IVF/ICSI in Dusseldorf, wie nog meer?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mootje20, 15 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Succes vandaag Sikki!!!

Whaa.... ik zou bij jou wel eens assistente van de anaesthesist willen zijn hoor.. hihi.... volgens mij liggen ze blauw van hetlachen van die verhalen die sommige mensen vertellen. Ze weten natuurlijk best wel dat je nog niet helemaal toerekeningsvatbaar bent... grijns!!!

Zara, ik ben benieuwd naar jouw bevruchtingsmelding vandaag. je mag toch bellen straks?? En Klingel, jij toch ook?

2. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Ja, nu ben ik ook wel nieuwsgierig of ik rare dingen uitgekraamd heb.
    Ingie, wist jij dat je zelf naar je bed moet lopen??Dit is toch te weird voor woorden allemaal, hahahaha.
    Mag straks inderdaad bellen, vind het toch wel spannend weer..
    Weet ook niet vanaf hoe laat dat kan?

3. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    haai schatzchen,

@zara: ik had idd een foto moeten maken proest! en idd ik herinner me je megaskisokken ook weer! :D
    maar ik weet er ook niets van dat ze me, inclusief groen boxertje met roze glitterstipjes (ja inderdaad, waar haaaaaalt ze die vandaan! :D), naar dat andere bette hebben gehobbeld.
    ik ging er eigenlijk van uit dat ik de kamer in was gerold, totdat ik dat chinese meisje en daarna jou voorbij zag dronkelappen! :p
    @sikki: PROEST! jij ook van die rare wauwelverhalen????
    enne, ik mag jou wel, met je wijnprioriteiten! :D
    (is het heel erg dat ik gisteravond 1 troostwijn heb gehad trouwens??)
    ik herinnerde me vanmorgen dat ik, toen ik mijn 2e shot narcosesap kreeg (wegens niet in coma te krijgen en dr S die al stond te wachten), ik dr hopkins de hemel in aan t prijzen was.
    blablaaaa dat ie zo'n geweldig belangrijke baan had, en zon fantastisch mens, en dat het zo goed werk was wat ze deden, blablbaaaaaaa nou werkelijk wat een ontroerende speech! :(
    *bloos*

proest, je maakt wat mee in dit dwaze doolhof he!

ik ga nu echo-en en bellen over hoeveel emmy awards er zijn, heb eigenlijk geen last meer van bauch (maar het kan zijn dat mijn hoofd me dat opdraagt omdat ik TP wil ;))

smak op alle dusselbabes!

4. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    argh!
    vergeet ik helemaal sikki superveel succes te wensen!!!!
    succes lieve schatz!!!!
    ik duimmmmm!
    :)

5. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Doen jullie allemaal Assisted Hatching?

6. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Ik wel en ik denk iedereen hier wel.
    Moet ook maar eens gaan bellen om te horen hoeveel er bevrucht zijn, maar durf niet.Wat een schijterd...
    Ben beniuwd Klingel!

7. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Nou, van de 8 zijn er maar 3 bevrucht, wat een domper.:(
    Ben bang dat de kwaliteit misschien ook niet goed is.

8. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.451
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Dat is balen!! Zara, ik blijf duimen dat je emmy's wel een goede kwaliteit hebben!!

Lindinha, ik ga in januari mn intake hebben en ga ik vragen aan de arts of AH voor mij ook een toegevoegde waarde zal gaan hebben. Als die het vermoeden heeft dat AH onze kansen vergroot, zal ik daar zeker voor gaan!!

ff een vaagje: word bij alle emmy's dan direct AH toegepast of bij de eventuele cryo's pas na het ontdooien?

Ik heb trouwens Menzis opnieuw gemaild en gevraagd of ze nu ff echt antwoord op mn vagen willen gaan geven ipv dat stomme ontwijkende geneuzel.
    Ben benieuwd! Toen ik maandag had gemaild, had ik dinsdag al antwoord, dus hoop ik vandaag ook weer op een antwoord :)

9. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Meiden allemaal heel heel heel erg veel succes ik voel dat dit een vruchtbaar jaar word nog.... alledrie de dames gaan lekker misselijk en de hele boel onderkotsend en balend dat ze geen biefstuk mogen eten met kerst de maand december afsluiten en dan eindelijk zullen de trotse dusselbabes net als ik kunnen zeggen..... auw auw dokter het doet zo'n pijn geef me een ruggenprik!!!!!!!!;)
    we gaan een nieuw topic openen volgend jaar en dat gaan we de de dusseldorfse klaagmuur noemen zodat we lekker allemaal tegen elkaar kunnen klagen over de kwaaltjes en hoe blij dat we zijn dat we ze mogen hebben dankzij dusseldorf....

Dames zet hem op...... ik denk aan jullie allemaal.....

en voor lindinha.... LANG leve assisted Hatching..twee keer laten doen en 2 x zwanger geraakt !!!!!

dikke knufffffffffffffff voor de babes

10. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Sylvia, heb je voor die 2 behandelingen met AH ook behandelingen zonder AH laten doen? in Dusseldorf of in ander ziekenhuis in NL????

11. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

hahaha silvia... een Dusselklaagmuur.... grijns, wat een idee.. hahaha

Zara, ik herinner me nog dat ik inderdaad ook lopend aan de arm van dr hopkins naar mijn bedje liep... maar dat wist ik van te voren ook niethahahaha.... ik heb daarna ook nog iemand met een string voorbij zien lopen en dat zag er met dat maandverbandding hilarisch uit......

Jammer dat je niet meer bevruchtingen hebt. 3 is inderdaad wel teleurstellend als je 8 eicellen hebt. Maar het zijn er in ieder geval wel 3. Hopelijk zijn deze van supergoede kwaliteit zodat je er maar 1 nodig hoeft te hebben.

Klingel: nu wou ik helemaal dat ik die assistente was. Ik geloof dat ik de hele dag met een big grijns had gelopen als jij 'mijn' patient was geweest. hihihihihihi.... geweldig. Reageer jij ook zo met een glaasje wijn teveel?? hihihihi........

Veel succes dames!

12. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    daarvoor heb ik 3 ivf pogingen in veghel/eindhoven laten doen zonder assited hatching waarvan de 1e keer eindigde in een miskraam na 7 weken en de in 2006 icsi in dusseldorf gedaan zondr assisted hatching ook mislukt en met de cryo tp in 2007 en nu in 2009 wel assisted hatching gedaan en uitslag is 1 zoontje van 1 1/2 jaar en een tweeling in de buik aan het groeien... dus ik geloof heilig in assisted hatching maar ja dat is voor iedereen verschillend natuurlijk.

assisted hatching is alleen een hulpmiddel voor je emmy om makkelijker uit de schil te komen en te gaan nestelen.... als je een harde schil om je embryo hebt kan het soms te moeilijk zijn om daar doorheen te breken en met assisted hatching halen ze een dun laagje weg mbv een laser....

ik zou gewoon even je goed laten informeren over de mogelijkheden.

succes ermee

xxx silvia

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @zara: mok, 3 van de 8 bevrucht? :(
    dat is/klinkt weinig, hoewel, is zo rond de 40% niet redelijk normaal?
    enne, wanneer TP??
    @sikki: was ik nu dement, heb je morgen pas TP?
    enne, ik kan veel wijn hebben, maar de man met de hamer komt altijd onverwacht en verandert mij in een lodderig filosoofje. blijkbaar heeft een narcose ook dat effect op mij! :D

@hier: 8 (' mooie ' whatever that mag betekenen) bevruchtingen, en onwijze overstimulatie.
    geen TP voor mij deze maand, dus dit jaar! :(
    rechts zaten nog meer dan 10 folli's, en een boel vocht.

ik weet nog niet of ik dit alles ga relativeren of onwijs sjaggie ga worden.. :(

eerst maar een een liter water drinken..
    kuss

14. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.451
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Klingel... Kut zeg! Sterkte!!
    Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen!! Over overstimulatie gesproken: veel drinken wordt in Belgie afgeraden met overstimulatie (Elif of was het nou Elin) van het forum kan je er meer over vertellen, zij kreeg te horen dat ze normaal tot weinig moest drinken en veeeeeeeel eiwitten gebruiken, dus hup: kaas, yogurt, en eitjes!! ernaast gebruiken kan vast geen kwaad!! :)

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hm, ik bedenk me net, dusseldorf gaat op 4/1 weer open.
    mijn ei valt zo ongeveer op oud en nieuw.. kan ik niet dan komen?

@dusselzussen: hoe doen jullie dat die hele behandeling in dussel doen?
    hoe werkt dat met een cryo?
    ovutesten toch, en dan?

arghsmak

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @maartje: thanx, idd eiwitrijk voedsel=goed nu. iemand een (lekker) receptje? ik wou juist indiase curry gaan maken.. hmz
    @drinken: tegenstrijdige berichten lees en hoor je. toch ga ik maar af op NL en DL, veel drinken dus?:(

17. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    He meiden, wat is dat nou weer allemaal hier?!?!?!

Klingel, lieverd, dus toch overstimulatie &*$%!&@^@. Grrrrrrr
    Ik zou naast die liters water ook lekker een liter wijn naar binnen slobberen. Ik zeg, vocht is vocht ;)
    Dikke knuffel meid!!!

Zara, bah, maar 3 bevruchtingen. Wat een tegenvaller! Maar het klopt ook wel dat er met IVF vaak minder bevruchtingen ontstaan dan met ICSI. Maar niet getreurd meid! Deze gaan het gewoon worden!!! Dit zijn jouw vechtertjes!

Wij zijn net weer terug. Op de een of andere manier loopt het bij de tp altijd uit daar. Ik had om 11.50 uur de afspraak staan maar was pas om 12.40 uur aan de beurt. Het was weer als vanouds druk daar. Ach ja, die dikke auto's lopen natuurlijk ook niet op water :D Dus ik zei, nou nou, lekker bezig hier. Ach ja, het houd je van de straat zei dr. S.
    Anyway, dr. S had de routine weer lekker te pakken. Voor het eerst had ik een tp zonder strijd met de katheter en zonder een bloedbad of pijn. Wist niet dat het ook zo makkelijk kon zijn. Ach ja, ook ik heb de routine te pakken ;) Voor het eerst lag ik er echt ontspannen, wellicht dat dat toch de truc is.
    Sjors en Sjimmie zitten veilig op hun plek en hebben weer een A-status meegekregen. Alsof dat wat zegt. Dat waren Henkie en Betsy & Benny ook en die zijn 'm ook gevlogen. Maar toch wel een lekker gevoel.
    Ik heb nog even nagevraagd of ik iets juist wel of niet moest doen. En hij raadt het toch af om de eerste week te gaan sporten. Dus, dat doen we dan maar niet.
    Daarna nog even over de kerstmarkt gestruind. Lekkere Reibekuchen, Flamkuchen en Crepes gesmikkeld. Ach ja, je moet de kinderen toch verwennen he :D

En nu dus maar weer afwachten...
    En proberen me een beetje koest te houden...
    Nog 14 dagen te gaan...

Lindinha, ik heb trouwens alle keren AH toegepast (ook deze keer) en het heeft me tot nu toe nog niets gebracht. Dus denk er aan, AH is niet altijd de oplossing.

18. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Klingel, dikke knuffel jouw kant op!
    En ik vind die tip van Siki over die liter wijn heel goed!:D
    Ik hoop dat je eerder terecht kunt na je eisprong, wie weet komt hij toch stiekem later..

19. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Zit btw te dubbel hoe ik die volle blaas bij tp ga aanpakken.Ruim 2.5u rijden.Voor ik weg ga blaas ledigen en dan een fles ijsthee drinken onderweg, zou dat dan genoeg zijn om een volle blaas te krijgen??
    Hoop zo dat ik meteen geholpen word, anders zit ik daar de boel af te knijpen.Weet btw niet meer hoe laat ik er moet zijn.
    Om 10 vóór half 11 of 10 óver half 11.En met die blaas maken 20 minuten heel veel uit.:D

20. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Zara, ik zou 'm niet te vol doen :D
    Dat vond ik de vorige keer echt een draaamaaaa.
    Heb tot nu toe bij iedere tp erg lang moeten wachten.
    Nu heb ik thuis 1 glaasje gedronken, toen 1,5 uur rijden en daar bij aankomst 2 bekers thee en een beker water. En dat was prima.
    De vorige keer was ik zo vol (onderweg veel gedronken), dat ik het niet meer hield en daar vooraf dus toch een deel moest lozen :)
    Maar ja, ik weet niet hoe snel jouw blaas vol is :)

Klingel, cryo tp in Dusseldorf is echo op CD12 en daarna bellen voor ontdooien bij een positieve ovutest. Twee dagen later gaan ze dus ontdooien en de dag erop is dan de tp.

Deel Deze Pagina