Ik heb een vraag en miss ook een domme maar wil graag even een bevestiging... we hebben een maandje geleden te horen gekregen dat het zaad erg slecht is en we "op de normale manier" niet zwanger kunnen raken volgens de gyn.. we moeten door voor icsi.. nu dacht ik dat dit toch een possie test was? dit was helaas al 3 maand gelden maar ik ben toch niet gek als je de foto ziet? liefs
hoi, wat vervelend die uitslag... ik wil graag naar jo foto kijken maar hij staat niet in je album? kan dat? en trouwens en zijn wel meer mensen geweest die ondanks heel erg slecht zaad spontaan zwanger raakte... het klinkt cliche maar het hoeft er maar 1 te zijn he? gr Jose
als het goed is komt die uit de digitale clear blue of niet? daar mag je namelijk niet naar kijken,alleen naar het uitslag op het schermpje.
dan zou ik zeggen dat het een positieve test was jah. met 16 weken is het hcg uit je bloed verdwenen,. dus je zou nog een kruidvat test kunnen doen. 2 voor 5 euro... die zijn ultra gevoelig. maar maak je zelf niet gek, dat kan behoorlijk op je zenuwen werken. succes in ieder geval
ik ben niet meer zwanger het was mis gegaan een week later , helaas.. maar alleen mijn man heeft de test gezien.. en ik vroeg me af of we nou gek waren of niet,.. vandaar dat ik het hier vraag.. toch best fijn gevoel dat er wel dgelijk wondertjes kunnen gebeuren als ze zeggen dat het zaad zo slecht is!
wonderen kunnen zeker gebeuren. ik ben zelf endometriose patient. In 80 procent van de gevallen bij vrouwelijke onvruchtbaarheid is endometriose de oorzaak. maar ik ben ook toch op de natuurlijke manier zwanger geworden, afgelopen sept, zou ik anders de voorgesprekken hebben voor vervolg behandelingen. maar die had ik niet meer nodig. dus wondertjes gebeuren wel degelijk!
wat gaaf voor jullie zeg! wij maandag het gesprek voor de behandelingen! en miss gaat het ons dan ook nog wel lukken voor de tijd! geniet er lekker van!