hoi allemaal we wisten al dat er een eskimo was blijven plakken na de tp van 16-9. maar vandaag op de echo bleken allebei mijn sneeuwmannen te zijn blijven hangen...we krigen een tweeling !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! helemaal in de wolken..volgende week weer een echo en de week daarna weer omdat het nu nog te vroeg was voor hartactie ik ben nu 5 weken en 5 dagen.... had wel een joekel van cyste die ze in de gaten willen houden. ze dacht dat ik overgestimuleerd was..maar ja heb niks gebruikt alles natuurlijke cyclus met 1 pregnyl spuit op de 10e dus dat kon het ook niet zijn... afwachten dus hoe alles gaat verlopen..... meiden wast een succes topic word dit...ik duim voor jullie allemaal
Silvia, wat een geweldig nieuws!!!!!!!! Wow, jij bent echt wel een Düsseldorf successtory! Ik hoop dat ons Backup Bartje ook zo'n succesverhaal wordt... Maar Klingel, mocht alles met de cryo goed gaan, dan weten we pas in november de uitkomst... Zou een oktober tp (met testen in november) ook onder het oktober succes vallen
sylvia! wat super!!! eem 2lling, wauww!!! sikki, de posi vibe zit er nu gewoon in, dus ook in jou, je gaat een super backupbartje TP krijgen, let maar op. dit is allemaal geen toeval meer namelijk! knufff
Yes Yes Yes...ik wist het, wat een goed nieuws zeg!!! Klingel gefeliciteerd!!! Silvia jij ook gefeliciteerd! Een tweeling wow super zeg! Sikki op naar backup-bartje zou ik zo zeggen...
@klingel: WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa geweldig nieuws zeg!!!! wow, van harte gefeliciteerd!!!! even op je vraag terugkomend: ik pieker niet zo verschrikkelijk veel, maar als het naar boven komt, ben ik er wel even mee bezig. Ik hoop dat er 22 oktober wat positiefs gezegd gaat worden. Daar ben ik eerlijk gezeg wel een beetje bang voor. Silvia: ook jij van harte gefeliciteerd met de 2ling!
dank jullie wel schatten. ik wens jullie toe dat jullie ons allemaal snel zullen volgen! volgens mij is het aanstekelijk, en blijven die vibes hier&in dussel nog wel even hangen. zet m op, ik denk aan jullie en ik vergeet niet hoe zwaar het was/is in de MMM. @inge: ik hoop ook echt dat er een goed (ander?) plan zal worden gemaakt voor jou de 22e. ik denk aan joe! slaaplekker allemaal..
Jeeemig!!!! Wat een top topic hierzo Wat een goed nieuws allemaal echt super! Zo blijven doorgaan....kunnen we dit topic sluiten. of veranderen naar zwangerschapskwaaltjes
Ik moet effe inbreken hoor: KLINGEL!!! Geweldig!!!!!!!! Ik ben heel, heel blij voor je! Groetjes, Lola2 (ik heb al lang niets meer van me laten horen maar ben wel nog steeds alive and kicking. Zag dus dit voortreffelijk goede nieuws van jou en kan het dan natuurlijk niet laten om even mee te juichen!! Liefs, Lola2
hey lola, wat LIEF! thanx! @mootje: het is een feit, er gebeuren wonderbaarlijke dingen daar in dussel! hopelijk zien we iedereen snel bij de mamatopics... ik gun het iedereen zo onzettend, ik vergeet echt niet ' where i'm coming from ' dus de MMM-babes blijven altijd het bijzonderst voor mij.. snif knufff
Hey Pat, ik las in een ander topic dat je vandaag opnieuw uitslag van een nieuwe bloedtest krijgt. Je houdt ons toch hier ook wel op de hoogte he?! Ik hoop zo voor je dat alles goed is!!! Waar doe je trouwens die bloedtesten? Ook in Düsseldorf of in Nederland?
Hoi Sikki, dat klopt! Ik word strakjes gebeld of de uitslag "goed" is. Het gaat er dan om of het hcg goed gestegen is. vorige week woensdag was het 212 en de vraag is dus hoeveel het nu is.... Ik hou jullie zeker op de hoogte!! Ik heb het bloedprikken hier in de buurt gedaan, vind het zo'n eind rijden voor zo'n klein buisje met bloed...zonde van het benzinegeld
Daar ben ik weer...het hcg is gestegen naar 1248!! Snel rekensommetje zegt dat het rond de 1272 had moeten zijn en dat is het dus!! Ik ben er blij mee!! Hoe is het bij jullie? Even lekker rustig aan? Het is hier zo stilletjes... liefs Pat
@pat: wat was je eerste HCG score trouwens? en, kom je ook naar t verlengde wachtbankje? daar kan je ook kletsen met zwangere MMMmeiden (toch anders dan in de junimamaatjes) knuf @sikki: hoe gaat t met jou???wat een gewacht he op je ongi.. mopper.... maar, de goede roze dussel-vibes blijven, let maar op!