IVF/ICSI i.c.m. acupunctuur

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lindinha, Mar 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

Dec 25, 2008
    5,486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey Sikki,

goh, dat ze dat zomaar zegt! Enge uitspraak, maar wel fijn om te horen!
    Ik zou als ik jou was gewoon doorgaan hoor...Snap heel goed dat je niet meer wilt wachten.
    Er zijn er genoeg die tijdens de voorbehandelingen voor ICSI/IVF zwanger raken, alleen al van de hormonen.
    Hebben jullie de voorbehandelingen al gehad!?
    Ik slik nu eerst Clomid om te kijken hoe ik reageer, dan moet ik aan de pil en daarna gaan we pas beginnen, dus heb nu ook met die Clomid nog een kansje...

Bij ons zijn trouwens antistoffen de boosdoener, want vriendje heeft genoeg zaadcellen, maar door antistoffen blijven er maar zo weinig goede over...zouden ze daar ook wat mee kunnen!? (bij mij zei ze dat het bij de man heel moeilijk traceren was en dat ze daarom vaak alleen de vrouw deden)

Succes meis, ik zou er gewoon voor gaan!
    Liefs Loesie

2. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    Tja dat vind ik ook wel een enge uitspraak...

Kan je niet gewoon 'doorgaan' met icsi, ondertussen acpunctuur en de momenten dat jullie niet bezig zijn met icsi blijf je het gewoon ook 'zelf' proberen. Dan heb je naar mijn idee de meeste kansen. Tenzij je wel wil wachten tot het zaad verbeterd is en nog zelf wil proberen maar dan moet je je wel realiseren dat er dus weer lange tijd overheen kan gaan.

Icsi is natuurlijk ook niet 'heilig' ik bedoel je hebt geen garantie dat het lukt maar de kans wordt veel groter dan nu. Maar ik zou dit gewoon positief opvatten. Er zijn gewoon voor jullie nog mogelijkheden.

Je kan nu ook icsi doen, mocht de poging mislukken dan ben je tegen die tijd al weer een aantal weken verder en dan kan je het altijd eerst nog 'gewoon' proberen voordat je ana een 2e poging begint maar dan sta je voor nu niet 'stil'.

3. Sammetjen

Sammetjen Actief lid

Feb 6, 2008
    217
    1
    18
    Eindhoven
    Een vriendin van ons heeft ook accupunctuur gedaan en zij heeft er echt baat bij gehad. Zij is geopereerd voor endeometreose, daarom kreeg zij veel hormonen, alles moest plat gelegd worden. Door deze hormonen is zij veranderd, waar ze zelf geen vrede mee had, ze had veel onrust en met een komende IVF behandeling leek haar dat niet zo positief. Ze heeft een afspraak gemaakt en zij heeft daar veel baat bij gehad. Ze had veel minder last van stemmingswisselingen en ze kreeg veel meer rust. Afgelopen week heeft ze de uitslag gekregen dat ze zwanger is naar haar eerste IVF behandeling. Iets waar de artsen haar weinig kans voor gaven. Of het toeval is weet ik niet. Ik geloof wel dat het altijd in je voordeel werkt als je jezelf goed en rustig voelt (in plaats van gestresst en onrustig). En als jij denkt dat het goed voor je is, zou ik het zeker doen!

Succes en hopen op nog een succesverhaal!

Share This Page