IVF/ICSI eind januari/begin februari

Discussie in 'MMM clubs' gestart door fiona1983, 13 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dames; helaas v gisteravond bloedverlies dus zal wel misgaan zeker nu!

2. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    ooo Vmiss... wat ontzettend balen!!! sterkte meid!

hier wederom misselijk vanmorgen.. BAH! maar goed... we moeten het er maar mee doen... ik heb donderdag pas echo dus ik niet morgen... weet niet wie wel...

3. Mar1974

Mar1974 Niet meer actief

Oh nee Vmiss....wat verdrietig voor jullie

4. stresskippie

stresskippie Actief lid

19 mei 2008
    116
    0
    16
    Vrouw
    Secretaresse
    Rotterdam
    Vmiss :(:( denk aan jullie

Morgen hebben wij onze eerste echo spannend hoor ben benieuwd of er een goeie groei is.

Gister ook orgalurran erbij deze prik was wel vervelend helaas maar ja is voor het goede doel :):)

Nog een fijne zondag en sterkte Vmiss

5. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @Vmiss: wat verdrietig zeg... :(

@fiona: Irritant die misselijkheid zeg, vervelend dat je zo snel al bijwerkingen hebt.

@stresskippie: Orgulatran is denk ik dezelfde vervelende prik als Cetrotide, word ook niet blij van die spuit! Brr

@mar: Ik had vandaag de eerste FM ;) Jij morgen toch?
    Rechts zaten 5 follikels van 10mm, en nog 3 van 11/12mm en 2 van 13. Tien stuks dus. Links zaten er nog 4. Daaromheen zaten nog minstens 6 kleinere, ze wist niet of die ook mee gingen doen. Dus is even afwachten hoe het er met FM2 uitziet, er kan nog vanalles gebeuren. Woensdag weer terug!

6. Mar1974

Mar1974 Niet meer actief

Ja jij was het babyliz. Maar dat is al een mooie score voor en 1e meting! Nog lekker even doorbroeden

Ja ik mag morgen, ben beniewd, voel mijn eierstokken wel, dus hoop op een mooe score, maar het blijft heel spannend of je lijf weer doet wat je wil

7. stresskippie

stresskippie Actief lid

19 mei 2008
    116
    0
    16
    Vrouw
    Secretaresse
    Rotterdam
    Hoi Dames,

De groei van eitjes gaat de goede kant op. Donderdag terug voor nogmaals een echo en als alles goed verloopt hebben we van het weekend de punctie!!

@Mar1974 hoe was jullie meting?

@ Babyliz lopen we toch alsnog ongeveer tegelijk :)

Spannend he...

8. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Hey Meiden,

Mag ik me bij jullie voegen?
    Ik ben sinds een week bezig met Gonal F en vanmorgen mijn eerste echo gehad en het zag er goed uit, veel beter dan ik had verwacht. :)
    Omdat ik de vorige keer overstimulatie heb gehad hebben ze nu de gonal F van 150 naar 100 terug gebracht. Hierdoor had ik weinig vertrouwen in de groei van de follikels, maar een mooi aantal en gewoon nog niet zo groot.
    Donderdag heb ik weer een echo en naar verwachting heb ik volgende week woensdag of donderdag de punctie.

@Vmiss: Wat verdrietig :(
    Weet je het al zeker of heb je nog hoop dat het wel goed kan komen?
    Heel veel sterkte..

9. Mar1974

Mar1974 Niet meer actief

Tuurlijk mag je je aansluiten Nana! Fijn dat de stimulatie nu beter gaat, 100 eh is dus genoeg, nu lekker hoor iets minder hormonen

Mooi dat alle echo's zo goed gaan bij iedereen! Is toch altijd weer spannend.

Hier vanmorgen echo gehad en een mooie score van ong. 5 aan elke kant. Aanstaande woensdag punctie en zaterdag als het goed is terugplaatsing

Hoe is het nu met jou Vmiss? Jij had vandaag je bloedtest? Ik hoop dat het ok met je gaat

10. stresskippie

stresskippie Actief lid

19 mei 2008
    116
    0
    16
    Vrouw
    Secretaresse
    Rotterdam
    Goedemorgen meiden,

Hoe gaat het met jullie?

Wat een mooie score Mar1974 :) hoe laat heb je de punctie morgen?

Wij gaan verder duimen :)

Vmiss hoe gaat het met jou?

11. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gisteren bn hcg 83 progesteron ad lage kant. Intussen flink ongesteld geworden dus een vmk!
    Morgen opnieuw bn.

12. stresskippie

stresskippie Actief lid

19 mei 2008
    116
    0
    16
    Vrouw
    Secretaresse
    Rotterdam
    Och jeetje Vmiss shit zeg had zo goede hoop :( sterkte meis

13. Nana86

Nana86 Niet meer actief

@Vmiss: jeetje meid, vreselijk :(
    Veel sterkte de komende tijd..

14. Mar1974

Mar1974 Niet meer actief

Om 9.00 uur 'mag' ik. Ben weer behoorlijk nerveus, maar hou mezelf voor dat het maar 20 minuten ofzo duurt en dat het voor een goed doel is.

Vmiss heel verdrietig dat de poging niet gelukt is....

@all hoe gaat het met al onze spuiters, echo's en puncties?

15. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden! Gelukkig kan ik goed relativeren. Ik heb 2 prachtige en gezonde kinderen! Volgende keer beter!!!

Mar succes morgen *thumbs up*

16. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Spannend meid!
    Heb je ook iets gekregen om vanavond een beetje goed te kunnen slapen?
    Ik zal aan je denken morgenochtend, ik hoop dat je een mooie score hebt :D

Hier gaat het verder goed, maar begin wel steeds meer last van mijn buik te krijgen. Het begint gewoon heel gevoelig te worden en de meeste broeken kunnen de komende week weer werkloos in de kast blijven liggen :)
    Donderdag weer een echo, dus ik ben benieuwd wat we dan te zien krijgen :)

17. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    ha dames,

Vmiss... klotenieuws zeg!! maar wat je inderdaad zegt... proberen te relativeren... maar goed, is soms denk ik ook wel makkelijker gezegd dan gedaan!

@mar, heel veel succes met de punctie morgen!

@rest... jullie hebben allemaal mooie resultaten al... ik ben echt heel benieuwd hoe het bij mij gaat lopen... behalve de misselijkheid merk ik eigenlijk vrij weinig moet ik eerlijk zeggen... wat ik lees over eierstokken voelen of broeken niet meer aan kunnen... dat herken ik echt helemaal niet... geeft me niet echt een goed gevoel... beetje het gevoel van oke dan zal er nog wel niet veel gaande zijn... maar ja... we zullen zien donderdag.. nog ff afwachten... :(

18. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Heeeel veel succes morgen mar met de punctie! Zal aan je denken ;)
    Vmiss dikke knuff!

Reageer morgen na mn 2e fm wel weer even uitgebreider op de rest :)

19. Mar1974

Mar1974 Niet meer actief

Hallo allemaal!

Hoe gaat het met de echo's? Wordt er goed gebroed?? Hopelijk al wat meer puncties gepland? :)

Hier vanmorgen punctie. Viel 100% mee. Voorgaande keren waren echt veel pijnlijker. Had vantevoren pijnstiller ingenomen, dus misschien dat dat heeft geholpen, maar het prikken an sich ging ook goed volgens de gyn. 8 follikels en uiteindelijk 5 goede eicellen. Dus wij zijn tevreden. Vorige keer hadden we er meer, maar toen was ik ook 3 jaar jonger (toen 35 nu 38) en zo blijkt dat het idd zo is dat je minder vruchtbaar wordt als je ouder wordt....

Gelukkig was er ook levend zaad, dus de icsi gebeurd terwijl ik typ en dan as zaterdag hopelijk een mooie terugplaatsing

Dames succes verder met prikken

20. stresskippie

stresskippie Actief lid

19 mei 2008
    116
    0
    16
    Vrouw
    Secretaresse
    Rotterdam
    Wat fijn Mar dat het je reuze mee viel :) blijven doorduimen voor je :):):)

@Babyliz hoelaat heb je morgen je 2e fm?

Rest ook allemaal morgen lees ik: Fiona, Nana.... spannend!!

Dikke knuffel voor jou Vmiss

Deel Deze Pagina