IVF/ICSI eind januari/begin februari

Discussie in 'MMM clubs' gestart door fiona1983, 13 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hf5 welkom!!!
    Het is niet dat er nu 3 grotere zijn dat t zo blijft! Daarom moet je blijven spuiten zodat de rest ook rijpt! Nog even geduld meid. Morgen weet je wss meer. Wat was de reden v ivf bij jullie als ik vragen mag?

2. HF5

HF5 Lid

7 aug 2012
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    VMiss: bedankt voor de bemoedigende woorden. Bij ons is geen oorzaak gevonden. Maar na 6x IUI, nu 1ste IVF. En bij jou, wat is bij jullie de oorzaak als ik mag vragen? En is dit ook je 1ste IVF? Spannend, vrijdag tp?

3. Mar1974

Mar1974 Niet meer actief

Wauw! Goed resultaat hoor. Spannend vrijdag, misschien zelfs cryo's? De duimen gaan draaien hier

4. Mar1974

Mar1974 Niet meer actief

Hey hf5 die andere follikels kunnen hard meegroeien hoor. Hier bij de eerste echo nooit 10 grote jongens, echt pas bij de 2e echo meer te zien.

Geen oorzaak? Hoe irritant lijkt me dat! Hoe bevalt het spuiten je?

Hier zit ik erg te wachten op mijn ongi, kan niet wachten op mijn eerste spuit weer ;)

5. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    @vmiss goed resultaat!!
    @hf5, welkom!
    @mar, voor jou dus hopelijk morgen start... en dan korte protocol?

Hier nog steeds niks spannends te melden... spuit deed veel pijn vandaag maar ja....

6. Mar1974

Mar1974 Niet meer actief

Oe ja soms zijn ze venijnig hè?

Hier inderdaad kort protocol 1e dag lucrin vanaf 2e dag gonal F

7. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt vr jullie duimen! Zal ze nodig hebben. Twyfel wel nog om 1 of 2 te tp-en..
    Hf5 dit zou 3e zwangerschap zijn heb 1 ivf poging gedaan 2 jaar geleden en daar is by cryo tp mijn 2e kleintje uit gebore.
    Dus nu ivfpoging 2 voor 3e kindje. Eerste kleintje is spontaan gekomen (puur geluk) want probleem ligt by manlief!

8. Mar1974

Mar1974 Niet meer actief

Hoe oud ben je vmiss? Het schijnt nl zo te zijn dat hoe ouder je bent hoe meer kans op een tweeling. Wij laten er wel 2 terugplaatsen. Ben 39 dus grote kans als ze blijven hangen dat het er twee worden, maar ja, dan zijn we gewoon dubbel blij ookal is een tweelingenzwangerschap gecompliceerd.

De kans dat je zwanger bent is volgens mij niet 10tallenprocenten groter met twee tp, scheelde dat niet iets van 3 %? Zal het eens opzoeken

9. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier tp gehad
    van 2 emmiekes :) hopelijk blijft er tenminste eentje zitten. De arts zei dat ze v goede kwaliteit waren 1 12-cellig 1 morula. De rest werd niet ingevroren omdat ze niet voldoende gedeeld hadden. Dus het is alles of niks. Duimen maar! Bn is 18 februari.
    Btw ben 35 mar 1974

10. Mar1974

Mar1974 Niet meer actief

Goed zo Vmiss! Mooie kwaliteit hoor. lekker broeden nu :D

Hier nog nooit cryo's gehad, deelden idd naderhand niet goed door

11. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Super Vmiss! Spannend nu in de wachtweken...

Hier vandaag ongesteld, dus we gaan starten. Morgen bellen, uitgangsecho afspreken en morgen of overmorgen beginnen met de Gonal-F. Komt ineena dichtbij, heeel spannend.

12. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend babyliz :)

Hier een vraagje, ik ben erg verkouden en heb hoest nu durf ik niets te nemen van neusspray of hoestsiroop? Wat denken jullie zou dit kwaad kunnen (tp vrijdag).

13. stresskippie

stresskippie Actief lid

19 mei 2008
    116
    0
    16
    Vrouw
    Secretaresse
    Rotterdam
    Hoi meiden,

Hier dan ook eindelijk doorgebroken :) vanmorgen gebeld, vrijdag starten met Puregon en maandag ochtend eerste uitgangsecho... Spannend!

Vmiss ben mega aan het duimen voor jullie... geen idee of je wel of geen neusspray mag miss kan je je arts even bellen???

Babyliz lopen dan toch ongeveer een beetje gelijk :) Spannend!!

14. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier donderdag uitgangsecho... ben benieuwd... dan mag ik menopur gaan spuiten... hopelijk dus binnen nu en 2,5 week punctie... spannend hoor!

Vmiss... lijkt me dat dat geen kwaad kan, staat er niks op de verpakking? Of bijsluiter? Anders inderdaad even bellen naar de huisarts... of als je het niet wil nemen... gewoon zout water gebruiken?

Babyliz en stresskippie, dan loop ik ook redelijk gelijk met jullie... spannend he!

15. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Vmiss: Denk niet dat dat kwaad kan hoor! Anders homeopathische neusspray nemen!

@stresskippie: Uitgangsecho pas volgende week? Apart protocol heb jij ;) Veel succes vast in ieder geval! :)

@fiona: Dat is ook al bijna, fijn! Dan is t voor je gevoel echt begonnen he.

Hier vanochtend meteen de uitgangsecho gehad. Zag er goed uit en er lagen minimaal 17 (waarschijnlijk meer, was lastig te zien) follikels klaar :$ Over een kwartiertje de eerste spuit Gonal-F erin! Zondag de eerste follikelmeting, spannend.

16. Mar1974

Mar1974 Niet meer actief

Hier nu vier dagen lucrin en gonal f aan het spuiten. 18 feb echo en ws 20 of 21 feb de punctie. Merk wel weer dat ik spuit, want heb veel meer last van stemmingswisselingen dan normaal gesproken. Pfff

Vmiss neusspray kan gewoon hoor, dat mag ook gewoon als je zwanger bent, als je het maar niet twee weken lang gebruikt :D

17. HF5

HF5 Lid

7 aug 2012
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    VMiss: spannend. Wanneer mag jij testen? Hoelang na terugplaatsing?

Hier punctie gehad. Was heel erg gespannen, maar uiteindelijk viel het wel mee. Is wel pijnlijk, maar het is goed te doen. Had hele lieve vrouwelijke gynaecoloog die je helemaal op je gemak stelde en alles goed uitlegde. Heb 13 eicellen. Ben benieuwd. Nu bang afwachten he.

18. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Stresskipie en fiona eindelijk begonnen he! Ik duim voor veel follikels!

Babylizz wat goed 17! 😉 Wanneer is pu denk je?

Mar ik had ook last v stemmingswisselingen. Is normaal! Alles voor het goede doel he :)

Hf wij hebben 18/2 bn, is 11 dagen na tp en 15 dagen na pu!
    Hoe was jullie resultaat?

Hier nog steeds hondsziek! Heb toch maar een paracetamol genomen maar doet niet zoooo veel als je keelpijn en snotneus hebt pfff
    Heb een zeurende buikpijn! Hoop dat dit n goed teken is. Ben een beetje bang want gister zag ik een mieniepienie iets roze by het vegen. Je moest goed kijken want was heeeeel vaag. Dus hoop dat dit niet verkeerd afloopt!

19. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @mar: Aii die stemmingswisselingen. Sterkte ermee!

@hf5: Fijn dat het te doen was! Wat voor verdoving had je? Spannend idd nu dat afwachten, wanneer hoor je meer?

@Vmiss: Brrr balen dat je zo ziek bent. Kan je net niet gebruiken nu he. Ik blijf voor je hopen en duimen!
    Geen idee wanneer de punctie zal zijn... zondag dus de eerste FM, ik hoop dat de pu uiterlijk eind volgende week is. Halverwege de week zou helemaal super zijn :)

20. Mar1974

Mar1974 Niet meer actief

Vogens mij is nu iedereen aan de spuiten of op de wachtbank toch? Ook fiona en stresskippie? Daar gaan we dan met zijn allen ;)

Vmiss hou je het wachten n og vol? Voel je je al wat beter?
    Hf5 wanneer heb je je tp? Mooie bevruchtingen?
    BabylIz wij lopen aardig gelijk op! Ik maandag echo

Werd net gebeld vanuit de auto door mijn totaal niet romantische man om me een happy valentine te wensen, hihi voor het eerst in al die jaren, denk dat al die eieren die ik aan het broeden ben dit bij hem veroorzaakt :D

Deel Deze Pagina