ik denk ook niet dat dta van de pregnyll kan zijn inderdaad....dat is al te lang geleden en je test datum is morgen officieel dus ze zullen in dd dat risico toch niet willen lopen dat ie vals posi is..
even een vraagje he, hoe gaat dat eigenlijk als je een cryo terug krijgt in dusseldorf? mag je dan met behulp van puregon wat eitjes kweken? en wat doen ze als er eitjes over zijn? (got, ik zit me al voor te bereiden op de volgende poging.. )
Volgens mij gaat een cryo poging helemaal in eigen cyclus.Je moet wachten tot je ei geweest is en dan na 5 dagen plaatsen ze een (of meer) cryo's terug. Klopt dit een beetje Pekske? @Pat; als die test alleen maar donkerder wordt kan dit never nooit niet van de pregnyl zijn.Alvast een voorzichtige felicitatie jouw kant op, gaaf zeg!!
o tuurlijk, je hebt geen eigen eieren nodig! maar hoe groot is de kans dat zon cryo goed ontdooit, brrr.. anyway, pat hoe ist nu? ik heb al meerdere icsi/ivf dames op roze zien gaan deze week (en ik verwacht dat ook van majo nog! ) dus het is een goede week, ik duimmm nog steeds maar denk dat het helemaal goed gaat komen voor je vanavond!
Roze it is!!! Klingel, ik heb vorige week gebeld over de cryo tp. Op CD12 moet je komen voor een echo en dan bellen na een positieve ovulatietest. Heb ergens gelezen dat in DĂĽsseldorf 80-90% goed ontdooit. Dat hoop ik dan ook maar, want Backup Bartje ist ganz alleine!!!
ach das ist auch langweilig ja, fur die bartje dort ins friseur! misschien zit ie wel gezellig met mijn aleentje dan? hm, die echo, die kan ook wel in NL denk ik? en hoe doen ze dat dan met eigen eieren? die laten ze springen zeker van tevoren? wat een wondere wereld..
komt ie!! Gisterenavond digitaal gedaan (zie album) Vanmorgen opnieuw positief getest en ben al wezen bloedprikken. Vanmiddag tegen 3 0f 4 uur de uitslag, maar ik ga het nu wel geloven hoor! Ik zie het bloedprikken maar als een bevestiging. (vind het stiekem toch nog wel heel spannend...)
superrrrrrrrrrrrrrrrrr gefelii!!! ik was al beetje bezorgd want ik zag je banner ergens op dag1 staan, maar ik neem aan dat er een mooie zwangerbanner komt nu!
trouwens nog even vraagje, ik lees van meiden die pas 14 dagen na TP mogen testen, terwijl ik op dag 12 na punctie al bloed mag prikken. houdt men verschillende lengtes van wachten aan dan? brrr smak
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Pat.............super!!! Van harte gefeliciteerd!!!! krijg er gewoon kippevel van.... Sikki: succes met backup Bartje.... der ganz alleine im Gefrierfach liegt...... zusammen mit lonelytje van Klingel.... laten ze mekaar maar oppeppen voor de komende cryo's... Klingel: ik heb geen idee wat men aanhoudt. Ik ben nog nooit zover gekomen dat ik voor bloedprikken mag komen..... en... Ikke is jarig vandaag.............. 41 lentes jong. joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee me love jarig zijn en cadeautjes en visite en taart en en en en en en (alleen de leeftijd had van mij wel bij 37 mogen stoppen hoor) Heb een heel lief gedichtje van mijn 'dochter' gekregen en een nieuwe handtas van mijn husband (heb ik vrijdag zelf al uitgezocht hahahaha)....
jaaaaaaaaaaaaaaahhh pat gefeliciteerd!!! die streep die spat er zo ie zo ook lekker vanaf vind je niet........die bloeduitslagen zitten wel goed denk ik.... ingie nogmaals gefeliciteerd! klingel succes met de cryo poging..
klingel ik vind 12 dagen na de punctie wel erg vroeg...hoe lang na de tp zit je dan? Ik heb 16 dagen na de punctie als testdatum meegekregen.. ik duim voor je!! Op een mooie posi-test
JAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH Pat, uit volle borst: van harte gefeliciteerd!!! En Ingie, jij ook gefeliciflapstaart natuurlijk! 41 lentes?! Herfst zul je bedoelen! Bleh, smerig weer. Je zou er bijna depri van worden (mits we dat al niet waren van de mmm). Maar vandaag is het hier in ieder geval feest!!! Klingel, jij moet nog niet aan alleentje denken hoor. You go with the flow!!! En die is momenteel roze!
@ingemoppie: gefeliciteerd met je 37e verjaardag!!! @pekske: haha, eerst eens kijken of mijn 2 emmys zijn blijven zitten voor ik aan een cryo begin! trouwens, weet niet of ik dat meteen doe. misschien eerst wel een flush... @pat: de TP is 8 dagen geleden. dit is t protocol van wirdum (transportkliniek) ze doen een HCG beta bloedonderzoek, die meet af vanaf 1. vrijdag kan ik een voorzichtig ja horen of, waar ik me op voorbereid, een nee.. @roze flow: die is er ECHT ja! ook in ' de bus ' lijkt hij te komen. geweldig! maar ja..... de pessimist in mij fluistert dan, dat de kansen dat er nog meer roze bij komt kleiner worden.. erg he... knuf
goedemorgen! weer een nacht overleefd tot t telefoontje durfde niet te tempen voor daal-angst, maar zie, een nog nog vertoonde superstijging! waar je al niet blij mee kan zijn in de vroege ochtend he
ja die is wel geinig he... daar kan ik dan als enige niet de progesteron de schuld van geven maar mn titties voelen wel weer wat ' normaler ' aan dus ik vrees met grote vrezen.. GIL wat een kwelling, die ICSI-ongein! maarja, alles voor dat ene goede doel he...