Test "moet" wel écht met geconcentreerde urine.. anders verdun je de eventuele hcg enorm.. Ik zou het dus toch opnieuw doen. En de avond ervoor niet teveel drinken.. Succes meis! Ik duim voor je!
MLady dit is zo spannend om gek van te worden . Ik begrijp echt hoe jij je voelt. Onzekerheid is killing. Probeer maar rustig aan te doen en ik hoop en duim dat je straks goed nieuws heb. Gun het je zo!!! Fijn dat je maandag bloedtest kan doen, dat geeft meer zekerheid dan die testjes. Xxx knuffels en positieve energie jou kant op
Hey Bubblez, thx voor je reactie! Was nog benieuwd: op welke dag had jij die 1e en 3e keer de laatste pregnyl 1500IE precies gezet?
Ja dat dacht ik al, had ook de balen dat ik die plasjes 's nachts niet kon ophouden... Maar geeft die Clearblue dan zoveel sneller 'niet zwanger' aan dan die 2v5?? Heb dus geen testjes meer in huis... Gisteravond vlak voor het slapengaan zag ik 3 piepkleine bruine spotjes op m'n inlegkruisje, dus ik dacht: oke, spotting is begonnen, nu is het game over. Tegen m'n lief gezegd en nou ja, het was verdrietig, maar ik sliep verder vannacht in 1x door. Misschien toch wat ontspanning ofzo. Maar nou vanmorgen op het toilet tamponnetje uitgedaan en gecheckt. En die is dus op zulke momenten altijd bruinig van onderen na spotting de nacht ervoor, maar HIJ WAS BRANDSCHOON! Ik heb nog nooit met verbazing naar een gebruikte tampon zitten te kijken hahaha, zag er vast maf uit. Dus tja. Wachten maar weer.
MLady je wordt dus nog even goed in spanning gehouden. Wat vervelend zeg dat er nog geen duidelijkheid is.. Zelf ben ik totaal niet bekend met testen. Moet je dat met een bepaald soort urine doen? Ochtend urine toch? Hopen dat je snel duidelijkheid hebt en dat het positief is natuurlijk. Ik blijf voor je duimen!! Dikke knuffel en sterkte nog even voor jou!! De spanning is hier op wachtdag 13 ook echt niet meer te houden... Het enorm positieve goede vertrouwen dat ik de eerste anderhalve week had wordt nu steeds minder. Misschien ook om mezelf te behoeden.. Vanaf gister (14 dagen na punctie/eisprong) is er natuurlijk ook grote kans dat ik ongesteld wordt dus iedere keer als ik naar het toilet ga ben ik een beetje bang. Dacht net na het ontbijt toen ik opstond; ja hoor daar is het. Maar nee het was doorzichtig, pfff... Nog even wachten tot dinsdag ochtend...
Ja dat herken ik Carmen, had ik ook. Normaal gesproken word ik op 12dpo ongesteld (dpo = dagen na ovulatie)... Maar nu met al die hormonen moest ik langer wachten. Nou ja, oké. Maar nu zit ik al op 19dpo..... Ik hoop van harte dat jij eerder duidelijkheid hebt...
Pregnyl zet ik altijd 2 dagen voor punctie. En dan 2 flesjes. Behalve bij dr cryo toen spoot ik 1 flesje en dat was een dag voor eisprong. Maar dus zonder punctie enzo dus daar moet je niet naar kijken verder wanneer ik die heb gezet. Het is slopend dit. Ik weet het. Hopelijk is het bruinverlies niks en test je knal positief deze week. Ik heb wel gehoord dat cb minder gevoelig is. Je kunt in de gebruiksaanwijzing zien vanaf hoeveel hcg hij reageert. Je kunt ook je eerste plasje morgen even opvangen en koel houden en remmen naar de kruidvat. Haha. Trouwens. Toen ik in december zwanger was heb ik exact 2 weken na de punctie een test gedaan. Hierop was het nog een mini streepje maar die liep flink op toen. Hopelijk ook bij jou meis!
Ik ben echt zo emotioneel momenteel dat ik gewoon even niet kan stoppen met huilen en negatief denken. Sinds terugplaatsing eigenlijk niet zon last van gehad maar nu word de spanning me gewoon echt even te veel. Het lijkt net alsof ik niet meer kan wachten. Ik wil best wachten maar ik ben gewoon even op. En alsof ik er niet meer in geloof en ik denk te weten ongesteld te worden. Het ene moment sta ik me op te tutten om even afleiding te zoeken buiten de deur en vervolgens wil ik gewoon alleen maar op bed liggen en heb ik helemaal geen zin. Bah! Wist niet dat het me even zo zwaar zou vallen! Het liefst teste ik gewoon nu. Maar ik heb niet voor niets mee gekregen dat ik dinsdag pas mag...
Ik heb vanmorgen getest ondanks het advies om morgen ochtend te testen. Ik had zo'n predictor express test (binnen 1 min uitslag gedaan). Helaas maar 1 heel duidelijk streepje. Baal enorm maar het was ook te mooi om waar te zijn om na 1x icsi in eigen cyclus zwanger te raken. Voel me echt even heel leeg! snap ook niet hoe ik mezelf zo voor de gek heb kunnen houden door te denken dat ik zwanger ben... :x Nou laat die ongesteldheid nu ook maar komen dan.. Mlday ik blijf voor je duimen en hoop dat jij wel een positieve uitslag hebt! Liefs C
Ik heb twee IVF pogingen gehad met pregnyl 1500iu op dpo 3, 6, 9. Na de eerste poging werd ik 14 dagen na tp ongesteld (na een witte test) en de tweede keer ben ik 5 dagen na de laatste pregnyl begonnen met testen. Die was duidelijk positief. De testen liepen toen 2 dagen af, en daarna gelukkig weer op.
Vanmorgen nog niet ongesteld, dus bloedtest laten doen. Tussen 14 en 16u zou ik gebeld worden met de uitslag. Ik dacht: snel voor het telefoontje nog even plassen. Dan ben ik daarna de hele tijd bereikbaar. Prompt veegde ik toen zwarte klodders. Het belletje gaf de bevestiging: hCG was 4.4, dus overduidelijk allemaal. Ze gaf aan dat als alles goed was geweest op 20dpo, de hCG-waarde minstens rond 70 had moeten liggen. Omdat ik nu op 20dpo zit moet er wel iets kort hebben ingenesteld. Een misnesteling of vroege miskraam dus. Gelukkig ben ik nu ook meteen echt ongesteld, het wachten is over. Nu een maand rust. Ben ik ook echt wel aan toe. Ben gesloopt. Sterkte Carmen. Misschien wil je meekletsen in het topic Start IVF/ICSI 2016? Happy Hertje misschien ook wel? Is een gezellig en fijn topic Op dit topic mag nu wel een slotje, volgens mij is het antwoord op mijn vraag inmiddels wel gegeven: je zou ongesteld moeten worden op 5 tot 7 dagen na de laatste pregnyl 1500IE. Als je die prikt op 9dpo en het nestelen gaat mis, word je dus ongesteld tussen laten we zeggen 14 en 17dpo. En als het dus misnestelt dan krijg je mijn slopende onzekere situatie. Ik hoop het niet weer mee te maken. Liever meteen duidelijkheid! Bedankt voor al jullie reacties dames!