babii; ik heb de laatste tijd ook opeens steeds 3 tot 4 dagen alleen maar een beetje bruinverlies bij afvegen. Daarna breekt de ongi pas door. Dus ik denk nog even afwachten, balen dat de test nega is! Ik hoopte eigenlijk op een punctie vrijdag. Maar ja, als alles er nog niet helemaal klaar voor is wachten we nog maar even. Zo nog een keertje spuiten en dan om 11.00 uur weer een fm. Hoop dat ik dan toch wel zaterdag de punctie heb. Nu wil ik gewoon!
Nog maar 1 nachtje slapen Maaike . 18 eitjes kan trouwens best (maar zijn er inderdaad veel!). Ik had er 21, waarvan er 16 zijn bevrucht 1 terug geplaatst is en 9 de vriezer in zijn gegaan. Ik twijfelde ook eerst of ik het wel goed had gehoord...maar het klopte echt! Haha, zeehondje...grappig die opmerking van je man!! Spannend dat je punctie misschien al bijna is! Babbi, ik had na 3 dagen bruine vegen (bah, wat klikt dat vies ) en werd een 4 dagen na het stoppen van die bollen ongi. Daffie, mijn ongie heeft ook heel lang geduurd na de 1e IVF poging. Nou ja, ongi, eerst een paar dagen helder rood en daarna bruinig bloedverlies, en dat 2 weken lang. Toen ik dat zei in het zh werd me verteld dat het een reactie kon zijn op de hormonen of dat er toch iets is geweest dat niet goed is geweest en dat mijn lichaam aan het opruimen was (ik had de eerste dagen van mijn ongi ook hele erge krampen). Hier verder weinig te melden. Ben eigelijk wel relaxed in mijn maandje verplichte rust. Wordt volgende week ongesteld. Normaal was ik daar een week van te voren al mee bezig maar denk nu eigelijk heel weinig over alles na...ook eigelijk wel eens lekker
@ Zeehondje, ja snap dat je liever vrijdag je punctie had meis. Inderdaad wat je zegt: als het lichaam er nog niet klaar voor is, kan je beter wachten . @ Daffie, heerlijk he even rust . @ MaaikEmile, wat goed meis!!!!!! Hoeveel gaan er de vriezer in (wat klinkt dat cruw he dat ze de vriezer in moeten).... En machtig mooi dat het weer kan ontdooien en een kindje wordt. All, Ben ongesteld, niet veel maar ben het wel....
me: WHOA!!!!!!!!!!!! dat zijn de goede berichten!!!!!! succes meid!!! spannend hor!!!! en uitslag "vriezer" krijg je na tp terug?!?!
Kiki; best lekker hè, even rust. Je wilt natuurlijk alleen maar verder en verder. Maar soms moet je jezelf ook even een stop toeroepen. En je mag bijna al weer verder. Maaikemile; had al iets voor je geschreven op het andere topic. Zo en nu lekker warm houden dat eitje! Babii; tja goed nieuws of slecht nieuws. Best lastig te zeggen bij jou. Er moet gewoon duidelijkheid komen bij jou. Succes weer! All; vannacht om 00.00 uur de pregnyl zetten en dan zaterdag de punctie! Yes!
Spannend zeehondje, zaterdag de punctie!! Hoop dat het je mee gaat vallen! Ja, in eerste instantie baalde ik van die rust maand, maar achteraf gezien is het wel goed. En we mogen inderdaad bijna verder! Een maand is ook echt zo voorbij.
@ Zeehondje, ik vind het al positief dat me lichaam zelf een eitje heeft aangemaakt. Verlies trouwens bij het bloed door allemaal rekbaar slijm... Whahaa, alsof ik een eisprong heb . Rond me ei heb ik dit namelijk niet . Hoeft ook niet zei de arts, maar goed. We wachten het gewoon af . Stiekem hopen op een nieuw eitje .
Ik heb eigenlijk ook nooit slijmverlies rond eisprong. Ja, misschien 1 of 2x met afvegen een beetje. Nu merk ik trouwens wel dat het een stuk vaker en meer is dan met iui bijvoorbeeld. Maar ja, heb ook wel veel meer eitjes natuurlijk! Ik heb bij mijn ongi's de laatste tijd eerst een paar dagen bruinverlies en daarna komt de ongi. Dit is meestal 1 of 2 keer heel veel slijm met bloed en daarna is het bijna alleen nog maar oud bloed en geen slijm meer. Dus denk wel een goed teken hoor bij jou!
Ahhh thanks zeehondje!!! Nou ik had denk 1 eitje en rond mijn ei allemaal melkachtige afscheiding. BIj het afvegen wel beetje glibberig, maar kon er geen draden van trekken. Wat ben ik toch een viezerik dat ik het doodleuk ga voelen haah. Maar jouw bms is wel altijd goed he? Ik lees dus dat jij veel slijm verlies met bloed 2 dagen en de overgige dagen beetje bruin verlies? Dat betekend dus niet dat je hevig moet bloeden om een goed bms te hebben? Het kan ook maar 2 á 3 dagen duren en dan een beetje? Ik bloed wel hoor, maar veel ranzig slijm nu...
hey meiden ik ben er weer ga wel even heel erg ego doen nou bloedonderzoek perfect geen echo gehad gewoon huppa meteen beginnen met de decapeptyl en provera moest wel eerst nog een testje doen thuis omdat ik zo misselijk was de laatste 3 daagjes maar was omo wit dus meteen de spuit gezet en provera ingenomen heb bij de assistente wel gezegd dat ik zo`n schrik had voor de punctie maar ze heeft me zo goed als gerust gesteld.. krijg dus een zetpilletje van te voren en een infuusje met dormicum geloof ik die de scherpe randjes ervan af haalt je word er een beetje aangeschoten van zei ze.. ze heeft ook gezegd dat ze iets anders echt niet kunnen geven want ze hebben die bevoegdheid ertoe niet ze zijn geen ok.. dus ook geen spuitjes in de vaginawand nu mag ik 19 augustus weer terugkomen spannend.... ennuh heb die deca niet gevoeld hoor!!! xxxcin
Babii; Na het stoppen met de pil ben ik altijd maar heel weinig ongesteld geweest. Beetje helderrood bloed en slijm en dan alleen maar bruinverlies. Ik maakte me hier altijd (en soms nog steeds hoor) best zorgen over. Vaker gevraagd aan gyn, maar dit kon helemaal geen kwaad. Was juist wel goed, dus geen zorgen om te hoeven maken volgens hun. Babyhope; ik krijg ook dormicum (voor het eerst). Je voelt het wel dan volgens mij, maar ben het achteraf weer vergeten
Kiki: Die rust is zeker wel eens lekker! Dat kan je echt effe goed doen hoor! Maaikemile: Wat goed zeg!! En nu weer verder duimen haha..Op naar die dikke buik Zeehondje: Wat een goede berichten hier!! Zaterdag de punctie!! Heerlijk dat je dit goede nieuws hebt gkregen!! Babyhope: Dormicum is wel lekker spul hoor...kun je flink van "out" gaan Het valt vast allemaal mee Hier alles rustig..volgende week nog een keertje een potje inleveren en dat wachten tot de 18e.. Ik heb trouwens voor mijn vruchtbare periode duidelijk meer slijmverlies bij afvegen..Niet smakelijk maar wel handig voor de timing
babyhope: wat goed dat je je deca niet voelt!!!! geniet van dat moment hahah en 19aug is al snel joh voor je het weet ist zover!!! spannend hor allemaal!!! succes!
Hi, even een vraagje. Zijn er hier meiden die géén eisprongremmer krijgen? Hier gisteravond met moeite (uiteindelijk m'n man) de pregnyl er in. Heb het altijd in het ziekenhuis laten doen. Vind het niks, dat breken van die ampullen. Eenmaal de spuit klaar, door manlief, durfde ik 'm er niet in te steken, haha. Heb al zo vaak de gonal erin geprikt en dan durf ik dit niet. Nee, de naald is veel dikker en langer zei ik maar. Dus toen heeft hij heel lief het voor me gedaan. Morgen om deze tijd zijn we in 'het' kamertje!
Haha, ik laat het mijn vriend niet doen hoor... Dan weet ik zeker dat het niet gaat zoals het moet Ampullen breken doe ik dagelijks op mijn werk dus dat is voor mij geen moeite..je kunt er wel flink je handen mee open halen! Het hoort eigelijk met een gaasje ofzoiets..
Zeehondje, succes vandaag! Spannende dag. Vandaag/gisteren (het is al wat later...) de 1e echo gehad voor onze 2e poging van de cryo tp. Alles was rustig, maar voor de zekerheid een bloedtest. Het prikken ging niet helemaal soepel. Een ader werd niet goed aangeprikt en ik ging bijna van mijn stokje. De uitslag was hetzelfde als de echo. We mogen zondag terug komen voor de 2e echo en bloedtest. Spannend wanneer de pregnyl gezet kan worden. Ik verwacht dat ik volgend weekend de tp kan hebben. Hoop het zo!