ik heb al op dag11 na punctie, dus dag 7 na TP geprikt, toen was ie nog maar 9. dat is weinig, maar ook waanzinnig vroeg om te prikken. wel eng! maar de test was vanmorgen knal, dus zal wel goed zitten.. @alle dusselbabes: waar zijn jullie? knuf!
Pat wat heerlijk! Helemaal op schema!!! Tis hier inderdaad rustig. Heb zelf ook niet zoveel te melden... Toch een beetje mur van alles. Is ook moeilijk te bevatten dat er zoveel zwanger zijn geworden deze maand en dan jij als een van de weinigen niet... Maar ik ga niet bij de pakken neer zitten hoor! Zoals Klingel zegt, het is nu wachten op de ongi en dan gaan we er weer voor. Maar ik merk wel dat ik me toch nog steeds een beetje moet opladen. Nou ja, daar heb ik dan nog ruim een week voor tot de ongi en dan 2 weken voordat we Bartje ophalen. Maar ondertussen mogen jullie mij wel verblijden met jullie verhalen hoor
hallo lieverds, ja ik was even een paar daagjes druk en heb tussendoor meestal alleen meegelezen. Vorige week was ik jarig en vandaag manlief. We hebben het zaterdag groots gevierd (met zo'n 40 man) en ik ben nog bekaf van al het georganiseer. Ik moet zeggen dat ik blij ben dat we even rustpauze hebben genomen deze maand, want het heen en weer gereis naar DD had ik er niet bij kunnen hebben. Maar volgende week zijn we er weer klaar voor. Hoe is het hier geweest de afgelopen dagen??? Liefs, Ing
Dat is al volgende week donderdag Ingie.Hoop zo op een positief gesprek.Vind het echt spannend voor jullie. Heb ik jou vorige week niet gefeliciteerd of ben ik dat alweer vergeten??O wacht, je hebt een handtas gekregen van M., nu weet ik het weer! Ik heb de 26e een evaluatiegesprek.Heb geen zin in een herhaling van de laatste poging.We moeten er om 10u 's morgens zijn.We rijden er ruim 2u over.Hoe laat moeten we dan de deur uit Ingie?(Of beter gezegd, hoe vroég) Een uur langer er voor uit trekken? zit toch wel stiekem weer aan een hotel te denken, maar weet niet zo goed hoe ik m'n tijd dan moet vullen de avond ervoor... @Sikki; geen dingen doen als je er niet helemaal klaar voor bent hoor.'t Is allemaal al intensief genoeg, zeker geestelijk... Klingel en Pat; Geniet van jullie zwangerschap!!
Zara, je had me idd al gefeliciteerd hahahahaha..... jij hebt ook genoeg om je oren momenteel grijns!! Ik zou de avond van te voren pas laat heenreizen, (wel melden bij de reservering). Dan kun je thuis nog gewoon uit eten gaan b.v. en dan daarna daar heen rijden. Als je er rond 22.00 / 22.30 bent ook prima. Als het goed is kun je sommige NL'se zenders in het hotel wel ontvangen. Zondagavond is het rustig bij de weg (rustiger als maandagochtend) en heb je maximaal 2 à 2.15 uur nodig voor de rit Als je maandag vroeg gaat rijden zou ik extra tijd incalculeren. De afspraak is om 10.00 uur, dan moet je zeker minimaal een half uur eerder als normaal vertrekken. Dus uiterlijk tussen 7.00 en 7.30 vertrekken. Je hebt in het begin geen files bij jou in de buurt, maar zodra je richting Nijmegen komt zit je wel in de mogelijke files. Eenmaal in Duitsland valt het dan in het begin weer mee, totdat je echt bij Neuss en DD komt. Daar wordt het drukker maar geen echte files. Ik heb bij onze afspraak destijds op een donderdag (om 09.00 uur 's morgens) 3 uur reistijd gerekend en was goed op tijd (15 min te vroeg).
Klingel, meissie, wat lees ik nou her en der allemaal?!?!?!?! Ik hoop dat alles goed is vandaag. Laat je het ons hier ook weten als je bloed hebt geprikt en de uitslag hebt? Ik denk aan je!!! Zara, dus jij de 26e een evaluatiegesprek. Dat komt gelukkig ook alweer dichtbij. Tja, de avond van te voren aanreizen. Ik zou het sowieso doen voor een punctie, maar voor een gesprek is het niet zo heel erg als je per ongeluk iets later bent. En zijn altijd genoeg wachtenden voor u Ingie, jij mag de 22e dus al weer komen. Dat is dan uiteindelijk toch weer snel. Dr. S. heeft dan vast weer wat moois voor je in petto! Pat, hoe gaat ie bij jou? Tis al weer te lang stil hier. Daar word ik altijd een beetje nerveus van Wanneer heb je je eerste echo? Mootje, jij schiet ook al weer lekker op! Pekske, en jij mag volgens mij binnenkort alweer aan verlof gaan denken! Ik hoop volgende week ongi te worden zodat we weer verder kunnen. Ik krijg er toch wel weer zin in! Wel is het heerlijk om ff niet te hoeven spuiten en naar DD te moeten. Maar gelukkig is een cryo tp ook niet zo inspannend. Gewoon 1x voor een echo en 1x voor de tp en verder helemaal niets. Nou, dat lukt wel denk ik! We hebben ook een heerlijke vakantie geboekt (werkt bij mij ook altijd erg goed om nieuwe energie te krijgen ). We gaan van 27 december t/m 2 januari naar New York!!! Oud & Nieuw op Times Square! Dus wat er ook gebeurd, wij gaan het oude jaar knallend uit en het nieuwe knallend in! (met of zonder Bartje )
Hier alles nog goed hoor sikki! Geen nieuws is goed nieuws zal ik maar zeggen. Wij moeten nog wachtten tot 29 oktober, dan is onze echo pas...pff duurt nog zo lang en tot die tijd probeer ik mijn gedachten maar een beetje te verzetten. Het is wel zo dat we er zelf voor hebben gekozen om de echo pas dan te doen omdat bij de vorige keren de groei stopte bij 6 weken en een paar dagen en de 29ste zijn we 7,5 week dus krijgen we zeker een duidelijke echo...goed of fout
@sikki: yep, dinsdag een vage test, gisteren 2x nega. ik ga zo bloedprikken maar bereid me voor op een heel erg kort roze wolkje. @sikki: heerlijk, zon rustige ronde he. ik hoop echt dat bartje mooi plaatsneemt in buik voor 9 maanden! wat GAAF dat je na NY gaat! goed idee trouwens!
jeetje klingel wat erg...dat is niet leuk die onzekerheid...bah...heel veel sterkte.. pat dit keer gaat het uhm worden!! we gaan er gewoon voor! sikki bijna voor jou ook weer spannend...ben benieuwd....als je zo ver bent dan gan we weer duimen.... hier alles zijn gangetje...ik heb al heel lang verlof sikki, ik werk niet namelijk hehehehhe.. het word wel zwaarder nu en slapen is een crime...ik slaap de hele nacht niet ..zucht... en eten is ook niet meer te doen, alleen maar kleine porties want anders word ik ziek en krijg ik enorme maag pijn..die kleine meid zit erg hoog namelijk... maar aan de andere kant is het ook wel leuk om ze zo te voelen bewegen enz..ze reageert echt op je stem en aanraking...zo lief... en ik heb eindelijk een 3d echo van ons wondertje...zo mooi duidelijk....zal er een paar in mijn album zetten...
Pekske daar gaan we voor!! Ik hoop dat je gelijk hebt.. Sikki het begint alweer spannend te worden met een naderende ongi! Klingel heb je al bloed geprikt en weet je al of je de uitslag vandaag te horen krijgt? Ik wil je er nog wel even op wijzen dat je hcg nog niet heel erg hoog was 40 is voor sommige testen nog erg laag. En helemaal als je dan ook nog gedronken hebt en het is dus verdunt... Eigenlijk moet je alleen met ochtendurine testen zo vroeg. Hoeveel dagen ben je nu precies overtijd?? Ik hoop maar dat de bloedtest gewoon uitwijst dat je mega zwanger bent!! dikke knuffel
@pat: thanx! maandag was mijn HCG 40. de punctie was 26/9, dus mn nod 11/10. nu dus 6 dagen overtijd. maar dan zou een supergevoelige CB plus wel iets meer moeten doen dan een schaduwlijntje toch? en een nega kruitvat.. we zullen zien. ik vind/voel mezelf wel irri met al dat onzekere gedoe en gepraat. had ik maar niet getest dinsdag, maar ja. hoe voel jij je dan???? wanneer heb jij je 1e echo????
whaaa sikki geweldig!! oud en nieuw in NY.... geweldig! dat moet echt spetterend zijn. Hopelijk heb je tussentijds een mooie cryo tp.. klingel....??? wat lees ik...??? gaat niet goed??? oh jeetje.. ik duim voor een wonder....
Klingel dat meen je niet... Wat erg..ik wens je heel veel sterkte toe om dit te verwerken.. dikke knuffel
Klingel, wat een kl*tezooi!!! Meer weet ik er niet op te zeggen..... Heel veel sterkte meis. Dikke knuffel van Sikki
thanx lieve DDmeisjes.. ja het was een kort maar prachtig roze wolkje ik wacht nu nog op mijn ongi (brrrrr) en hoop dat daarna alles met mn lijf weer normaal is, zodat we weer verder kunnen. ik weet even niet wat we willen, rust, meteen door met volgende poging, eerst de TP van cryo Aleentje doen.. ik weet t even niet allemaal. maar hoe gaat t hier? @pat: hoe voel je je? aftellen tot de 29e he.. @sikki: en hoest met jou? hoe bevalt de rust? @rest: dikke knuf
Goffer Klingel, dat is echt kl*te zeg. Kan nu wel zeggen dat je nu weet dat je in ieder geval zwanger kúnt raken, maar 't zijn allemaal loze woorden waar je niks aan hebt. Heel veel sterkte en kan me goed voorstellen dat je nu in dubio zit. Natuurlijk wil je doorgaan, maar je moet ook aan jezelf denken... Ik zou zelf ,als ik me er goed genoeg voor zou voelen, verder gaan met een cryo tp, maar het verbaast mij niks als ze je nu een maandje verplicht rust gaan geven in Dusseldorf..
Klingel wat ga je er sterk mee om! Ik vind dat echt knap, dat je ook nog eens aan ons vraagt hoe het met ons gaat... De keus is aan jullie om jullie cryo volgende maand of de maand erop op te gaan halen. Bij mij was het desijds wel zo dat ik verplicht rust moest nemen, maar misschien maakt het ook wel verschil hoe lang de zwangerschap was?? Ik kan alleen maar voor je duimen dat je weer snel zwanger mag worden/zijn! Hier aan het aftellen, vind het echt vreselijk... ik wou maar dat het al volgende week was. Ik denk steeds zou mijn kindje nu nog leven, gaat het hartje wel kloppen?? Word soms gek van mezelf..maar ja ik heb wel liever de zekerheid van een echo. Meiden hoe is het bij jullie? Aan het afwachten..
hi lieve DDmeisjes.. @zara: tis wel het enige pluspunt aan de ellende hoor; ik weet nu DAT we het wel kunnen, althans, het begin. dat is wel een geschenk om te weten al klinkt dat misschien vreemd.. @pat: oei, zenuwen bij jou, ik snap t helemaal. hang in there meis... @pat: ik voel me over t algemeen wel ' sterk ' maar ik ben soms ook wel een teveel stoertje hoor. daarom bang dat er nog wel wat terugvallen komen, maar ik laat ze wel toe.. dit weekend veel gejankt en gestampt... ben net in wirdum geweest (gyn die samenwerkt met DD) en wat hem betreft mag ik, nadat ik ongi ben geworden (ik hoop zo dat dat snel gebeurt) de cryo ophalen. denk wel dat ik dat ga doen... of hebben jullie goede argumenten om een maandje te wachten? is mijn lijf er straks wel weer helemaal klaar voor? gyn zei van wel. zwangerschap was ook maar 4,5 week, dus echt superkort... moeiluk. liefs PS hoe werkt dat bij jullie? ik moet op dag12 van cycl echo maken in wirdum, en dan maken ze een date om Aleentje op te halen in DD. is that all? relaxt wel opzich, zon ronde...