utrecht gebracht, waar ze inmiddels geopereerd is. Ze mocht gisteren ook van de IC af en ligt nu op de Medium Care. Het gaat redelijk goed met haar, maar de komende 2 weken zijn nog kritiek. Ze heeft een bloeding gehad tussen de hersenen en het hersenvlies. Waarschijnlijk altijd een zwakke plek in een slagader gehad die is gesprongen. We zijn heel erg blij dat ze er zo "goed" vanaf is gekomen, de artsen vertelden namelijk dat 1/3e van de mensen die dit overkomt overlijdt, 1/3e zwaar gehandicapt eruit komt en 1/3e zoals mn schoonmoeder eruit komt, dus ze heeft echt superveel mazzel gehad!!! Het lijkt wel of de Wet van Murphy bij ons intreedt... het houdt gewoon niet op.... eerst mn moeder waarbij ze darmkanker ontdekken en daaraan geopereerd wordt (gelukkig gaat het nu heel goed met haar), dan mn schoonvader waarvan ze zn been hebben geamputeerd 8 maanden geleden, toen mn moeder waarbij ze MS ontdekten, wij die in de tussentijd al meerdere mislukte ICSI-tp hebben gehad en nu weer mn schoonmoeder die een hersenbloeding krijgt..... PFFFFFF HOUDT HET DAN NOOIT OP?!!!! Maar goed, we zijn heel blij dat het redelijk goed met haar gaat. Ik denk dan gelijk weer dat het gewoon niet zo mocht zijn dat wij zwanger raakten, omdat mn moeder net iets meer voorrang had op een leven dan ons toekomstige kindje.... dat geeft dan misschien weer een beetje moed om door te gaan. @Lisa: wat lees ik nou meid, wat een veranderingen ook voor jou. Wat een gedoe zeg op je werk, ik zeg: wees blij dat je daar weg kan en al een andere baan heb gevonden!!! Ik zou gewoon wel eerlijk zijn op je nieuwe werk, gelijk vanaf het begin open zijn en zeggen hoe het zit, dan kunnen ze daar gelijk rekening mee houden. En zoals je zelf al zei was zij vrij positief over kinderen dus zal ze je waarschijnlijk voor de volle 100% steunen!!! Deze week even lekker tot rust komen en dan weer met volle moed er tegenaan op alle fronten!!!
Maar Linda meid wat maken jullie allemaal mee jeetje zeg Heel veel sterkte. En wat erg dat de poging weer mislukt is Heeeeeeeeeeele dikke knuffel
jeetje lindinha meis, wat lees ik nu toch allemaal weer. wat afschuwelijk allemaal voor jullie, hoeveel kan een mens hebben vraag je je telkens weer af dan. ik ben blij dat je schoonmoeder er zo goed vannaf is gekomen. en dan ook weer een mislukte poging, pfffff, meis wat erg allemaal voor jullie. ik wil je heel veel sterkte toewensen in deze moeilijke dagen, en geef je dan ook een mega dikke knuffel. liefs lisa.
Lindinha, ongelooflijk wat hebben jullie veel voor je kiezen gehad zeg. Knap hoe je het allemaal nog zo positief ziet. Heel veel sterkte.