IVF/ICSI eind januari/begin februari

Discussie in 'MMM clubs' gestart door fiona1983, 13 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Welkom natalie, tuurlijk kun je mee kletsen!

Hier idd niet zoveel te melden...vrijdag 1e spuit decapeptyl...ben benieuwd...
    Het duurt zo lang allemaal voor mijn gevoel...hebben jullie dat ook niet?

2. stresskippie

stresskippie Actief lid

19 mei 2008
    116
    0
    16
    Vrouw
    Secretaresse
    Rotterdam
    Bedankt meiden :)

Nou het duurt indd mega lang allemaal :(

heel erg van mij mag het al eind 2013 zijn hoor hahaha

3. stresskippie

stresskippie Actief lid

19 mei 2008
    116
    0
    16
    Vrouw
    Secretaresse
    Rotterdam
    @Fiona spannend hoor allemaal laat je ons weten hoe de prik is bevallen?

4. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ha dames,

Nou... zojuist mijn eerste spuit gezet.... viel me mee... eerst even stroef maar toen ik eenmaal door mijn huid was zeg maar ging het wel...
    Nu voelt het een beetje geirriteerd, alsof ik gestoken ben door een wesp... beetje jeukerig... maar trekt ook al wel weg hoor...
    Op naar morgen de volgende spuit zullen we maar zeggen ;)

5. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier hetzelfdd gevoel fiona! Inmiddels 2 spuiten gehad... Wat spuit jij? Ik puregon. Maandag opnieuw echo.

6. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik spuit nu nog alleen decapeptyl om mijn cyclus stil te leggen (brengt je in de overgang). Heb nu trouwens al een klein blauw plekje op mijn buik... :-S

7. stresskippie

stresskippie Actief lid

19 mei 2008
    116
    0
    16
    Vrouw
    Secretaresse
    Rotterdam
    Hoi dames,

Wat spannend allemaal he...
    Hoe ervaren jullie dit alles?

liefs,
    Natalie

8. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Het meiden,

Ik loop redelijk gelijk met jullie op, dus het lijkt me leuk om mee te praten :)

Ik ben bezig met mijn tweede ICSI poging en heb gister de eerste dcpt spuit weer gezet. Ik was wel een beetje nerveus, omdat het alweer een tijd geleden was dat ik mezelf had geprikt, maar gelukkig. bleek het net als fietsen iets wat je niet verleerd.. :)

Hebben jullie al last van de hormonen?

9. snoopy100

snoopy100 Actief lid

12 sep 2011
    237
    42
    28
    Vrouw
    Brabant
    Hoi meiden,

Ik was al weer vergeten dat ik hier wat gepost had. Je krijgt ook geen bericht als er een reactie is, onhandig.

Maar goed. Ik lees dat jullie inmiddels ook allemaal zo'n beetje begonnen zijn met spuiten. Hier ook. Sinds vorige week donderdag aan de deca en vanaf afgelopen zondag aan de deca+menopur. Heb geen last van de hormonen, maar begin wel mn eierstokken te voelen. Heb normaal ook al erg last tijdens mn eisprong, dus ik verwacht dat het alleen maar erger wordt komende dagen. Paracetamol ligt klaar. Ik heb zaterdag mn eerste echo. Stimuleer dan al 6 dagen. Hoe zit dat bij jullie? Hoeveel eenheden spuiten jullie? Hier 150 (2 potjes).

Succes allemaal!!

10. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Succes met al t spuiten dames!

Hier nog niet aan t spuiten, niet aankomend weekend maar weekend daarna word ik denk ik ongesteld. Net deze cyclus een lange natuurlijk :( En dan op dag 2 of 3 van menstruatie gaan stimuleren.

@snoopy: Hier ook vaak gevoeligr eierstokken bij eisprong, dus bereid me ook maar vast voor. Hopelijk krijg je er niet extreem last van. Idd bij ons ook pas op stimulatiedag 6 of 7 een echo. Ook 150eh... vind ik al eng genoeg omdat ik heel jong ben.

11. Mar1974

Mar1974 Niet meer actief

Hallo dames! Volgende week ga ik weer starten met de eerste icsi poging voor ons tweede kindje. Ontzettend spannend. Ook voor jullie als ik dit zo lees

Als het goed is begin ik uiterlijk 6 of 7 februari met lucrin en de dag erop met gonfal f, ook het korte protocol. De reden bij ons is slecht zaad door medicijngebruik/ziekte van mijn man.

Heel veel sterkte allemaal met spuiten!

12. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey dames hier intussen dag 9 puregon (200) ah spuiten samen met orgulatran (had op echo woensd in totaal 11 follikels denk ik). Morgen opnieuw echo en wss morge pregnyl en maandag pu! Spannend . Hoever staan jullie intussen?

13. stresskippie

stresskippie Actief lid

19 mei 2008
    116
    0
    16
    Vrouw
    Secretaresse
    Rotterdam
    Hoi meiden,

Nog geen menstruatie te bekennen helaas. Zit nu op dag 35...
    Normaliter tussen 30 en 40 in dus heb nog wel een paar daagjes!! Voor het eerst hoop ik dattie zich zsm meldt hihi wil zo graag starten!!! Op dag 5 straks Puregon (150) en dag 6 komt Orgalutran erbij....

Vmiss hoe ervaar je het prikken? Last van bijwerkingen?

14. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja stresskippie meestal is het zo als je erop wacht komen ze later!!! Dat je maar snel kan beginnen! Duimen!

Vandaag pu gehad momenteel nog pijn maar is normaal. Resultaar 13 morgen bellen om te vragen nr bevruchting dan woe do of vr tp!

15. Mar1974

Mar1974 Niet meer actief

Spannend Vmiss! Hopelijk lekker veel bevruchtingen

16. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoop het ook mar! Tenminste 5 bevruchtingen dan ben ik dolblij

17. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @mar: Welkom hier! Jij ook bijna beginnen dus, spannend.

@Vmiss: 13 eitjes is mooi resultaat zeg! Duimduim.

@stresskippie: Hihi ik zit ook al vol ongeduld te wachten op menstruatie. Jij begint laat met puregon zeg. Ik start op dag 2 of max 3 met Gonal-F en op dag 7 of 8 met cetrotide.

18. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    ha dames,
    sorry niet zoveel online, erg druk met het werk en ook niet veel spannends te melden.
    Welkom aan de nieuwe meiden natuurlijk en spannend Vmiss wat betreft je punctie... mooi resultaat inderdaad!!

Hier nog gewoon verder aan het spuiten... 14e uitgangsecho... moet ook zeggen dat ik voor mijn gevoel dan pas écht iets aan het doen ben zeg maar...

19. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dames,resultaat is 8 vd 13 waren rijp waarvan 6 bevrucht! Vrijdag tp :)

Met jullie ok???

20. HF5

HF5 Lid

7 aug 2012
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Zou ook graag meepraten hier met jullie. We zijn juist gestart met 1ste IVF voor een eerste kindje. Vind het allemaal erg spannend. Ben vooral ook zo bang dat het niet gaat lukken. En dan we dan zonder kinderen moeten leven.
    Ben dinsdag 29-1 gestart met Gonal-F (150), vanaf 5de stimulatiedag Cetrotide erbij. Dag 7 (4-2) 1ste echo: +/- 10 follikels, maar er waren maar 3 wat grotere van +/- 12mm. Weet niet of dat nu betekent dat er maar 3 gaan zijn om aan te prikken. Moet nu door met zelfde dosering. Morgen nieuwe echo, spannend.

Groeten

Deel Deze Pagina