Hey, ik ben nog maar sinds 5 dagen bezig met cyclocur, daarvoor even primolut moeten nemen. Ik moet dit doen omdat ik constant bloedverlies had. Nu gisteren hadden mijn man en ik sex en kort daarna licht roze verlies. De gyn zei dat ik niets van bloedverlies mocht hebben, maar dit is toch geen echt bloedverlies, toch? Ik hoop dat het goed loopt want anders moet ik terug een kuising-curretage laten doen. Echt geen zin in! Iemand ervaring met cyclocur? Kan je ook zwanger raken als je dat neemt? Groetjes
geen idee, ik heb er ook nog nooit van gehoord.... ook niet van een kuising curretage... ik wil je heel veel succes wensen en hoop dat iemand er hier meer van weet groetjes jose
die kuising curretage is een curretage voor het schoonmaken van de baarmoeder. Ik had steeds tussentijdse bloedingen door polliepen in mijn baarmoeder. Deze werden verwijderd en mijn baarmoeder werd schoon gemaakt! Groetjes
ik denk niet dat je dat bloedverlies na sex moet zien als een bloeding, tenminste dat hangt ervan af hoeveel het was... als het maar een beetje was... wat rot zeg..... ik wist wel dat een curretage het ontdoen van de baarmoeder is van iets wat er niet (meer) mag zitten... is het nu klaar met die poliep? verwachten ze dat je daardoor moeilijk zwanger zult raken of is alles nu weer goed? gr jose
tja, ik had een heel klein beetje roze verlies net na de sex, de dag erna niets maar de dag daarna had ik bruinverlies, de hele dag door maar nooit echt veel! Door die polliepen heeft het de vorige keer ook langer geduurd maar niet alleen door dat, hoor, ook door onregelmatige cyclus. Die polliepen kunnen altijd terug komen en dan moeten ze er terug uit! Is niet echt goed dat je dat hebt en constant bloedverlies hebt! Dus we moeten regelmatig controle daarop laten doen, maar ik ga toch elke 6 maand bij de gyn uit voorzorg! Greetz