Als wij voor een 4e icsi mogen, moeten wij ook alles zelf betalen. Maar de medicijnen uit belgie halen? Dat is voor ons dan zeker 2 uur rijden. Dat kost ook benzine, is het dan nog wel goedkoper?
Hè Mari, Ligt misschien aan welke medicijnen je gebruikt, maar als je uitgaat van zo'n 40% goedkoper ben je denk ik nog wel goedkoper uit! (of je moet een hele dure SUV rijden?! Ik kom uit het Westland dus wij zitten ook niet dichtbij de grens, win hebben er een dagje uit van gemaakt inGent (mijn behandelingen waren in Voorburg) voor ons was Brasschaat bet dichts bij geweest. Als je meer vragen hebt, stel ze gerust. (getypt op i phone...)
bedankt sjak. je kan dus als je een receptje hebt gekregen dan gewoon zelf kijken welke apotheek in belgie dichtbij zit? ik gebruik menopur 450 EH. maar ik heb de 20e pas een gesprek, dan ga ik vragen of we nog wel een poging mogen doen. misschien vinden hun het niet zoveel zin meer hebben.
Ik gebruikte ook menopur, weet niet meer hoeveel... Drie ampullen per dag volgens mij?! En decapeptyl. Moeilijk hoor, die keus! Wij gingen voor een vierde poging omdat ik al twee mk's had gehad. Dus het moest kunnen lukken. Succes en sterkte!
Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe jullie het geregeld hebben met betalen van alles. Hebben jullie een regeling getroffen?
Wij hebben een gesprek gehad in het amc en we mogen 4e icsi doen. Ze zeiden dat je dan rekening moet houden dat je totaal 5000 euro kwijt bent
Ligt ook echt aan ziekenhuis. Hier vierde poging zelf betaald, via geertgen. Kosten 1800 euro.... De medicatie hadden wij niet maar hebben die "gewoon" gedeclareerd bij verzekering. Omdat de verzekering geen rekening ziet/krijgt van de icsi koppelen ze dit niet aan een icsibehandeling. En ken er meer die dit hebben gedaan. Inlusief medicatie kost het trouwens 2700 euro bij Geertgen.
Alexandra, ik denk ook, als ik dit zo lees en hoor om me heen, dat het per ziekenhuis verschilt ja. Raar eigenlijk?! Dat is een goede tip ook. Mari, als je voor pogin gvier gaat, ga je dan je medicijnen in belgie halen? Ik vind het een hoge schatting van je zh... Ligt nl helemaal aan welke hormonen en hoeveel. Succes en fingers crossed!
** breekt ff in ** Zijn er hier mensen die gonal-f gebruiken en alles zelf moeten betalen ? Pb me dan even als je wil. ** breekt weer uit **
In de kliniek waar ik onder behandeling ben, kost de hele ivf/icsi cyclus ruim 4000 (heb een 'prijslijst' van het ziekenhuis). De medicijnen die ik bij m'n 1e ivf had waren 1000 (gewoon prijsjes van de doosjes opgeteld). Dus als je het zelf moet betalen, ben je zomaar 5000 kwijt (ik heb wel de crypreservatie geteld, niet de cryo-tp).
Wij houden dan wel rekening met een bedrag van 5000 euro, ik hoop dat ik nog iemand kan vinden die menopur of decapeptyl, utrogestan ovet heeft. We zijn hier nu flink aan het sparen. Heb trouwens de zorgverzekering gevraagd of ik de poging eventueel in delen kon betalen maar kon niet, alleen als het ging om iets zoals fysio of kraamzorg