IVF/ICSI in Dusseldorf, wie nog meer?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Mootje20, Jun 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
  2. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

hahaha klingel..... leuk gevoel voor humor... hihi...

maar blijf het echt super vinden. Het hoogste wat ik ooit gehoord had, kwam van Zara met 16 stuks...

Hey jullie alletwee daar? Sjongejonge.... geen feestje bouwen zonder ons hoor!!

hihi, die string met dat maandverbandje grijns grijsn... Gelukkig heb ik altijd een gewone broek aan als ik naar de gyn moet......

Ik duim gewoon mijn duimen plat voor jullie. Dat moet toch goedkomen toch?

3. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    ik hoop t inge!

moet t allemaal maar over me heen laten komen..
    ben de allereerste woensdag, dus ik zal S eens even goed uitdagen met mijn overvolle eierdoos! :D

hij weet ervan, en vond daarom begin van de dag t beste. nou prima, als ie maar wakker is! (ik slaap!)

;)

4. Ingiemoppie

whahaha, ja klopt... jij slaapt.... :D

5. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    drom! :D

ik hoop wel dat dr M me gaat weg-coma-en, ben fan van die man..

6. Ingiemoppie

Is dat die wat oudere man???
    Ik weet niet meer hoe de mijne heette, maar die was ook geweldig. Heel grappig en vooral ook heel geruststellend in zijn manier van doen.

7. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    ja een wat oudere man, heel erg relaxt, lief gewoon, en idd heel erg geruststellend.

ik ben erg bang voor narcoses en hij zei meteen ' ik beloof dat ik bij je blijf tot je weer lacht '

toen ik bijkwam zat ie op mn bed! :D

de schat.

8. pekske

pekske Fanatiek lid

Oct 25, 2006
    2,216
    0
    0
    hoe is het bij sikki gegaan of ben ik abuis....heb ik dat gemist??
    die moest gister toch?

9. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

Dec 25, 2008
    5,486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey meiden,

Heb een vraagje, ik doe nu de ICSI in deventer icm Zwolle, maar ik ben niet tevreden omdat Zwolle bijna geen emmy's in wil vriezen! Ze zijn zo streng en vind dat gewoon jammer van onze moeite, pijn enz!

Nu was mijn vraag of je ook in combinatie met dusseldorf kan, dus wel in deventer de fm's, maar de rest in dusseldorf! Zijn er hier meiden die in Nederland de fm's hebben en de rest in dusseldorf?! Zullen ze daar in het ziekenhuis in Nl moeilijk over doen denken jullie?!?

Succes allemaal!

Liefs Loesie

10. Sikki

Sikki VIP lid

Oct 20, 2008
    5,050
    15
    38
    Female
    in het ooooooosten
    Hallo Schatzen!

Da bin ich wieder!!!
    Enne, zitten jullie goed....maar liefst 8 eicellen gevonden :$
    Ik snap er echt geen bal van!
    En ik heb ze echt niet van Klingel gejat :D

Gisteravond lekker naar een hotelletje gereden daar.
    We hebben geslapen in Melia voor een openingsaanbieding van 99,- (zonder ontbijt, maar ja, dat mocht ik toch niet). Echt een super hip 4 sterren ding wat 1 oktober nieuw geopend is. Dus Klingel mocht je nog niets geboekt hebben, dan is het echt een aanrader.
    Tja, m'n mannetje zei, we moeten van de nood maar een deugd maken en ons eens lekker verwennen. Dus super lekker gegeten, ein bisschen viel wein, aber sehr gut geslafen! Binnen 15 minuten waren we in de kliniek, dus om 8 uur waren we fris en fruitig daar.
    En ik had geluk, lievelingsnarcotiseur M was daar!
    He, jou heb ik al vaker gezien (tja, dat had ie ook al 2x eerder gevraagd). Nog steeds niet zwanger? Hoe kan dan nou? Tja, als we dat toch eens wisten...
    Maar goed, hij behandelde me weer alsof ik van porselein was en heb weer heerlijk geslapen! Toen ik wakker werd gaf ik aan dat ik heerlijk over een verre vakantie in een warm land had gedroomd, dus hij was z'n 210,- weer waard :D Hij vroeg voor mij nog even na hoeveel follikels er waren aangeprikt en dat waren er 8! Dus ik al helemaal in shock, maar toen dr. S kwam vertellen dat er ook nog eens 8 eicellen waren gevonden en als alles goed gaat de tp gewoon kan plaatsvinden, waande ik me echt weer op dat bountyeiland :D
    Dus voor nu kan ik m'n geluk niet op. Morgen na 10 uur bellen voor de bevruchtingen en dan hopelijk een tp van een mooie Sjors en Sjimmy!

Klingel en Zara, veel succes morgen meiden!
    Ik zou een jurkje of tuniekje aan doen (doe ik tenminste wel altijd). Degene na mij kwam heel lullig in een half opgetrokken stringetje binnen. Klingel, neem aan van mij, voor jou was het misschien niet fijn, maar voor mij ook niet om aan te zien :D
    De warme sokken is niet nodig. Ik had m'n Uggs aan (en dus blote voeten), maar ik kreeg van die gezellige blauwe plasticjes er over, waar ik na 1 minuten al enorme zweetvoeten in kreeg! Koude voeten, no chance!
    Enne kijk niet raar op als het wat later begint. Ik was de eerste vanochtend en was om 8.30 uur aan de beurt. Maar ik werd pas om 8.40 uur binnen geroepen en heb nog weer best lang op dr. S moeten wachten.
    Succes meiden!

Ik ga nog weer ff lekker op de bank liggen. Heb voor het eerst wel een beetje last van m'n buik.

11. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    @sikki: wat GEWELDIG!!!!!!!! 8 EITJES!
    hoe is t mogelijk, waar komen die opeens vandaan? ik moet eerlijk zeggen dat ik je er wel zoveel had willen geven, voor ons allebei beter, misschien dat moeder natuur geluisterd heeft? :)

enne, wat een schat he die M.
    hoor je morgen over hoeveel hoe wat? ieksss wat spannend!

ik ga ontzettend voor je duimen, wat klinkt dit GOED zeg!

over je punctitips: jurkje/rokje is een goede, maar die draag ik altijd dus dat kan niet mis gaan!
    warme sokken zal ik wel aandoen als panty uit!

ik heb voor 60e totaal geboekt bij t holliday inn, zal wel niet echt hip zijn maar zolang we er maar een flasche wijn kunnen adten hoor je mij niet meer :D

tip onthou ik voor de volgende x die nooit meer gaat komen!

@zara: succes als je dit nog leest, misschien zien we elkaar nog (als ik wist hoe je eruit zou zien.. ;))

mij herken je vast wel: een lange blonde eierdoos met rokje en glitters.

smak@alle dusselbeebs!

ohja @loes: als je deel in NL en deel in DL doet krijg je soms gedonder, lees veel minder vergoeding, van je verzekering.
    dat moet je goed uitzoeken!!

maar dussel is idd geweldig en ze vriezen alles in wat gewoon goed (genoeg) is dus ik begrijp je overweging. :)

12. Koosje

Koosje Fanatiek lid

Jan 15, 2007
    1,418
    10
    38
    Female
    Utrecht
    @Sikki

JOECHEIEIEI!!! wat een monsterscore...dat MOET toch een beebje KUNNEN opleveren....wat ontzettend fijn voor jullie zeg, ben benieuwd wat het morgen wordt, maar dat ruikt naar lekker twee bij mama-sikki en een aantal in de koude brrr-vriezer...ben superblij voor je! :D:D

Meis, lekker uitrusten en dan op naar de TP en ...broeden maar!

Liefs,
    Koosje

13. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

Dec 25, 2008
    5,486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Bedankt voor jullie reacties...Ik werk 3 dagen in de week, dus ga binnenkort even vragen hoe ze er tegenover staan op mijn werk! Hopelijk komt het zo uit dat ik ook een paar x op maandag of dinsdag moet en anders zij het maar zo!
    Ze zijn wel zo lief dat ik niet denk dat ze er moeilijk over doen! (werk in het onderwijs, dus er moet wel telkens vervanging voor mij zijn!)

Ik ga het er eens serieus met vriendje over hebben...

Knuffel!

14. Sikki

Sikki VIP lid

Oct 20, 2008
    5,050
    15
    38
    Female
    in het ooooooosten
    Loesie, denk er maar goed over na.
    Maar bedenk wel dat ze in DD je echt niet aan het handje meenemen.
    Je moet zelf heel goed weten wat je wilt en hoe je reageert op bepaalde medicatie! Het gaat altijd super snel (je staat te overleggen in je blote kont) en je moet zelf echt wel bij de pinken zijn.
    Het fijne is dat er echt wordt geluisterd naar je eigen inbreng en je veel zelf kunt bepalen (als het echt niet goed is dan gaat dr. S er echt niet in mee). En ondanks de drukte en hectiek soms ben je absoluut geen nummer. En natuurlijk het ruime invries beleid, assist hatching, kiezen voor tp van 1, 2 of 3 emmy's en al je wilt hebben ze ook acupunctuur. Niets geen 4 weken spuiten. Gewoon het korte protocol en binnen 2 weken een punctie. En uiteraard heel fijn, geen wachtlijsten!

Zara en Klingel, veel succes morgen! Ik duim voor jullie!!!

15. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

Dec 25, 2008
    5,486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ik ben eigenlijk een voorbeeld van hoe het zou moeten gaan...2x goede uitgangsecho, 1ste fm, paar dagen later 2e fm en dan punctie...heb nooit klachten met spuiten, weet goed wat ik wanneer heb en hoeveel, dus dat zal wel goed gaan!

We gaan er serieus over nadenken!

Liefs

16. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,811
    4,448
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Goed van je Loessie dat je ook DD in overweging gaat nemen.
    ff een tip van mij: als je een afspraak in DD zou willen en eerst ff pauze zou willen, zou je het beste nu al wel een afspraak kunnen gaan maken, want wij moeten nu 50 dagen op onze afspraak wachten (afgelopen vrijdag gebeld en we mogen 14 januari langskomen!! Das best lang wachten en klinkt als een mooie pauze ;)

Ik heb gisteren Menzis gemailt omdat ik het een en het ander op papier wil hebben staan, maar die eikels vertikken het om echt een antwoord te geven. Ik had vragen hoe ik het moest regelen met de verzekering en of AH vergoed wordt, en of de narcose wel vergoed wordt en of de hele poging nog wel vergoed wordt als we AH zouden doen, en dat soort vragen. Maar ik kreeg als reactie dat ze antwoord kunnen geven als de Duitse arts een behandelplan heeft opgesteld en die met hen overlegd is + een verwijzing van de NL'se gyn... Stelletje eikels dat het zijn!! Morgen maar weer ff mailen dat ik graag antwoord wil hebben op deze antwoorden, en dat die verwijzing en behandelplan echt nog wel gaan komen, maar ik wel vooraf hier antwoord op wil hebben!!
    (ik hoop op een belofte over de AH en de narcose hahaha, dan staat het mooi zwart op wit :D)

17. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

Dec 25, 2008
    5,486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Volgens mij gaan ze bij Menzis helemaal gek van ons worden, haha! Ik zit daar namelijk ook!

Maartje, goed dat jij ook naar DD gaat! Wordt idd nog druk daar!
    Bedankt voor je tip!

Liefs

18. Ingiemoppie

Sikki, wat een geweldige score zeg!!! 8 out of 8... kan niet beter!!!! geweldig!!!!! Nu op naar een prachtige TP van Sjors en Sjimmie.

Haha, ik bedoelde inderdaad ook M. Geweldige man.

Zara en Klingel, heel veel succes morgen!

19. Sikki

Sikki VIP lid

Oct 20, 2008
    5,050
    15
    38
    Female
    in het ooooooosten
    JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEE, er zijn 6 bevruchtingen!!!
    Morgen om 11.50 uur Sjors en Sjimmie ophalen en 4(!!!!!) in de vriezer!

Ik heb me nog nooit zo rijk gevoeld....................

20. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Sikki wat ontzettend geweldig!! 4 in de vriezer en morgen 2 terugplaatsen!! Moet je dan nog een extra pregnyl of zo zetten voor je baarmoederslijm??

Klingel en Zara waarschijnlijk zijn jullie alweer uit de narcose, maar ik duim voor jullie en hoop op een mooi aantal eitjes.

Share This Page