Ingiemoppie: het lijkt wel een beetje op ons verhaal! Ook beetje dezelfde datums. leuk En dat is wel een goeie van die kilometers, gaan wij ook ff noteren. Lekker druk 3 weken dan, haha gezellig met die kinderen ofniet? Nou fijn weekend!
Zara, we moeten nog even wachten denk ik Ben benieuwd hoe het met Sikki gaat, of ze het nog kan volhouden!
HELAAS! Henkie is er niet meer... Vrijdagavond toch getest en een licht positieve streep. Kwam het van de Pregnyl of was dit een begin van iets moois? Zaterdagochtend was de streep nog lichter en 's middags begon de bruine afscheiding. En toen hield het ineens op, dus de hoop kwam weer. Maar vanochtend heeft het toch doorgezet en was er op de test helemaal niets meer te zien. Meiden, ik het me nog nooit zo verdrietig gevoeld... Ik heb de hele ochtend moeten huilen. Ik word nu zo bang voor de toekomst. De afgelopen 2 weken waren we echt met z'n drietjes. Wij en Henkie. Een kusje van mij en Henkie, een knuffel aan mij en Henkie. Henkie was zo mooi!!! En nu is er helemaal niets meer. Weer terug bij af. Wij met z'n tweetjes... Het was te mooi om waar te zijn... Een intens verdrietige Sikki
owww sikki wat vreselijk!! kheb de tranen in mijn ogen staan! Ik weet niet wat ik hierop kan zeggen. meid heel veel sterkte!
sikke he getver, ik had zulke goede hoop voor je.... heel veel sterkte met de verwerking van dit alles ... dikke knufff
*knalt even een paar niet voor herhaling vatbare uitdrukkingen* Wat een vreselijk nieuws....... het was het enig celletje wat jullie hadden hé? Ik vind dit zo NIET leuk.... Onwijs dikke knuffel Sikki........
Meiden bedankt!!! Ik ben er meer stuk van dan ik had gedacht... We hebben voor ons gevoel er aan mogen ruiken en hebben het bijna aangeraakt. Dat was al een groot geluk en nu is het allemaal weer voorbij. Het gekke is dat ik nog steeds niet echt ongesteld ben geworden. Ik heb er nog geen maandverbandje aan kunnen spenderen. Na het beetje roodverlies gisteren is er niets meer gekomen. Maar ook vanochtend was de test echt superdekkend wit... Het baarmoederslijmvlies moet toch ergens naar toe?!?!?! Volgende week dinsdag in ieder geval een afspraak kunnen plannen met Dr. Scholtes. Ik heb geen tijd te verliezen, dus ik wil snel door!!!
Sikki: dus jullie gaan gelijk door? Knap hoor! niet opgeven meid! eigenlijk was dit ook pas de eerste echt kans, dat jullie echt een terugplaatsing hebben gehad....zo oneerlijk. Hoop dat je gelijk terecht kan bij dr scholtes. Had je ook een negatieve test gehad?Omdat je nog niet echt ongi bent...........
Mootje, ik heb er afgelopen weekend een hele rits testen doorgejaagd. De eersten waren nog licht positief, maar dat zal waarschijnlijk nog door de Pregnyl zijn geweest. Vervolgens werden ze elke dag lichter en vandaag dus een absoluut 100% witte test. Uiteindelijk is aan het einde van de middag de menstruatie enorm goed op gang gekomen. Daar ben ik nu toch wel heel blij mee. Tenminste iets wat uiteindelijk wel gewoon goed werkt in mijn lichaam. Ik ben heel blij dat we volgende week dinsdag al voor een gesprek terecht kunnen en ik hoop dat we de volgende cyclus gelijk weer kunnen starten. Zara, gelukkig nog 1 of misschien zelfs 2 pogingen tegoed. Dit was poging 2, maar omdat er bij de eerste poging uiteindelijk geen punctie is geweest probeert het ziekenhuis in NL dit te declareren als 'een behandeling met hormonen' ipv de stimulatiefase van een ICSI behandeling. Menzis telt een poging al bij de start van de stimulatie en op deze manier hou ik hopelijk nog een extra poging over. Toch verbazingwekkend hoe flexibel een mens is. Tot vanochtend zat ik nog zwaar in de put, maar ik voel nu alweer de strijdlust terugkomen. Ik geef het zeker nog niet op!!!
Super Sikki..... 'vechtlust' is wat je goed kan gebruiken. Het zorgt ervoor dat de negatieve gedachten snel verdwijnen en dat je je weer op het volgende doel kunt richten. En dat is een hoop vragen stellen aan dr. Scholtes volgende week. Super dat je al zo snel terecht kunt.
Sikki: nou wel fijn dan dat het nu echt ongi bent, kun je ook weer verder kijken idd.! Snap ook eigenlijk wel dat je zoveel testen hebt gedaan, beetje overbodige vraag van mij he ? haha sterkte en fijn dat je er weer tegen aan kan!
Sikki, ik dacht dat dit de 3e poging was,poeh opluchting zeg! Zou natuurlijk fantastisch zijn als het ziekenhuis die 1e poging kan cancellen, maar die verzekeringen kunnen grote bloedhonden zijn hoor.Dus ik duim voor jullie!!
hoe is het hier met de dames? Nog maar 5 dagen en dan begint onze vakantie op Rhodos... joepie.... even de zinnen verzetten.. Volgend jaar toch maar weer gewoon met de kids van husband op vakantie.... is best wel druk zo in je eentje de kids in de vakantie (doet me dit nou weer aan een reclamespotje denken??) Vandaag gewoon genieten in de tuin nadat we gisteren in de bloedhitte in de Efteling waren. Maar het was wel heel erg leuk. 't Was niet druk (denk vanwege de warmte). Langste wachttijd was 40 min... (da's niet veel voor de Efteling). Nou, ik ga weer in de tuin hangen hoor... See you..
Even een ego berichtje...... Ik word maar niet ongesteld he, en ik zou toch echt denken dat we niet geklust hebben rond de eisprong....maar gister zei mijn vriend dat hij wel dacht iets ervoor geklust te hebbenn.....hmmm nou weetje, anders doe ik gewoon ff een test dan weten we zeker dat het niet zo is, en dan zul je zien dat je zo ongi word.... Willen jullie even kijken in mijn fotoalbum? Daar zie je 2 testen, gelijk naar elkaar. en volgens ons zijn ze positief??!?!?!? DAT KAN TOCH NIET? Word helemaal gek, en snap dr niks van! Morgen gelijk een clearblue kopen en met de ochtendurine een test doen!