IVF/ICSI eind januari/begin februari

Discussie in 'MMM clubs' gestart door fiona1983, 13 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @wenswens: Thanks. Wat rot dat bloedverlies, ik hoop dat er toch nog goed nieuws van je komt. Kan me goed voorstellen dat je dan onzeker wordt.

@nana: Ben 1 nachtje opgenomen geweest, maar ze konden daar ook niet veel meer voor me doen. Nu gewoon bedrust thuis en 3 liter drinken. Zoals ik al deed eigenlijk. Wat rot dat het bij je nog steeds niet goed wil groeien, echt super balen zeg.

@mar: Nee heb nog geen idee wanneer ze dan cryo kunnen terugplaatsen. Volgende maand zou mooi zijn ja, maar eerst helemaal herstellen. Fijn dat de bijwerkingen wat wegtrekken! Succes met de slopende 2e ww!

@fiona: Mooi dat de punctie achter de rug is! Napijn is idd normaal, maar moet niet méér worden hoor. Echt in je bed blijven en er alleen uitkomen voor de wc. Ik had tussen de 25 en 30 follikels (ze waren de tel kwijt). Wat veel mooie eitjes heb je joh!

@stresskippie: Whoe super! Spannend zeg, jij gaat ook de wachtweken in straks!

We kregen gister een telefoontje dat er 4 embryo's ingevroren zijn! Zijn we heeel blij mee, omdat we hadden gehoord dat de eisen (helemaal in ons zhuis) heel streng zijn. Verder alles nog hetzelfde, dus lig rustig in bed.

2. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Het ligt bij ons aan de zaadkwaliteit, de telling is gemiddeld rond de 250 duizend, soms iets meer, soms minder.
    Zoiets heb ik dus ook.. de afgelopen 3,5 jaar is het nog nooit op de natuurlijke manier gelukt, dus ik heb toch niet echt het gevoel dat het nu wel gaat lukken..
    Hij telt dan volgens mij niet mee, maar we hebben ook nog nooit een IUI gehad, dus ik neem aan dat het dan onder 1 van die pogingen valt?
    Ik weet eigenlijk ook niet precies hoe dat allemaal zit..

3. Mar1974

Mar1974 Niet meer actief

@nana zou het zeker even goed navragen, maar met een beetje geluk groeit er stiekem nog iets door

@babyliz dat is mooi nieuws! 4 cryos, tjonge ondanks al onze pogingen met heel veel bevruchtingen nog nooit een cryo gehad! Fijn hoor

@ wenswens trek je het wachten nog? Morgen is het zover toch?

4. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    nou... tp ook doorgegaan... 13 embryo's en één top teruggeplaatst... maandag nog extra controle omdat er toch nog kans blijft op overstimulatie, maar ik ben helemaal happy!!

5. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Hey Meiden,

Voor ons houdt deze poging op.. We hadden een grote follikel van 3cm die niet meer bruikbaar was en de rest was allemaal niet gegroeid..
    De poging is afgebroken en we gaan zonder medicatie mijn menstruatie afwachten. Daarna gaan we meteen door naar de volgende poging :)

Momenteel ben ik niet eens echt verdrietig, ik ben blij dat we eindelijk duidelijkheid hebben en ergens zelfs blij dat ze het hebben afgebroken. Zelfs als het er nu beter uit had gezien, waren wij het vertrouwen in deze poging al kwijt en hadden we het dus voor onszelf niet met een positief gevoel door kunnen zetten.

Helaas voor nu en op naar poging 3 :)

Ik blijf meelezen, want ik ben natuurlijk heel benieuwd hoe het voor jullie af gaat lopen! En ik blijf gewoon stug doorduimen voor een goede afloop en veel positieve testen in dit topic! :D

6. Mar1974

Mar1974 Niet meer actief

@fiona wat spannend!! Nu beginnen jouw lange wachtweken, fijn dat alles nu toch is gelukt

@nana dat is wel erg triest nieuws. Ik snap wel dat je je beter voelt nu je duidelijkheid hebt, maar een afgebroken poging is wel echt een teleurstelling en veel stress. Ik hoop dat de artsen de volgende keer
    de dosering beter weten te plannen en dat je dan alsnog een volle poging kunt doen! Deze poging telt neem ik aan niet mee voor je verzekering? En onthou: 3 maal is scheepsrecht!

Hoe is met met de andere dames? Wenswens al meer duidelijk?

7. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oo nana, wat ontzettend balen!! Tja, het is natuurlijk inderdaad zo als je er geen goed gevoel bij hebt, maar het blijft natuurlijk klote!

Hier vandaag denk ik toch een beetje teveel gedaan.. ben vanmiddag even op mijn werk geweest om wat dingen voor te bereiden voor maandag als ik er weer ben, daarna even langs mijn ouders... maar nu echt super moe... rest van de dag maar rustig aan...

8. Nana86

Nana86 Niet meer actief

@fiona: rustig aan hoor, bij mij kwam die overstimulatie ook iets later en doordat ik me te druk maakte ben ik goed ziek geweest en moest ik bedrust nemen.. Pas goed op jezelf!:)

@mar: gelukkig telt het niet als poging, we hebben nog even gevraagd :)
    Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook echt jammer dat het afgebroken en ik denk dat de echte klap ook nog wel komt..
    Volgende poging gaan ze precies tussenin de dosering zitten en krijgen we 125eh gonal f.. Liever was ik terug gegaan naar 150, maar hier ben ik al erg blij mee..
    En idd, 3 keer is scheepsrecht! :D

9. wenswens

wenswens Actief lid

14 nov 2007
    104
    0
    0
    @Mar , Helaas ik heb geen positief nieuws te vertellen. Ik had afgelopen vrijdag in de ochtend urinetest gedaan en het was negatief. En omdat ik een paar dagen eerder beetje roze bloedverlies heb gehad moest ik bloed laten prikken. Helaas dat was ook negatief! Ik heb gisteren en vandaag weer beetje bloedverlies, maar de bloeding zet nog niet door. Nu moet ik een maand rust nemen en per april mag ik weer starten.

10. Mar1974

Mar1974 Niet meer actief

Oh wenswens wat verdrietig! Heel veel sterkte ermee! Hopelijk wordt de volgende poging jullie poging

11. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    wenswens, wat balen! Sterkte meid!

12. stresskippie

stresskippie Actief lid

19 mei 2008
    116
    0
    16
    Vrouw
    Secretaresse
    Rotterdam
    Wenswens dikke knuffel en sterkte

13. stresskippie

stresskippie Actief lid

19 mei 2008
    116
    0
    16
    Vrouw
    Secretaresse
    Rotterdam
    Hoi dames,

Allen een fijn weekend gehad?

@Mar over 3 dagen mag je testen toch? Voel je al enig verschil?

@Fiona hoe was je controle?

Andere dames alles goed ook?

Hier gaat alles goed hoor volop aan het wachten wachten en nog eens wachten hihi SPANNEND!

14. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bloedwaardes waren goed hier... alleen wel veel vocht te zien op de echo... dus mag wel gewoon alles doen, maar moet goed in de gaten houden of ik iets geks voel...en elke dag wegen en tempen... als daar iets opvallends in te zien is ook direct bellen, maar het zou ook buikpijn of kortademigheid kunnen zijn... zodra ik eigenlijk iets merk wat ik vreemd vind moet ik me melden...
    Verder inderdaad ook wachten wachten wachten... pffff en dat duuuuuuuuuurt lang!!!!!

Mar, zag je poll al... haha kun je het nog een beetje volhouden??

Stresskippie, hoe lang moet jij nog wachten?

Ik schrijf ook nog op een ander forum mee, daar hebben ze een heel handig lijstje gemaakt... misschien ook iets voor ons? Heb je een beetje in beeld wie waar in het traject zit enzo?

Ik zal een beginnetje maken, kunnen jullie misschien aanvullen

ZWANGER

TESTEN
    Fiona1983 - 29 - 1/3 tp, 18/3 testen

SPUITEN

OVERIG

15. Mar1974

Mar1974 Niet meer actief

Zal hen even aanvullen

ZWANGER

TESTEN
    Mar1974 - 39 - 23-2 tp, 6/3 testen

SPUITEN

OVERIG

Hier voel ik nog helemaal niks! Ja wat bijwerkingen maar verder noppes. Heb met mijn stomme hoofd gister ook een testje gedaan (why oh why) en daar kwam natuurlijk niks ( nou ja een mislukte rare test) uit. Heb dus nu de hoop een beetje verloren. Snap niet waarom ik het heb gedaan, want je wordt er alleen maar gefrustreerder van ;) en dan lees ik hier allemaal verhalen van dames die met de kruidvat 2v5 al 4 dagen voor nod positief testen....zucht....

16. stresskippie

stresskippie Actief lid

19 mei 2008
    116
    0
    16
    Vrouw
    Secretaresse
    Rotterdam
    Zal hen even aanvullen

ZWANGER

TESTEN
    Mar1974 - 39 - 23-2 tp, 6/3 testen
    Stresskippie - 27 - 28/2 tp, 16/3 testen

Spuiten

Overig

@ fiona fijn te horen dat alles goed gaat. Lekker alles rustig aandoen en goed naar je lichaam luisteren.

@ Mar snap heel goed dat je al een test gedaan hebt het kriebelt onwijs natuurlijk. Welke bijwerkingen heb je last van? Nog even volhouden je moet zo maar denken dat ze niet voor niets een testdatum aangeven hè.... Heel lastig maar nog even geduld!

Zou hier ook al het liefst testen haha maar ja zou nu helemaal een nee krijgen...... Konden we maar ff gluren:)

17. Mar1974

Mar1974 Niet meer actief

Haha stresskippie als je het maar laat! Levert echt stress op! Niet doen hoor, stomme ik

Heb nog steeds last van hoofdpijn, vlagen duizelig en misselijk en een soort interne steekjes in mijn borsten, maar dat zijn echt utro bijwerkingen, heb ik al de hele week nl. Heb nog bij geen enkele poging zo'n last vd hormonen gehad.

18. stresskippie

stresskippie Actief lid

19 mei 2008
    116
    0
    16
    Vrouw
    Secretaresse
    Rotterdam
    Balen Mar dat je zo last hebt ervan. Moet zeggen dat ik tot nu toe nog geen last heb van Utrogestan.
    Hoeveel per dag gebruik jij ze?

Xxx

19. Mar1974

Mar1974 Niet meer actief

2 's ochtends en 2 's avonds vaginaal. Is helemaal niet zo veel, maar met groots effect :D. Gelukkig dat jij er weinig van merkt! Komt misschien omdat ik 39 ben?

20. stresskippie

stresskippie Actief lid

19 mei 2008
    116
    0
    16
    Vrouw
    Secretaresse
    Rotterdam
    Ik 3 maal daags 2 stuks om de 8 uur.
    Jij ook speciale tijden?

Deel Deze Pagina