whaaaaaaaaaaaaaaaaa Pat... bloedtest ook positief.... whaaaaaaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd!!!! hahaha klingel, erg hé... altijd die ongewisheid... pfffffff bloednerveus wordt je er van.....
erger dan de spuiten, het slikken, de punctie en het heen&weer rijden... de onzekerheid! vreselijk. maargoed! we wachten lijdzaam af hoe gaat t met jou dan? pieker je veel?
Heerlijk Pat, dat ook de bloedtest positief is! Langzaam aan komende de zekerheidjes. Nu vasthouden!!! Klingel, nu jij! Het is echt een allejezus vruchtbare week, dus dat moet goed doen. Vind het helemaal jammer dat ik geen tp heb, waarvoor ik deze week mag testen...
@sikki: ieks, ik denk t niet hoor... mn temp is wat lager, hoewel nog steeds hoog, maar mn titties doen weer normaal.. ondanks de progesteron.. hee hoe gaat dat deze ronde bij jou eigenlijk? ze wachten tot je ei is gesprongen, of zullen die wel laten springen, en daarna mag je cryootje ophalen? doe jij die echo ook weer in DD? spannend he. je leest veel goede verhalen hier van meiden met een cryo; lijkt me ook best fijn even een ronde geen gedonder met al die eieren boosten enso. succes alvast!
Hey Klingel, dat van die titties zegt niets hoor! Die hoge temp is veeeeel interessanter... In DD zeiden ze dat ik CD12 voor een echo moet komen en dan op zoek naar het ei met ovulatietesten. Bij een positieve test een afspraak maken voor de tp. En dan hopen op een goede dooi... Ben ook helemaal blij dat het dan zonder hormonen gaat. Ben er wel helemaal klaar mee. Mijn lichaam is ook echt van slag nu. Ik zit nu zo'n beetje op de helft van m'n cyclus (als ik die nog heb?!) en ik had gisterenmiddag en avond echt heel veel bruin/roze afscheiding bij het afvegen. Snap er echt niets van. Nog nooit eerder gehad. Had ook de hele middag en avond een zeurderig ongi gevoel in de buik. Maar ik kan toch niet nu al ongi worden?!?!?! Ik heb eigenlijk geen idee hoe mij lichaam reageert na een mislukte poging, want tot nu toe was ik na iedere mislukte poging nu al weer aan de pil oid. Hebben jullie hier ervaring mee?
@sikki: halverwege je cyclus roze??? errr dan denk ik aan innestelbloeding! ieks! maareh, hoe zit dat dan met de cryo tp, krijg je dan pregnyl om ei te laten springen? @pat: ik mag tussen 11 en 12 bellen, ik bel om 1130. maar ik geloof er niet meer in, temp is wel mooi nog maar niet zo mooi als gisteren. VRESELIJK wat een spanning! echt killing brrrr
klingel ik maak me niet zo druk om je temp, bij progesteron geruik kan je temp namelijk veranderen..dus zolang er nog geen menstruatie is...ik duim nog effe door en hou je in de gaten!!!
thanx, dat is lief! maar maakt de progest temp ook onbetrouwbaarder? als in hoger? hij was juist eerst een week te laag voor mijn doen, en nu opzich nog wel te hoog. pff nog 39 minuten
Oooh Klingel, wat spannend!!!!!!!!!!!!!!!!! Wel gelijk terugkomen he! Enne, je maakt mij niet wijs dat het een mogelijk innestelingsbloeding is hoor! (zou natuurlijk wel heeeeeeeeeeeel gaaf zijn) M'n mannetje zal afgelopen weekend wel te wild zijn geweest
hier ben ik dan totaal in shock!!! pril, omdat bloed op dag 11 is geprikt... maar..... er zit iets in de (icsi)lucht... ik schijn zwanger te zijn totaal in shock!
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Wat een succesweek hier!!! Klingel, alvast de (voorzichtige) felicitaties!
het gaat nergens over, ik ben nummer 8 van de icsichicks van deze week! heeel pril, dus idd, kan nog heel goed misgaan, maar wat niemand me meer afneemt: de wetenschap DAT we zwanger kunnen worden... nu eerst blijven ja shock-smak
-Breek even in- Klingel: wauwwwwwwwwwwwwww. Alvast een voorzichtige felicitatie!!! Het is inderdaad een vruchtbare week.
Klingel, dit is echt wel een heel gaaf verhaal van jou! Een icsi escape en gelijk zwanger!!! Zou het een roze week zijn of zou heel oktober een hele goede maand zijn.....