Sikki: bedankt voor de tip (nou ja tip).... ik ga maar een heel pak inlegkruisjes inslaan dus. Ja die ww is moorden hé?? Inderdaad, ik zou ook liever doorspuiten als die tijd te moeten wachten. pfff.... naja, hier kan men de tijd goed doden hahaha... zara: hoe is het spuiten gegaan? Pat: heb jij maandag ook de punctie? Hoe laat? misschien zitten we er wel tegelijk zonder dat we het van elkaar weten hahahaha Peggy: jij ook een heel fijn weekend. Je moest de groeten van die andere NL-dokter hebben... Mootje: hoe bevalt het zwanger zijn???? Vandaag bij de 3e fm heeft de gyn nog een follikel op rechts gevonden. Links 2 van nu meer dan 20 mm en dus rechts eentje van 17 mm. Ik mag niets meer spuiten nu en dan vannacht om 1 uur de pregnyl spuiten. Maandag om 12.00 uur heb ik de punctie. Als er in alle 3 eitjes zitten, dan laten we na goede bevruchting 2 terug plaatsen en 1 invriezen (voor het geval dat). En we gaan voor assisted hatching. Dat adviseerde de dokter ook. Ik ben waanzinnig nerveus, maar van de spanning (ik vind het kei spannend, of zoals mijn oudste dochter zegt: vet spannend). Ik kreeg van haar een roze mapje om alles van het zh in te doen. Haha, ik zei "wat als het een jongen wordt"... geeft niks zei ze... dat weet hij toch niet.... hahahahaha wijsneus.
Meiden ik heb niet zoveel tijd, heb zo een verjaardag. Ik beloof dat ik vanmiddag even kom vertellen hoe en wat, maar de punctie is idd morgen!! Tot strakjes!!
Zo daar ben ik dan weer, Maandagochtend om 9.00 de punctie!! Links zaten 8 follies en rechts rond de 6 maar daar zaten een paar kleintjes tussen die niet meer mee konden doen. Ik heb nu echt al sinds het opstaan vanochtend mega last van mijn buik en rug, dus nog maar even op mijn tandjes bijten tot morgen en dan mogen de eitjes eruit!! Ingie jij ook morgen de punctie dus..spannend!! We gaan dan wel leuk gelijk op..gezellig.
owww pat en ingiemoppie wat leuk! samen morgen de punctie! Spannend hoor! Ben benieuwd! Pekske: hier gaat het goed. Heb nu 4 echo's gehad. hihi....maar heb de volgende over ongeveer 3 weken, dus even niks haha. Nogsteeds erg raar idee hoor.....gaan het aankomend weekend vertellen aan familie enzo vind ik wel spannend..... Sorry dat ik hier niet meer zo heel vaak ben maar ik lees wel altijd alles mee! dus blijf op de hoogte Tis echt een beetje verslavend he.....deze site!
Ingiemoppie en Pat, heel veel succes morgen met de punctie!!! Liggen jullie net niet samen op de uitslaapkamer
hahaha Pat, dan zijn jullie waarschijnlijk al lang en breed weer weg als wij eraan komen... hihihihi... Heel veel succes morgen.
2 puncties morgen!! Spannend hoor! Hier is er nog niks zinnigs te melden.Nu 3 keer gespoten en woensdag echo.Ben benieuwd!
Hier al een uur op de bank doorgebracht en de hele terugweg geslapen..hihi..ik verga echt van de pijn..pff..ik weer niet wat die arts gedaan heeft daarbinnen maar het is me daar beurs! Maar goed alles voor het goede doel, er zijn 8 eicellen gevonden en het spermie van hubbie was goed genoeg voor ivf!! Nu is het afwachten...morgen verwacht ik een telefoontje uit Dusseldorf of en hoeveel er bevrucht zijn. Ingie hoe is het bij jou gegaan?? Ik vraag me af of ik je nog gezien heb want ik lag om half 1 nog op de uitslaapkamer. We zaten vanmorgen helemaal vast in de file, moesten er om half9 zijn en waren er pas om 10 uur. We waren nog wel een uur eerder weg gegaan en hebben onderweg nog wel gebeld en irma zei dat we maar gewoon moesten komen want de arts stond zelf ook in de file...nooit weer dus, de volgende keer gaan we weer in een hotel als dat ooit nog nodig mocht zijn. Het is trouwens het mercuri hotel dat samenwerkt met de kliniek.
geweldig pat!!! super!! ik ben benieuwd hoeveel er bevrucht zijn morgen. Kan best zijn dat ik je nog gezien heb. Wij waren er om half 12.00 en zijn pas om 1 uur aan de beurt gekomen. Wanneer werd jij naar binnen geroepen??? Bij mij minder goed nieuws. Van de 3 folli's zijn er 2 weggehaald. Die andere ging niet omdat die achter mijn darmen zat. Helaas zaten er geen eicellen in de folli's. Dat was wel even een mega domper zeg..... flink potje lopen janken op de terugweg.
geen idee..... we moesten het eerst maar even laten bezinken zei de dokter. Hij liet nog wel even vallen dat misschien ICSI in eigen cyclus een optie kon zijn. Toen we weggingen liepen we de andere dokter nog tegen het lijf. Hij wilde ook weten hoehet gelopen was en vond het ook sneu dat er geen eicellen waren. Maar hij zei, dat het goed mogelijk was, dat er dan bij een volgende wel eicellen zitten. Ja dat kan dacht ik bij mezelf... nu moet ik mezelf eerst even oprapen en bijelkaar vegen..... we laten het even rusten en van het weekend gaan we eens informeren en rondsnuffelen over verdere mogelijkheden. Als we weer ongi zijn mogen we contact opnemen met de gyn om de verdere dingen te evalueren.
Jeetje ik vind het echt super balen voor jullie... laat het lekker bezinken en doe het rustig aan! Dikke Knuffel
Jeetje Ingiemoppie, dat is op z'n zachtst gezegd een mega domper! Ik begrijp hoe je je voelt. Bij mijn eerste poging ging ik onder zeil en toen ik wakker werd kwam de dokter ook met het slechte nieuws dat er niets gevonden was. Bij mij waren toen alle 4 de follies leeggelopen. Er had dus helemaal geen punctie plaatsgevonden. Bij mijn tweede poging dus eerste ff een echo voordat ik onder zeil ging om te checken of de follies er nog zaten. Toen ik wakker werd kwam de dokter weer met slecht nieuws (ik dacht toen echt, deja vu!). Maar toen was er in 5 follies 1 eicel gevonden. En nu deze derde poging 6 follies met 4 eicellen. En dit keer heb ik alleen maar Menopur gespoten. Wat ik hiermee wil zeggen is dat je bij een nieuwe poging zeker een beter resultaat kan hebben. Wellicht kan alleen spuiten met Menopur jou ook meer brengen. Ik had met 450 EH Puregon (vergelijkbaar met Gonal-F) maar 1 eicel, terwijl ik met 225 EH Menopur 4 eicellen had. Maar zoals jezelf al zegt, even jezelf rust geven, daarna jezelf oprapen en bij elkaar vegen en maar eens rustig de mogelijkheden op een rijtje zetten. Sterkte meid!!! Pat, goeie score 8 eicellen! En nu dus wachten op een telefoontje morgen. Spannend meid! Laat je het snel weten hier?
Bedankt meiden... sikki: ik heb inderdaad jouw verhaal gisteren nog een keer teruggelezen (ik herinnerde het me)...... het geef me gelijk weer veel moed terug. Vandaag ziet het er allemaal alweer iets beter uit. Die megadomper gooit je even met beide benen op de wereld terug. Dat komt dan hard aan als je zo valt Ik ben benieuwd wat je vandaag te horen krijgt Pat!!!
that's the spirit Ingie!!Ben trots op jullie! heb ff een topic geopend over dat icsi in eigen cyclus.. @Pat:duimduimduim!!!! Ik ben me ziek aan het drinken, uit angst voor overstimulatie.Had bij de vorige ivf een hoop eicellen,16, en nu bleek uit een bloedonderzoek,AMH, dat ik iets verhoogde bloedwaardes heb.Grotere kans op overstimulatie.Oneerlijk, had graag de boel met jullie verdeeld.Maar goed, mag wel veel eitjes produceren, de kwaliteit scheen de laatste keer niet geweldig te zijn.Dus het blijft spannend allemaal.Dr Scholtes vroeg zich zelfs af in hoeverre we uberhaupt een kans gehad hebben op zwangerschap, en dat met 7 iui pogingen en 1 keer ivf. Dus het wordt toch best spannend... Morgen dus de 1e echo...
Zara, spannend morgen! Ik duim voor niet te veel, maar wel hele mooie eieren!!! Ingie, wat goed dat je alweer wat positiever bent. Ze krijgen ons er niet onder!!! Pat, en? Ik krijg hier toch ineens een enorme koortslip! Heb ik echt nooit voor de menstruatie. Zou het komen door de stress of wat anders Heb het bij de vorige poging niet gehad. Heb ook nog steeds enorm veel afscheiding. Soms heb ik het idee dat ik echt in m'n broek heb gepiest. Heb ik ook niet eerder gehad. Ik zou er bijna wat van gaan denken................. Nou ja, in ieder geval hopen...............
Sikki duim duim duim, ik hoop dat het een voorteken is! Zara Ik ben benieuwd wat er morgen te zien is... Hier nog geen telefoontje gehad...ik begin nu pas een beetje de kriebels te krijgen...ik ga strakjes zelf maar eens bellen als ik nog niets gehoord heb. Ingie ik vind het heel kanp van je dat je alweer een beetje positief vooruit kan denken. Super van je/jullie!!
sikki hoever na de punktie zit je nu???? spannend joh!! koortslippen zijn vaak door weerstands verandering en of stress...maar die afscheiding dat klinkt goed... ik moet iedere dag wel 2 keer schoon ondergoed aan doen..bah bah,,, pat spannend zeg, ik hoop op goed nieuws. zara, maak je niet eens zo druk...komt goed schatje.....ik heb aak wel eens 13 eicellen gehad en maar 6 bevrucht ofzo....en zie waar ik nu sta... spannend hier allemaal hoor dames, ik hou jullie in de gaten
Thanks Pekske! Ik zit op dag 12 na punctie / dag 10 na tp.... En het klopt van die koortslip en de weerstand. Bij stress en verlaagde weerstand krijg ik vaak een koortslip. Maar nu denk ik weer, je weerstand gaat toch naar beneden als je net zwanger bent? En die afscheiding is dus goed! Hmmmmmmmm Maar goed, ik moet proberen mezelf niet gek te maken. De vorige keer kwamen de eerste slechte voortekenen ook pas op dag 15 na punctie / dag 12 na tp. Dus ik heb nog even. Mag van mezelf niet eerder testen dan donderdag. Dan zitten we lekker in Portugal dus dan mag het goede of slechte nieuws rustig op ons afkomen. Nog een uurtje werken, dan snel naar huis m'n koffertje pakken en op naar Schiphol! Vanavond een hotelletje daar en morgenochtend om 4.20 uur inchecken! Misschien straks thuis nog ff het forum checken op nieuws van Pat en dan lees ik het weer als ik maandag terug ben. Mits ze in het hotel nog een Internethoekje hebben. Meiden ik duim voor jullie!!!