Dank je wel Het heeft even geduurd maar eindelijk kan ik hier een positief berichtje plaatsen Bijna 5 weken zwanger na cryo tp en......Nog steeds m'n dochter aan de borst Ik merk nu al wel dat de productie wat minder wordt dus ik ben heel benieuwd hoe het verder zal verlopen. Ik heb nog steeds de hoop dat ik straks mag tandemen
Gefeliciteerd! Wij hebben de keus uiteindelijk niet hoeven maken, ben nogmaals spontaan zwanger geworden. Productie werd snel minder, maar mijn dochter drinkt nog steeds. Ze is er nog niet klaar mee.
Ook gefeliciteerd! Het is al bijna zover zie ik Fijn dat ze is blijven drinken, daar hoop ik ook op al is het maar 1x per dag zodat ze het niet verleerd
Ja nog even en dan zal het wel tandemen worden, benieuwd hoe dat gaat. Mijn dochter is van 3-4 keer naar alleen 's ochtends en 's avonds gegaan. Ook omdat haar middagdutje is komen te vervallen. Een enkele keer wordt de ochtend overgeslagen maar dat is op één hand te tellen. Heb je het uiteindelijk nog overlegd met je artsen dat je borstvoeding geeft?
Nee, de artsen weten het niet. Het ziekenhuis waar ik onder behandeling ben doet geen behandelingen tijdens de borstvoedingsperiode helaas.