ach lieve sikki, wat een verdriet en een vermoeidheid door de mmm (plus zus) ik denk dat het een goede beslissing is, nu niet door te razen een nieuwe poging in, maar even een maand helemaal rust op dit gebied. misschien kan yoga je wat verlichten? bartje wacht wel op je, neem de tijd.. voor de mannen lijkt t me ook erg moeilijk, al (of juist) laten ze het niet echt merken meestal. ik bedoel, ze zien hun meisje door die molen slingeren en soms ligt het mankement bij hun, als ik me dat probeer voor te stellen moet dat heel frustrerend zijn.. miw, wat een sippe gedachten.. @mootje: hoe gaat ie met jou, ben je lekker aan t broeden? @pat: hier, ik schenk een kopje geduld-thee voor je in en leg een dekentje over ons heen op t wachtbankje. knuf voor iedereen!
sikki: ach vrouwke toch....... wat een onwijs lieve man heb jij zeg. En zoveel zorgen als hij zich maakt.... moest gewoon spontaan huilen bij je tekst.... wat je ook doet lieverd..... ik hoop dat je de rust kunt weervinden... en dan pas beslist wat jullie willen. Heel veel liefs.... mootje: fijn dat je toch aan ons denkt.... veel plezier op je werk. Denk je wel aan je beebje... niet teveel stress..
Lekker warm met een kopje thee op het wachtbankje...heerlijk! Ik mag woensdag testen...weet iemand na hoe lang de pregnyl uit je lichaam verdwenen is? Er staat me iets van bij dat het 10 dagen is maar ik weet het niet zeker?? Sikki jij had vorige keer toch vals positief getest daardoor? Hoeveel dagen erna zat jij? en hoe voel je je nu? Ik weet nog dat toen mijn zus mij vertelde dat ze zwanger was ik me er echt weken beroerd door heb gevoeld, hoeveel je ze het ook gunt het blijft een lastig iets...
@pat: ik had begrepen dat pregnyl na week weg was; ik had ook alle keren na 7 dagen een nega ' test-test' en voor die 7 dagen een posi hoe voel je je verder? merk je nog spannende dingen? trouwens, hoeveel progesteronbolletjes gebruiken jullie? ook 3x2?
Thanks meiden voor jullie lieve woorden. Ik merk dat ik 'live' niet zo heel veel behoefte heb om er uitgebreid over te praten. Maar des te fijner is het om hier steun te zoeken én vinden. Gisteren eerst nog even lekker naar de Zumba in de sportschool geweest en om negen uur m'n bedje in gedoken. Ik was helemaal op. Ik ben blij dat we deze maand maar even laten gaan. Bartje wacht wel (tja, hij kan geen kant op bij -200 ). Dinsdag m'n eerste yoga les. Ben benieuwd. Verder heb ik een boel etentjes/borreltjes gepland. Pat, ik gebruikte na de tp ook nog 1500 EH Pregnyl ter ondersteuning op dag 0, 3, 6 en 9. Ik had getest 5 en 6 dagen na de laatste Pregnyl en had beide dagen een licht positieve test. Pas 7 dagen na de laatste Pregnyl was het negatief. Ze zeggen dat Pregnyl iedere dag halveert, dus afhankelijk van hoeveel je hebt gespoten kun je het uitrekenen. Klingel, ik heb bij de laatste poging ook 3x2 bolletje gebruikt. En een bijbehorende hoeveelheid inlegkruisjes!
@sikki: goeso, gamaar lekker wat borrelen en happen deze ronde en geen stomme prik/echo/ei-stress hebben. doen jullie pregnyl na tp? enne, inlegkruisjes, was ik ook erg op voorbereid maar ik heb praktisch nergens last van zouden oscar&emmy alles opslurpen? trouwens, backupbartje wacht wel op je idd, daar bij -200. een beetje rust zal je goed doen... hoe lang ben jij eigenlijk bezig al?
Klingel, wij zijn nu 2 jaar bezig, waarbij we december vorig jaar in de mmm terecht zijn gekomen. Met de behandelingen zijn we gelijk gestart met ICSI ivm de zaadkwaliteit. Gelukkig maar, want ik heb een lage eicelreserve en als ze ons ook nog onnodig hadden beziggehouden met andere behandelingen dan hadden we kostbare tijd verloren. Maar toen wel gelijk 3 pogingen in een half jaar er doorheen gejast (dat kan dan weer in Düsseldorf). En dat hakt er nu toch wel in... Bij de eerste 2 pogingen had ik Pregnyl en bij de laatste Utrogestan ter ondersteuning. En vanaf een dag of 5 begon dat echt enorm te smeren. De volgende keer vraag ik echt wel weer om Pregnyl. Veel fijner! En tot nu toe is het resultaat er bij mij gelijk om. Maar goed teken dat Oscar & Emmy alles opslurpen. Is er in ieder geval activiteit Heb je trouwens ook nog reservespelers in de vriezer?
poei sikki, jij bent idd hard gegaan met 3 behandelingen achter elkaar.. moet zeggen, ik ben er ook zo eentje, hoewel ik indien nodig, wel weer ' terug wil vallen ' naar nog een flush/iui in wirdum met meerdere eieren... maar ik kan me heel goed voorstellen dat je meer haast krijgt naarmate de tijd verstrijkt, zeker in het geval van je ei-voorraad. doet pregnyl t zelfde als progest trouwens? ik heb nog een backupje in der frieser. hoe bekijken ze trouwens welke ze invriezen? ik las laatst dat ze de beste juist invriezen omdat die dan de beste ontdooiingskansen heeft, wel logisch maar toch ook wel weer vreemd... ik hoop dat je deze maand(en) een beetje rust kan hervinden, en dan misschien weer de powerrrr om bartje op te halen!
Ik heb geen bolletjes, maar crinone, dat is een inbrenghuls die 1x per dag moet maar wel dezelfde werking als progesteron heeft. Voordeel is dat het niet zo smeert, makkelijker in te brengen is en heb over het algemeen geen inlegkruisjes nodig. Wel had ik de vorige keer toen ik dit gebruikt had een hele dikke witte klont (4cm rond ongeveer) wat voor mijn menstruatie aankwam. Dat is dan weer een nadeel. Ik heb ter ondersteuning zondag 1x extra pregnyl (en volgens mij was het 5000) moeten spuiten. Duurt dus nog wel eventjes totdat dat hcg weer uit mijn lichaam is...
Hey Sikki, geeft rust hé... even een maandje niks.... Pat ben heel benieuwd hoe het volgende week bij jou is. Zit zo hard te duimen!!! Gisteren dus ongi geworden met bijbehorende rugpijn (zoals altijd) en vandaag gigantische hoofdpijn.. pfff... zal ook wel het weer zijn. Maar wel alvast gebeld voor een afspraak omdat wij vanwege de eigen zaak een wachttijd in de agende hebben van 3 weken. Manlief wil mee (uiteraard), dus moet wel ver vooruitplannen. Dr S is vanaf volgende week 2 weken met vakantie zei mw H. Nou, voor ons geen probleem, we kunnen toch pas vanaf de 17e hahahaha.... Ooooh in dat geval... 22 oktober om 17.40 hebben wij een evaluatiegesprek en een gesprek over hoe we de volgende cyclus gaan aanpakken.
hallo dames, wij zitten er ook over na te denken om over te stappen naar dusseldorf. mijn duits is niet zo goed. voordat ik naar irma ga bellen... spreekt zij ook nederlands? succes met jullie behandelingen!
irma is de assistente van dr scholtes en is speciaal aangenomen voor de nederlandse patienten....dus ja ze spreekt nederlands......succes
Hoe gaat het hier meiden? Hier begint het nu echt steeds spannender te worden..de testdatum komt dichterbij!! Sinds gisteren een beetje spanning in de borsten...maar ja die borsten blijven altijd maar een raar verhaal dus daar kan ik ook niet zoveel mee.... klingel hoe is het bij jou?? Begint het bij jou al spannend te worden of valt dat wel nog mee?
ben bang van wel aangezien ik natuurlijk de pregnyl heb gespoten afgelopen zondag... Heb trekpleister 2 voor 5,- gehaald en zo kan ik 2 dagen achter elkaar testen om te zien of de streep duidelijker word of juist lichter Nu alleen nog een keer alle moed verzamelen om te gaan testen... Ik doe dat alleen wel met ochtendurine en dus is mijn kans vandaag gelukkig al voorbij (kan ik niet meer in de verleiding komen..hihi)
hi pat! wat spannend wordt t he! en, doen je borsten anders dan anders? ik duimmmmmmm! ik voel hier niets bijzonders, hoewel mn titten al sinds de pregnyl enz supergevoelig zijn en blijven, maar ik ben inmiddels wel gewend dat niets iets hoeft te betekenen... en ik schuif t allemaal op de progesteron enzo.. vind t wel spannend ja, zouden oscar&emmy er nog zijn? en trouwens, als het niets wordt, waar blijven ze dan? verdwijnen ze gewoon in je lijf?
vanmorgen was het dan zover, ik heb getest!! 13 dagen na de punctie, 10 dagen na de terugplaatsing en 7 dagen na de pregnyl. Er staat een tweede streepje... nu is het dus afwachten of ie er morgen nog staat en of ie dan donkerder is of lichter...
pat! dat klinkt helemaal geweldig toch!!! ieks, ik blij! of moeten we nog even voorzichtig afwachten en niet juichen?
Ooh Pat, dit is GEWELDIG nieuws hoor!!! Ik had op dag 5 en 6 na de pregnyl een licht tweede streepje en 7 dagen na de pregnyl was ie weg hoor! Ooooooooooh, spannend, dit kan haast niet anders dan goed nieuws zijn!!!!!!!!! Maar ik blijf nog wel ff duimen!