mei/juni 2010 MEIDEN: - Marjah: 2e IVF na mk (7wk) AFSPRAKEN: - Marjah: 7 april vervolg-IVF gesprek TERUGPLAATSING: - TESTDATUM: - ZWANGERE mei/juni 2010 MEIDEN: - mei/juni 2010 MEIDEN WAARBIJ HET HELAAS NIET IS GELUKT - Hoi Meiden, Ik weet nog niet wanneer mijn volgende IVF zal zijn, maar ik gok op eind mei/begin juni. Wie doet er mee? Dit wordt toch wel het toppertje alles topics, qua succes percentage (vind ik). Heb ik ook al van het maart/april topic gezegd, maar helaas mocht ik niet door voor die ronde. Dus nieuwe rond nieuwe kansen! Liefs, Marjah
Hé Marjah, ik kom erbij zitten. Ik begin waarschijnlijk nog nét in april met deca, maar stimulatie en punctie zal in mei zijn, testen dan (als alles goed gaat) in juni. Elif, jou willen we hier niet meer zien hoor . Hoe is het met je? Wanneer testen? Even weer on-topic; is nog even afwachten wanneer ik nu ongesteld wordt (ws 5 of 6 april), dan dag 21 (dus 26 of 27 april) starten met deca - lang protocol. Marjah, ook al een nare geschiedenis zie ik . Hopelijk deze keer allebei meer succes!
Ik doe mee! Waarschijnlijk mei/ juni cryoterugplaatsing! Ben nu net klaar met Provera en in de wachtdagen voor mijn ontrekkingsbloeding. Daarna ga ik aan de Estradiol en Utrogestan. Als alles goed gaat (de vorige cryopoging groeide mijn ei niet met Gonal f) dan de TP!!!
Hee hanied, jij hier??? ik zie je wel vaker langsschuiven bij elif . Ik hoop dat je cryootje het dit keer gewoon lekker gaat doen. Miepie; lang protocol Dat duurt echt lang, volgens mij... Ook bij jou is het nog niet over rozen gegaan. Okee, elke keer een roosje, maar daar zit dan ook weer zo'n lelijke doorn aan vast . Er zijn toch ook doornloze rozen? Nou dan plukken we die gewoon en we houden er gewoon heeel lang aan vast . Elif: natuurlijk is dit de laatste ! Ook gewoon voor jou; Wat nou wachtlijsten
Hoi Meiden, Verwacht ook in mei de uiteindelijke test. Afhankelijk van mijn huidige cyclus hebben we in april alwel de eerste TP van een top cryo'tje. Zaterdag 2 weken terug ongi geworden na onze eerste IVF. Mijn cyclussen op eiegen kracht varieren nogal, verwacht dat ik het zal moeten opwekken met duphaston. Als dat zo is, dan eind april/begin mei het begin van de cyclus waarin ons toppertje zal moeten worden teruggeplaatst. Afwachten nog even, maar ik denk/vrees dat ik me straks hier ga mengen. Chantal
Hoi Marjah, volg een aantal forums idd! Probeer iedere dag iedereen een beetje te volgen en probeer ook minimaal 1x per dag een berichtje ergens achter te laten. Ja bij Elif heb ik regelmatig mee gekletst...vind het nu zo sneu voor der!!! Hoe is het met jou?
mwahhhh... gaat beter. Ik heb een mk gehad en ik was eigenlijk wel blij dat het uberhaubt gelukt was. Mijn arts was het daar niet zo mee eens en leek heel negatief. Daar heb ik heel veel moeite mee (gehad). Ik krabbel weer langzaam op. Op naar de volgende afspraak met de arts.
pfffff bah die tr*t van die arts. Ik zou er niet meer eens heen willen gaan. Daarom zijn wij ook naar een ander zh gegaan voor de 2e tese..
Ja, maar ik vertrouw haar blind... en dat is nu het probleem. Ik vertrouw haar zo, dat ik dus ben geschrokken van haar negativiteit.
Dat is moeilijk lieverd idd. Pffff maar die negatieve invloed helpt niks Het MOET lukken komende keer xxxx
He Marjah, wat een stomme arts! Ik ken je medische geschiedenis niet, maar het lijkt me wel een goed teken dat je zwanger geweest bent (jammer dat het in een mk geeindigd is!). Echt, ik heb zoveel ziekenhuizen, artsen gehad...Overal was ik ontevreden. Ik heb een hele tijd gedacht dat het aan mij lag, maar heb nu MIJN arts en ziekenhuis gevonden! Ze moeten je behandelen als een mens, niet als een zeurend, ongevoelig ding! Ga op zoek naar die arts die jou het gevoel geeft dat JIJ telt en het ALLERBELANGRIJKSTE: dat jouw kinderwens gerespecteerd wordt!
Simpel... ben het even oneens met de arts... maar ik blijf, want zij is wel degene die mij heel vaak een goed gevoel gegeven heeft . Maar meiden jullie hebben gelijk hoor, als ik ontvereden was, was ik allang weggeweest.
Hoi Dames, even ons weer bovenaan plaatsen, langzaamaan zullen er misschien meer dames zijn die zich aansluiten. Hier alles ok. Blijf nog steeds een erg onrustige buik houden. Geeft ook bij mij onrust. Wordt zo continue herinnert aan alles. Volgens mij heb ik overigens al wel weer een eisprong gehad. Dat zou fijn zijn dat de ongi eens eenkeer op tijd is en vanzelf komt. Misschien dat al die hormonen van de afgelopen tijd mijn cyclus wel een beetje hebben opgejaagd. Chantal
meiden, mag ik me bij jullie aansluiten?? 22 april wordt ik geopereerd aan endometriose en zullen de 2 cystes op mijn linker eierstok verwijderd worden. Als alles dan een beetje meezit mogen we dan in juni/juli starten met IVF, met alles meezitten bedoel ik de operatie zelf en het herstel. Er hangt veel van de operatie af en ik zie er ook heel erg tegenop. Wat hangt van de operatie af: -wat de gyn allemaal aantrefd in mijn buik -krijgt hij de cystes er netjes uit -waar zit de endo nog meer -litteken -hoelang opname -hoelang herstel -hoelang tot IVF na de operatie wordt ik in de overgang gezet (niet met de pil) om mijn eierstokken stil te leggen tot we met IVF gaan starten. Wat voor hormonen ik krijg om mijn eierstokken stil te leggen weet ik nog niet. Voor diegene die al een IVF hebben gehad....Hoe ervaarden jullie dit? Lichamelijk en emotioneel en je relatie? Ik vind het allemaal heel spannend, zeker de operatie maar ook de IVF in het vooruitzicht. Ik ben heel onrustig en voel me gejaagd en adrenaline stroom door mijn lijf en heb daarom ook homeopatische druppeltjes 'Sedinal" om een beetje rustig te worden als het weer door mijn lijf giert. @Marjah, ik ben overgstapt van ziekenhuis omdat ze me in het andere ziekenhuis niet als persoon behandelde maar als een nummer en ik voelde me totaal niet op mijn gemak. Ik had iedere keer een andere gyn en geen van allen luisterden echt naar mij. Nu hebben we echt een super toffe gyn echt een leuke vrolijke vent. Een beetje druk maar ik voel me echt op mijn gemak en begrepen. Hij steund ons volledig en staat 100% achter onze beslissing dat we voor IVF willen gaan.
mei/juni 2010 MEIDEN: - Marjah: 2e IVF na mk (7wk) - Vlinder3: 1e IVF na operatie AFSPRAKEN: - Marjah: 7 april vervolg-IVF gesprek TERUGPLAATSING: - TESTDATUM: - ZWANGERE mei/juni 2010 MEIDEN: - mei/juni 2010 MEIDEN WAARBIJ HET HELAAS NIET IS GELUKT - Ik heb mezelf erbij gezet, ik weet nog niet zeker wanneer maar verwacht mei/juni/juli te beginnen met onze 1e IVF.
oe vlinder, wat spannend, zo'n operatie. Ik hoop dat het allemaal erg voorspoedig gaat en dat we gezelligg samen van start mogen gaan voor IVF. Okee, eigenlijk hoop ik er natuurlijk op dat een (of meer) van ons allen gewoon afhaakt en een mooie aftel banner mag aanmaken . Chantal, wachten duurt zo lang he... ik hoop dat je tp zo snel mogelijk kan krijgen