IVF/ICSI in Dusseldorf, wie nog meer?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Mootje20, Jun 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,811
    4,451
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Sikki, ook hier nog ff:

WAAAAAAAAAAAAAAH!!!! :D:D:D Geweldig!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd met deze eerste overwinning!!! :D:D:D

2. pekske

pekske Fanatiek lid

Oct 25, 2006
    2,216
    0
    0
    sikki gefeliciteerd meid!!! ik kan me helemaal voorstellen hoe jij je nu moet voelen..lekker hoor!!! nu die verrotte wachtweken nog...succes!!

zara en klingel jullie ook van die mooie scores he!!

3. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    :$:$:$:$:$

wauw!!!!!!! ik kom ook even een paar dagen nie op zp kijken...te gek gaaf super tof vet cool en weet ik veel wat nog meer ...

op naar een goede tp en dan lekker broeden op Sjors en Sjimmie!!!!!!!

Hier broed ik ook heel goed op Jut en Jul alweer 13 weken geweest pfffffff

dames succes allemaal.....
    Ill be back.... om jullie te volgen hahahahahaha

knufffffffffff

4. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Wooooohooooow!!! Sikki.... jij broedkip!! Wat een prachtige score zeg! Super!

En morgen alweer de tp van Sjors en Sjimmie.... top! Oh dit moet hem worden, dat moet gewoon!

5. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,811
    4,451
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Mn dossier is opgevraagd... :):D

6. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @sikki: supergefeli lieverd, wat een rijkdom en een geluk, eindelijk eens voor jou! ik duim! :)
    hoe laat moet je? duimduimduim!

@hier: even kort, ben net terug na slapeloze nacht en bange jank ochtend in de kliniek.
    gelukkig was mijn held dr M er, die heeft me (met extra veel want ik wou niet in coma! :$) narcosesap in slaap gesust.

de score?
    20 eitjes ...en overstimulatie.
    tjah, dat laatste had ik zelf ook al gevreesd.
    maar 20 ei, das natuurlijk fanastisch.
    ik was t record van de maand geloof ik! :p

morgen horen we hoeveel bevruchtingen en maken we een echo om te kijken hoe de linker eierstok eruit ziet, misschien misschien mag ik nog wel een TP, maar ik reken er maar niet op..

pff het was wel heftig deze x, gek, de vorige x ben ik erdoorheen gehuppeld.. :(

@zara: hoe was t meis? was jij nu dat getinte meisje met die 3 a 4 eieren geoogst (fijn dat je alles hoort van elkaar ;)) naast mij of kwam jij iets later binnen slaapwandelen in een groenblauw shirtje?
    hoe dan ook: ik hoop dat het je is meegevallen, en dat je een goede score hebt.

ik ga nu maar weer even een liter water drinken en dan even slaapje doen.

knuffel allemaal fur die dusselbabes!

(@maartje: kijk uit, menzis vergoedt vanaf nu GEEN ass hatch meer en je krijgt een vast bedrag terug, 1500 (ofzo) voor ivf en 2680 voor icsi, alles wat je daarbij spendeert aan AH en TP is voor je eigen rekening!)

7. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    :$:$:$:$ Val hier van de ene verbazing in de andere!!!!!!! 20 eitjes wauw!!!!!
    heb er geen woorden meer voor..
    vooral veel water drinken Klingel als je mazzel hebt krijg je dan toch je tp. in 2006 had ik ook overstimulatie en werd me op het hart gedrukt dat ik veel water moest drinken om een tp niet tegen te werken..ik duim ook voor jou... op naar een mooie tp en ook flink broeden !!!!!!!! een maandje of 8 1/2 :D

8. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    @maartje: ik bedoelde het nog anders/erger: als je AH doet in DD en je dient dat in bij Menzis krijg je helemaal nietsss terug.
    dat geintje is nieuw en wordt nog gecommuniceerd, ze hadden het bij ons ook al willen doen maar dat is ze niet gelukt (met heel erg veel gebel, gemail, en vooral gezeur)

beter dus de AH rekening (160e) niet indienen.......... of niet doen

so, nu naar bed.
    dusselkuss

9. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,811
    4,451
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    A bah, meid, wel een mooie score, maar als je ook maar een TP mag deze keer... Ik ga voor je duimen!!

Menzis is dus lastig... Maar welke is minder lastig??? Ik heb laatst ook een nieuw topic hierover aangemaakt, maar weinig respons... Welke zorgverzekeraar is het beste alshet aan komt op IVF in het buitenland? Heeft iemand van jullie een idee?

Hoe veel rekend Dusseldorf eigenlijk voor IVF (dus dan alleen de controles en punctie en TP)?

Medicijnen krijg ik onbeperkt vergoed als ik het in NL ophaal, dus daar geen kosten aan.
    Maar hoeveel kost het totaalpakket in DD voor IVF?

10. pekske

pekske Fanatiek lid

Oct 25, 2006
    2,216
    0
    0
    wow 20 eitjes das geen kattepis...goed gaan drinken dus...

zara had er 8....kweet nie of ik da mag vertellen hier, misschien wil ze dat liever zelf doen , dus dan sorry zara volgende keer zal ik mijn mond houden....

11. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,035
    6,138
    113
    Happyland
    Sikki: wauw 6 embryo's , hoe kom je daar nu aan????:):):):):)

@Klingel; 20 eicellen, respect hoor!Veel drinken nu en wie weet!!!
    Over die narcose gesproken, ik kan me alleen nog maar herinneren dat ik wakker werd in een bed.maar had wel een felblauw t'shirtje aan.Wie weet was ik het wel??Moet je altijd lopend naar je bed toe dan??Kan me er niks van herinneren...Ben lang en dun, met donkerbruin lang haar.
    Zag 2 NL auto's staan op de parkeerplaats, een donderrode Deawoo, maar daar hoorde een beetje Chineesachtige vrouw bij.En een zilvergrijze Audi.
    Wilde nog een briefje onder de ruitenwissers doen,met Zara was here voor Klingel!Haha.
    Wij waren in een zilverkleurige Alfa Romeo, misschien heb je die zien staan..

Maar goed, genoeg gekeuveld....Ik had er 8!Er zaten in 1e instantie 7 folikels, dus waar die 8e dan opeens vandaan is gekomen??:D
    Heb gevraagd om zaterdag de tp te hebben, dan kan m'n vriend mee, is wel zo leuk..

Ps Leek die narcoseman op Anthony Hopkins??Vond ik tenminste, hele aardige meneer.

12. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

Dec 25, 2008
    5,486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Goeie scores hier! Super!

Klingel, begrijp ik nou goed, dat als ze bij Menzis weten dat jij het met AH doet, dat je helemaal niks van de poging vergoed krijgt?!?!? En als je ze dat niet vertelt en die rekening gewoon betaald van AH zonder dat ze het bij Menzis weten, dat je dan wel de rest vergoed krijgt!

HET MOET TOCH NIET GEKKER WORDEN!!! Denken ze nou werkelijk dat wij dit allemaal voor de lol doen!!! Kan hier echt zo kwaad van worden! Wij hebben toch wel wat medewerking verdiend toch! Het is allemaal al zo kloten en dan moeten we hier ook nog zo assertief over zijn! BAH BAH BAH!

(voor de rest gaat het goed!)

Liefs

13. Sikki

Sikki VIP lid

Oct 20, 2008
    5,050
    15
    38
    Female
    in het ooooooosten
    Pffff, Kingel, wat een slagveld zal dat voor jou geweest moeten zijn. Maar wel 20 eieren!!! Dat is wel helemaal knetterknots te gek gaaf!!!!!
    Dus morgen weer een echo om te checken of alles goed is? Ik hoop van wel meid en ik hoop voor je dat de tp gewoon kan plaatsvinden (mits verantwoord natuurlijk!).
    En ik ga duimen dat er morgen minstens 10 eieren bevrucht zijn!
    Ga lekker uitrusten meid. Je moet weer op en top zijn om je emmy awards op te halen!

Dus Zara ook 8 eieren. Wouw!
    Blijkbaar kunnen ze in Düsseldorf eieren erbij toveren :D
    Nou ja, ons hoor je niet klagen!!!

Wordt wel spannend hier met 3 terugplaatsingen...
    Ik ga morgen voorop. Om 11.50 uur moeten we er zijn.
    Ik duim voor een vruchtbaar einde van dit jaar voor ons allen!!!

14. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

Oct 23, 2008
    1,686
    0
    0
    Ik heb even een vraagje over de kliniek in Dusseldorf.
    We hebben er al vaker over nagedacht om een behandeling in Dusseldorf te laten doen met Assisted Hatching.

Zijn er hier meiden die Assisted Hatching hebben laten doen?
    En met positief resultaat?

Hoor graag jullie reacties!

15. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    *snurk* , weer wakker...

@sikki: ja wat een slagveld he, maar hallo seg, 20 eiern, misschien kan ik wel een tijdje vooruit op de cryo's daarmee! :)
    hoewel, ik ga gewoon voor de emmy-uitreiking zaterdag, kein kedonder, en klaar is klingel!

heeft er iemand ervaring met overstimulatie? ik heb geen meds gekregen (morgen eens vragen) los van dat zoete infuus... en een zetpille.... hmz
    heb al wel 132 liter water op, dus aan mij zal t niet liggen! :)

@zara: ach lieverdje, ik heb je gezien!
    ik lag alweer wat wakker te worden in t eerste bedje (lang dun blond en uitgelopen mascara :D)(ik, niet dat bedje) en de lieve Marschallman (idd! een hopkins! en een schat he!!!) kwam binnen...

hij ondersteunde een heel groggy, wankelend (zo op t oog zwaar dronken) meisje met oogjes dicht.
    je had je haren los, een knalblauw shirtje aan en.. een felgekleurd slipje :D
    ja het moet niet gekker worden dat ik dat allemaal heb kunnen zien, blijkbaar word je idd van dat punctiebette naar dat kamertje gebracht, maar ik kan het mezelf ook niet meer herinneren :(

anyway, 8 eieren, wat fantastisch! nu maar hopen dat ze lekker befruchtet worden, en dan (ook) zaterdag terug dus, voor 1 of 2 emmys?
    enne, waar die ene vandaan kwam?? ik denk daar waar sikki er ook 6 vandaan heeft getoverd???!

wat lachen van je idee om een briefje met ' zara was here ' onder de NLse ruitenwissers te doen! :D
    ik heb er ook aan gedacht toen ik de zilveren alpha zag staan.
    je had de zilveren audi moeten hebben! ;)

@linda: ik kan alleen maar zeggen dat ik van de 1e ICSI met AH zwanger ben geworden, maar niet gebleven.
    van de TP van ons cryootje met AH ben ik niet zwanger geraakt.
    en wat betreft menzis: het klopt precies.
    doe je AH? dan NUL vergoeding. het is mij zwart op wit meegedeeld toen ik in de clinch lag over de 1e ICSI vergoeding (die ze nu bij uitzondering wel gaan vergoeden omdat ze me niet gewaarschuwd hadden- en terecht)
    het is inderdaad waanzin, en het is de reden dat dussel een aparte rekening meegeeft voor AH.. als je begrijpt wat ik bedoel...

opzich is die AH 160 e (een hele ICSI kost 2300) maar het is gewoon een achterlijk principe. mok.

so, ik begin alweer aardig praatjes te krijgen, tijd voor een nieuwe liter thee en teevee bij de open haard.

@sikki en zara: we gaan ervoor... TP deze week! trek je galajurk maar aan, hier kommen die emmy-awards!!!!

(humor soll uns retten)

16. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Ik val van de ene verbazing in de andere.
    Klingel 20 stuks, Zara 8 stuks... woooow... haha en dat jij haar nog gezien hebt Klingel... Lachen!!

Hopelijk mag jij nog een tp deze week, dat zou toch wel het slagroom op het toetje zijn bij zoveel follikeltjes.... Ben benieuwd hoeveel er befruchtet worden. Ook bij Zara...

Dames, ik vind het deze maand geweldig goed lopen met de Dusselbabes en heel blij. 't Werd ook weer even tijd zeg!!

17. Sikki

Sikki VIP lid

Oct 20, 2008
    5,050
    15
    38
    Female
    in het ooooooosten
    Mmmmmm, lekker al die details over lopend aan de arm van Hopkins in je slipje :D
    Ik had geen fleurig slipje aan, maar juist zo'n lekker grote huidskleurige hipster. Past het maandverbandje namelijk lekker in :p
    En dan haalt tenminste niemand het in z'n hoofd om afgeleid naar m'n slipje te staren :p
    Ik moet zeggen, heb nu 4 keer in coma gelegen in DD en ieder keer herinner ik me meer en kraam ik gekkere dingen eruit. Dat doe ik ook altijd als ik dronken ben om nuchter proberen te lijken. Dus daar begin ik ook te lullen alsof ik, bijkomend uit m'n coma, helemaal bij de tijd ben. NOT!
    Vorige keer was het eerste wat ik vroeg of ik wel weer een wijntje mocht drinken! Tja, je moet wel je prioriteiten weten :D
    En dit keer bleef ik maar lullen over die zonnige vakantiebestemming.
    De vent zal wel denken, het arme kind heeft het alleen maar over drank en vakantie :)

Klingel, fijn dat je weer bij je positieven bent. Humor hast du wieder geret!

18. Koosje

Koosje Fanatiek lid

Jan 15, 2007
    1,418
    10
    38
    Female
    Utrecht
    WOOOOWWWW...*buigt respectvol* ....wat een supergoede score!!! Ik ben het met Klingel eens: jij bent nu aan de beurt met het grote geluk, eidnelijk...ik hoop op een heel mooi zwanger uiteinde van het jaar!!!

Liefs,
    Koosje

19. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,035
    6,138
    113
    Happyland
    Pffffffffff,haha!Die felgekleurde slip kan inderdaad van mijn zijn.Was het een blauwe?Had btw ook blauwe (ski)kousen aan, om het ensemble af te maken.
    O wat genant zeg.Dat ze je daar zo halfnaakt laten strompelen naar je bed.:)
    En how weird!!Ik herinner me er helemaal niks meer van.
    Eigenlijk had je een foto moeten maken haha!

Siki; Succes vandaag, ws zit je nu al in de auto!

20. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,035
    6,138
    113
    Happyland
    haha, heb hier tranen zitten lachen.Kun jij je dan inmiddels wel herinneren dat je met dr M geflaneerd hebt?

Share This Page