Lieve Sikki, WAUWWWWW...een positieve ovutest...da's al een goed begin hoor, heb ik al maaaaanden niet gehad namelijk, dus ik heb goede hoop!! Nu alleen Bartje nog in de startblokken...als ie net zo sterk en snel is als Bartje Veldkamp dan maak je maar op voor een warm nestje!! Ik hoop het toch zo voor je Liefs, Koosje
Hoe blij kun je zijn door een positieve ovulatie test. Nou, in mijn geval heeeeeeel blij Ik heb weer helemaal goede zin! Heb de afgelopen 2 dagen net zoveel werk verzet als de afgelopen 2 weken en heb ineens weer energie voor 10! Toch wondelijk, die achtbaan van emoties. Echt een verschil tussen dag en nacht hoe ik me nu voel en hoe ik me vorige week voelde. Heb hierdoor weer iets vertrouwen in m'n lichaam terug gekregen. Ik ovuleer nog steeds! In ieder geval blijft het nog even spannend tot zaterdag, totdat Bartje weer veilig thuis is. We hebben er zelf gisteravond nog maar een geïmproviseerde 'IUI' tegen aan gegooid (aan de linkerkant graag, want daar zit het ei ) en die doen we vanavond nog maar even op herhaling. You never know
hi sikki! jij ook ei links, hopsakeeeee daar gaan we, allebei een supercryoooo ins bauch bitte! mooi dat je nu ook het werkprobleem hebt opgelost. maar doe je wel voorzichtig met werken? zaterdag ga ik voor je duimen! smak
En Bartje heeft het niet overleefd........ Pffffff, valt me toch wel weer zwaar. Had zoveel zin in een poging in een natuurlijke cyclus. Heb Irma nog gevraagd of we gelijk door kunnen met een nieuwe poging, maar ze hebben een winterstop Ik verwacht m'n ongo rond 19 november, dus ze belt maandag of we er nog tussen kunnen.
wat!!! heeft bartje het niet overleefd? ach sikkischat... wat supershit.. en nu oook nog een winterstop? wanneer kan je dan weer beginnen, wanneer gaan ze weer open? shit... heel dikke knuffel
Ze zijn dicht van 18 december t/m 4 januari. De vraag is dus of ik voor 18 december een hele behandeling afgerond kan hebben. Ik hoop het wel! En ondertussen maar hopen dat onze 2 daagse huis-tuin-en-keuken inseminatie nog wat heeft opgeleverd...
oooh Sikki wat erg...vreselijk dat Bartje het niet heeft gehaald, en dan moet je ook nog eens wachten tot a de winterstop...niet eerlijk..
sikki wat ontzettend sneu zeg en dat is nog eigenlijk te zwak uitgedrukt..... ik hoop dat jullie er nog tussen kunnen.....sterkte
hi sikki, ten eerste gaan we duimen voor eigen klus succes! enne, hoe lang is je cyclus normaal? heb je al gerekend wanneer je volgende ei zou zijn? zou dat niet ergens rond de 10e zijn dan? oftewel: kan/mag je niet beginnen dan? ik denk aan joe.
Hey Klingel, lief dat je meedenkt Heb Irma doorgegeven dat m'n ongi rond 19 november moet komen en dat ik dan ruim voor 18 december een punctie en mogelijk tp gehad kan hebben (ei zou dan rond 3/12 zijn). Ze gaat overleggen met dr. S en dan belt ze maandag naar m'n mannetje (in zit met collega's in La France, dus niet zo handig voor zo'n telefoontje). Ik hoop zo dat ik op CD 3 ofzo kan starten met stimuleren. Ze vroeg of we niet nog eerst een afspraak voor een gesprek wilden maken, maar dat vind ik jammer van de tijd. Maak liever een afspraak om m'n nieuwe medicatie en schema op te halen En duimen voor onze amateurklus mag altijd
helemaal met je eens! en, als je zeker weet dat je ei ruim op tijd is, dan vind ik niet dat zij mogen bepalen dat je een ronde overslaat misschien een beetje ' drammen ' anders, kan wel eens helpen!
precies! doordrammen, stalken, zielig doen....... ik vind dat als je ei echt 2 weken voor t sluiten is, je moet mogen beginnen! hopsa.
Precies! Euhmmm, kun jij daar niet gaan werken Enne ik hoef niet zielig te doen. Ik BEN zielig. Toch???
Hoi meisjes, Ik ben wanhopig, en niet zo'n klein beetje ook.. Heb even zitten googlen op Dusseldorf en kom alleen maar positieve verhalen tegen. Ik zou natuurlijk dit hele topicn terug kunnen lezen, maar zou ook wel verse reacties willen lezen. Waarom wel/niet voor Dusseldorf kiezen?? En als ik die arts een mail stuur, krijg je daar snel antwoord op? Ik heb best wat vragen die ik beantwoord zou willen zien te krijgen... En hoe zit het met het slagingspercentage in Dusseldorf?? En hoe zit het met de vergoeding? Ik zit bij Menzis.. Zou ik dan alles moeten voorschieten of verrekenen zij het zelf met Menzis? En hoe met het reizen? Ik zit 2 uur en 20 minuten vanaf Dusseldorf. Is dit te doen? En is dit na de punctie te doen?? Heb nog geen idee hoe mijn vriend over Dusseldorf denkt, maar ik zit ff met hetvolgende: mijn ZH weet niet meer goed wat ze met mij aan moeten, het is zo ontzettend tegen en nu moet ik 2 maanden mn eierstokjes met rust laten. Ze weigeren een cystepunctie of een laproscopie uit te voeren omdat ze bang zijn dat mijn eierstok er aan gaat. Ik snap dat ze voorzichtig willen zijn, maar begrijp niet echt dat die kans zo groot is... Help... Groetjes!
Helemaal eens met Klingel...vind het zowiezo vreemd dat ze de tent helemaal dichtgooien.... vruchtbaarheidsperikelen hebben geen kalender met feestdagen toch...... pfffff zit je wel allemaal mooi tegen hoor Sikki... Waarschijnlijk overbodig maar zeg op dit topic ook even dat ik de echo foto's van vandaag aan mn album heb toegevoegd. liefs silvia
Hoi meisjes, Ik ben wanhopig, en niet zo'n klein beetje ook.. Heb even zitten googlen op Dusseldorf en kom alleen maar positieve verhalen tegen. hi maartje! klopt, de verhalen over dussel zijn zeer posi. echte deutsche grundlichkeit, precies wat je (of in elk geval ik) nodig hebt in dit onzekere proces Ik zou natuurlijk dit hele topicn terug kunnen lezen, maar zou ook wel verse reacties willen lezen. Waarom wel/niet voor Dusseldorf kiezen?? ik zou sowieso nog eens het topic doorlezen, omdat je dan echt een goed beeld krijgt. maareh, ik ben bij een superkliniek in wirdum (leeuwarden) nadat ik ben weggevlucht in meppel. (daarna naar heerenveen gegaan voor wat IUI, maar zij doen weer geen IVF/ICSI, vandaar dat ik weer ben verhuisd) deze kliniek werkt samen met dussel, dat houdt in dat je de medicatie, controle, gesprekken en echos in NL doet en voor de punctie en de TP naar dussel gaat. uiteraard is dussel niet een wonderkliniek, als je als stel te slechte kansen hebt is het ook daar moeilijk. maar een groot voordeel vind ik, naast dat de punctie onder narcose gaat, dat ze ALLE goede embryos en ook matige invriezen. dus niet zoals in NL maar een paar, of alleen de toppers. En als ik die arts een mail stuur, krijg je daar snel antwoord op? Ik heb best wat vragen die ik beantwoord zou willen zien te krijgen... ik zou niet mailen maar bellen! je kan naar dr S vragen of naar dr U, (op de site kan je hun hele namen wel vinden) en die staan je zo ter woord. superfijn en uniek, dat lukt je in NL echt niet! ik heb beide al evrschillende keren (lang) aan de lijn gehad, gewoon over vragen, zorgen, enz. ik denk dat je tot 1700 kan bellen, zou ik gewoon doen! En hoe zit het met het slagingspercentage in Dusseldorf?? En hoe zit het met de vergoeding? Ik zit bij Menzis.. Zou ik dan alles moeten voorschieten of verrekenen zij het zelf met Menzis? ik zit ook bij menzis. je moet dan een paar formulieren (buitenland) invullen. het beste zou zijn als je via een ' satellietkliniek' in NL kan komen , zodat je daar de echos kan doen en niet te ver hoeft te reizen steeds, maar ook omdat die een doorverwijzing kunnen geven. ik weet niet wie allemaal satellietkliniek is voor dussel naast wirdum (die hebben een patientenstop) maar dat kan je vast wel googlen. menzis moet tussen de 80 en 100 % vergoeden is mijn verteld en verzekerd. een IVF is dacht ik rond de 2300, ICSI rond de 3000. je moet het wel zelf voorschieten. en de narcose (230) ter plekke betalen. En hoe met het reizen? Ik zit 2 uur en 20 minuten vanaf Dusseldorf. Is dit te doen? En is dit na de punctie te doen?? ik woon ook 2.20 van dussel vandaan. prima te doen voor alleen punctie en TP, voor elke echo zou ik het niet trekken (qua tijd) je moet wel echt iemand meenemen. naar de punctie uiteraard je vriend, en na de TP iemand anders. gewoon, voor het samen zijn en als je het rijden niet trekt. ik heb afgelopen dinsdag (TP) zelf gereden, fluitje van een cent vond ik Heb nog geen idee hoe mijn vriend over Dusseldorf denkt, maar ik zit ff met hetvolgende: mijn ZH weet niet meer goed wat ze met mij aan moeten, het is zo ontzettend tegen en nu moet ik 2 maanden mn eierstokjes met rust laten. Ze weigeren een cystepunctie of een laproscopie uit te voeren omdat ze bang zijn dat mijn eierstok er aan gaat. Ik snap dat ze voorzichtig willen zijn, maar begrijp niet echt dat die kans zo groot is... Help... Groetjes! hm, je kan altijd een second opinion (met het liefst je dossier van je huidige zh erbij) aanvragen. ook dat kan je doen in dussel. dan moet je er wel heen, maar ik denk dat je telefonisch ook al een eind komt. moet wel zeggen dat als je zh (waar zit je ook al weer? amsterdam ergens dacht ik?) er goede redenen voor heeft, je wel voorzichtig moet zijn met ' zelf iets anders verzinnen ' (hoort wie t zegt trouwens, ik heb ook heel wat eigen plannen gemaakt en uitgevoerd ) rust voor eierstok KAN heel belangrijk zijn. overigens, dussel is dicht van 18 dec tot 4 januari. so! meer weet ik even niet te reageren. dikke knuffel
Hey lieve Sikki, %$?(*@!&*.....wat kl***...vind het echt heel erg jammer voor jullie, he had zo gehoopt op betere berichten! Meis...ik denk aan je, hoop dat het gaat lukken voor 18 december rond te zijn, maar lijkt mijw el als ik jouw telling lees....wanneer gaat het nu eens ontzettend mee zitten??? Vind dat je aan de beurt bent! Liefs, Koosje
Sikki; wat jammer dat het mislukt is Ik begrijp het niet helemaal...jullie kunnen misschien geen nieuwe poging doen voor de winterstop....?? Ik verwacht mijn ongi rond 25/11, en mag nog wel beginnen....????? Heb afgelopen maandag pas deze afspraak gemaakt. Stimulatie duurt ongeveer 14 dagen + 2 dagen voor de TP? Moet dus makkelijk kunnen. Ik hoorde wel dat ze het erg druk hebben, dus misschien is dat de reden? Gewoon vragen, er valllen altijd wel mensen uit..