helaas nog geen goed eitje te zien! bms was 5,1 en me pco was te zien de kralenketting die grootste was 0,5mm volgende week vrijdag mag ik weer terug komen
Ik ben heel positief over het VU, en dan vooral over het IVF centrum. Ze nemen mijn/onze vragen echt serieus. Volgende week starten met de pil. Merkwaardige paradox is dat toch he... Ik kom niet voor de cetro trial studie in aanmerking blijkt... mijn eierstokken zijn te actief en de stimulatie moet bij de studie met 150 en ik mag maar 100...
N-sky, had je het nog gevraagd hoe dat zat met die 2 emmy's in 1 rietje? Als ze bijv beiden goed ontdooien, en of ze er dan 1 of 2 terugplaatsen?
neej nog niet omdat het nog niet aan de orde is. ik ga het vragen als er iets teruggeplaatst gaat worden
N-Sky, ons ziekenhuis vertelde dat ze bij de 1e verse poging 1 emmy terug zouden plaatsen en mocht die niet blijven plakken dat het er daarna standaard 2 worden (bij ons was alleen de TP in het VU)
van norwegian Sky weet ik het.. maar hoe is bij de rest van de VU prinsesjes de punctie bevallen? Tabletje dormicum voldoende om het te volbrengen?xx
Maria, volgens mij had ik je gepb't met mn hele verhaal dus van mij weet je t ook! (kort samenvattend: mijn punctie was een ware hel maar ik heb t doorstaan met tranen en tuiten maar ik zou t zo weer doen!)