IVF/ICSI in Dusseldorf, wie nog meer?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Mootje20, Jun 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

pat??????? er staat een 2e streepje???? nou dat zou dus toch wel kunnen betekenen dat ............ (ik ook blij!!!)
    Ik duim dat het streepje er morgen helemaal van af knalt!!!

2. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    ik weet nog niet zo goed...kan natuurlijk nog van de pregnyl komen...officieel is het pas 10 dagen na het zetten ervan uit je lichaam...
    ik blijf nog even geloven dat het van de pregnyl is om een grote teleurstelling te voorkomen..maar stiekem hoop ik natuurlijk dat dat streepje daar niet vandaan komt...:( Hoezo ik maak mezelf gek...hihi

3. pekske

pekske Fanatiek lid

Oct 25, 2006
    2,216
    0
    0
    heb je een foto...ben nieuwsgierig aagje hoor hahahahahah..
    ik hoop dat ie gewoon vet positief word!!

4. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    ja foto! :)

5. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Ik heb een foto in mijn album gezet, maar ik krijg de testen er niet echt duidelijk op dus weet niet of jullie een streepje kunnen zien?

Ik heb vanmorgen opnieuw getest en had het idee dat het veel langer dan gisteren duurde voordat het tweede streepje verscheen alleen nu die is opgedroogd ziet ie er hetzelfde uit als gisteren...niet veel wijzer geworden dus...
    Misschien morgen nog maar eens proberen.
    Ik kan niet eerder bloed prikken dan woensdag...

6. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    die zie ik echt wel!!!!!
    :)
    kan dat nog pregnyl zijn denk je?
    nee toch?
    :)

7. Sikki

Sikki VIP lid

Oct 20, 2008
    5,050
    15
    38
    Female
    in het ooooooosten
    Pat, die is echt wel duidelijk positief hoor!!!
    Ik geloof eigenlijk ook niet dat dat de pregnyl nog kan zijn...
    He bah, blijkbaar durven we allemaal nog niet uitzinnig blij te zijn.
    Hoeveel pregnyl heb je nu de laatste keer gehad?
    Als het 1500 EH is, dan is het echt al weg hoor! Dan ben je nu gewoon zwanger!!!

8. pekske

pekske Fanatiek lid

Oct 25, 2006
    2,216
    0
    0
    ik zie wel verschil tussen de linkse en de rechtse hoor..de rechtse is duidelijker...

ik hoop dat het helemaal goed zit!!!

9. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,035
    6,138
    113
    Happyland
    ik wacht nog heel eventjes met juichen, aangezien je die pregnyl gespoten hebt.Maar spannend is het wel hoor!!!Ik duim voor je!!

10. Ingiemoppie

Ik zie ze ook hoor Pat, ondanks de onduidelijke foto.

Maar ik kan begrijpen dat je jezelf nog even wilt beschermen..... Je gaat woensdag bloed prikken? Nou uiterlijk dan gaan we echt uit ons dak hoor!!!!........ nu ben ik nog even voorzichtig blij voor je.... ;)

11. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,035
    6,138
    113
    Happyland
    Hier baal ik stevig.
    Ik moet eind deze week ongesteld worden, maar dat weet ik nog niet.
    Had op de echo van 1.5wk geleden dan wel een gesprongen ei, maar heb daarna nog bijna een week een zeer lage temperatuur gehad en vruchtbare afscheiding.Wie weet is er toch nóg een eitje gesprongen en dat ik dan dus pas over een week ofzo ongesteld moet worden.:(
    Dan moet ik contact opnemen met drS. Lijkt mij dat ik dan al veel te laat ben om nog een behandeling op te starten, gezien hoe het de afgelopen poging allemaal in de soep is gelopen.
    Dus dan gaat er weer een cyclus verloren.
    ivm met m'n werk kan ik niet verder met de daarop volgende cyclus.In november is het erg hectisch op het werk en dat kan ik er niet ook nog eens bij gebruiken.
    Dus het wordt denk ik zo einde november/begin december eer we eindelijk weer een poging kunnen ondernemen.
    Ik word er soms wel een beetje verdrietig en moedeloos van.
    Een ander 'fokt' maar raak en hier moet ik met alles om me heen rekening houden.Maar het is nu eenmaal al bijna 4 jaar zo, dus die paar maandjes moeten er dan ook nog wel bij kunnen.(Zucht)
    Ergens komt het misschien ook wel weer goed uit.M'n vriend heeft sinds 1 oktober een nieuwe baan en als hij dan continu smoesjes moet verzinnen om naar het ziekenhuis te kunnen schiet ook niet zo op.hij heeft nog nooit aan een werkgever of collega verteld wat er speelt, in al die jaren niet. Het is privé en gaat niemand iets aan vindt hij.Stiekem denk ik dat hij zich er ook voor schaamt, ook al kunnen we hier niks aan doen.
    Hoe gaan jullie mannen hier mee om?

12. Sikki

Sikki VIP lid

Oct 20, 2008
    5,050
    15
    38
    Female
    in het ooooooosten
    Zara, mijn man gaat er helemaal niet mee om...
    Heb afgelopen weekend toevallig een flink gesprek met hem hierover gehad. Hij stort zich volledig op het werk (hij heeft een eigen zaak) en hierdoor heb ik het gevoel dat ie er niet helemaal bij is. Tuurlijk is ie er op de momenten dat we naar het ziekenhuis moeten, maar op emotioneel vlak voel ik niet dat ie er bij is. Ik heb liever dat ie minder thuis is, maar emotioneel wel dichter bij mij staat. Hij gaf nu ook wel aan dat hij het daar gewoon heel moelijk mee heeft en er niet zo makkelijk in is om zijn emoties te tonen. Maar hij gaat proberen om er nu wel meer mee te doen. Als het aan hem had gelegen was ook niemand op de hoogte. Maar ik ben wel een enorme prater en daarom weten uiteindelijk wel veel mensen het. Maar bij hem op de zaak helemaal niemand (tja, hij is toch de baas, he). Ik heb wel gehoord dat iedereen daar enorm speculeert, maar ja. En zijn beste vriend wist ook van niets, tot dat ik er maar eens iets over gezegd heb. Ook wil hij bij een volgende poging niemand mee op de hoogte stellen en heel eerlijk gezegd ben ik daar nu ook wel aan toe. Ik heb geen zin meer om iedere negatieve uitslag aan de grote klok te moeten hangen. We gaan het vanaf nu saampjes doen. Maar dan wel op elk vlak!

Balen trouwens van je cyclus. Ik zou er ook helemaal krankjorem van worden. Je wilt gewoon weten waar je aan toe bent!
    Irritant he, dat wij overal rekening mee moeten houden qua planning. Ja, een ander duikt een keer gezellig tussen de lakens en het is gepiept.
    We hebben het dit weekend ook maar eens geprobeert :D Ik denk dat ik één deze dagen ergens m'n eisprong heb. Maar ik ben niet aan het temperaturen of met ovulatietesten. Ben juist blij dat ik eens een keer iets niet op de klok hoef!
    We hebben er gelijk maar eens een ander standje op losgelaten (tja, de voorgeschreven standjes heeft de afgelopen 2 jaar ook niets gebracht :)). Op een geven moment deed het me enorm pijn! Tja, zei m'n vent, bij Dr. S doet het ook pijn :p:D

13. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Zara vervelend dat je nu nog niet weet waar je aan toe bent en eerlijk gezegd...mijn man is ook geen prater en gaat er totaal anders mee om dan ik.

Sikki ik heb 5000EH gespoten, dus ik heb geen idee wanneer dat er uit moet zijn. Hopen dat de test morgen maar iets donkerder is??

Pekske die rechtse is wel van vanochtend en op de foto ziet ie er wel donkerder uit, maar als ik ze naast elkaar leg zie je maar een minimaal verschil...
    er zit niets anders op dan minimaal nog maar een dagje te wachten. :(

14. Ingiemoppie

och zara..... soms is het echt om moedeloos van te worden. Vooral omdat je vanuit je werkstandpunt gezien zo moeilijk kunt plannen. En dat frusteert... Mede omdat de afgelopen poging op niets is uitgelopen.. net als bij ons....

Hoe mijn man ermee omgaat. Goed. Hij begint er dan wel niet telkens over, maar soms komt hij met een vraag om de hoek zetten of geeft hij een richting aan. Of hij zegt gewoon... meis... als ons beebje er is dan doen we zus of zo.... Hij vindt het voornamelijk lastig voor mij omdat ik het meest op en neer reis naar DD. En hij vindt het fijn dat mijn mams meegaat, alhoewel hij liever zelf mee zou willen. Maar ook wij hebben een eigen bedrijf met zijn 2tjes (garagebedrijf, maar dat weet je al) en we zitten voornamelijk 3 weken in het vooruit vol. Dan is plannen heeeeeeeeel lastig.

Ik hoop van ganser harte dat je toch aankomende cyclus weer wat kunt doen met DD en dat het dit keer wel goed gaat. (nog meer hoop ik dat er een verdwaald eitje is gesprongen en bij je blijft.)...

*knuf*

15. Ingiemoppie

Sikki, lekker hé.... effe niks moeten en hoeven. Hebben wij deze maand ook... geen ovu testen, geen tempkaartjes... gewoon 22 oktober op gesprek en de rest van de maand lekker niksen (of juist niet hahahahaha)

16. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    vanmorgen opnieuw getest en deze test is duidelijker dan gisteren dus ik denk...

check foto-album

17. Ingiemoppie

ooeeeeeh pat... die is idd stukken duidelijker..... :)
    en morgen is je officiële dag??? spannend!!!
    ik denk haast.... toch .... wel..... :D

heb je een digitale van clearblue met het woord zwanger erop???

Kun je het zelf nog niet helemaal geloven? Oooh ik vind dit toch al wel super hoor!!!!

Die pregnyl is nou toch wel je lichaam uit toch????

maar volgens mij ben jij gewoon hartstikke zwanger hoor......
    Je zit op één dag voor NOD toch?

Ik word er gewoon zelf hyper van hahahahahaha....

Mag ik je alvast voorzichtig feliciteren of wil je liever tot morgen wachten?

18. pekske

pekske Fanatiek lid

Oct 25, 2006
    2,216
    0
    0
    nou pat dat ziet er rete goed uit !!!
    en dit keer vast houden die emmiessssssss..
    heel veel succes en ik ga je feliciteren als jij het zelf ook gelooft.xxx

19. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Ik ga zo direct even een digitale kopen en deze dan samen met mijn mannetje doen vanavond...als die ook posi aangeeft geloof ik het wel hoor!!
    Een test kan toch niet donkerder worden van de pregnyl...

20. Sikki

Sikki VIP lid

Oct 20, 2008
    5,050
    15
    38
    Female
    in het ooooooosten
    Pat, ik sluit me aan bij Pekske.
    Als jij er in gelooft ga ik je feliciteren.

Maar ik geloof er wel in hoor!!!!!!!!!!!!!!!
    Dit is echt NIET van de Pregnyl. Bij mij werd ie alleen maar lichter.

Share This Page