Die is gewoon Super positief!! Heb je al een clear blue gehaald?? Ik ben benieuwd maar weet zeker dat die gaat zeggen ZWANGER!!! Supergefeliciteerd en je mannnetje natuurlijk ook!
shit he, we hebben net een clearblue gedaan, met de 1e urine. En die is ook postief.........2-3 weken staat er, dus dan ben je volgens de bijsluiter 4 weken of 5 weken zwanger.... We vinden het zo raar......kunnen het echt niet geloven, tis ook niet wat we ons ervan voorstelde, dachten dat we zouden juichen en springen maar we zittten alleen stil voor ons uit te kijken...dit kan niet....dit kan toch niet....zou het toch? Hopelijk kan ik snel naar de fertiliteitskliniek of de dokter dat we wat meer zekerheid hebben. Sorry dat ik even zo ego doe hoor maar moet het even kwijt
haha Mootje ik vind het zo super voor je!! Dit is toch nog eens een mooie verrassing..het komt vast omdat je er deze maand totaal niet mee bezig bent geweest omdat je je zo gericht had op Dusseldorf!!
dankjewel meid vind het zo fijn dat ik dit forum gevonden heb, iedereen is ook echt blij voor je....erg fijn gevoel en ik moet het ech wel aan iemand kwijt hahaha verder houde we het natuurlijk nog voor ons, het is nog veeel te pril. eerst maar even naar de dokter en dan de eerste weken doorstaan. denk dat we daarna pas kunnen genieten. Hoe is met jou pat?
Jeetje Mootje, dat zijn nog een mooie testen zeg.Van harte gefeliciteerd!! 't Zijn vruchtbare dagen, vanmorgen heeft een van mijn beste vriendinnen ook positief getest, na haar 1e icsi poging.Ook al zo'n mazzelkont... Mootje, geniet lekker op die roze wolk...
Nou Mootje, ik kijk nu pas in je album, maar ik zou zeggen dat allemaal zo hartstikke positief zijn als het maar kan... Van harte gefeliciteerd!!!!
mootje, hier ook nog effe... whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa geweldig!!!!!!!! ben helemaal blij voor jullie, wat een aangename verassing zeg... zijn we lekker nog een paar maandjes zwanger..... liefs peggy
Jeetje Mootje, wat gebeurt hier nu?!?!?! Super gefeliciteerd!!!! Wat gaaf! Ik word er helemaal blij van. Wonderen bestaan gelukkig toch nog. Geniet er van meid!
Sikki, succes morgen op jullie gesprek. Ben benieuwd. Ik meld me hier eventjes voor 2 weekjes af, want ik ga morgen met mijn man op vakantie naar Rhodos. Even heerlijk ontspannen.... de gedachten laten bungelen... maar vooral ontspannen, daar ben ik echt even aan toe.... Dus ladies..... hele fijne tijd, niet te veel kletsen hier , want anders moet ik zoveel bijlezen en vooral... heel veel plezier Liefs, Ingie
Ingiemoppie: hele fijne vakantie samen! geniet er lekekr van. Wij willen misschien ook naar rhodos dus kan je mooi vertellen hoe het was Sikki: jaja tis toch wat. nou we gaan nog nergens van uit hoor! eerst maar eens een echo ofzo, ietsie meer zekerheid. snappen dr niks van. morgen avond komt er een mevr lang van moeders voor moeders, dan weet een ander soort zwangerschapstest doen. blijft toch weer spannend. heel veel succes morgen he in duitsland! laat je het nog even weten?
Hey meiden, ik ben weer terug uit Dusseldorf. En we gaan weer in volle vaart verder! Op 18 augustus mag ik starten met Orgametril (kent iemand dit?!?!), dan 26 augustus terug voor een uitgangsecho en dan hoor ik ook wat definitief mijn schema wordt. Ik ga op hele andere medicijnen over en we gaan ook weer een ander schema gebruiken. Ik ga spuiten met Menopur (schijnt een beter resultaat op te leveren bij een lage eicelvoorraad) en dan later pas remmen met Cetrotide (hij wil de Menopur vrij het werk laten doen), maar dan wel met een dubbele dosis ivm de vroegtijdige eisprong van de eerste keer (was ook met het korte schema). Dus een helemaal 'op maat gemaakt' schema. Ik ben benieuwd! Aan de ene kant vind ik het wel eng, zo snel, maar aan de andere kant, ik heb geen tijd te verliezen!!!
Sikki: wow meid! fijn is dat, dat je gelijk door kan. idd geen tijd te verliezen! maar goed dat je in dusseldorf bezig bent haha anders stond je misschien nog op een wachtlijst.......sta je ook niet om te springen he. nou succes meid! nog een paar weekjes dus!
Sikki wat een heerlijk gevoel lijkt me zo'n schema op maat gemaakt! Succes!! Mootje hoe is het bij jou? Begint het al een beetje te wennen? Ingie fijne vakantie!!! Hier eindelijk naar Dusseldorf gebeld, 24 augustus ons gesprek en waarschijnlijk dat we de cyclus daarop gaan starten. Ik heb heel lang gewacht met bellen omdat ik er niet zo zeker van was dat ik eigenlijk wel weer wou beginnen en was een beetje bezig het af te sluiten en rekening te gaan houden dat we misschien wel met z'n tweetjes gaan blijven. Na nu eindelijk een afspraak te hebben gemaakt begint het ook gelijk alweer te kriebelen....raar iets hoor...zo snel als je je gedachten om kunt zetten???
he pat, fijn dat jullie ook weer kunnen beginnen. ja is ook raar dat je je steeds zo anders kan voelen. niet opgeven he! je weet het nooit. kijk maar naar ons.... snap dat het niet leuk is om te horen, vond het zelf ook altijd onzin maar msischien toch..... nee hier went het nogsteeds niet! durven haast niet blij te zijn....stom he? Eerst maar de echo....maar die duurt nog even! een week na mn eisprong zijn we naar een pretpark geweest, allerlei achtbanen. zou je daardoor ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kunnen hebbne? of klinkt dat stom haha...zit over alles te twijlen!
Waaah je hebt op onze trouwdag je echo!!! Dat gaat wel goedkomen!!! Ik denk niet dat je door een pretpark een buitenbaarmoedelijke zwangerschap kunt krijgen. Ik denk zowiezo niet dat het echt kwaad kan hoorzon pretpark. En wat betreft dat twijfelen denk ik dat dat nog wel eventjes blijft.
hahah wat leuk op jullie trouwdag. ik heb vanochtend een verloskundigepraktijk gebeld om ons aan te melden en heb ik het ook even gevraagd van het pretpark. maar kon volgens haar ook geen kwaad. stom he dat ik daar dan over nadenk! haha maargoed....zal over een tijdje wel minder onzeker zijn hoop ik.... gaan jullie nog iets leuks doen op je trouwdag?
Ja we gaan dit jaar heerlijk op vakantie en dan gaan we daar lekker iets leuks doen en dan s avonds heerlijk uit eten met z'n tweetjes!! Heb er al helemaal zin in...
Fijn Sikki dat jullie meteen doorgaan voor de volgende poging! @Pat; Nog een Dusseldorfganger?Die arme man maakt overuren, al die hollanders die daar opeens komen haha! Ben benieuwd naar jouw intake, ik heb hem de 31e.
Sikki: jij gaat morgen beginnen toch? met dat medicijn waar niemand wat over weet? haha of heb je al iemand gevonden die het ook kent? Nou spannend hoor, en dan eind augustus echo? de rest allemaal aan het wachten he op een gesprek.....nog even en het is eind augustus...
Hoi Zara, spannend he dat gesprek!! Ik heb niet echt een intake, maar een planningsgesprekje en dan krijgen we ook gelijk het recept mee voor alle medicatie. Wij hebben in Düsseldorf namelijk al 7x iui en 1x ivf gehad. (waarvan in totaal 4x een terugplaatsing 1 verse en 3x cryo) In totaal lopen we er nu deze maand precies 2 jaar...helaas... Sikki succes weer met de eerste medicatie!!